Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Dostępność: 1 kwartał 2022
Wyświetlanie 1–16 z 167 wyników
-
FLEISCHMANN 838309 – Wagon o dużej pojemności z przesuwną ścianą, Transwaggon
216,00 złDodaj do koszykaCzteroosiowy wagon z rozsuwaną ścianą o dużej ładowności typu Habbiins firmy Transwaggon.
– Delikatnie zaprojektowany model
– Z dodatkowymi zastosowanymi częściami wtykanymi.Prototyp: Jeśli chodzi o wrażliwy i delikatny ładunek, ten wagon o dużej pojemności z przesuwną ścianą jest właściwym wyborem. Wagony wyposażone są w przesuwne ściany, które z łatwością może otworzyć jedna osoba. Po otwarciu dostęp do połowy powierzchni ładunkowej możliwy jest z obu stron. Umożliwia to załadunek i rozładunek towarów za pomocą wózków widłowych z rampy lub nawet z płaskiego podłoża. Wagon szczególnie nadaje się do transportu rolek papieru, celulozy, tarcicy, drewna i płyt pilśniowych oraz towarów na paletach. Aby zabezpieczyć ładunek poziomych rolek papieru, wagony są wyposażone w 24 metalowe kliny do szybkiego zwalniania, które można umieścić w schowkach każdej ściany końcowej, gdy nie są używane. Rama nośna składa się z długich belek dwuteowych, głowic i czterech zamkniętych korpusów, które również łączą dwie długie belki dwuteowe. Podłoga obszaru głowy została wykonana z aluminiowej płyty ryflowanej.
-
FLEISCHMANN 830606 – Jednostka samochodowa – Leig, ÖBB
276,00 złDodaj do koszykaJednostka wagonowa Leig składa się z dwóch krytych wagonów towarowych typu Hkr-v “Dresden” Austriackich Kolei Federalnych.
– Sztywne, zamknięte sprzęgło z ruchomymi korytarzami między wagonami
– Cztery ruchome drzwi przesuwne
– Jeden wagon ma kabinę hamulcową. -
FLEISCHMANN 833408 – Wagon do czyszczenia torów “FLEISCHMANN Clean”, DB
174,00 złDodaj do koszykaWagon ze ścianą przesuwną „FLEISCHMANN Clean” do czyszczenia torów Deutsche Bundesbahn.
– Po prostu pozwól mu jechać w pociągu
– Utrzymuje szyny zawsze w doskonałym stanieCzyszczenie szyn z rzeczywistą wydajnością czyszczenia. Kurz, ścieranie gumy, olej itp. są skutecznie usuwane. Powierzchnie szyn nie są atakowane, dzięki czemu nowe zabrudzenia nie mogą się tak szybko odkładać.
-
FLEISCHMANN 721474 – Lokomotywa spalinowa 118 616-2, DR
1 495,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 118 616 Deutsche Reichsbahn.
– Konstrukcja „Sparlack”
– Wersja 6-osiowa
– Siedziba w Rbd Magdeburg/Bw Brandenburg
– Oświetlenie kabiny maszynisty.Lokomotywa klasy V 180 Deutsche Reichsbahn była największą serią diesli, jaką kiedykolwiek zbudowano w NRD. Początkowo był budowany w wersji czteroosiowej z dwoma dwuosiowymi wózkami, później pojawiły się również warianty sześcioosiowe. Wersja sześcioosiowa o niskim nacisku na oś wynoszącym 15,6 t do dziś uważana jest za arcydzieło zaangażowanych inżynierów. Niski nacisk na oś pozwala na uniwersalne zastosowanie, dzięki czemu lokomotywa może pracować również na odgałęzieniach. Wynikający z tego zakres możliwych zastosowań jest wyjątkowy dla dużych niemieckich lokomotyw spalinowych. V 180 przyspieszył zmianę trakcji w Deutsche Reichsbahn, zastępując różne serie parowozów w klasach wydajności powyżej V 100. W 1995 r. ostatnie lokomotywy zostały wycofane z eksploatacji w DB AG. Następnie DB AG sprzedała wiele lokomotyw prywatnym kolejom.
-
FLEISCHMANN 721404 – Lokomotywa spalinowa 118 616-2, DR
920,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 118 616 Deutsche Reichsbahn.
– Konstrukcja „Sparlack”
– Wersja 6-osiowa
– Siedziba w Rbd Magdeburg/Bw Brandenburg
– Światło tylne włączane przełącznikiem DIP.Lokomotywa klasy V 180 Deutsche Reichsbahn była największą serią diesli, jaką kiedykolwiek zbudowano w NRD. Początkowo był budowany w wersji czteroosiowej z dwoma dwuosiowymi wózkami, później pojawiły się również warianty sześcioosiowe. Wersja sześcioosiowa o niskim nacisku na oś wynoszącym 15,6 t do dziś uważana jest za arcydzieło zaangażowanych inżynierów. Niski nacisk na oś pozwala na uniwersalne zastosowanie, dzięki czemu lokomotywa może pracować również na odgałęzieniach. Wynikający z tego zakres możliwych zastosowań jest wyjątkowy dla dużych niemieckich lokomotyw spalinowych. V 180 przyspieszył zmianę trakcji w Deutsche Reichsbahn, zastępując różne serie parowozów w klasach wydajności powyżej V 100. W 1995 r. ostatnie lokomotywy zostały wycofane z eksploatacji w DB AG. Następnie DB AG sprzedała wiele lokomotyw prywatnym kolejom.
-
FLEISCHMANN 721086 – Lokomotywa spalinowa 112 303-3, DR
1 301,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 112 303 Deutsche Reichsbahn. Aktualizacja!
– Po raz pierwszy dostępny z interfejsem Next18 i dekoderem dźwięku Next18
– Autentyczne funkcje dźwiękowe
– Malowany w burgundowej kolorystyce
– Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu.W 1972 roku Deutsche Reichsbahn wyposażyła trzy lokomotywy klasy 110 w silnik Diesla o mocy 1200 KM, później okazał się skuteczny w obsłudze pociągów ekspresowych. Podobnie jak w przypadku innych komponentów, DR odpowiednio dostosował przekładnię hydrodynamiczną. W latach 1981-1990 dokonano dalszych przeróbek (około 500 lokomotyw) na 1200 KM (883 kW) w Raw Stendal przy użyciu silników 12 KVD 18/21 AL-4 i AL-5. Lokomotywy te zostały oznaczone jako klasa 112.
-
FLEISCHMANN 721016 – Lokomotywa spalinowa 112 303-3, DR
726,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 112 303 Deutsche Reichsbahn. Aktualizacja!
– Po raz pierwszy dostępny z interfejsem Next18
– Malowany w burgundowej kolorystyce
– Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu.W 1972 roku Deutsche Reichsbahn wyposażyła trzy lokomotywy klasy 110 w silnik Diesla o mocy 1200 KM, który później sprawdził się w pociągach ekspresowych usługa. Podobnie jak w przypadku innych komponentów, DR odpowiednio dostosował przekładnię hydrodynamiczną. W latach 1981-1990 dokonano dalszych przeróbek (około 500 lokomotyw) na 1200 KM (883 kW) w Raw Stendal przy użyciu silników 12 KVD 18/21 AL-4 i AL-5. Lokomotywy te zostały oznaczone jako klasa 112.












