Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Gniazdo dekodera: Onboard Decoder
Wyświetlanie wszystkich wyników: 7
-
Roco 78021 – Lokomotywa spalinowa 335 220-0, DB AG
1 541,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 335 220 Deutsche Bahn
– Division Bahnbau Gruppe.
– Wyposażony w cyfrowe sprzęgło manewrowe
– gwarantowana więcej zabawy
– Trzpień silnika i skrzynia biegów wykonane z odlewanego metalu, dzięki czemu większa masa własna i większa siła pociągowa
– Bogate detale modelu z wieloma wtykanymi częściami i wolnostojącymi uchwytami
– Autentyczne światło funkcje dźwiękowe przełączane przez pokładowy dekoder
– Dobra widoczność przez replikę kabiny maszynisty
– Kondensator buforowy zapewniający bezprzerwowe zasilanie.W przypadku manewrowania wagonów pasażerskich i towarowych na stacjach kolejowych Deutsche Bahn polegała na mniejszych lokomotywach manewrowych już na wczesnym etapie. Dalszy rozwój Köf 11, z przenoszeniem mocy przez wały Cardana i dodatkowym napędem osi, został zaprezentowany przez firmę Gmeinder w 1965 roku. Dwieście pięćdziesiąt jeden lokomotyw manewrowych, początkowo nazywanych Köf 12, dostarczono do Deutsche Bundesbahn w klasie 333. Wiele lokomotywy miały zainstalowane zdalne sterowanie radiowe, aby ratować personel od końca lat 80-tych. DB wyznaczyła te lokomotywy na klasę 335. Niektóre z małych lokomotyw były nadal w służbie Bahnbau Gruppe od 2010 roku.
-
Roco 72021 – Lokomotywa spalinowa 335 220-0, DB AG
1 541,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 335 220 Deutsche Bahn
– Division Bahnbau Gruppe.
– Wyposażony w cyfrowe sprzęgło manewrowe
– gwarantowana więcej zabawy
– Trzpień silnika i skrzynia biegów wykonane z odlewanego metalu, dzięki czemu większa masa własna i większa siła pociągowa
– Bogate detale modelu z wieloma wtykanymi częściami i wolnostojącymi uchwytami
– Autentyczne światło funkcje dźwiękowe przełączane przez pokładowy dekoder
– Dobra widoczność przez replikę kabiny maszynisty
– Kondensator buforowy zapewniający bezprzerwowe zasilanie.W przypadku manewrowania wagonów pasażerskich i towarowych na stacjach kolejowych Deutsche Bahn polegała na mniejszych lokomotywach manewrowych już na wczesnym etapie. Dalszy rozwój Köf 11, z przenoszeniem mocy przez wały Cardana i dodatkowym napędem osi, został zaprezentowany przez firmę Gmeinder w 1965 roku. Dwieście pięćdziesiąt jeden lokomotyw manewrowych, początkowo nazywanych Köf 12, dostarczono do Deutsche Bundesbahn w klasie 333. Wiele lokomotywy miały zainstalowane zdalne sterowanie radiowe, aby ratować personel od końca lat 80-tych. DB wyznaczyła te lokomotywy na klasę 335. Niektóre z małych lokomotyw były nadal w służbie Bahnbau Gruppe od 2010 roku.
-
Roco 70375 – Wagon spalinowy klasy M 152.0 z przyczepą, CSD
2 028,00 złDodaj do koszykaWagon spalinowy klasy M 152.0 z przyczepą typu Blm Czechosłowackich Kolei Państwowych.
– Model w czerwonym kolorze jest dostępny z żółtą belką przednią
– Oddzielnie zastosowane wycieraczki
– Części wtykowe są przymocowane do wagonu, aby zapewnić autentyczne odwzorowanie przedniego fartucha
– Z dekoderem pokładowym w wagonie i dekoderem funkcji w przyczepie oraz przełączane funkcje świetlne i dźwiękowe.W celu zastąpienia przestarzałych wagonów serii M 131.1, Czechosłowackie Koleje Państwowe zakupiły nowe dwuosiowe wagony spalinowe o numerze seryjnym M 152.0. Ta seria, napędzana sześciocylindrowym silnikiem rzędowym o mocy 155 kW, była dostarczana od 1975 roku i osiągała prędkość maksymalną 80 km/h. W przedziale pasażerskim dostępnych było 56 miejsc.
-
Roco 79039 – Cyfrowy żuraw obrotowy, SERSA
4 025,00 złDodaj do koszykaObrotowy żuraw kolejowy Grupy Sersa dostępny z autentycznymi funkcjami obsługi. Może być sterowany cyfrowo. Model edycji! Funkcje:
– Model samojezdny
– Możliwa funkcja wolnego koła w pociągu
– Nadwozie żurawia z wysięgnikiem można obracać o 360°
– Wysięgnik żurawia można podnosić lub opuszczać
– Wysięgnik teleskopowy można wyciągać i wsuwać
– Możliwość mocowania haków żurawia podniesiona lub opuszczona
– Kabina operatora dźwigu z włączanym oświetleniem zewnętrznym
– Włączane lampy robocze na wysięgniku teleskopowym
– Model z wbudowanym cyfrowym dekoderem i przełączanymi funkcjami światła i dźwięku
– Ruchome wysięgniki
– Wagon barierowy z blokiem łożyskowym, przeciwwagą i podporami
– Sterowanie przez Z21 multiMAUS lub Z21 ᴡʟᴀɴMAUS
– Specjalnie przystosowane sterowanie żurawiem w aplikacji Z21
– Sterowanie przez sterownik PS4.
W pełni funkcjonalny model 6-osiowego żurawia obrotowego z ruchomym wysięgnikiem teleskopowym. Żuraw jest samojezdny, ale dzięki ręcznie odblokowywanemu sprzęgłu skrzyni biegów może jeździć również pociągiem. Platforma pojazdu żurawia może być obracana o 360° i nie ma ograniczenia obrotu. Wszystkie ruchy obracania i podnoszenia można wykonywać za pomocą funkcji Soft Start i Stop. To świetny sposób na zabawne podnoszenie i przesuwanie mostów lub układanie przełączników i jarzm gąsienic. Wysięgnik poziomy jest idealny, gdy operator dźwigu obsługuje dźwig. Wysięgnik teleskopowy można wycierać i przesuwać teleskopowo w dowolnej pozycji roboczej, nawet z ładunkiem na haku dźwigu. -
Roco 73039 – Cyfrowy żuraw obrotowy, SERSA
4 025,00 złDodaj do koszykaObrotowy żuraw kolejowy Grupy Sersa dostępny z autentycznymi funkcjami obsługi. Może być sterowany cyfrowo. Model edycji! Funkcje:
– Model samojezdny
– Możliwa funkcja wolnego koła w pociągu
– Nadwozie żurawia z wysięgnikiem można obracać o 360°
– Wysięgnik żurawia można podnosić lub opuszczać
– Wysięgnik teleskopowy można wyciągać i wsuwać
– Możliwość mocowania haków żurawia podniesiona lub opuszczona
– Kabina operatora dźwigu z włączanym oświetleniem zewnętrznym
– Włączane lampy robocze na wysięgniku teleskopowym
– Model z wbudowanym cyfrowym dekoderem i przełączanymi funkcjami światła i dźwięku
– Ruchome wysięgniki
– Wagon barierowy z blokiem łożyskowym, przeciwwagą i podporami
– Sterowanie przez Z21 multiMAUS lub Z21 ᴡʟᴀɴMAUS
– Specjalnie przystosowane sterowanie żurawiem w aplikacji Z21
– Sterowanie przez sterownik PS4.
W pełni funkcjonalny model 6-osiowego żurawia obrotowego z ruchomym wysięgnikiem teleskopowym. Żuraw jest samojezdny, ale dzięki ręcznie odblokowywanemu sprzęgłu skrzyni biegów może jeździć również pociągiem. Platforma pojazdu żurawia może być obracana o 360° i nie ma ograniczenia obrotu. Wszystkie ruchy obracania i podnoszenia można wykonywać za pomocą funkcji Soft Start i Stop. To świetny sposób na zabawne podnoszenie i przesuwanie mostów lub układanie przełączników i jarzm gąsienic. Wysięgnik poziomy jest idealny, gdy operator dźwigu obsługuje dźwig. Wysięgnik teleskopowy można wycierać i przesuwać teleskopowo w dowolnej pozycji roboczej, nawet z ładunkiem na haku dźwigu. -
Roco 78005 – Lokomotywa spalinowa klasy 2062, ÖBB
1 541,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 2062 Austriackich Kolei Federalnych.
– Projekt pierwszej serii w kolorze krwistopomarańczowym
– Wyposażony w cyfrowe sprzęgło manewrowe
– gwarantowana więcej zabawy
– Trzpień silnika i skrzynia biegów wykonane z odlewanego metalu, dzięki czemu większa masa własna i większa siła pociągowa
– Bogate detale modelu z wieloma wtykanymi częściami i wolnostojące uchwyty
– Autentyczne funkcje światła i dźwięku przełączane za pomocą wbudowanego dekodera
– Wyraźny widok przez replikę kabiny maszynisty
– Model AC z kondensatorem buforowym zapewniającym bezprzerwowe zasilanie
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie.
Austriackie Koleje Federalne zakupiły lokomotywy z silnikiem Diesla o mocy 400 KM 2062 od 1958 r. w celu wymiany kosztownych i pracochłonnych parowozów świadczących usługi manewrowe. Do 1966 roku tyrolski Jenbacher Werke wyprodukował 65 sztuk tej dwuosiowej małej lokomotywy spalinowej. Lokomotywa była używana w całej Austrii do obsługi pociągów manewrowych i budowlanych, a jej przyciągające wzrok żeliwne osłony przednie służyły jako balast. Można je było znaleźć przed pociągami pasażerskimi z jednym lub dwoma wagonami na odgałęzieniach Dolnej Austrii. Ostatnie lokomotywy zostały wycofane z regularnej eksploatacji w 2003 roku. Niektóre jednak funkcjonują do dziś jako lokomotywy warsztatowe i budowlane o oznaczeniu klasy X262. -
Roco 72005 – Lokomotywa spalinowa klasy 2062, ÖBB
1 541,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 2062 Austriackich Kolei Federalnych.
– Projekt pierwszej serii w kolorze krwistopomarańczowym
– Wyposażony w cyfrowe sprzęgło manewrowe
– gwarantowana więcej zabawy
– Trzpień silnika i skrzynia biegów wykonane z odlewanego metalu, dzięki czemu większa masa własna i większa siła pociągowa
– Bogate detale modelu z wieloma wtykanymi częściami i wolnostojące uchwyty
– Autentyczne funkcje światła i dźwięku przełączane za pomocą wbudowanego dekodera
– Wyraźny widok przez replikę kabiny maszynisty
– Kondensator buforowy zapewniający bezprzerwowe zasilanie
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie.
Austriackie Koleje Federalne zakupiły lokomotywy spalinowe o mocy 400 KM klasy 2062 z 1958 roku w celu wymiany kosztownych i pracochłonnych parowozów, które świadczyły usługi manewrowe. Do 1966 roku tyrolski Jenbacher Werke wyprodukował 65 sztuk tej dwuosiowej małej lokomotywy spalinowej. Lokomotywa była używana w całej Austrii do obsługi pociągów manewrowych i budowlanych, a jej przyciągające wzrok żeliwne osłony przednie służyły jako balast. Można je było znaleźć przed pociągami pasażerskimi z jednym lub dwoma wagonami na odgałęzieniach Dolnej Austrii. Ostatnie lokomotywy zostały wycofane z regularnej eksploatacji w 2003 roku. Niektóre jednak funkcjonują do dziś jako lokomotywy warsztatowe i budowlane o oznaczeniu klasy X262.












