Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Dostępność: 2 kwartał 2022
Wyświetlanie 1–16 z 148 wyników
-
FLEISCHMANN 830251 – Zestaw 2 -częściowy: Otwarte wagony towarowe, DB AG
312,00 złDodaj do koszykaKomplet dwóch czteroosiowych otwartych wagonów towarowych typu Eanos-x 055 Deutsche Bahn. Nowy projekt 2022!
– Wykonanie w barwach ruchu drogowego w kolorze czerwonym
– Delikatnie zaprojektowane modele z dodatkowymi uchwytami i stopniami
– Starannie odwzorowana podłoga podwozia
– Wózki spawane typu Y25; zderzaki kątowe
– Idealne do budowy pociągów blokowych. -
FLEISCHMANN 830253 – Zestaw 2 -częściowy: Otwarte wagony towarowe, DR
312,00 złDodaj do koszykaZestaw dwóch czteroosiowych otwartych wagonów towarowych typu Eas 5948 Deutsche Reichsbahn. Nowy projekt 2022!
– Delikatnie zaprojektowane modele z osobnymi uchwytami i stopniami.
– Autentyczne repliki podwozia wagonu
– Typowe drzwi z blachy tłoczonej i zderzaki okrągłe
– Stosowane do transportu złomu, drewna, zużytych opon i podobnych towarów. -
FLEISCHMANN 830250 – Zestaw 2 -częściowy: Otwarte wagony towarowe, DB
312,00 złDodaj do koszykaZestaw dwóch czteroosiowych otwartych wagonów towarowych typu Eanos 052, Deutsche Bundesbahn. Nowy projekt 2022!
– Delikatnie zaprojektowane modele z dodatkowymi zastosowanymi uchwytami i stopniami
– Autentyczne repliki podwozia wagonu
– Wózki DB typ 652, zderzaki kwadratowe
– Idealnie dopasowane do pociągów całopociągowych. -
FLEISCHMANN 830157 – Wagon bagażowy pociągu towarowego, ÖBB
188,00 złDodaj do koszykaWagon bagażowy do pociągu towarowego, typ Dih, Austriackich Kolei Federalnych. Nowy projekt 2022!
– Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi elementami wtykanymi
– Schody na drzwiach przedziału bagażowego o oryginalnej szerokości
– Wersja z pulpitem dachowym.DRB zbudowało wagony bagażowe typu Pwgs 41 w latach czterdziestych. Ich projekt opierał się na zasadach budowy wagonów bagażowych pociągów pasażerskich. Po II wojnie światowej wagony, które pozostały w Austrii, były wykorzystywane zarówno w pociągach pasażerskich, jak i towarowych.
-
FLEISCHMANN 830152 – Wagon bagażowy pociągu towarowego, PKP
188,00 złDodaj do koszykaTowarowy wagon bagażowy typu F Polskich Kolei Państwowych. Nowy projekt 2022!
– Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi elementami wtykanymi
– Schody na drzwiach przedziału bagażowego o oryginalnej szerokości
– Wersja bez pulpitu dachowego.DRB zbudowało wagony bagażowe typu Pwgs 41 w latach 40-tych. Ich projekt opierał się na zasadach budowy wagonów bagażowych pociągów pasażerskich. Po II wojnie światowej wagony, które pozostały w Polskich Kolejach Państwowych, były wykorzystywane zarówno w pociągach pasażerskich, jak i towarowych.
-
FLEISCHMANN 830151 – Wagon bagażowy pociągu towarowego, DR
188,00 złDodaj do koszykaWagon bagażowy pociągu towarowego, typ Pwgs 41, Deutschen Reichsbahn. Nowy projekt 2022!
– Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi elementami wtykanymi
– Schody na drzwiach przedziału bagażowego o oryginalnej szerokości
– Wersja z pulpitem dachowym.DRB zbudowało wagony bagażowe typu Pwgs 41 w latach czterdziestych. Ich projekt opierał się na zasadach budowy wagonów bagażowych pociągów pasażerskich. Po II wojnie światowej wagony, które pozostały w Deutsche Reichsbahn, były używane zarówno w pociągach pasażerskich, jak i towarowych.
-
FLEISCHMANN 830150 – Wagon bagażowy pociągu towarowego, DB
188,00 złDodaj do koszykaWagon bagażowy pociągu towarowego, typ Pwgs 41, Deutsche Bundesbahn. Nowy projekt 2022!
– Model delikatnie zaprojektowany z dodatkowymi elementami wtykanymi
– Schody na drzwiach przedziału bagażowego o zmodernizowanym, wąskim designie
– Wersja bez pulpitu dachowego.DRB zbudowało w latach 40. wagony bagażowe typu Pwgs 41. Ich projekt opierał się na zasadach budowy wagonów bagażowych pociągów pasażerskich. Po II wojnie światowej wagony, które pozostały w Deutsche Bundesbahn, były używane zarówno w pociągach pasażerskich, jak i towarowych.
-
FLEISCHMANN 931902 – Cyfrowy zestaw startowy z21: Lokomotywa spalinowa klasy 221 z pociągiem towarowym, DB
1 600,00 złDodaj do koszykaz21 start zestaw cyfrowy: Lokomotywa spalinowa klasy 221 z pociągiem towarowym Deutsche Bundesbahn.
Zawartość:
– 1 sterowana cyfrowo lokomotywa spalinowa klasy 221
– 3 wagony platformowe do dużych obciążeń z płytami stalowymi
– 1 start z21
1 zasilacz wtykowy
– 1 Z21 multiMAUS
Tory podsypki podsypki dla owalu toru o promieniu R1 (4 x 9100, 8 x 9120) , materiał połączeń elektrycznych. Rozmiar układu: 85 cm x 40 cm.
Z21 to cyfrowy system o konstrukcji modułowej:
– Rozpocznij od z21 start i Z21 multiMAUS.
– Możliwa jest aktualizacja za pomocą routera Wi-Fi i kodu aktywacyjnego, numer artykułu 10814, a tym samym korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 WLANMAUS i komputera (zabezpieczone oprogramowaniem sterowanie modelami pociągów).
– Jeśli masz już własny router WiFi i wiesz, jak pracować z sieciami WiFi, kod aktywacyjny 10818 jest wystarczający do wspomnianej aktualizacji. -
FLEISCHMANN 722403 – Lokomotywa spalinowa klasy 260, DB
740,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 260 Deutsche Bundesbahn.
– W kolorze morskim/beżowym
– Reflektory diodowe po obu stronach
– Pręt wykonany z metalu
– Precyzyjnie odwzorowane „nosy”
– Dodatkowe uchwyty manewrowe
– Dobra widoczność z kabiny maszynisty.Od połowy lat 50. Deutsche Bundesbahn zakupiła 942 lokomotywy klasa V 60/V 60.1 dla lekkich i średnich usług manewrowych. Różnica między klasami V 60 (260) i V 60.1 (261) polegała na wyższym obciążeniu tarcia w klasie 261. Lokomotywy osiągnęły prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkość liniową 60 km/h. Moc wyjściowa wynosiła 478 kW. Po wycofaniu z eksploatacji pierwszych lokomotyw w latach 80. wiele z nich sprzedano kolejom w Niemczech i za granicą.
-
FLEISCHMANN 722484 – Lokomotywa spalinowa klasy V 60, DB
1 039,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy V 60 Deutsche Bundesbahn.
– Model z ciasno wlutowanym dekoderem wbudowanym fabrycznie
– Reflektory LED na obu końcach lokomotywy
– Pręty sprzęgające wykonane z metalu
– Precyzyjnie odwzorowane „nosy” lokomotywy
– Oddzielnie zastosowane rączki manewrowe
– Dobra widoczność przez kabinę maszynisty.W latach 50. Deutsche Bundesbahn zakupiła 942 lokomotywy klasy V 60/V 60.1 dla lekkich i średnich usług manewrowych. Różnica między klasami V 60 (260) i V 60.1 (261) polega na wyższym obciążeniu tarcia w klasie 261. Lokomotywy osiągnęły prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkość liniową 60 km/h. Moc wyjściowa 478 kW.
-
FLEISCHMANN 722404 – Lokomotywa spalinowa klasy V 60, DB
659,30 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy V 60 Deutsche Bundesbahn.
– Reflektory diodowe na obu końcach lokomotywy
– Pręty sprzęgające wykonane z metalu
– Precyzyjnie odwzorowane „nosy” lokomotywy
– Oddzielne uchwyty manewrowe
– Dobra widoczność przez kabinę maszynisty Od połowy lat 50. Deutsche Bundesbahn zakupiła 942 lokomotywy V 60 /V 60.1 klasa dla lekkich i średnich usług manewrowych. Różnica między klasami V 60 (260) i V 60.1 (261) polega na wyższym obciążeniu tarcia w klasie 261. Lokomotywy osiągnęły prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkość liniową 60 km/h. Moc wyjściowa 478 kW. -
FLEISCHMANN 732173 – Lokomotywa elektryczna 1848, NS
1 573,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1848 Holenderskich Kolei Państwowych.
– Z herbem „Valkenburg”
– Wariant z klimatyzacją
– Model o delikatnym designie z dodatkowymi elementami wtykowymi
– Filigranowy design pantografu
– W trybie cyfrowym z indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami
– Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.NS kupił czteroosiowe lokomotywy elektryczne serii 1600, które bazowały na francuskich lokomotywach elektrycznych serii BB 7200. Kiedy zostały wprowadzone na rynek w 1981 roku, były najpotężniejszymi lokomotywami we flocie NS. Przy masie eksploatacyjnej 83 t miały one moc 4 540 kW i osiągały prędkość maksymalną 140 km/h.
-
FLEISCHMANN 732103 – Lokomotywa elektryczna 1848, NS
998,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1848 Holenderskich Kolei Państwowych.
– Z herbem „Valkenburg”
– Wariant z klimatyzacją
– Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi elementami wtykowymi
– Filigranowa konstrukcja pantografu.Firma NS kupiła czteroosiowe lokomotywy elektryczne serii 1600, oparte na francuskim elektrycznym lokomotywy serii BB 7200. Kiedy zostały wprowadzone na rynek w 1981 roku, były najpotężniejszymi lokomotywami we flocie NS. Przy masie eksploatacyjnej 83 t miały one moc 4 540 kW i osiągały prędkość maksymalną 140 km/h.
-
FLEISCHMANN 880909 – Zestaw 3 częściowy: Wagony towarowe, FS
400,00 złDodaj do koszykaZestaw trzech wagonów towarowych Włoskich Kolei Państwowych. W zestawie wagon towarowy kryty klasy F z dwojgiem przesuwnych drzwi przesuwnych, wagon cysterna oraz wagon towarowy otwarty typu E.
– Delikatnie zaprojektowane modele z autentycznym napisem
– Idealnie pasują do parowozu klasy 460 – szt. 715504/715584. -
FLEISCHMANN 715584 – Lokomotywa parowa Gruppo 460, FS
1 297,00 złDodaj do koszykaParowóz Gruppo 460 Włoskich Kolei Państwowych.
– Model z fabrycznie wlutowanym na ciasno dekoderem
– Palenisko migoczące przełączane cyfrowo
– Metalowa obudowa z odlewu ciśnieniowego.Parowóz pruski klasy G 8.1, z którego zbudowano prawie 5000 sztuk, o mocy 1260 KM i mocy prędkość maksymalna 55 km/h, wykorzystywana była głównie w pociągach towarowych i ciężkich usługach manewrowych. Po I wojnie światowej włoskie koleje państwowe otrzymały w ramach reparacji 45 lokomotyw i zintegrowały je jako Gruppo 460 z flotą lokomotyw.












