00,00 

Brak produktów w koszyku.

Dostępność: 2 kwartał 2022

Wyświetlanie 1–16 z 148 wyników

  • FLEISCHMANN 865243 – Wagon kontenerowy, AAE

    253,00 

    Wagon do przewozu kontenerów typu Sgns firmy Ahaus Alstätter Eisenbahn (AAE).
    – Załadowany dwoma nadwoziami wymiennymi firmy Bell.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 830251 – Zestaw 2 -częściowy: Otwarte wagony towarowe, DB AG

    312,00 

    Komplet dwóch czteroosiowych otwartych wagonów towarowych typu Eanos-x 055 Deutsche Bahn. Nowy projekt 2022!
    – Wykonanie w barwach ruchu drogowego w kolorze czerwonym
    – Delikatnie zaprojektowane modele z dodatkowymi uchwytami i stopniami
    – Starannie odwzorowana podłoga podwozia
    – Wózki spawane typu Y25; zderzaki kątowe
    – Idealne do budowy pociągów blokowych.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 830253 – Zestaw 2 -częściowy: Otwarte wagony towarowe, DR

    312,00 

    Zestaw dwóch czteroosiowych otwartych wagonów towarowych typu Eas 5948 Deutsche Reichsbahn. Nowy projekt 2022!
    – Delikatnie zaprojektowane modele z osobnymi uchwytami i stopniami.
    – Autentyczne repliki podwozia wagonu
    – Typowe drzwi z blachy tłoczonej i zderzaki okrągłe
    – Stosowane do transportu złomu, drewna, zużytych opon i podobnych towarów.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 830250 – Zestaw 2 -częściowy: Otwarte wagony towarowe, DB

    312,00 

    Zestaw dwóch czteroosiowych otwartych wagonów towarowych typu Eanos 052, Deutsche Bundesbahn. Nowy projekt 2022!
    – Delikatnie zaprojektowane modele z dodatkowymi zastosowanymi uchwytami i stopniami
    – Autentyczne repliki podwozia wagonu
    – Wózki DB typ 652, zderzaki kwadratowe
    – Idealnie dopasowane do pociągów całopociągowych.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 830157 – Wagon bagażowy pociągu towarowego, ÖBB

    188,00 

    Wagon bagażowy do pociągu towarowego, typ Dih, Austriackich Kolei Federalnych. Nowy projekt 2022!
    – Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi elementami wtykanymi
    – Schody na drzwiach przedziału bagażowego o oryginalnej szerokości
    – Wersja z pulpitem dachowym.

    DRB zbudowało wagony bagażowe typu Pwgs 41 w latach czterdziestych. Ich projekt opierał się na zasadach budowy wagonów bagażowych pociągów pasażerskich. Po II wojnie światowej wagony, które pozostały w Austrii, były wykorzystywane zarówno w pociągach pasażerskich, jak i towarowych.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 830152 – Wagon bagażowy pociągu towarowego, PKP

    188,00 

    Towarowy wagon bagażowy typu F Polskich Kolei Państwowych. Nowy projekt 2022!
    – Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi elementami wtykanymi
    – Schody na drzwiach przedziału bagażowego o oryginalnej szerokości
    – Wersja bez pulpitu dachowego.

    DRB zbudowało wagony bagażowe typu Pwgs 41 w latach 40-tych. Ich projekt opierał się na zasadach budowy wagonów bagażowych pociągów pasażerskich. Po II wojnie światowej wagony, które pozostały w Polskich Kolejach Państwowych, były wykorzystywane zarówno w pociągach pasażerskich, jak i towarowych.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 830151 – Wagon bagażowy pociągu towarowego, DR

    188,00 

    Wagon bagażowy pociągu towarowego, typ Pwgs 41, Deutschen Reichsbahn. Nowy projekt 2022!
    – Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi elementami wtykanymi
    – Schody na drzwiach przedziału bagażowego o oryginalnej szerokości
    – Wersja z pulpitem dachowym.

    DRB zbudowało wagony bagażowe typu Pwgs 41 w latach czterdziestych. Ich projekt opierał się na zasadach budowy wagonów bagażowych pociągów pasażerskich. Po II wojnie światowej wagony, które pozostały w Deutsche Reichsbahn, były używane zarówno w pociągach pasażerskich, jak i towarowych.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 830150 – Wagon bagażowy pociągu towarowego, DB

    188,00 

    Wagon bagażowy pociągu towarowego, typ Pwgs 41, Deutsche Bundesbahn. Nowy projekt 2022!
    – Model delikatnie zaprojektowany z dodatkowymi elementami wtykanymi
    – Schody na drzwiach przedziału bagażowego o zmodernizowanym, wąskim designie
    – Wersja bez pulpitu dachowego.

    DRB zbudowało w latach 40. wagony bagażowe typu Pwgs 41. Ich projekt opierał się na zasadach budowy wagonów bagażowych pociągów pasażerskich. Po II wojnie światowej wagony, które pozostały w Deutsche Bundesbahn, były używane zarówno w pociągach pasażerskich, jak i towarowych.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 931902 – Cyfrowy zestaw startowy z21: Lokomotywa spalinowa klasy 221 z pociągiem towarowym, DB

    1 600,00 

    z21 start zestaw cyfrowy: Lokomotywa spalinowa klasy 221 z pociągiem towarowym Deutsche Bundesbahn.
    Zawartość:
    – 1 sterowana cyfrowo lokomotywa spalinowa klasy 221
    – 3 wagony platformowe do dużych obciążeń z płytami stalowymi
    – 1 start z21
    1 zasilacz wtykowy
    – 1 Z21 multiMAUS
    Tory podsypki podsypki dla owalu toru o promieniu R1 (4 x 9100, 8 x 9120) , materiał połączeń elektrycznych. Rozmiar układu: 85 cm x 40 cm.
    Z21 to cyfrowy system o konstrukcji modułowej:
    – Rozpocznij od z21 start i Z21 multiMAUS.
    – Możliwa jest aktualizacja za pomocą routera Wi-Fi i kodu aktywacyjnego, numer artykułu 10814, a tym samym korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 WLANMAUS i komputera (zabezpieczone oprogramowaniem sterowanie modelami pociągów).
    – Jeśli masz już własny router WiFi i wiesz, jak pracować z sieciami WiFi, kod aktywacyjny 10818 jest wystarczający do wspomnianej aktualizacji.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 722403 – Lokomotywa spalinowa klasy 260, DB

    740,00 

    Lokomotywa spalinowa klasy 260 Deutsche Bundesbahn.
    – W kolorze morskim/beżowym
    – Reflektory diodowe po obu stronach
    – Pręt wykonany z metalu
    – Precyzyjnie odwzorowane „nosy”
    – Dodatkowe uchwyty manewrowe
    – Dobra widoczność z kabiny maszynisty.

    Od połowy lat 50. Deutsche Bundesbahn zakupiła 942 lokomotywy klasa V 60/V 60.1 dla lekkich i średnich usług manewrowych. Różnica między klasami V 60 (260) i V 60.1 (261) polegała na wyższym obciążeniu tarcia w klasie 261. Lokomotywy osiągnęły prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkość liniową 60 km/h. Moc wyjściowa wynosiła 478 kW. Po wycofaniu z eksploatacji pierwszych lokomotyw w latach 80. wiele z nich sprzedano kolejom w Niemczech i za granicą.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 722484 – Lokomotywa spalinowa klasy V 60, DB

    1 039,00 

    Lokomotywa spalinowa klasy V 60 Deutsche Bundesbahn.
    – Model z ciasno wlutowanym dekoderem wbudowanym fabrycznie
    – Reflektory LED na obu końcach lokomotywy
    – Pręty sprzęgające wykonane z metalu
    – Precyzyjnie odwzorowane „nosy” lokomotywy
    – Oddzielnie zastosowane rączki manewrowe
    – Dobra widoczność przez kabinę maszynisty.

    W latach 50. Deutsche Bundesbahn zakupiła 942 lokomotywy klasy V 60/V 60.1 dla lekkich i średnich usług manewrowych. Różnica między klasami V 60 (260) i V 60.1 (261) polega na wyższym obciążeniu tarcia w klasie 261. Lokomotywy osiągnęły prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkość liniową 60 km/h. Moc wyjściowa 478 kW.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 722404 – Lokomotywa spalinowa klasy V 60, DB

    659,30 

    Lokomotywa spalinowa klasy V 60 Deutsche Bundesbahn.
    – Reflektory diodowe na obu końcach lokomotywy
    – Pręty sprzęgające wykonane z metalu
    – Precyzyjnie odwzorowane „nosy” lokomotywy
    – Oddzielne uchwyty manewrowe
    – Dobra widoczność przez kabinę maszynisty Od połowy lat 50. Deutsche Bundesbahn zakupiła 942 lokomotywy V 60 /V 60.1 klasa dla lekkich i średnich usług manewrowych. Różnica między klasami V 60 (260) i V 60.1 (261) polega na wyższym obciążeniu tarcia w klasie 261. Lokomotywy osiągnęły prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkość liniową 60 km/h. Moc wyjściowa 478 kW.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 732173 – Lokomotywa elektryczna 1848, NS

    1 573,00 

    Lokomotywa elektryczna 1848 Holenderskich Kolei Państwowych.
    – Z herbem „Valkenburg”
    – Wariant z klimatyzacją
    – Model o delikatnym designie z dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Filigranowy design pantografu
    – W trybie cyfrowym z indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    NS kupił czteroosiowe lokomotywy elektryczne serii 1600, które bazowały na francuskich lokomotywach elektrycznych serii BB 7200. Kiedy zostały wprowadzone na rynek w 1981 roku, były najpotężniejszymi lokomotywami we flocie NS. Przy masie eksploatacyjnej 83 t miały one moc 4 540 kW i osiągały prędkość maksymalną 140 km/h.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 732103 – Lokomotywa elektryczna 1848, NS

    998,00 

    Lokomotywa elektryczna 1848 Holenderskich Kolei Państwowych.
    – Z herbem „Valkenburg”
    – Wariant z klimatyzacją
    – Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Filigranowa konstrukcja pantografu.

    Firma NS kupiła czteroosiowe lokomotywy elektryczne serii 1600, oparte na francuskim elektrycznym lokomotywy serii BB 7200. Kiedy zostały wprowadzone na rynek w 1981 roku, były najpotężniejszymi lokomotywami we flocie NS. Przy masie eksploatacyjnej 83 t miały one moc 4 540 kW i osiągały prędkość maksymalną 140 km/h.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 880909 – Zestaw 3 częściowy: Wagony towarowe, FS

    400,00 

    Zestaw trzech wagonów towarowych Włoskich Kolei Państwowych. W zestawie wagon towarowy kryty klasy F z dwojgiem przesuwnych drzwi przesuwnych, wagon cysterna oraz wagon towarowy otwarty typu E.
    – Delikatnie zaprojektowane modele z autentycznym napisem
    – Idealnie pasują do parowozu klasy 460 – szt. 715504/715584.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 715584 – Lokomotywa parowa Gruppo 460, FS

    1 297,00 

    Parowóz Gruppo 460 Włoskich Kolei Państwowych.
    – Model z fabrycznie wlutowanym na ciasno dekoderem
    – Palenisko migoczące przełączane cyfrowo
    – Metalowa obudowa z odlewu ciśnieniowego.

    Parowóz pruski klasy G 8.1, z którego zbudowano prawie 5000 sztuk, o mocy 1260 KM i mocy prędkość maksymalna 55 km/h, wykorzystywana była głównie w pociągach towarowych i ciężkich usługach manewrowych. Po I wojnie światowej włoskie koleje państwowe otrzymały w ramach reparacji 45 lokomotyw i zintegrowały je jako Gruppo 460 z flotą lokomotyw.

    Dodaj do koszyka