Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Gniazdo dekodera: Next18
Wyświetlanie 1–16 z 92 wyników
-
Fleischmann 5170001 – z21 start Zestaw cyfrowy: Lokomotywa spalinowa klasy 111 z pociągiem towarowym, DR
1 426,00 złDodaj do koszykaz21 start Zestaw cyfrowy: Lokomotywa spalinowa klasy 111 z pociągiem towarowym Niemieckich Kolei Państwowych.
Zawartość:
1 sterowana cyfrowo lokomotywa spalinowa klasy 111
1 kryty wagon towarowy
1 wagon obrotowy
1 wagon cysterna gazowa
1 start Z21
1 Z21 multiMAUS
1 wtyczka sieciowaTory (bez podsypki) do owalu (2 x 22202, 2 x 22203 , 12 x 22222) i 2-biegunowy kabel połączeniowy (22217). Rozmiar układu torów: 88 cm x 46 cm. Z21 jest systemem modułowym:
– Rozpocznij od centrum sterowania Z21 start i Z21 multiMAUS.
– Możliwość doposażenia za pomocą routera WLAN i kodu aktywacyjnego, art. nie. 10814, umożliwiając w ten sposób korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 WLANMAUS i komputera (centrum sterowania modelami kolejowymi z oprogramowaniem).
– Jeśli posiadasz własny router WLAN i jesteś zaznajomiony z sieciami WLAN, kod aktywacyjny 10818 wystarczy do wyżej wymienionej modernizacji. -
Fleischmann 7370012 – Lokomotywa spalinowa klasa 2016, ÖBB
1 334,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 2016 Austriackich Kolei Federalnych.
– Reedycja ze zmienionym numerem firmowym UIC
– Tarcze hamulcowe w kontrastowym kolorze
– Z indywidualnie włączanym światłem przednim lub tylnym w trybie cyfrowym.Lokomotywa typu Siemens ER20 z serii Eurorunner to spalinowo-elektryczna lokomotywa zbudowana przez Siemens Mobility (dawniej Siemens Transportation Systems) ). Lokomotywy te zostały początkowo zamówione przez Austriackie Koleje Federalne i tam oznaczone jako klasa 2016 lub „Herkules”.
-
Fleischmann 7360012 – Lokomotywa spalinowa klasa 2016, ÖBB
759,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 2016 Austriackich Kolei Federalnych.
– Reedycja ze zmienionym numerem firmowym UIC
– Tarcze hamulcowe w kontrastowym kolorze.Lokomotywa typu Siemens ER20 z serii Eurorunner to spalinowo-elektryczna lokomotywa zbudowana przez firmę Siemens Mobility (dawniej Siemens Transportation Systems). Lokomotywy te zostały początkowo zamówione przez Austriackie Koleje Federalne i tam oznaczone jako klasa 2016 lub „Herkules”.
-
Fleischmann 721283 – Lokomotywa spalinowa V 100.53, SETG
1 301,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa V 100.53 firmy Salzburger Eisenbahn Transport Logistik (SETG). Nowy projekt 2023!
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi
– Niezakłócony widok przez kabinę kierowcy
– Szczęki hamulcowe dokładnie dopasowują się do nadkoli
– Najlepsze uchwyty i stopnie częściowo wykonane z metalu
– W trybie cyfrowym z indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami
– Z przełączanym oświetleniem kabiny maszynisty.Salzburger Eisenbahn Transport Logistik działa w logistyce kolejowej w całej Europie. Od kilku lat zajmuje się również lokalnym transportem towarowym, zwłaszcza w swoim macierzystym regionie wokół Salzburga. Dawny V 100 1308 Deutsche Bundesbahn został przeniesiony do SETG z Emsländische Eisenbahn w 2018 roku i jest obecnie używany jako V 100.53 do manewrowania i lokalnych pociągów towarowych.
-
Fleischmann 721213 – Lokomotywa spalinowa V 100.53, SETG
726,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa V 100.53 firmy Salzburger Eisenbahn Transport Logistik (SETG). Nowy projekt 2023!
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi
– Niezakłócony widok przez kabinę maszynisty
– Szczęki hamulcowe dokładnie dopasowują się do nadkoli
– Najlepsze uchwyty i stopnie częściowo wykonane z metalu.Firma Salzburger Eisenbahn Transport Logistik działa w logistyce kolejowej w całej Europie. Od kilku lat zajmuje się również lokalnym transportem towarowym, zwłaszcza w swoim macierzystym regionie wokół Salzburga. Dawny V 100 1308 Deutsche Bundesbahn został przeniesiony do SETG z Emsländische Eisenbahn w 2018 roku i jest obecnie używany jako V 100.53 do manewrowania i lokalnych pociągów towarowych.
-
Fleischmann 7370006 – Lokomotywa spalinowa 112 311-6 DR
1 301,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 112 311 należąca do DRG.
– W czerwonym kolorze Bordeaux
– Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu
– Cyfrowo przełączane funkcje światła i dźwięku.W 1972 roku Niemieckie Koleje Państwowe w byłej NRD wyposażyły na próbę trzy egzemplarze klasy 110 w silnik wysokoprężny o mocy 1200 KM, który również sprawdził się doskonale w obsłudze pociągów ekspresowych. Napęd hydrodynamiczny i inne podzespoły zostały odpowiednio dostosowane. W latach 1981-1990 przeprowadzono dalsze przebudowy (na ok. 500 lokomotywach), aby osiągnąć 1200 KM (883 kW) w Raw Stendal przy użyciu silników 12 KVD 18/21 AL-4 i AL-5. Lokomotywy te zostały oznaczone jako klasa 112.
-
Fleischmann 7360006 – Lokomotywa spalinowa 112 311-6 DR
726,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 112 311 należąca do DRG.
– W czerwonym kolorze Bordeaux
– Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu.W 1972 r. Niemieckie Koleje Państwowe w byłej NRD na próbę wyposażyły trzy egzemplarze klasy 110 w silnik wysokoprężny o mocy 1200 KM, który doskonale sprawdził się również w pociągach ekspresowych. Napęd hydrodynamiczny i inne podzespoły zostały odpowiednio dostosowane. W latach 1981-1990 przeprowadzono dalsze przebudowy (na ok. 500 lokomotywach), aby osiągnąć 1200 KM (883 kW) w Raw Stendal przy użyciu silników 12 KVD 18/21 AL-4 i AL-5. Lokomotywy te zostały oznaczone jako klasa 112.
-
Fleischmann 7370010 – Lokomotywa spalinowa klasy 245, DB AG
1 403,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 245 należąca do Deutsche Bahn.
– Dopracowany w szczegółach model z oddzielnie dołączonymi częściami
– Podświetlany wyświetlacz celu podróży
– Indywidualnie przełączane światło przednie lub tylne w trybie cyfrowym.Lokomotywy klasy 245 miały zastąpić lokomotywy spalinowe klasy 218, które w międzyczasie wyglądały na raczej przestarzałe. Lokomotywy spalinowo-elektryczne posiadają cztery silniki wysokoprężne, które napędzają cztery generatory do wytwarzania energii elektrycznej, która z kolei zasila silniki trakcyjne za pośrednictwem przekształtników mocy.
-
Fleischmann 7360010 – Lokomotywa spalinowa klasy 245, DB AG
828,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 245 należąca do Deutsche Bahn.
– Dopracowany w szczegółach model z oddzielnie dołączanymi częściami
– Podświetlany wyświetlacz miejsca docelowego pociągu
– Przełączane światło przednie/tylne z płytkami stykowymi.Lokomotywy klasy 245 miały zastąpić lokomotywy spalinowe klasy 218, które w międzyczasie wyglądały na raczej przestarzałe. Lokomotywy spalinowo-elektryczne posiadają cztery silniki wysokoprężne, które napędzają cztery generatory do wytwarzania energii elektrycznej, która z kolei zasila silniki trakcyjne za pośrednictwem przekształtników mocy.
-
Fleischmann 7370011 – Lokomotywa spalinowa 218 469-5, DB
1 495,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 218 469 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Wariant formy!
– Z dużym wirnikiem wentylatora
– Wzornictwo w barwach oceanicznego błękitu/beżu
– Model z precyzyjnie dopracowanymi, oddzielnie mocowanymi częściami wtykowymi
– Oświetlenie kabiny kierowcy przełączane w trybie cyfrowym
– Przełączane światło przednie lub tylne w trybie cyfrowym
– Piloty w zestawie
– Kabina kierowcy Z21 dostępne.Od 1971 roku Niemieckie Koleje Federalne oddały do użytku 398 lokomotyw serii 218, którymi prowadzili zarówno pociągi pasażerskie, jak i towarowe. Osiągały maksymalną prędkość 140 km/h przy mocy 1840 kW i były używane na większości niezelektryfikowanych tras. Klasa 218 zawierała kilka odmian kolorystycznych na przestrzeni lat. Pierwsze 218 były nadal dostarczane w fioletowo-czerwonej kolorystyce, która była typowa dla lokomotyw spalinowych. Od 1975 roku zewnętrzne części lokomotyw były malowane na niebiesko-beżowy kolor oceanu.
-
Fleischmann 7360011 – Lokomotywa spalinowa 218 469-5, DB
920,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 218 469 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Wariant formy!
– Z dużym wirnikiem wentylatora
– Wzornictwo w kolorze oceanicznego błękitu/beżu
– Model z precyzyjnie dopracowanymi, osobno mocowanymi częściami wtykowymi
– Przełączane tylne światło za pomocą przełącznika DIP
– Zainstalowane oświetlenie kabiny kierowcy, przełączane w trybie cyfrowym
– Piloty w zestawie
– Kabina kierowcy Z21 dostępne.Od 1971 roku Niemieckie Koleje Federalne oddały do użytku 398 lokomotyw serii 218, którymi prowadzili zarówno pociągi pasażerskie, jak i towarowe. Osiągały maksymalną prędkość 140 km/h przy mocy 1840 kW i były używane na większości niezelektryfikowanych tras. Klasa 218 zawierała kilka odmian kolorystycznych na przestrzeni lat. Pierwsze 218 były nadal dostarczane w fioletowo-czerwonej kolorystyce, która była typowa dla lokomotyw spalinowych. Od 1975 roku zewnętrzne części lokomotyw były malowane na niebiesko-beżowy kolor oceanu.
-
Fleischmann 721280 – Lokomotywa spalinowa klasy 211, DB
1 301,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 211 Niemieckich Kolei Federalnych. Nowy projekt 2023!
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi
– Niezakłócony widok przez kabinę kierowcy
– Szczęki hamulcowe dokładnie dopasowują się do nadkoli
– Najlepsze uchwyty i stopnie częściowo wykonane z metalu
– W trybie cyfrowym z indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami
– Z przełączanymi oświetlenie kabiny maszynisty.Klasa V 100.10 była – po testach maszyn przedseryjnych – zamawiana seryjnie od 1961/62. Był używany w obsłudze linii mieszanych na liniach niezelektryfikowanych oraz w służbie lekkiej na liniach głównych. Z mocą 810 kW został dopuszczony do jazdy z prędkością 110 km/h. W 1968 roku maszyny zostały ponownie oznaczone jako klasa 211.
-
Fleischmann 721210 – Lokomotywa spalinowa klasy 211, DB
726,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 211 Niemieckich Kolei Federalnych. Nowy projekt 2023!
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi
– Niezakłócony widok przez kabinę kierowcy
– Szczęki hamulcowe dokładnie podążają za nadkolami
– Najlepsze uchwyty i stopnie częściowo wykonane z metalu.Klasa V 100.10 została – po testach maszyn przedseryjnych – zamawiane seryjnie od 1961/62. Był używany w obsłudze linii mieszanych na liniach niezelektryfikowanych oraz w służbie lekkiej na liniach głównych. Z mocą 810 kW został dopuszczony do jazdy z prędkością 110 km/h. W 1968 roku maszyny zostały ponownie oznaczone jako klasa 211.
-
Fleischmann 732176 – Lokomotywa elektryczna „Nicole”, Strukton Rail
1 573,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna „Nicole” (ex-NS 1824) należąca do Strukton Rail.
– Filigranowa konstrukcja pantografów
– Wersja z klimatyzacją
– Delikatnie zaprojektowany model z oddzielnie nakładanymi elementami wtykowymi
– Z przełączanymi reflektorami lub tylnymi światłami oraz oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym
– Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.Strukton zakupił w maju swoją pierwszą lokomotywę elektryczną 2019. Lokomotywa dawnej klasy 1600/1800 z Holenderskich Kolei Państwowych (NS). Pierwotny numer firmowy to 1824. Po gruntownym remoncie i przemalowaniu otrzymał nazwę „Nicole”. Obecnie jest regularnie używany do transportu silników i infrastruktury wspierającej prace prowadzone na holenderskich torach. Celem Strukton jest wyposażenie lokomotyw w akumulatory, aby mogły one samodzielnie jeździć po trasach pozbawionych sieci trakcyjnej. Planowanie tej konwersji jest obecnie w toku.
-
Fleischmann 732106 – Lokomotywa elektryczna „Nicole”, Strukton Rail
998,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna „Nicole” (ex-NS 1824) należąca do Strukton Rail.
– Filigranowa stylistyka pantografów
– Wersja z klimatyzacją
– Delikatnie zaprojektowany model z oddzielnie nakładanymi elementami wtykowymi
– Przełączane światło główne/tylne za pomocą przełącznika DIP.Strukton zakupił swoją pierwszą lokomotywę elektryczną w maju 2019 r. Lokomotywa z poprzedniej klasy 1600/ 1800 od Holenderskich Kolei Państwowych (NS). Pierwotny numer firmowy to 1824. Po gruntownym remoncie i przemalowaniu otrzymał nazwę „Nicole”. Obecnie jest regularnie używany do transportu silników i infrastruktury wspierającej prace prowadzone na holenderskich torach. Celem Strukton jest wyposażenie lokomotyw w akumulatory, aby mogły one samodzielnie jeździć po trasach pozbawionych sieci trakcyjnej. Planowanie tej konwersji jest obecnie w toku.
-
Fleischmann 739378 – Lokomotywa elektryczna 471 502-9, GYSEV
1 541,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 471 502 kolei Raaberbahn/Györ-Sopron-Ebenfurti Vasút (GYSEV).
– Dopracowany w szczegółach model z czterema pantografami
– W trybie cyfrowym z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi reflektorami lub światłami tylnymi.Węgierski GYSEV / Raaberbahn zakupił w firmie Siemens kilka lokomotyw z rodziny Vectron do użytku w transporcie towarowym oraz w Obsługa pasażerów IC. Pierwsze lokomotywy trafiły na Węgry latem 2017 roku. Lokomotywy wchodzą do floty jako klasa 471. Dwie lokomotywy wyposażone są w tzw. spalinowy moduł zasilający. Trzy lokomotywy typu 471,5 są lokomotywami wieloprądowymi i przeznaczone są do eksploatacji w przewozach pasażerskich oraz transgranicznych przewozach towarowych.












