00,00 

Brak produktów w koszyku.

Gniazdo dekodera: NEM652

Wyświetlanie 1–16 z 43 wyników

  • Roco 5100003 – Świąteczny pociąg

    690,00 

    Pociąg bożonarodzeniowy
    – Reflektor LED
    – Wagon osobowy: ze zdejmowanym dachem
    – Wagon towarowy: z czterema indywidualnie zdejmowanymi ścianami bocznymi Zawartość: 1 lokomotywa parowa 1 wagon pasażerski z dachem maski 1 średnio-wysoki wagon boczny 1 elektroniczny kontroler ręczny 1 wtyczka sieciowa ROCO LINE-owalna tor (z podłożem): 12 torów zakrzywionych R3, 1 tor prosty G?, 1 tor łączący (G?) Zapotrzebowanie na miejsce: ok. 110×100 cm

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78801 – Lokomotywa spalinowa 236 216-8, DB

    1 357,00 

    Lokomotywa spalinowa 236 216 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Konstrukcja bez podwyższonej kabiny
    – Powiększony zbiornik wyrównawczy wody chłodzącej
    – Dodatkowe zbiorniki paliwa z przodu silnika
    – Z przełączanym światłem manewrowym w trybie cyfrowym Lokomotywy spalinowe typu WR 360 C 14 były pierwotnie eksploatowane przez niemiecki Wehrmacht do użytku w strategicznych miejscach . Pod koniec II wojny światowej zostały oddane do użytku do wielu zastosowań cywilnych. Chociaż po wojnie V 36 nadal kursował pod tą samą nazwą zarówno we wschodnich, jak i zachodnich Niemczech, w rzeczywistości były to dwie zasadniczo różne wersje tej samej lokomotywy: model DB miał dwa dodatkowe zbiorniki paliwa z przodu silnika koniec, aby zwiększyć zasięg lokomotywy. Ponadto DB V 36 został wyposażony w przednią osłonę chłodnicy typu DB i zbiornik wyrównawczy wody chłodzącej z przodu. Boczne kratki wentylatorów były zamknięte za pomocą boazerii, a z przodu nie było bocznej klapy konserwacyjnej. Ostatnia lokomotywa tego typu była eksploatowana przez DB pod oznaczeniem klasy 236 do 1981 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70801 – Lokomotywa spalinowa 236 216-8, DB

    1 357,00 

    Lokomotywa spalinowa 236 216 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Konstrukcja bez podwyższonej kabiny
    – Powiększony zbiornik wyrównawczy wody chłodzącej
    – Dodatkowe zbiorniki paliwa z przodu silnika
    – Z przełączanym światłem manewrowym w trybie cyfrowym.

    Lokomotywy spalinowe typu WR 360 C 14 były pierwotnie eksploatowane przez niemiecki Wehrmacht do użytku w strategicznych miejscach . Pod koniec II wojny światowej zostały oddane do użytku do wielu zastosowań cywilnych. Chociaż po wojnie V 36 nadal kursował pod tą samą nazwą zarówno we wschodnich, jak i zachodnich Niemczech, w rzeczywistości były to dwie zasadniczo różne wersje tej samej lokomotywy: model DB miał dwa dodatkowe zbiorniki paliwa z przodu silnika koniec, aby zwiększyć zasięg lokomotywy. Ponadto DB V 36 został wyposażony w przednią osłonę chłodnicy typu DB i zbiornik wyrównawczy wody chłodzącej z przodu. Boczne kratki wentylatorów były zamknięte za pomocą boazerii, a z przodu nie było bocznej klapy konserwacyjnej. Ostatnia lokomotywa tego typu była eksploatowana przez DB pod oznaczeniem klasy 236 do 1981 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70800 – Lokomotywa spalinowa 236 216-8, DB

    782,00 

    Lokomotywa spalinowa 236 216 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Konstrukcja bez podwyższonej kabiny
    – Powiększony zbiornik wyrównawczy wody chłodzącej
    – Dodatkowe zbiorniki paliwa z przodu silnika.

    Lokomotywy spalinowe typu WR 360 C 14 były pierwotnie eksploatowane przez niemiecki Wehrmacht do użytku w strategicznych miejscach. Pod koniec II wojny światowej zostały oddane do użytku do wielu zastosowań cywilnych. Chociaż po wojnie V 36 nadal kursował pod tą samą nazwą zarówno we wschodnich, jak i zachodnich Niemczech, w rzeczywistości były to dwie zasadniczo różne wersje tej samej lokomotywy: model DB miał dwa dodatkowe zbiorniki paliwa z przodu silnika koniec, aby zwiększyć zasięg lokomotywy. Ponadto DB V 36 został wyposażony w przednią osłonę chłodnicy typu DB i zbiornik wyrównawczy wody chłodzącej z przodu. Boczne kratki wentylatorów były zamknięte za pomocą boazerii, a z przodu nie było bocznej klapy konserwacyjnej. Ostatnia lokomotywa tego typu była eksploatowana przez DB pod oznaczeniem klasy 236 do 1981 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78040 – Lokomotywa parowa klasy 231 E, SNCF

    2 645,00 

    Lokomotywa parowa klasy 231 E, należąca do Société nationale des chemins de fer français (Francuskie Koleje Państwowe, SNCF). model z edycji!
    – Stosowany w ciężkich pociągach ekspresowych
    – Bardzo szczegółowy model o filigranowej konstrukcji
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Seria 231 E została opracowana w związku z potrzebą budowy potężnych lokomotyw parowych dla coraz cięższych francuskich pociągów ekspresowych po pierwszej wojnie światowej. Zamiast opracowywać drogie nowe modele, André Chapelon otrzymał zlecenie kolei Paris-Orleans, aby przerobić istniejące lokomotywy parowe typu Pacific, tak aby spełniały nowe wymagania. Inżynier był w stanie osiągnąć wymagany wzrost wydajności i oszczędności w zużyciu energii głównie poprzez wprowadzenie ulepszeń termodynamicznych. Jego sukces udowodnił, że miał rację: jego zmodyfikowana lokomotywa osiągnęła prędkość testową do 174 kilometrów na godzinę, a nawet w codziennej eksploatacji osiągała prędkość maksymalną 130 kilometrów na godzinę. Zwiększając wydajność o 50 procent i jednocześnie zmniejszając koszty zużycia, Chapelon stworzył przyszłościowe pociągi ekspresowe ze starych lokomotyw parowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70040 – Lokomotywa parowa klasy 231 E, SNCF

    2 645,00 

    Lokomotywa parowa klasy 231 E, należąca do Société nationale des chemins de fer français (Francuskie Koleje Państwowe, SNCF). model z edycji!
    – Stosowany w ciężkich pociągach ekspresowych
    – Bardzo szczegółowy model o filigranowej konstrukcji
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Seria 231 E została opracowana w związku z potrzebą budowy potężnych lokomotyw parowych dla coraz cięższych francuskich pociągów ekspresowych po pierwszej wojnie światowej. Zamiast opracowywać drogie nowe modele, André Chapelon otrzymał zlecenie kolei Paris-Orleans, aby przerobić istniejące lokomotywy parowe typu Pacific, tak aby spełniały nowe wymagania. Inżynier był w stanie osiągnąć wymagany wzrost wydajności i oszczędności w zużyciu energii głównie poprzez wprowadzenie ulepszeń termodynamicznych. Jego sukces udowodnił, że miał rację: jego zmodyfikowana lokomotywa osiągnęła prędkość testową do 174 kilometrów na godzinę, a nawet w codziennej eksploatacji osiągała prędkość maksymalną 130 kilometrów na godzinę. Zwiększając wydajność o 50 procent i jednocześnie zmniejszając koszty zużycia, Chapelon stworzył przyszłościowe pociągi ekspresowe ze starych lokomotyw parowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70039 – Lokomotywa parowa klasy 231 E, SNCF

    2 070,00 

    Lokomotywa parowa klasy 231 E, należąca do Société nationale des chemins de fer français (Francuskie Koleje Państwowe, SNCF). model z edycji!
    – Stosowany w ciężkich pociągach ekspresowych
    – Bardzo szczegółowy model o filigranowej konstrukcji
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Seria 231 E została opracowana w związku z potrzebą budowy potężnych lokomotyw parowych dla coraz cięższych francuskich pociągów ekspresowych po pierwszej wojnie światowej. Zamiast opracowywać drogie nowe modele, André Chapelon otrzymał zlecenie kolei Paris-Orleans, aby przerobić istniejące lokomotywy parowe typu Pacific, tak aby spełniały nowe wymagania. Inżynier był w stanie osiągnąć wymagany wzrost wydajności i oszczędności w zużyciu energii głównie poprzez wprowadzenie ulepszeń termodynamicznych. Jego sukces udowodnił, że miał rację: jego zmodyfikowana lokomotywa osiągnęła prędkość testową do 174 kilometrów na godzinę, a nawet w codziennej eksploatacji osiągała prędkość maksymalną 130 kilometrów na godzinę. Zwiększając wydajność o 50 procent i jednocześnie zmniejszając koszty zużycia, Chapelon stworzył przyszłościowe pociągi ekspresowe ze starych lokomotyw parowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 79268 – Lokomotywa parowa 01 508, DR

    2 277,00 

    Parowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
    – Opalane węglem
    – Zestawy kołowe z drobnego metalu
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71268 – Lokomotywa parowa 01 508, DR

    2 277,00 

    Parowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
    – Opalane węglem
    – Zestawy kołowe z drobnego metalu
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71267 – Lokomotywa parowa 01 508, DR

    1 702,00 

    Parowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
    – Opalane węglem
    – Zestawy kołowe z drobnego metalu
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78052 – Lokomotywa parowa 011 062-7 DB

    2 277,00 

    Lokomotywa parowa 011 062 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Napęd na trzy osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Projekt obejmuje białe opony
    – Dopracowany w szczegółach model z nową konstrukcją kotła
    – Zestawy kół z drobnego metalu
    – Z zestawem wytrawionych znaków
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Te dawne gwiazdy DRG zostały pozostawione po drugiej wojnie światowej w przerażającym stanie – powyżej wszystko w obszarze usprawnienia. Pierwotny plan zakładał wycofanie ich ze służby. Jednak poważny brak lokomotyw spowodował, że podjęto decyzję o remoncie wszystkich istniejących maszyn. W zakresie L4 usunięto pozostałości opływowej osłony. W 1953 roku, ze względu na skrajnie zniszczony stan kotłów St 47 K, DB postanowił wyposażyć wszystkie lokomotywy 01.10 w spawany kocioł dużej mocy z komorą spalania. Lokomotywa 01 1062 oddana do użytku w 1940 roku otrzymała nowy kocioł w 1954 roku. W 1968 roku, kiedy wprowadzono numery EDP, zmieniono jej nazwę na 011 062-7. W ostatnich latach przed z-Stellung lokomotywa ta została przydzielona do zajezdni Rheine, skąd została wycofana ze służby w 1973 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70052 – Lokomotywa parowa 011 062-7 DB

    2 277,00 

    Lokomotywa parowa 011 062 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Napęd na trzy osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Projekt obejmuje białe opony
    – Dopracowany w szczegółach model z nową konstrukcją kotła
    – Zestawy kół z drobnego metalu
    – Z zestawem wytrawionych znaków
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Te dawne gwiazdy DRG zostały pozostawione po drugiej wojnie światowej w przerażającym stanie – powyżej wszystko w obszarze usprawnienia. Pierwotny plan zakładał wycofanie ich ze służby. Jednak poważny brak lokomotyw spowodował, że podjęto decyzję o remoncie wszystkich istniejących maszyn. W zakresie L4 usunięto pozostałości opływowej osłony. W 1953 roku, ze względu na skrajnie zniszczony stan kotłów St 47 K, DB postanowił wyposażyć wszystkie lokomotywy 01.10 w spawany kocioł dużej mocy z komorą spalania. Lokomotywa 01 1062 oddana do użytku w 1940 roku otrzymała nowy kocioł w 1954 roku. W 1968 roku, kiedy wprowadzono numery EDP, zmieniono jej nazwę na 011 062-7. W ostatnich latach przed z-Stellung lokomotywa ta została przydzielona do zajezdni Rheine, skąd została wycofana ze służby w 1973 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70051 – Lokomotywa parowa 011 062-7 DB

    1 702,00 

    Lokomotywa parowa 011 062 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Napęd na trzy osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Projekt obejmuje białe opony
    – Dopracowany w szczegółach model z nową konstrukcją kotła
    – Zestawy kół z drobnego metalu
    – Z zestawem wytrawionych znaków
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Te dawne gwiazdy DRG zostały pozostawione po drugiej wojnie światowej w przerażającym stanie – powyżej wszystko w obszarze usprawnienia. Pierwotny plan zakładał wycofanie ich ze służby. Jednak poważny brak lokomotyw spowodował, że podjęto decyzję o remoncie wszystkich istniejących maszyn. W zakresie L4 usunięto pozostałości opływowej osłony. W 1953 roku, ze względu na skrajnie zniszczony stan kotłów St 47 K, DB postanowił wyposażyć wszystkie lokomotywy 01.10 w spawany kocioł dużej mocy z komorą spalania. Lokomotywa 01 1062 oddana do użytku w 1940 roku otrzymała nowy kocioł w 1954 roku. W 1968 roku, kiedy wprowadzono numery EDP, zmieniono jej nazwę na 011 062-7. W ostatnich latach przed wycofaniem z eksploatacji lokomotywa ta została przydzielona do zajezdni Rheine, skąd została wycofana ze służby w 1973 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78218 – Lokomotywa parowa 064 247-0, DB

    1 771,00 

    Lokomotywa parowa 064 247 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Wersja z nitowanymi zbiornikami na wodę
    – Wolnostojące linie na zbiorniku
    – Dopracowane w szczegółach metalowe zestawy kołowe
    – Przednie i tylne zestawy kołowe z kołami tarczowymi.
    Od roku 1928 do użytku wprowadzono łącznie 520 lokomotyw klasy 64. Lokomotywy, które mogły rozpędzić się do prędkości 90 km/h, zostały zbudowane w oparciu o zasadę budowy standardowych lokomotyw parowych, co ułatwiło zaopatrzenie w części zamienne. Lokomotywy te były eksploatowane głównie na liniach bocznych oraz do przewozu pociągów pasażerskich lub lekkich pociągów towarowych. W momencie wprowadzenia numerów komputerowych 1 stycznia 1968 r. we flocie Niemieckich Kolei Federalnych znajdowały się jeszcze 52 lokomotywy. W przeciwieństwie do lokomotyw Niemieckich Kolei Państwowych, które były używane głównie na północnych nizinach, lokomotywy 64 używane w Kolejach Federalnych były eksploatowane wyłącznie na południe od głównej linii po 30 kwietnia 1966 r., kiedy to 64 446 zostało przeniesione z zajezdni Hamburg-Rothenburgsort do magazynu w Plattling.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70218 – Lokomotywa parowa 064 247-0, DB

    1 771,00 

    Lokomotywa parowa 064 247 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Wersja z nitowanymi zbiornikami na wodę
    – Wolnostojące linie na zbiorniku
    – Dopracowane w szczegółach metalowe zestawy kołowe
    – Przednie i tylne zestawy kołowe z kołami tarczowymi.
    Od roku 1928 do użytku wprowadzono łącznie 520 lokomotyw klasy 64. Lokomotywy, które mogły rozpędzić się do prędkości 90 km/h, zostały zbudowane w oparciu o zasadę budowy standardowych lokomotyw parowych, co ułatwiło zaopatrzenie w części zamienne. Lokomotywy te były eksploatowane głównie na liniach bocznych oraz do przewozu pociągów pasażerskich lub lekkich pociągów towarowych. W momencie wprowadzenia numerów komputerowych 1 stycznia 1968 r. we flocie Niemieckich Kolei Federalnych znajdowały się jeszcze 52 lokomotywy. W przeciwieństwie do lokomotyw Niemieckich Kolei Państwowych, które były używane głównie na północnych nizinach, lokomotywy 64 używane w Kolejach Federalnych były eksploatowane wyłącznie na południe od głównej linii po 30 kwietnia 1966 r., kiedy to 64 446 zostało przeniesione z zajezdni Hamburg-Rothenburgsort do magazynu w Plattling.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70217 – Lokomotywa parowa 064 247-0, DB

    1 196,00 

    Lokomotywa parowa 064 247 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Wersja z nitowanymi zbiornikami na wodę
    – Wolnostojące linie na zbiorniku
    – Dopracowane w szczegółach metalowe zestawy kołowe
    – Przednie i tylne zestawy kołowe z kołami tarczowymi.
    Od roku 1928 do użytku wprowadzono łącznie 520 lokomotyw klasy 64. Lokomotywy, które mogły rozpędzić się do prędkości 90 km/h, zostały zbudowane w oparciu o zasadę budowy standardowych lokomotyw parowych, co ułatwiło zaopatrzenie w części zamienne. Lokomotywy te były eksploatowane głównie na liniach bocznych oraz do przewozu pociągów pasażerskich lub lekkich pociągów towarowych. W momencie wprowadzenia numerów komputerowych 1 stycznia 1968 r. we flocie Niemieckich Kolei Federalnych znajdowały się jeszcze 52 lokomotywy. W przeciwieństwie do lokomotyw Niemieckich Kolei Państwowych, które były używane głównie na północnych nizinach, lokomotywy 64 używane w Kolejach Federalnych były eksploatowane wyłącznie na południe od głównej linii po 30 kwietnia 1966 r., kiedy to 64 446 zostało przeniesione z zajezdni Hamburg-Rothenburgsort do magazynu w Plattling.

    Dodaj do koszyka