00,00 

Brak produktów w koszyku.

Generator pary nr artykulu: 11

Wyświetlanie wszystkich wyników: 7

  • Roco 70671 – Parowóz Ty4-40, PKP

    2 150,00 

    Produkt dostępny

    Parowoz pociągu towarowego Ty4-40 Polskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć napędzanych osi lokomotywy.
    – Wagnerowskie deflektory dymu
    – Wożą ciężkie pociągi towarowe po głównych liniach
    – Metalowe koła z delikatnie zaprojektowanymi szprychami
    – Możliwość doposażenia generatora dymu.
    Po II wojnie światowej wiele lokomotyw klasy 44 pozostało w Polsce. Zostały one przemianowane na Ty 4-1 na Ty 4-132 i służyły tam wiernie, w niektórych przypadkach, do końca lat siedemdziesiątych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78285 – Parowóz klasy 50.40, DR

    2 102,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Zestawy misternie zaprojektowanych kół metalowych,
    – Do użytku głównie przed pociągami towarowymi na liniach głównych i odgałęźnych,
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn z NRD była dalszym rozwojem lokomotywy do pociągów towarowych klasy 50 DRG. Przy budowie lokomotywy DR zwracał szczególną uwagę na zastosowanie wielu identycznych zespołów jak w parowozu klasy 23.10 do pociągu pasażerskiego. DR opracował je równolegle, aby obniżyć koszty napraw i zapasów części zamiennych. Producent VEB Lokomotivbau Karl Marx w Babelsbergu dostarczył w latach 1956-1960 88 lokomotyw, które zostały wprowadzone do eksploatacji pod numerami porządkowymi od 50 4001 do 50 4088. Przy obciążeniu osi 15 t lokomotywy mogły być używane elastycznie, jednak były z siedzibą głównie w północnych dyrekcjach DR i przewożący pociągi pasażerskie i towarowe. Ze względu na wrażliwą ramę z blachy, lokomotywy zostały wycofane z ruchu pociągów do 1980 r. i nadal służyły jako stacjonarne urządzenia grzewcze.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70285 – Parowóz klasy 50.40, DR

    2 102,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Zestawy misternie zaprojektowanych kół metalowych,
    – Do użytku głównie przed pociągami towarowymi na liniach głównych i odgałęźnych,
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn z NRD była dalszym rozwojem lokomotywy do pociągów towarowych klasy 50 DRG. Przy budowie lokomotywy DR zwracał szczególną uwagę na zastosowanie wielu identycznych zespołów jak w parowozu klasy 23.10 do pociągu pasażerskiego. DR opracował je równolegle, aby obniżyć koszty napraw i zapasów części zamiennych. Producent VEB Lokomotivbau Karl Marx w Babelsbergu dostarczył w latach 1956-1960 88 lokomotyw, które zostały wprowadzone do eksploatacji pod numerami porządkowymi od 50 4001 do 50 4088. Przy obciążeniu osi 15 t lokomotywy mogły być używane elastycznie, jednak były z siedzibą głównie w północnych dyrekcjach DR i przewożący pociągi pasażerskie i towarowe. Ze względu na wrażliwą ramę z blachy, lokomotywy zostały wycofane z ruchu pociągów do 1980 r. i nadal służyły jako stacjonarne urządzenia grzewcze.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78283 – Parowóz klasy 44, DR

    2 125,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa parowa pociągu ciężkiego klasy 44 Deutsche Reichsbahn ze spalaniem pyłu węglowego. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Autentyczna replika wersji na pył węglowy,
    – Metalowe koła z delikatnie zaprojektowanymi szprychami,
    – W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    W latach 50. Deutsche Reichsbahn przebudowała 22 lokomotywy na opalanie pyłem węglowym (system Wendlera). Najbardziej zauważalnymi modyfikacjami były dodatkowy zbiornik powietrza i pompa powietrza na lewym pasie startowym oraz tender wyposażony w zasobnik na pył węglowy. Lokomotywy okazały się szczególnie przydatne na rampach Lasu Turyńskiego ze względu na celny ostrzał. Wraz z wprowadzeniem numerów EDP, lokomotywy miałowe zostały przemianowane na klasę 44.9.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70283 – Parowóz klasy 44, DR

    2 125,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa parowa pociągu ciężkiego klasy 44 Deutsche Reichsbahn ze spalaniem pyłu węglowego. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Autentyczna replika wersji na pył węglowy
    – Metalowe koła z delikatnie zaprojektowanymi szprychami
    – W zestawie zestaw wytrawionych znaków
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    W latach 50. Deutsche Reichsbahn przebudowała 22 lokomotywy na opalanie pyłem węglowym (system Wendlera). Najbardziej zauważalnymi modyfikacjami były dodatkowy zbiornik powietrza i pompa powietrza na lewym pasie startowym oraz tender wyposażony w zasobnik na pył węglowy. Lokomotywy okazały się szczególnie przydatne na rampach Lasu Turyńskiego ze względu na celny ostrzał. Wraz z wprowadzeniem numerów EDP, lokomotywy miałowe zostały przemianowane na klasę 44.9.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78249 – Parowóz klasy 18.4, DB

    2 148,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz klasy 18.4 Deutsche Bundesbahn. Model edycji! Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Kabina kierowcy z logo DB,
    – Srebrne pierścienie kotła i zderzaki nurnikowe z białymi pierścieniami buforowymi,
    – Pompa powietrza i podająca,
    – Szczęki hamulcowe dokładnie podążają za nadkolami,
    – Filigranowe metalowe szprychy,
    – Koła napędowe o precyzyjnym profilu,
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
    – Możliwość doposażenia generatora dymu.

    CO JEŚLI…? Bawarska S 3/6, często nazywana „królową parowozów”, dźwigała ciężar niemieckiego ruchu pospiesznego aż do wprowadzenia klasy 01. Nie tylko była budowana do 1931 r., ale także z powodu mógł poradzić sobie z długimi biegami, których klasa 01 nie mogła się obejść bez „odchudzenia”. A jeśli ktoś myśli, że bawarska lokomotywa kursowała tylko w Bawarii w czasach Bundesbahn, to się myli. Bawarskie lokomotywy ciągnęły prawie wszystkie pociągi, które należały do śmietanki. Chociaż większość S 3/6 z serii od a do c została złomowana w 1950 roku, wydaje się realistyczne, że jedna z tych legendarnych lokomotyw ekspresowych, podobnie jak niektóre z jej młodszych sióstr, zdobyła DB-Keks i nadal była ceniona jako lokomotywa. niezastąpiona maszyna przez zaangażowaną załogę lokomotywy.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 72249 – Parowóz klasy 18.4, DB

    2 140,00 

    1 sztuk na stanie

    Parowóz klasy 18.4 Deutsche Bundesbahn. Model edycji! Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Kabina kierowcy z logo DB
    – Srebrne pierścienie kotła i zderzaki nurnikowe z białymi pierścieniami buforowymi
    – Pompa powietrza i podająca
    – Szczęki hamulcowe dokładnie podążają za nadkolami
    – Filigranowe metalowe szprychy
    – Koła napędowe o precyzyjnym profilu
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie
    – Możliwość doposażenia generatora dymu.
    CO JEŚLI…? Bawarska S 3/6, często nazywana „królową parowozów”, dźwigała ciężar niemieckiego ruchu pospiesznego aż do wprowadzenia klasy 01. Nie tylko była budowana do 1931 r., ale także z powodu mógł poradzić sobie z długimi biegami, których klasa 01 nie mogła się obejść bez „odchudzenia”. A jeśli ktoś myśli, że bawarska lokomotywa kursowała tylko w Bawarii w czasach Bundesbahn, to się myli. Bawarskie lokomotywy ciągnęły prawie wszystkie pociągi, które należały do śmietanki. Chociaż większość S 3/6 z serii od a do c została złomowana w 1950 roku, wydaje się realistyczne, że jedna z tych legendarnych lokomotyw ekspresowych, podobnie jak niektóre z jej młodszych sióstr, zdobyła DB-Keks i nadal była ceniona jako lokomotywa. niezastąpiona maszyna przez zaangażowaną załogę lokomotywy.

    Dodaj do koszyka