Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Dostępność: 1 kwartał 2023
Wyświetlanie 1–16 z 145 wyników
-
Fleischmann 830257 – Zestaw 2-częściowy: Otwarte wagony towarowe, DB AG
312,00 złDodaj do koszykaZestaw wagonów składający się z dwóch 4-osiowych otwartych wagonów towarowych typu Eans należących do Kolei Niemieckich.
– Załadowany węglem
– Dopracowane w najdrobniejszych szczegółach modele z oddzielnie przymocowanymi uchwytami i stopniami
– Misternie odwzorowane podwozie wagonu
– Wózki typu Y25, spawane
– Idealny do zbierania kompletnych zestawów pociągów -
Fleischmann 825819 – Zestaw 2 części: Wagony-cysterny, VTG
372,00 złDodaj do koszykaZestaw dwóch 4-osiowych wagonów-cystern typu Zas firmy VTG, wynajętych dla Deutsche Bundesbahn.
– Nowe numery jezdne
– Wiernie odwzorowane repliki osprzętu i układu hamulcowego
– Z różnymi numerami jezdnymi
– Napis VTG.Czteroosiowe cysterny typu Uahs (z 1980 r. Zas) o pojemności 880 hl lub 88 m?, produkowane od 1972 r. były wynajmowane przez firmy wynajmujące wagony z wielu administracji kolejowych jako wagony prywatne [P]. Wagony służyły do przewozu ciężkich produktów naftowych i mineralnych.
-
Fleischmann 7570002 – Lokomotywa elektryczna BB 426230, SNCF
1 573,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna BB 426230 Francuskich Kolei Państwowych.
– Delikatnie wykonany projekt dwóch różnych pantografów
– Malowanie „Béton”
– Szczegółowo dopracowany model z oddzielnie dołączanymi częściami wtykowymi
– Potrójne reflektory do transportu transgranicznego (norma UIC)
– Reflektor przełączany w trybie cyfrowym zgodnie z francuską normą prototyp
– Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.W latach 1988-1998 francuskie koleje krajowe otrzymały 234 dwusystemowe lokomotywy elektryczne serii BB 26000. Lokomotywy te, nazywane „Sybic”, zostały rozmieszczone przed wszystkimi typami pociągów w całej Francji. Te wielozadaniowe lokomotywy mogą osiągać maksymalną prędkość 200 km/h i wytwarzać moc 5600 kW.
-
Fleischmann 7560002 – Lokomotywa elektryczna BB 426230, SNCF
998,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna BB 426230 Francuskich Kolei Państwowych.
– Delikatnie wykonany projekt dwóch różnych odbieraków prądu
– Malowanie „Béton”
– Model z drobnymi szczegółami z oddzielnie dołączanymi częściami wtykowymi
– Potrójne reflektory do transportu transgranicznego (norma UIC).Od 1988 do 1998, 234 dwusystemowe lokomotywy elektryczne , serii BB 26000, trafiły do Narodowych Kolei Francuskich. Lokomotywy te, nazywane „Sybic”, zostały rozmieszczone przed wszystkimi typami pociągów w całej Francji. Te wielozadaniowe lokomotywy mogą osiągać maksymalną prędkość 200 km/h i wytwarzać moc 5600 kW.
-
Fleischmann 7570014 – Lokomotywa elektryczna BB 22241, SNCF
1 573,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna BB 22241 Francuskich Kolei Państwowych.
– Wersja w kolorystyce „Béton”
– Dopracowany w szczegółach projekt z oddzielnie dołączonymi częściami wtykowymi
– Filigranowy design pantografów
– Włączanie świateł przednich w trybie cyfrowym zgodnie z francuskim prototypem
– Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.BB 22200 to francuski elektryczny klasa lokomotyw do użytku zarówno w zelektryfikowanej sieci prądu stałego 1,5 kV SNCF, jak iw zelektryfikowanej sieci prądu przemiennego 25 kV 50 Hz. Projekt tych lokomotyw, z ich tak zwanym „nez cassé” (złamany nos), został stworzony przez Francuza Paula Arzensa, który w tym czasie był odpowiedzialny za zaprojektowanie kilku lokomotyw SNCF. W latach 1976-1986 Alstom wyprodukował łącznie 205 lokomotyw w sześciu różnych seriach konstrukcyjnych. Ze względu na możliwość obsługi wielu systemów i konstrukcję lokomotywy ogólnego przeznaczenia, BB 22200 jest używana na prawie wszystkich zelektryfikowanych trasach o normalnym rozstawie torów we Francji do ciągnięcia pociągów towarowych i pasażerskich.
-
Fleischmann 7560014 – Lokomotywa elektryczna BB 22241, SNCF
998,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna BB 22241 Francuskich Kolei Państwowych.
– Wersja w kolorystyce „Béton”
– Dopracowany w szczegółach projekt z oddzielnie dołączanymi częściami wtykowymi
– Filigranowy design pantografów
– Przełączane światło przednie/tylne za pomocą przełącznika DIP.BB 22200 to francuska klasa lokomotyw elektrycznych do użytku zarówno na trasach SNCF zelektryfikowaną siecią prądu stałego 1,5 kV oraz zelektryfikowaną siecią prądu przemiennego 25 kV 50 Hz. Projekt tych lokomotyw, z ich tak zwanym „nez cassé” (złamany nos), został stworzony przez Francuza Paula Arzensa, który w tym czasie był odpowiedzialny za zaprojektowanie kilku lokomotyw SNCF. W latach 1976-1986 Alstom wyprodukował łącznie 205 lokomotyw w sześciu różnych seriach konstrukcyjnych. Ze względu na możliwość obsługi wielu systemów i konstrukcję lokomotywy ogólnego przeznaczenia, BB 22200 jest używana na prawie wszystkich zelektryfikowanych trasach o normalnym rozstawie torów we Francji do ciągnięcia pociągów towarowych i pasażerskich.
-
Fleischmann 734192 – Lokomotywa elektryczna Re 6/6 11677, SBB
1 614,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna Re 6/6 11677 należąca do Szwajcarskich Kolei Federalnych.
– Z emblematem „Neuhausen am Rheinfall”
– Delikatnie wykonane pantografy
– Szczegółowo wykonana wycieraczka przedniej szyby jako element trawiony
– Z kwadratowymi lampami i przednim wejściem po prawej stronie z uchwytem
– Zamknięte osłony przeciw przeszkodowe dołączone do pakietu
– Z indywidualnie przełączanymi światło przednie lub tylne w trybie cyfrowym
– Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.Re 6/6 to sześcioosiowe lokomotywy elektryczne należące do Szwajcarskich Kolei Federalnych, które zostały zakupione jako zamiennik Ae 6/6 w celu świadczenia ciężkich usług na Gotthard linia. Dzięki godzinowej mocy wyjściowej 7850 kW i maksymalnej prędkości 140 km/h lokomotywa Re 6/6, która po raz pierwszy została oddana do użytku w 1972 r., jest nadal uważana za jedną z najsilniejszych lokomotyw w Szwajcarii.
-
Fleischmann 734122 – Lokomotywa elektryczna Re 6/6 11677, SBB
1 039,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna Re 6/6 11677 należąca do Szwajcarskich Kolei Federalnych.
– Z emblematem „Neuhausen am Rheinfall”
– Delikatnie wykonane pantografy
– Precyzyjnie wykonana wycieraczka przedniej szyby jako wytrawiony element
– Z kwadratowymi lampami i przednim wejściem po prawej stronie z uchwytem
– Zamknięte osłony przeciw przeszkodowe dołączone do opakowania Re 6/ 6s to sześcioosiowe lokomotywy elektryczne należące do Szwajcarskich Kolei Federalnych, które zostały zakupione jako zamiennik Ae 6/6 do świadczenia ciężkich usług na linii Gottharda. Dzięki godzinowej mocy wyjściowej 7850 kW i maksymalnej prędkości 140 km/h lokomotywa Re 6/6, która po raz pierwszy została oddana do użytku w 1972 r., jest nadal uważana za jedną z najsilniejszych lokomotyw w Szwajcarii. -
Fleischmann 7570016 – Lokomotywa elektryczna 1116 181-9 ÖBB
1 610,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1116 181 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
– Konstrukcja Cityjet
– Obecny stan eksploatacyjny z czarną maską dachową
– Prototypowe funkcje świetlne i dźwiękowe, przełączane za pomocą dekodera pokładowego
– Włączanie świateł drogowych w trybie cyfrowym
– Licencjonowany model ÖBB
– Dostępna kabina kierowcy Z21.W 2019 r. ÖBB zainicjowało program modernizacji odnowienie pociągów piętrowych (DOSTO). W ten sposób ok. Do 2023 roku 100 autokarów zostanie zoptymalizowanych do nowoczesnego standardu Cityjet. Modernizacja obejmuje między innymi pokładową sieć Wi-Fi, nową tapicerkę siedzeń, wielofunkcyjne przestrzenie w każdym autokarze pośrednim z większą ilością miejsca na rowery, wózki dziecięce i bagaż, a także nowo wyznaczone ciche strefy. W maju 2022 roku, w połowie trwającego programu modernizacji DOSTO, lokomotywa elektryczna 1116 181 została pomalowana w stylu Cityjet. W ten sposób ÖBB wysyła ważny sygnał reklamujący swoje atrakcyjne oferty transportu publicznego, w szczególności dla lokalnego transportu podmiejskiego w Dolnej Austrii.
-
Fleischmann 7560016 – Lokomotywa elektryczna 1116 181-9 ÖBB
1 035,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1116 181 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
– Konstrukcja Cityjet
– Obecny stan eksploatacyjny z czarną maską dachową
– Licencjonowany model ÖBB
– Dostępna kabina maszynisty Z21.W 2019 r. ÖBB zainicjował program modernizacji pociągów piętrowych (DOSTO). W ten sposób ok. Do 2023 roku 100 autokarów zostanie zoptymalizowanych do nowoczesnego standardu Cityjet. Modernizacja obejmuje między innymi pokładową sieć Wi-Fi, nową tapicerkę siedzeń, wielofunkcyjne przestrzenie w każdym autokarze pośrednim z większą ilością miejsca na rowery, wózki dziecięce i bagaż, a także nowo wyznaczone ciche strefy. W maju 2022 roku, w połowie trwającego programu modernizacji DOSTO, lokomotywa elektryczna 1116 181 została pomalowana w stylu Cityjet. W ten sposób ÖBB wysyła ważny sygnał reklamujący swoje atrakcyjne oferty transportu publicznego, w szczególności dla lokalnego transportu podmiejskiego w Dolnej Austrii.
-
Fleischmann 7570009 – Lokomotywa elektryczna 1044 202-8 ÖBB
1 495,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1044 202 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
– Po raz pierwszy z bardzo szczegółowymi pantografami w stylu „szachownicy”
– Konstrukcja z wysokimi, ciągłymi wentylatorami dachowymi
– Prototypowe funkcje światła i dźwięku, przełączane za pomocą pokładowego dekodera.W maju 1989 r. 1044.202 został dostarczony przez SGP-Graz do ÖBB. Część elektryczna została wyprodukowana przez firmę Siemens. Jest to jedna z pięciu lokomotyw pomalowanych w tzw. szachownicę. Lokomotywa klasy 1044 jest wielozadaniową lokomotywą elektryczną, która może być wykorzystywana zarówno do obsługi ciężkich pociągów pospiesznych, jak i towarowych na nizinach i trasach górskich. W momencie oddania do użytku lokomotywy te były najsilniejszymi czteroosiowymi lokomotywami elektrycznymi na świecie i do czasu zakupu Taurusa były dumą austriackich kolei federalnych.
-
Fleischmann 7560009 – Lokomotywa elektryczna 1044 202-8 ÖBB
920,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1044 202 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
– Po raz pierwszy z bardzo szczegółowymi pantografami w stylu szachownicy
– Konstrukcja z wysokimi, ciągłymi wentylatorami dachowymi.W maju 1989 roku 1044.202 został dostarczony przez SGP-Graz do ÖBB. Część elektryczna została wyprodukowana przez firmę Siemens. Jest to jedna z pięciu lokomotyw pomalowanych w tzw. szachownicę. Lokomotywa klasy 1044 jest wielozadaniową lokomotywą elektryczną, która może być wykorzystywana zarówno do obsługi ciężkich pociągów pospiesznych, jak i towarowych na nizinach i trasach górskich. W momencie oddania do użytku lokomotywy te były najsilniejszymi czteroosiowymi lokomotywami elektrycznymi na świecie i do czasu zakupu Taurusa były dumą austriackich kolei federalnych.
-
Fleischmann 739492 – Lokomotywa elektryczna 1020.027-7, ÖBB
1 573,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1020.027 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
– W kolorze jodły z ozdobnymi paskami
– Cyfrowo przełączane funkcje światła i dźwięku.Po zakończeniu wojny w Austrii znajdowały się 44 lokomotywy klasy DRG E 94. W 1952 roku Austriackie Koleje Federalne zamówiły trzy kolejne lokomotywy. Oznaczenie klasy zmieniono z E 94 na klasę 1020 w 1954 r. Klasa 1020 była używana przez ponad pięć dekad w pociągach towarowych i na rampach w prawie całej Austrii. Kolorystyka serii 1020 zmieniała się z biegiem czasu z jodłowej zieleni na krwistopomarańczową, a ostatecznie na ruchową czerwień. Jednak nie wszystkie lokomotywy zostały dotknięte tymi zmianami. Po tym, jak ostatnia z trzech lokomotyw reprodukcji jodły zielonej przestała działać w 1985 r., Nie było już oddanych do użytku zielonych 1020. Dopiero w 1990 roku 1020 042 został pomalowany na jodłową zieleń i od tego czasu był również dostępny do celów nostalgicznych (m.in. jako lokomotywa pociągu Nostalgia Orient Express). Mniej więcej rok później 1020 047 również został pomalowany na jodłową zieleń. Ponadto na korpusie lokomotywy zastosowano dwie zielone linie wykończenia i jedną linię wykończenia na każdym z przednich końców. W przeciwieństwie do 1020 042, 1020 027 nadal zawierał logo Austriackich Kolei Federalnych, które później usunięto.
-
Fleischmann 739422 – Lokomotywa elektryczna 1020.027-7, ÖBB
897,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1020.027 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
– W kolorystyce jodłowej z ozdobnymi pasami.Po zakończeniu wojny w Austrii stacjonowały 44 lokomotywy DRG klasy E 94. W 1952 roku Austriackie Koleje Federalne zamówiły trzy kolejne lokomotywy. Oznaczenie klasy zmieniono z E 94 na klasę 1020 w 1954 r. Klasa 1020 była używana przez ponad pięć dekad w pociągach towarowych i na rampach w prawie całej Austrii. Kolorystyka serii 1020 zmieniała się z biegiem czasu z jodłowej zieleni na krwistopomarańczową, a ostatecznie na ruchową czerwień. Jednak nie wszystkie lokomotywy zostały dotknięte tymi zmianami. Po tym, jak ostatnia z trzech lokomotyw reprodukcji jodły zielonej przestała działać w 1985 r., Nie było już oddanych do użytku zielonych 1020. Dopiero w 1990 roku 1020 042 został pomalowany na jodłową zieleń i od tego czasu był również dostępny do celów nostalgicznych (m.in. jako lokomotywa pociągu Nostalgia Orient Express). Mniej więcej rok później 1020 047 również został pomalowany na jodłową zieleń. Ponadto na korpusie lokomotywy zastosowano dwie zielone linie wykończenia i jedną linię wykończenia na każdym z przednich końców. W przeciwieństwie do 1020 042, 1020 027 nadal zawierał logo Austriackich Kolei Federalnych, które później usunięto.
-
Fleischmann 7570008 – Lokomotywa elektryczna klasy 146,2, DB AG
1 541,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna klasy 146.2 Deutsche Bahn.
– Podświetlany wyświetlacz celu podróży
– Cyfrowo przełączane funkcje świetlne i dźwiękowe
– Nadaje się do wagonów piętrowych: Nr art. 862705, 862811, 862812 i 862086.TRAXX 2 stanowi konsekwentny dalszy rozwój klas TRAXX. Najbardziej oczywistą różnicą tych lokomotyw jest poprawiony korpus lokomotywy. Zmiana nastąpiła w celu spełnienia zaostrzonych norm bezpieczeństwa w zakresie odporności na zderzenia. Lokomotywy te są łatwo rozpoznawalne dzięki zagiętym rogom korpusu lokomotywy. TRAXX 2 sprawdził się również w transporcie pasażerskim: trzecia seria klasy 146, która jest dostarczana od 2005 roku, również posiada modyfikacje wprowadzone w klasie 185.2 i jest klasyfikowana jako klasa 146.2. Lokomotywy te ciągną głównie pociągi piętrowe.












