00,00 

Brak produktów w koszyku.

Gniazdo dekodera: NEM651

Wyświetlanie 1–16 z 49 wyników

  • Fleischmann 5170002 – z21 start Digitalset: Lokomotywa elektryczna klasy 140 z pociągiem towarowym, DB AG

    1 426,00 

    z21 start Digitalset: Lokomotywa elektryczna klasy 140 z pociągiem towarowym Niemieckich Kolei Federalnych. Zawartość: 1 sterowana cyfrowo lokomotywa spalinowa klasy 140 3 wagon samowyładowczy 1 start Z21 1 Z21 multiMAUS 1 wtyczka sieciowa Tory podtorza żwirowego dla toru owalnego o promieniu R1 (4 x 9100, 8 x 9120), materiał do połączeń elektrycznych. Rozmiar systemu: 85 cm x 40 cm. Z21 jest systemem modułowym:
    – Rozpocznij od centrum sterowania Z21 start i Z21 multiMAUS.
    – Możliwość doposażenia za pomocą routera WLAN i kodu aktywacyjnego, art. nie. 10814, umożliwiając w ten sposób korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 WLANMAUS i komputera (centrum sterowania modelami kolejowymi z oprogramowaniem).
    – Jeśli posiadasz własny router WLAN i jesteś zaznajomiony z sieciami WLAN, kod aktywacyjny 10818 wystarczy do wyżej wymienionej modernizacji.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 742081 – Diesel zespół trakcyjny 642 331-2, Regiojet

    1 863,00 

    Diesel zespół trakcyjny 642 331 Regiojet.
    – Wbudowane okna
    – Jednostka umeblowana – oświetlenie wewnętrzne można doposażyć
    – Każda jednostka ze zintegrowanym metalowym wózkiem z odlewanego ciśnieniowo
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    Zamknięte sprzężenie z ścisłym połączeniem ruchu sprzęgu na takkobie Wózek między pojazdami. Manekin sprzęgu na końcach pojazdów. Do opakowania dołączony jest adapter z wałem sprzęgającym zgodny z normą NEM 355 oraz złączami PROFI 9545 do trakcji wielokrotnej.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 742011 – Diesel zespół trakcyjny 642 331-2, Regiojet

    1 288,00 

    Diesel zespół trakcyjny 642 331 Regiojet.
    – Okna wpuszczane
    – Jednostka umeblowana – oświetlenie wewnętrzne można doposażyć
    – Każda jednostka ze zintegrowanym metalowym wózkiem z odlewu ciśnieniowego.

    Zamknięte sprzężenie z ciasnym połączeniem ruchu sprzęgu na takskobie Wózek między pojazdami. Manekin sprzęgu na końcach pojazdów. Do opakowania dołączony jest adapter z wałem sprzęgającym zgodny z normą NEM 355 oraz złączami PROFI 9545 do trakcji wielokrotnej.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7370009 – Lokomotywa spalinowa 120 024-5 DR

    1 499,00 

    Lokomotywa spalinowa 120 024 należąca do DRG.
    – Dopracowany w szczegółach model z oddzielnie dołączanymi częściami
    – Konstrukcja z tłumikami hałasu
    – Stacjonuje w BD Cottbus, zajezdnia w Cottbus
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    Aby przyspieszyć zmianę trakcji, Niemieckie Koleje Państwowe (DR) zamówiły łącznie 378 lokomotywy klasy V 200 (później klasa 120) ze Związku Radzieckiego w latach 1966-1975. Ponieważ lokomotywy w stanie fabrycznym nie miały ogrzewania pociągu, były używane głównie w transporcie pociągów towarowych. Ze względu na głośny dźwięk silnika szybko nadano im przydomek „Taigatrommel” (Tajga bębna).

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7360009 – Lokomotywa spalinowa 120 024-5 DR

    920,00 

    Lokomotywa spalinowa 120 024 należąca do DRG.
    – Dopracowany w szczegółach model z oddzielnie dołączanymi częściami
    – Konstrukcja z tłumikami hałasu
    – Stacjonuje w zajezdni BD Cottbus.

    W celu przyspieszenia zmiany trakcji Niemieckie Koleje Państwowe (DR) zakupiły łącznie 378 pojazdów klasy V 200 (później klasa 120) lokomotyw ze Związku Radzieckiego w latach 1966-1975. Ponieważ lokomotywy w stanie fabrycznym nie miały ogrzewania pociągu, były używane głównie w transporcie pociągów towarowych. Ze względu na głośny dźwięk silnika szybko nadano im przydomek „Taigatrommel” (Tajga bębna).

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 742080 – Diesel zespół trakcyjny 642 057-3, DB AG

    1 863,00 

    Dieslowy zespół trakcyjny 642 057-3 Deutsche Bahn.
    – „Desiro” Erzgebirgsbahn
    – Eksploatacja w transporcie transgranicznym między Niemcami a Republiką Czeską
    – Każda jednostka ze zintegrowanym metalowym podwoziem z odlewu ciśnieniowego
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    Ścisłe sprzężenie z ścisłym połączeniem ruchu sprzęgu na takkobie Wózek między pojazdami. Manekin sprzęgu na końcach pojazdów. Do opakowania dołączony jest adapter z wałem sprzęgającym zgodny z normą NEM 355 oraz złączami PROFI 9545 do trakcji wielokrotnej.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 742010 – Diesel zespół trakcyjny 642 057-3, DB AG

    1 288,00 

    Dieslowy zespół trakcyjny 642 057 Deutsche Bahn.
    – „Desiro” kolei Erzgebirgsbahn
    – Eksploatacja w transporcie transgranicznym między Niemcami a Republiką Czeską
    – Każda jednostka ze zintegrowanym metalowym podwoziem z odlewu ciśnieniowego.

    Zamknięte sprzężenie z ciasnym połączeniem sprzęgu na takkobie Wózek między pojazdami. Manekin sprzęgu na końcach pojazdów. Do opakowania dołączony jest adapter z wałem sprzęgającym zgodny z normą NEM 355 oraz złączami PROFI 9545 do trakcji wielokrotnej.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7770001 – Zestaw 8-częściowy: Zespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602, DB

    3 864,00 

    Zespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602 Niemieckich Kolei Federalnych. Składa się z dwóch głowic napędowych (jedna zmotoryzowana) i sześciu wagonów pośrednich.
    – Wersja z turbiną gazową naszego popularnego zespołu trakcyjnego TEE/Intercity
    – 8-częściowa, zgodna z prototypem
    – Fabrycznie wyposażona w oświetlenie wewnętrzne
    – Z dźwiękiem w obu zespołach końcowych.

    Ponieważ osiągi napędzanego silnikiem wysokoprężnym VT 11,5 (klasa 601 ) okazały się niewystarczające, w 1971 roku cztery głowice napędowe zostały przerobione na napęd turbiny gazowej, której najbardziej rzucającą się w oczy cechą były duże wloty powietrza przed kabiną maszynisty, zaopatrujące turbinę w powietrze. Wady te powodowały, że eksploatacja tych pociągów stawała się coraz bardziej nieekonomiczna, dlatego też zespoły trakcyjne kursujące pod oznaczeniem klasy 602 zostały ponownie wycofane z eksploatacji przez DB w latach 1978 i 1979. Do celów muzealnych zachowała się jedynie głowica napędowa 602 003. Obecnie można go znaleźć w Muzeum DB w Norymberdze.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7760001 – Zestaw 8-częściowy: Zespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602, DB

    2 318,00 

    Zespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602 Niemieckich Kolei Federalnych. Składa się z dwóch głowic napędowych (jedna zmotoryzowana) i sześciu wagonów pośrednich.
    – Wersja z turbiną gazową naszego popularnego zespołu trakcyjnego TEE/Intercity
    – 8-częściowa, zgodna z prototypem
    – Fabrycznie wyposażona w oświetlenie wewnętrzne.

    Ponieważ osiągi napędzanego silnikiem wysokoprężnym VT 11.5 (klasa 601) okazały się niewystarczające, cztery wagony końcowe zostały w 1971 roku przerobione na napęd z turbiną gazową, których najbardziej uderzającą cechą były duże wloty powietrza przed kabiną kierowcy, które zaopatrywały turbinę w powietrze. Wady te powodowały, że eksploatacja tych pociągów stawała się coraz bardziej nieekonomiczna, dlatego zespoły trakcyjne kursujące pod oznaczeniem klasy 602 zostały ponownie wycofane z eksploatacji przez DB w 1978 i 1979 r. Do celów muzealnych zachował się jedynie wagon końcowy 602 003. Obecnie można go znaleźć w Muzeum DB w Norymberdze.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7370007 – Lokomotywa spalinowa V 200 126, DB

    1 288,00 

    Lokomotywa spalinowa V 200 126 Niemieckich Kolei Federalnych.
    – W kolorze „antycznej czerwieni”
    – Metalowa obudowa odlewana ciśnieniowo
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    Klasa V 200.1 to dalszy rozwój modelu V 200.0. Pierwsza lokomotywa została dostarczona do Niemieckich Kolei Federalnych w 1962 roku. Ostatnie modele zostały wycofane z eksploatacji w zajezdni Oberhausen 1 na letni rozkład jazdy 1988 roku. Ta lokomotywa ogólnego przeznaczenia mogła generować moc 2700 KM. Dlatego był w stanie ciągnąć bardzo różne typy pociągów. Jego operacje ekspresowe na „Vogelfluglinie” lub górskiej kolei Schwarzwaldu były legendarne, a później na trasie Emsland jako następca 043 z pociągami rudnymi „Langer Heinrich” („Long Henry”), Emden-Rheine.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7360007 – Lokomotywa spalinowa V 200 126, DB

    713,00 

    Lokomotywa spalinowa V 200 126 Niemieckich Kolei Federalnych.
    – W kolorze „antycznej czerwieni”
    – Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu.

    Klasa V 200.1 to dalszy rozwój modelu V 200.0. Pierwsza lokomotywa została dostarczona do Niemieckich Kolei Federalnych w 1962 roku. Ostatnie modele zostały wycofane z eksploatacji w zajezdni Oberhausen 1 na letni rozkład jazdy 1988 roku. Ta lokomotywa ogólnego przeznaczenia mogła generować moc 2700 KM. Dlatego był w stanie ciągnąć bardzo różne typy pociągów. Jego operacje ekspresowe na „Vogelfluglinie” lub górskiej kolei Schwarzwaldu były legendarne, a później na trasie Emsland jako następca 043 z pociągami rudnymi „Langer Heinrich” („Long Henry”), Emden-Rheine.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7570013 – Lokomotywa elektryczna Re 465, BLS

    1 669,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 465 należąca do szwajcarskiej firmy kolejowej BLS.
    – Malowanie w remoncie
    – W zestawie zamknięty przedni fartuch
    – Prototypowe funkcje świetlne i dźwiękowe, przełączane za pomocą dekodera pokładowego
    – Oświetlenie kabiny maszynisty, przełączane w trybie cyfrowym.

    Do 2022 roku 18 lokomotyw BLS typu Re 465 zostało zmodernizowanych i otrzymało nowe malowanie. W celu ułatwienia użytkowania z lokomotywami Vectron i Traxx w przewozach towarowych zamontowano odpowiednie sterowanie wieloczłonowe. Ponadto wdrożono Ethernet Train Backbone dla trakcji Autotunnel i przyszłych pociągów GoldenPass. Nazwy, którymi oznaczono te lokomotywy, nie są już używane. Prace wykonano we własnej fabryce firmy w Bönigen.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7560013 – Lokomotywa elektryczna Re 465, BLS

    1 094,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 465 należąca do szwajcarskiej firmy kolejowej BLS.
    – Malowanie w remoncie
    – Zamknięty przedni fartuch w zestawie.

    Do 2022 roku 18 lokomotyw BLS typu Re 465 zostało zmodernizowanych i otrzymało nowe malowanie. W celu ułatwienia użytkowania z lokomotywami Vectron i Traxx w przewozach towarowych zamontowano odpowiednie sterowanie wieloczłonowe. Ponadto wdrożono Ethernet Train Backbone dla trakcji Autotunnel i przyszłych pociągów GoldenPass. Nazwy, którymi oznaczono te lokomotywy, nie są już używane. Prace wykonano we własnej fabryce firmy w Bönigen.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7570012 – Lokomotywa elektryczna Re 460 073-0, SBB

    1 669,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 460 073 należąca do Szwajcarskich Kolei Federalnych.
    – Ochrzczony nazwą „Monte Ceneri”
    – Model wyposażony w delikatne pantografy typu Faiveley
    – Odlewane metalowe podwozie
    – W zestawie zamknięty przedni zderzak
    – Prototypowe funkcje światła i dźwięku, przełączane za pomocą dekodera pokładowego
    – Oświetlenie kabiny, mogą być przełączane w trybie cyfrowym.

    SBB zakupiło 24 lokomotywy z tej serii do realizacji koncepcji „Bahn 2000”. Kolejna seria, obejmująca łącznie 75 lokomotyw, została skonstruowana w celu zagwarantowania połączenia Huckepack-Korridor uruchomionego od 1 stycznia 1994 r. przez Szwajcarię. Lokomotywy te zostały później przydzielone do obsługi pasażerów w trakcie dywizji. Pozostają one dziś niezbędne dla trakcji bardzo częstego szwajcarskiego transportu o stałych odstępach czasu.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7560012 – Lokomotywa elektryczna Re 460 073-0, SBB

    1 094,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 460 073 należąca do Szwajcarskich Kolei Federalnych.
    – Ochrzczony nazwą „Monte Ceneri”
    – Model wyposażony w delikatne pantografy typu Faiveley
    – Metalowe podwozie odlewane ciśnieniowo
    – W zestawie zamknięty przedni fartuch.

    SBB zakupiło 24 lokomotywy z tej serii do realizacji koncepcji „Bahn 2000” . Kolejna seria, obejmująca łącznie 75 lokomotyw, została skonstruowana w celu zagwarantowania połączenia Huckepack-Korridor uruchomionego od 1 stycznia 1994 r. przez Szwajcarię. Lokomotywy te zostały później przydzielone do obsługi pasażerów w trakcie dywizji. Pozostają one dziś niezbędne dla trakcji bardzo częstego szwajcarskiego transportu o stałych odstępach czasu.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7570016 – Lokomotywa elektryczna 1116 181-9 ÖBB

    1 610,00 

    Lokomotywa elektryczna 1116 181 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Konstrukcja Cityjet
    – Obecny stan eksploatacyjny z czarną maską dachową
    – Prototypowe funkcje świetlne i dźwiękowe, przełączane za pomocą dekodera pokładowego
    – Włączanie świateł drogowych w trybie cyfrowym
    – Licencjonowany model ÖBB
    – Dostępna kabina kierowcy Z21.

    W 2019 r. ÖBB zainicjowało program modernizacji odnowienie pociągów piętrowych (DOSTO). W ten sposób ok. Do 2023 roku 100 autokarów zostanie zoptymalizowanych do nowoczesnego standardu Cityjet. Modernizacja obejmuje między innymi pokładową sieć Wi-Fi, nową tapicerkę siedzeń, wielofunkcyjne przestrzenie w każdym autokarze pośrednim z większą ilością miejsca na rowery, wózki dziecięce i bagaż, a także nowo wyznaczone ciche strefy. W maju 2022 roku, w połowie trwającego programu modernizacji DOSTO, lokomotywa elektryczna 1116 181 została pomalowana w stylu Cityjet. W ten sposób ÖBB wysyła ważny sygnał reklamujący swoje atrakcyjne oferty transportu publicznego, w szczególności dla lokalnego transportu podmiejskiego w Dolnej Austrii.

    Dodaj do koszyka