00,00 

Brak produktów w koszyku.

Generator pary nr artykulu: 10

Wyświetlanie 1–16 z 23 wyników

  • Roco 70670 – Parowóz Ty4-40, PKP

    1 580,00 

    1 sztuk na stanie

    Parowoz pociągu towarowego Ty4-40 Polskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć napędzanych osi lokomotywy.
    – Wagnerowskie deflektory dymu,
    – Wożą ciężkie pociągi towarowe po głównych liniach,
    – Metalowe koła z delikatnie zaprojektowanymi szprychami,
    – Możliwość doposażenia generatora dymu.

    Po II wojnie światowej wiele lokomotyw klasy 44 pozostało w Polsce. Zostały one przemianowane na Ty 4-1 na Ty 4-132 i służyły tam wiernie, w niektórych przypadkach, do końca lat siedemdziesiątych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78281 – Parowóz 150 Y, SNCF

    2 102,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 150 Y Francuskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Wariant z deflektorami dymu,
    – Metalowe koła z drobnymi szprychami,
    – Drążki napędowe i sprzęgające wykonane z metalowego odlewu,
    – W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu,
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    W latach 1943/44 fabryka lokomotyw Société Alsacienne de Constructions Mécaniques ( SACM) w Graffenstaden koło Strasburga zbudował ponad 100 lokomotyw klasy 52. W latach 1945/46 SNCF zamówiła jeszcze 17 dodatkowych lokomotyw. Tam klasę 52 oznaczono klasą 150 Y. Unikalną cechą lokomotyw był krótszy komin, którego przeznaczeniem było nie przekraczanie francuskiej skrajni. Klasa 150 Y przewoziła zarówno pociągi towarowe, jak i pasażerskie we wschodnim regionie SNCF. Działały tam do końca lat pięćdziesiątych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70281 – Parowóz 150 Y, SNCF

    1 956,05 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 150 Y Francuskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Wariant z deflektorami dymu,
    – Metalowe koła z drobnymi szprychami,
    – Drążki napędowe i sprzęgające wykonane z metalowego odlewu,
    – W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu,
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    W latach 1943/44 fabryka lokomotyw Société Alsacienne de Constructions Mécaniques ( SACM) w Graffenstaden koło Strasburga zbudował ponad 100 lokomotyw klasy 52. W latach 1945/46 SNCF zamówiła jeszcze 17 dodatkowych lokomotyw. Tam klasę 52 oznaczono klasą 150 Y. Unikalną cechą lokomotyw był krótszy komin, którego przeznaczeniem było nie przekraczanie francuskiej skrajni. Klasa 150 Y przewoziła zarówno pociągi towarowe, jak i pasażerskie we wschodnim regionie SNCF. Działały tam do końca lat pięćdziesiątych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70280 – Parowóz 150 Y, SNCF

    1 596,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 150 Y Francuskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Wariant z deflektorami dymu,
    – Metalowe koła z drobnymi szprychami,
    – Drążki napędowe i sprzęgające wykonane z metalowego odlewu,
    – W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu,
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    W latach 1943/44 fabryka lokomotyw Société Alsacienne de Constructions Mécaniques ( SACM) w Graffenstaden koło Strasburga zbudował ponad 100 lokomotyw klasy 52. W latach 1945/46 SNCF zamówiła jeszcze 17 dodatkowych lokomotyw. Tam klasę 52 oznaczono klasą 150 Y. Unikalną cechą lokomotyw był krótszy komin, którego przeznaczeniem było nie przekraczanie francuskiej skrajni. Klasa 150 Y przewoziła zarówno pociągi towarowe, jak i pasażerskie we wschodnim regionie SNCF. Działały tam do końca lat pięćdziesiątych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78022 – Parowóz 86 1435-6, DR

    1 955,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 86 1435 Deutsche Reichsbahn. Wariant formy!
    – Model jest wyposażony w 16-bitowy dźwięk
    – dla jeszcze lepszej jakości dźwięku
    – Zmieniona linia kotła
    – Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Długie wycięte pojemniki na wodę
    – Drobne metalowe zestawy kół
    – Z przełączaną kabiną kierowcy oświetlenie w trybie cyfrowym
    – Depot Rbd Halle, Bw Röblingen
    – Z kompletem wytrawionych znaków
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    W latach 1928-1943 prawie wszystkie niemieckie fabryki lokomotyw dostarczyły klasę 86 do Deutsche Reichsbahn Gesellschaft (w sumie 775 lokomotyw). Lokomotywy o mocy 1000 KM zostały zaprojektowane tak, aby osiągnąć maksymalną prędkość 70-80 km/h; więc DR może ich używać w swoim podstawowym obszarze zastosowań dla „linii rozgałęzionych”, jednak także dla linii głównych i zasilających. Na początku lat 50. w NRD eksploatowano jeszcze 164 lokomotywy klasy 86. W 1970 roku Deutsche Reichsbahn nadal zapewniała 162 lokomotywom numer porządkowy zgodny z EDP, ale od 1973 roku je złomowała.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70022 – Parowóz 86 1435-6, DR

    1 955,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 86 1435 Deutsche Reichsbahn. Wariant formy!
    – Model jest wyposażony w 16-bitowy dźwięk,
    – dla jeszcze lepszej jakości dźwięku,
    – Zmieniona linia kotła,
    – Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Długie wycięte pojemniki na wodę,
    – Drobne metalowe zestawy kół,
    – Z przełączaną kabiną kierowcy oświetlenie w trybie cyfrowym,
    – Depot Rbd Halle, Bw Röblingen,
    – Z kompletem wytrawionych znaków,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    W latach 1928-1943 prawie wszystkie niemieckie fabryki lokomotyw dostarczyły klasę 86 do Deutsche Reichsbahn Gesellschaft (w sumie 775 lokomotyw). Lokomotywy o mocy 1000 KM zostały zaprojektowane tak, aby osiągnąć maksymalną prędkość 70-80 km/h; więc DR może ich używać w swoim podstawowym obszarze zastosowań dla „linii rozgałęzionych”, jednak także dla linii głównych i zasilających. Na początku lat 50. w NRD eksploatowano jeszcze 164 lokomotywy klasy 86. W 1970 roku Deutsche Reichsbahn nadal zapewniała 162 lokomotywom numer porządkowy zgodny z EDP, ale od 1973 roku je złomowała.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70021 – Parowóz 86 1435-6, DR

    1 449,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 86 1435 Deutsche Reichsbahn. Wariant formy!
    – Ze zmienioną linią kotła,
    – Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Długie wycięte skrzynki na wodę,
    – Zestawy drobnych metalowych kół,
    – Depot Rbd Halle, Bw Röblingen,
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
    – Możliwość modernizacji generatora dymu.

    Od 1928 do W 1943 r. prawie wszystkie niemieckie fabryki lokomotyw dostarczyły do Deutsche Reichsbahn Gesellschaft klasę 86 (łącznie 775 lokomotyw). Lokomotywy o mocy 1000 KM zostały zaprojektowane tak, aby osiągnąć maksymalną prędkość 70-80 km/h; więc DR może ich używać w swoim podstawowym obszarze zastosowań dla „linii rozgałęzionych”, jednak także dla linii głównych i zasilających. Na początku lat 50. w NRD eksploatowano jeszcze 164 lokomotywy klasy 86. W 1970 roku Deutsche Reichsbahn nadal zapewniała 162 lokomotywom numer porządkowy zgodny z EDP, ale od 1973 roku je złomowała.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70284 – Parowóz klasy 50.40, DR

    1 596,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Zestawy misternie zaprojektowanych kół metalowych,
    – Do użytku głównie przed pociągami towarowymi na liniach głównych i odgałęźnych,
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn z NRD była dalszym rozwojem lokomotywy do pociągów towarowych klasy 50 DRG. Przy budowie lokomotywy DR zwracał szczególną uwagę na zastosowanie wielu identycznych zespołów jak w parowozu klasy 23.10 do pociągu pasażerskiego. DR opracował je równolegle, aby obniżyć koszty napraw i zapasów części zamiennych. Producent VEB Lokomotivbau Karl Marx w Babelsbergu dostarczył w latach 1956-1960 88 lokomotyw, które zostały wprowadzone do eksploatacji pod numerami porządkowymi od 50 4001 do 50 4088. Przy obciążeniu osi 15 t lokomotywy mogły być używane elastycznie, jednak były z siedzibą głównie w północnych dyrekcjach DR i przewożący pociągi pasażerskie i towarowe. Ze względu na wrażliwą ramę z blachy, lokomotywy zostały wycofane z ruchu pociągów do 1980 r. i nadal służyły jako stacjonarne urządzenia grzewcze.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70282 – Parowóz klasy 44, DR

    1 619,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa parowa pociągu ciężkiego klasy 44 Deutsche Reichsbahn ze spalaniem pyłu węglowego. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Autentyczna replika wersji na pył węglowy,
    – Metalowe koła z delikatnie zaprojektowanymi szprychami,
    – W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    W latach 50 Deutsche Reichsbahn przebudowała 22 lokomotywy na opalanie pyłem węglowym (system Wendlera). Najbardziej zauważalnymi modyfikacjami były dodatkowy zbiornik powietrza i pompa powietrza na lewym pasie startowym oraz tender wyposażony w zasobnik na pył węglowy. Lokomotywy okazały się szczególnie przydatne na rampach Lasu Turyńskiego ze względu na celny ostrzał. Wraz z wprowadzeniem numerów EDP, lokomotywy miałowe zostały przemianowane na klasę 44.9.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78288 – Lokomotywa parowa 50 3670-2, DR

    2 102,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 50 3670 Deutsche Reichsbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Z cienkimi metalowymi zestawami kół,
    – Idealnie pasuje do „Pociągu piaskowego”, art. 77041, 77042,
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    Od 1959 do 1963 Deutsche Reichsbahn byłej NRD zmodernizowanych 208 lokomotyw klasy 50. W wyniku przebudów lokomotywy, obecnie oznaczone klasą 50.35-37, znacznie różniły się od lokomotyw oryginalnych, zwłaszcza tam, gdzie DR miał zamontowany kocioł i wyposażenie kotłowe. Lokomotywy, które wówczas osiągały moc 1300 kW i osiągały prędkość maksymalną 80 km/h, były wykorzystywane głównie na liniach nizinnych (ciągnęły także pociągi pasażerskie). Od czasu do czasu Deutsche Reichsbahn używała ich na zachodzie Niemiec.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70288 – Lokomotywa parowa 50 3670-2, DR

    2 102,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 50 3670 Deutsche Reichsbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Z cienkimi metalowymi zestawami kół,
    – Idealnie pasuje do „Pociągu piaskowego”, art. 77041, 77042,
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    Od 1959 do 1963 Deutsche Reichsbahn byłej NRD zmodernizowanych 208 lokomotyw klasy 50. W wyniku przebudów lokomotywy, obecnie oznaczone klasą 50.35-37, znacznie różniły się od lokomotyw oryginalnych, zwłaszcza tam, gdzie DR miał zamontowany kocioł i wyposażenie kotłowe. Lokomotywy, które wówczas osiągały moc 1300 kW i osiągały prędkość maksymalną 80 km/h, były wykorzystywane głównie na liniach nizinnych (ciągnęły także pociągi pasażerskie). Od czasu do czasu Deutsche Reichsbahn używała ich na zachodzie Niemiec.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70287 – Lokomotywa parowa 50 3670-2, DR

    1 596,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 50 3670 Deutsche Reichsbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Z cienkimi metalowymi zestawami kół,
    – Idealnie pasuje do „Pociągu piaskowego”, art. 77041, 77042,
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    Od 1959 do 1963 Deutsche Reichsbahn byłej NRD zmodernizowanych 208 lokomotyw klasy 50. W wyniku przebudów lokomotywy, obecnie oznaczone klasą 50.35-37, znacznie różniły się od lokomotyw oryginalnych, zwłaszcza tam, gdzie DR miał zamontowany kocioł i wyposażenie kotłowe. Lokomotywy, które wówczas osiągały moc 1300 kW i osiągały prędkość maksymalną 80 km/h, były wykorzystywane głównie na liniach nizinnych (ciągnęły także pociągi pasażerskie). Od czasu do czasu Deutsche Reichsbahn używała ich na zachodzie Niemiec.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78341 – Parowóz klasy 012, DB

    2 079,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz klasy 012 Deutsche Bundesbahn. Napęd na trzy osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Wyposażony w głębiej umieszczoną piaskownicę,
    – Delikatny design z nowym kotłem i olejem,
    – Zestawy cienkich metalowych kół,
    – Zawiera zestaw wytrawionych znaków,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    Po II wojnie światowej dawne legendy DRG były w większości w szokująco kiepski stan
    zwłaszcza jeśli chodzi o opływową owiewkę. Po demontażu i remoncie owiewki klasa 01.10 stanowiła istotny filar wysokiej jakości ruchu pociągów ekspresowych. Podczas różnych przebudów czy modernizacji, ale przede wszystkim niezbędnego montażu nowych kotłów, 34 lokomotywy zostały przebudowane na główny olej napędowy w latach pięćdziesiątych. Można więc było oczekiwać, że mocniejsze wówczas lokomotywy będą w stanie poradzić sobie z dużymi odległościami do 700 km. W 1968 roku samoloty 01.10 zostały przemianowane na 011 (opalanie węglem) i 012 (opalanie olejem). Ostatnie lokomotywy napędzane olejem o mocy 140 km/h i mocy 1818 kW zostały wycofane z eksploatacji dopiero w 1975 roku w Rheine.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70341 – Parowóz klasy 012, DB

    2 079,00 

    1 sztuk na stanie

    Parowóz klasy 012 Deutsche Bundesbahn. Napęd na trzy osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Wyposażony w głębiej umieszczoną piaskownicę
    – Delikatny design z nowym kotłem i olejem
    – Zestawy cienkich metalowych kół
    – Zawiera zestaw wytrawionych znaków
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.
    Po II wojnie światowej dawne legendy DRG były w większości w szokująco kiepski stan zwłaszcza jeśli chodzi o opływową owiewkę. Po demontażu i remoncie owiewki klasa 01.10 stanowiła istotny filar wysokiej jakości ruchu pociągów ekspresowych. Podczas różnych przebudów czy modernizacji, ale przede wszystkim niezbędnego montażu nowych kotłów, 34 lokomotywy zostały przebudowane na główny olej napędowy w latach pięćdziesiątych. Można więc było oczekiwać, że mocniejsze wówczas lokomotywy będą w stanie poradzić sobie z dużymi odległościami do 700 km. W 1968 roku samoloty 01.10 zostały przemianowane na 011 (opalanie węglem) i 012 (opalanie olejem). Ostatnie lokomotywy napędzane olejem o mocy 140 km/h i mocy 1818 kW zostały wycofane z eksploatacji dopiero w 1975 roku w Rheine.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70340 – Parowóz klasy 012, DB

    1 573,00 

    1 sztuk na stanie

    Parowóz klasy 012 Deutsche Bundesbahn. Napęd na trzy osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Wyposażony w głębiej umieszczoną piaskownicę,
    – Delikatny design z nowym kotłem i olejem,
    – Zestawy cienkich metalowych kół,
    – Zawiera zestaw wytrawionych znaków,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    Po II wojnie światowej dawne legendy DRG były w większości w szokująco kiepski stan zwłaszcza jeśli chodzi o opływową owiewkę. Po demontażu i remoncie owiewki klasa 01.10 stanowiła istotny filar wysokiej jakości ruchu pociągów ekspresowych. Podczas różnych przebudów czy modernizacji, ale przede wszystkim niezbędnego montażu nowych kotłów, 34 lokomotywy zostały przebudowane na główny olej napędowy w latach pięćdziesiątych. Można więc było oczekiwać, że mocniejsze wówczas lokomotywy będą w stanie poradzić sobie z dużymi odległościami do 700 km. W 1968 roku samoloty 01.10 zostały przemianowane na 011 (opalanie węglem) i 012 (opalanie olejem). Ostatnie lokomotywy napędzane olejem o mocy 140 km/h i mocy 1818 kW zostały wycofane z eksploatacji dopiero w 1975 roku w Rheine.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78141 – Parowóz 053 129-3, DB

    2 102,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 053 129 Deutsche Bundesbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Wersja z tendrem w kształcie wanny, emblematem DB na kabinie kierowcy i prowadzącymi kołami tarczowymi,
    – Model delikatnie zaprojektowany z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Zestawy misternie zaprojektowanych metalowych kół,
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    Klasa 50 , w tym czasie prawdopodobnie najważniejszy parowóz DB z lat 50./60. z wieloma wariantami konstrukcyjnymi, sprawdził się przed niemal wszystkimi typami pociągów na liniach głównych i odgałęźnych. W końcu ponad 60 wariantów sprawiło, że prawie żadna lokomotywa klasy 50 nie miała całkowicie identycznego wyglądu jak lokomotywa siostrzana. Lokomotywy do pociągów towarowych 1’E, budowane w około 3100 jednostkach od 1939 r., były solidne, mocne, łatwe w utrzymaniu i wysoce niezawodne. Po 1945 roku w Deutsche Bundesbahn pozostało ponad 2000 lokomotyw. Lokomotywy osiągały prędkość maksymalną 80 km/h, miały moc około 1200 kW i nacisk na oś 15 ton. Kiedy w 1968 r. wprowadzono schemat klasy EDP, w taborze DB znajdowało się jeszcze 1452 lokomotyw. Ponieważ numer seryjny mógł mieć tylko trzy cyfry, oprócz numeru klasy 050 wprowadzono oznaczenia 051, 052 i 053.

    Dodaj do koszyka