Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Gniazdo dekodera: NEM651
Wyświetlanie 1–16 z 49 wyników
-
Fleischmann 5170002 – z21 start Digitalset: Lokomotywa elektryczna klasy 140 z pociągiem towarowym, DB AG
1 426,00 złDodaj do koszykaz21 start Digitalset: Lokomotywa elektryczna klasy 140 z pociągiem towarowym Niemieckich Kolei Federalnych. Zawartość: 1 sterowana cyfrowo lokomotywa spalinowa klasy 140 3 wagon samowyładowczy 1 start Z21 1 Z21 multiMAUS 1 wtyczka sieciowa Tory podtorza żwirowego dla toru owalnego o promieniu R1 (4 x 9100, 8 x 9120), materiał do połączeń elektrycznych. Rozmiar systemu: 85 cm x 40 cm. Z21 jest systemem modułowym:
– Rozpocznij od centrum sterowania Z21 start i Z21 multiMAUS.
– Możliwość doposażenia za pomocą routera WLAN i kodu aktywacyjnego, art. nie. 10814, umożliwiając w ten sposób korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 WLANMAUS i komputera (centrum sterowania modelami kolejowymi z oprogramowaniem).
– Jeśli posiadasz własny router WLAN i jesteś zaznajomiony z sieciami WLAN, kod aktywacyjny 10818 wystarczy do wyżej wymienionej modernizacji. -
Fleischmann 742081 – Diesel zespół trakcyjny 642 331-2, Regiojet
1 863,00 złDodaj do koszykaDiesel zespół trakcyjny 642 331 Regiojet.
– Wbudowane okna
– Jednostka umeblowana – oświetlenie wewnętrzne można doposażyć
– Każda jednostka ze zintegrowanym metalowym wózkiem z odlewanego ciśnieniowo
– Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.Zamknięte sprzężenie z ścisłym połączeniem ruchu sprzęgu na takkobie Wózek między pojazdami. Manekin sprzęgu na końcach pojazdów. Do opakowania dołączony jest adapter z wałem sprzęgającym zgodny z normą NEM 355 oraz złączami PROFI 9545 do trakcji wielokrotnej.
-
Fleischmann 742011 – Diesel zespół trakcyjny 642 331-2, Regiojet
1 288,00 złDodaj do koszykaDiesel zespół trakcyjny 642 331 Regiojet.
– Okna wpuszczane
– Jednostka umeblowana – oświetlenie wewnętrzne można doposażyć
– Każda jednostka ze zintegrowanym metalowym wózkiem z odlewu ciśnieniowego.Zamknięte sprzężenie z ciasnym połączeniem ruchu sprzęgu na takskobie Wózek między pojazdami. Manekin sprzęgu na końcach pojazdów. Do opakowania dołączony jest adapter z wałem sprzęgającym zgodny z normą NEM 355 oraz złączami PROFI 9545 do trakcji wielokrotnej.
-
Fleischmann 7370009 – Lokomotywa spalinowa 120 024-5 DR
1 499,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 120 024 należąca do DRG.
– Dopracowany w szczegółach model z oddzielnie dołączanymi częściami
– Konstrukcja z tłumikami hałasu
– Stacjonuje w BD Cottbus, zajezdnia w Cottbus
– Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.Aby przyspieszyć zmianę trakcji, Niemieckie Koleje Państwowe (DR) zamówiły łącznie 378 lokomotywy klasy V 200 (później klasa 120) ze Związku Radzieckiego w latach 1966-1975. Ponieważ lokomotywy w stanie fabrycznym nie miały ogrzewania pociągu, były używane głównie w transporcie pociągów towarowych. Ze względu na głośny dźwięk silnika szybko nadano im przydomek „Taigatrommel” (Tajga bębna).
-
Fleischmann 7360009 – Lokomotywa spalinowa 120 024-5 DR
920,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 120 024 należąca do DRG.
– Dopracowany w szczegółach model z oddzielnie dołączanymi częściami
– Konstrukcja z tłumikami hałasu
– Stacjonuje w zajezdni BD Cottbus.W celu przyspieszenia zmiany trakcji Niemieckie Koleje Państwowe (DR) zakupiły łącznie 378 pojazdów klasy V 200 (później klasa 120) lokomotyw ze Związku Radzieckiego w latach 1966-1975. Ponieważ lokomotywy w stanie fabrycznym nie miały ogrzewania pociągu, były używane głównie w transporcie pociągów towarowych. Ze względu na głośny dźwięk silnika szybko nadano im przydomek „Taigatrommel” (Tajga bębna).
-
Fleischmann 742080 – Diesel zespół trakcyjny 642 057-3, DB AG
1 863,00 złDodaj do koszykaDieslowy zespół trakcyjny 642 057-3 Deutsche Bahn.
– „Desiro” Erzgebirgsbahn
– Eksploatacja w transporcie transgranicznym między Niemcami a Republiką Czeską
– Każda jednostka ze zintegrowanym metalowym podwoziem z odlewu ciśnieniowego
– Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.Ścisłe sprzężenie z ścisłym połączeniem ruchu sprzęgu na takkobie Wózek między pojazdami. Manekin sprzęgu na końcach pojazdów. Do opakowania dołączony jest adapter z wałem sprzęgającym zgodny z normą NEM 355 oraz złączami PROFI 9545 do trakcji wielokrotnej.
-
Fleischmann 742010 – Diesel zespół trakcyjny 642 057-3, DB AG
1 288,00 złDodaj do koszykaDieslowy zespół trakcyjny 642 057 Deutsche Bahn.
– „Desiro” kolei Erzgebirgsbahn
– Eksploatacja w transporcie transgranicznym między Niemcami a Republiką Czeską
– Każda jednostka ze zintegrowanym metalowym podwoziem z odlewu ciśnieniowego.Zamknięte sprzężenie z ciasnym połączeniem sprzęgu na takkobie Wózek między pojazdami. Manekin sprzęgu na końcach pojazdów. Do opakowania dołączony jest adapter z wałem sprzęgającym zgodny z normą NEM 355 oraz złączami PROFI 9545 do trakcji wielokrotnej.
-
Fleischmann 7770001 – Zestaw 8-częściowy: Zespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602, DB
3 864,00 złDodaj do koszykaZespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602 Niemieckich Kolei Federalnych. Składa się z dwóch głowic napędowych (jedna zmotoryzowana) i sześciu wagonów pośrednich.
– Wersja z turbiną gazową naszego popularnego zespołu trakcyjnego TEE/Intercity
– 8-częściowa, zgodna z prototypem
– Fabrycznie wyposażona w oświetlenie wewnętrzne
– Z dźwiękiem w obu zespołach końcowych.Ponieważ osiągi napędzanego silnikiem wysokoprężnym VT 11,5 (klasa 601 ) okazały się niewystarczające, w 1971 roku cztery głowice napędowe zostały przerobione na napęd turbiny gazowej, której najbardziej rzucającą się w oczy cechą były duże wloty powietrza przed kabiną maszynisty, zaopatrujące turbinę w powietrze. Wady te powodowały, że eksploatacja tych pociągów stawała się coraz bardziej nieekonomiczna, dlatego też zespoły trakcyjne kursujące pod oznaczeniem klasy 602 zostały ponownie wycofane z eksploatacji przez DB w latach 1978 i 1979. Do celów muzealnych zachowała się jedynie głowica napędowa 602 003. Obecnie można go znaleźć w Muzeum DB w Norymberdze.
-
Fleischmann 7760001 – Zestaw 8-częściowy: Zespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602, DB
2 318,00 złDodaj do koszykaZespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602 Niemieckich Kolei Federalnych. Składa się z dwóch głowic napędowych (jedna zmotoryzowana) i sześciu wagonów pośrednich.
– Wersja z turbiną gazową naszego popularnego zespołu trakcyjnego TEE/Intercity
– 8-częściowa, zgodna z prototypem
– Fabrycznie wyposażona w oświetlenie wewnętrzne.Ponieważ osiągi napędzanego silnikiem wysokoprężnym VT 11.5 (klasa 601) okazały się niewystarczające, cztery wagony końcowe zostały w 1971 roku przerobione na napęd z turbiną gazową, których najbardziej uderzającą cechą były duże wloty powietrza przed kabiną kierowcy, które zaopatrywały turbinę w powietrze. Wady te powodowały, że eksploatacja tych pociągów stawała się coraz bardziej nieekonomiczna, dlatego zespoły trakcyjne kursujące pod oznaczeniem klasy 602 zostały ponownie wycofane z eksploatacji przez DB w 1978 i 1979 r. Do celów muzealnych zachował się jedynie wagon końcowy 602 003. Obecnie można go znaleźć w Muzeum DB w Norymberdze.
-
Fleischmann 7370007 – Lokomotywa spalinowa V 200 126, DB
1 288,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa V 200 126 Niemieckich Kolei Federalnych.
– W kolorze „antycznej czerwieni”
– Metalowa obudowa odlewana ciśnieniowo
– Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.Klasa V 200.1 to dalszy rozwój modelu V 200.0. Pierwsza lokomotywa została dostarczona do Niemieckich Kolei Federalnych w 1962 roku. Ostatnie modele zostały wycofane z eksploatacji w zajezdni Oberhausen 1 na letni rozkład jazdy 1988 roku. Ta lokomotywa ogólnego przeznaczenia mogła generować moc 2700 KM. Dlatego był w stanie ciągnąć bardzo różne typy pociągów. Jego operacje ekspresowe na „Vogelfluglinie” lub górskiej kolei Schwarzwaldu były legendarne, a później na trasie Emsland jako następca 043 z pociągami rudnymi „Langer Heinrich” („Long Henry”), Emden-Rheine.
-
Fleischmann 7360007 – Lokomotywa spalinowa V 200 126, DB
713,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa V 200 126 Niemieckich Kolei Federalnych.
– W kolorze „antycznej czerwieni”
– Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu.Klasa V 200.1 to dalszy rozwój modelu V 200.0. Pierwsza lokomotywa została dostarczona do Niemieckich Kolei Federalnych w 1962 roku. Ostatnie modele zostały wycofane z eksploatacji w zajezdni Oberhausen 1 na letni rozkład jazdy 1988 roku. Ta lokomotywa ogólnego przeznaczenia mogła generować moc 2700 KM. Dlatego był w stanie ciągnąć bardzo różne typy pociągów. Jego operacje ekspresowe na „Vogelfluglinie” lub górskiej kolei Schwarzwaldu były legendarne, a później na trasie Emsland jako następca 043 z pociągami rudnymi „Langer Heinrich” („Long Henry”), Emden-Rheine.
-
Fleischmann 7570013 – Lokomotywa elektryczna Re 465, BLS
1 669,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna Re 465 należąca do szwajcarskiej firmy kolejowej BLS.
– Malowanie w remoncie
– W zestawie zamknięty przedni fartuch
– Prototypowe funkcje świetlne i dźwiękowe, przełączane za pomocą dekodera pokładowego
– Oświetlenie kabiny maszynisty, przełączane w trybie cyfrowym.Do 2022 roku 18 lokomotyw BLS typu Re 465 zostało zmodernizowanych i otrzymało nowe malowanie. W celu ułatwienia użytkowania z lokomotywami Vectron i Traxx w przewozach towarowych zamontowano odpowiednie sterowanie wieloczłonowe. Ponadto wdrożono Ethernet Train Backbone dla trakcji Autotunnel i przyszłych pociągów GoldenPass. Nazwy, którymi oznaczono te lokomotywy, nie są już używane. Prace wykonano we własnej fabryce firmy w Bönigen.
-
Fleischmann 7560013 – Lokomotywa elektryczna Re 465, BLS
1 094,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna Re 465 należąca do szwajcarskiej firmy kolejowej BLS.
– Malowanie w remoncie
– Zamknięty przedni fartuch w zestawie.Do 2022 roku 18 lokomotyw BLS typu Re 465 zostało zmodernizowanych i otrzymało nowe malowanie. W celu ułatwienia użytkowania z lokomotywami Vectron i Traxx w przewozach towarowych zamontowano odpowiednie sterowanie wieloczłonowe. Ponadto wdrożono Ethernet Train Backbone dla trakcji Autotunnel i przyszłych pociągów GoldenPass. Nazwy, którymi oznaczono te lokomotywy, nie są już używane. Prace wykonano we własnej fabryce firmy w Bönigen.
-
Fleischmann 7570012 – Lokomotywa elektryczna Re 460 073-0, SBB
1 669,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna Re 460 073 należąca do Szwajcarskich Kolei Federalnych.
– Ochrzczony nazwą „Monte Ceneri”
– Model wyposażony w delikatne pantografy typu Faiveley
– Odlewane metalowe podwozie
– W zestawie zamknięty przedni zderzak
– Prototypowe funkcje światła i dźwięku, przełączane za pomocą dekodera pokładowego
– Oświetlenie kabiny, mogą być przełączane w trybie cyfrowym.SBB zakupiło 24 lokomotywy z tej serii do realizacji koncepcji „Bahn 2000”. Kolejna seria, obejmująca łącznie 75 lokomotyw, została skonstruowana w celu zagwarantowania połączenia Huckepack-Korridor uruchomionego od 1 stycznia 1994 r. przez Szwajcarię. Lokomotywy te zostały później przydzielone do obsługi pasażerów w trakcie dywizji. Pozostają one dziś niezbędne dla trakcji bardzo częstego szwajcarskiego transportu o stałych odstępach czasu.
-
Fleischmann 7560012 – Lokomotywa elektryczna Re 460 073-0, SBB
1 094,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna Re 460 073 należąca do Szwajcarskich Kolei Federalnych.
– Ochrzczony nazwą „Monte Ceneri”
– Model wyposażony w delikatne pantografy typu Faiveley
– Metalowe podwozie odlewane ciśnieniowo
– W zestawie zamknięty przedni fartuch.SBB zakupiło 24 lokomotywy z tej serii do realizacji koncepcji „Bahn 2000” . Kolejna seria, obejmująca łącznie 75 lokomotyw, została skonstruowana w celu zagwarantowania połączenia Huckepack-Korridor uruchomionego od 1 stycznia 1994 r. przez Szwajcarię. Lokomotywy te zostały później przydzielone do obsługi pasażerów w trakcie dywizji. Pozostają one dziś niezbędne dla trakcji bardzo częstego szwajcarskiego transportu o stałych odstępach czasu.
-
Fleischmann 7570016 – Lokomotywa elektryczna 1116 181-9 ÖBB
1 610,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1116 181 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
– Konstrukcja Cityjet
– Obecny stan eksploatacyjny z czarną maską dachową
– Prototypowe funkcje świetlne i dźwiękowe, przełączane za pomocą dekodera pokładowego
– Włączanie świateł drogowych w trybie cyfrowym
– Licencjonowany model ÖBB
– Dostępna kabina kierowcy Z21.W 2019 r. ÖBB zainicjowało program modernizacji odnowienie pociągów piętrowych (DOSTO). W ten sposób ok. Do 2023 roku 100 autokarów zostanie zoptymalizowanych do nowoczesnego standardu Cityjet. Modernizacja obejmuje między innymi pokładową sieć Wi-Fi, nową tapicerkę siedzeń, wielofunkcyjne przestrzenie w każdym autokarze pośrednim z większą ilością miejsca na rowery, wózki dziecięce i bagaż, a także nowo wyznaczone ciche strefy. W maju 2022 roku, w połowie trwającego programu modernizacji DOSTO, lokomotywa elektryczna 1116 181 została pomalowana w stylu Cityjet. W ten sposób ÖBB wysyła ważny sygnał reklamujący swoje atrakcyjne oferty transportu publicznego, w szczególności dla lokalnego transportu podmiejskiego w Dolnej Austrii.












