00,00 

Brak produktów w koszyku.

Gniazdo dekodera: Onboard Decoder

Wyświetlanie wszystkich wyników: 7

  • Roco 78021 – Lokomotywa spalinowa 335 220-0, DB AG

    1 541,00 

    Lokomotywa spalinowa 335 220 Deutsche Bahn
    – Division Bahnbau Gruppe.
    – Wyposażony w cyfrowe sprzęgło manewrowe
    – gwarantowana więcej zabawy
    – Trzpień silnika i skrzynia biegów wykonane z odlewanego metalu, dzięki czemu większa masa własna i większa siła pociągowa
    – Bogate detale modelu z wieloma wtykanymi częściami i wolnostojącymi uchwytami
    – Autentyczne światło funkcje dźwiękowe przełączane przez pokładowy dekoder
    – Dobra widoczność przez replikę kabiny maszynisty
    – Kondensator buforowy zapewniający bezprzerwowe zasilanie.

    W przypadku manewrowania wagonów pasażerskich i towarowych na stacjach kolejowych Deutsche Bahn polegała na mniejszych lokomotywach manewrowych już na wczesnym etapie. Dalszy rozwój Köf 11, z przenoszeniem mocy przez wały Cardana i dodatkowym napędem osi, został zaprezentowany przez firmę Gmeinder w 1965 roku. Dwieście pięćdziesiąt jeden lokomotyw manewrowych, początkowo nazywanych Köf 12, dostarczono do Deutsche Bundesbahn w klasie 333. Wiele lokomotywy miały zainstalowane zdalne sterowanie radiowe, aby ratować personel od końca lat 80-tych. DB wyznaczyła te lokomotywy na klasę 335. Niektóre z małych lokomotyw były nadal w służbie Bahnbau Gruppe od 2010 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 72021 – Lokomotywa spalinowa 335 220-0, DB AG

    1 541,00 

    Lokomotywa spalinowa 335 220 Deutsche Bahn
    – Division Bahnbau Gruppe.
    – Wyposażony w cyfrowe sprzęgło manewrowe
    – gwarantowana więcej zabawy
    – Trzpień silnika i skrzynia biegów wykonane z odlewanego metalu, dzięki czemu większa masa własna i większa siła pociągowa
    – Bogate detale modelu z wieloma wtykanymi częściami i wolnostojącymi uchwytami
    – Autentyczne światło funkcje dźwiękowe przełączane przez pokładowy dekoder
    – Dobra widoczność przez replikę kabiny maszynisty
    – Kondensator buforowy zapewniający bezprzerwowe zasilanie.

    W przypadku manewrowania wagonów pasażerskich i towarowych na stacjach kolejowych Deutsche Bahn polegała na mniejszych lokomotywach manewrowych już na wczesnym etapie. Dalszy rozwój Köf 11, z przenoszeniem mocy przez wały Cardana i dodatkowym napędem osi, został zaprezentowany przez firmę Gmeinder w 1965 roku. Dwieście pięćdziesiąt jeden lokomotyw manewrowych, początkowo nazywanych Köf 12, dostarczono do Deutsche Bundesbahn w klasie 333. Wiele lokomotywy miały zainstalowane zdalne sterowanie radiowe, aby ratować personel od końca lat 80-tych. DB wyznaczyła te lokomotywy na klasę 335. Niektóre z małych lokomotyw były nadal w służbie Bahnbau Gruppe od 2010 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70375 – Wagon spalinowy klasy M 152.0 z przyczepą, CSD

    2 028,00 

    Wagon spalinowy klasy M 152.0 z przyczepą typu Blm Czechosłowackich Kolei Państwowych.
    – Model w czerwonym kolorze jest dostępny z żółtą belką przednią
    – Oddzielnie zastosowane wycieraczki
    – Części wtykowe są przymocowane do wagonu, aby zapewnić autentyczne odwzorowanie przedniego fartucha
    – Z dekoderem pokładowym w wagonie i dekoderem funkcji w przyczepie oraz przełączane funkcje świetlne i dźwiękowe.

    W celu zastąpienia przestarzałych wagonów serii M 131.1, Czechosłowackie Koleje Państwowe zakupiły nowe dwuosiowe wagony spalinowe o numerze seryjnym M 152.0. Ta seria, napędzana sześciocylindrowym silnikiem rzędowym o mocy 155 kW, była dostarczana od 1975 roku i osiągała prędkość maksymalną 80 km/h. W przedziale pasażerskim dostępnych było 56 miejsc.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 79039 – Cyfrowy żuraw obrotowy, SERSA

    4 025,00 

    Obrotowy żuraw kolejowy Grupy Sersa dostępny z autentycznymi funkcjami obsługi. Może być sterowany cyfrowo. Model edycji! Funkcje:
    – Model samojezdny
    – Możliwa funkcja wolnego koła w pociągu
    – Nadwozie żurawia z wysięgnikiem można obracać o 360°
    – Wysięgnik żurawia można podnosić lub opuszczać
    – Wysięgnik teleskopowy można wyciągać i wsuwać
    – Możliwość mocowania haków żurawia podniesiona lub opuszczona
    – Kabina operatora dźwigu z włączanym oświetleniem zewnętrznym
    – Włączane lampy robocze na wysięgniku teleskopowym
    – Model z wbudowanym cyfrowym dekoderem i przełączanymi funkcjami światła i dźwięku
    – Ruchome wysięgniki
    – Wagon barierowy z blokiem łożyskowym, przeciwwagą i podporami
    – Sterowanie przez Z21 multiMAUS lub Z21 ᴡʟᴀɴMAUS
    – Specjalnie przystosowane sterowanie żurawiem w aplikacji Z21
    – Sterowanie przez sterownik PS4.
    W pełni funkcjonalny model 6-osiowego żurawia obrotowego z ruchomym wysięgnikiem teleskopowym. Żuraw jest samojezdny, ale dzięki ręcznie odblokowywanemu sprzęgłu skrzyni biegów może jeździć również pociągiem. Platforma pojazdu żurawia może być obracana o 360° i nie ma ograniczenia obrotu. Wszystkie ruchy obracania i podnoszenia można wykonywać za pomocą funkcji Soft Start i Stop. To świetny sposób na zabawne podnoszenie i przesuwanie mostów lub układanie przełączników i jarzm gąsienic. Wysięgnik poziomy jest idealny, gdy operator dźwigu obsługuje dźwig. Wysięgnik teleskopowy można wycierać i przesuwać teleskopowo w dowolnej pozycji roboczej, nawet z ładunkiem na haku dźwigu.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 73039 – Cyfrowy żuraw obrotowy, SERSA

    4 025,00 

    Obrotowy żuraw kolejowy Grupy Sersa dostępny z autentycznymi funkcjami obsługi. Może być sterowany cyfrowo. Model edycji! Funkcje:
    – Model samojezdny
    – Możliwa funkcja wolnego koła w pociągu
    – Nadwozie żurawia z wysięgnikiem można obracać o 360°
    – Wysięgnik żurawia można podnosić lub opuszczać
    – Wysięgnik teleskopowy można wyciągać i wsuwać
    – Możliwość mocowania haków żurawia podniesiona lub opuszczona
    – Kabina operatora dźwigu z włączanym oświetleniem zewnętrznym
    – Włączane lampy robocze na wysięgniku teleskopowym
    – Model z wbudowanym cyfrowym dekoderem i przełączanymi funkcjami światła i dźwięku
    – Ruchome wysięgniki
    – Wagon barierowy z blokiem łożyskowym, przeciwwagą i podporami
    – Sterowanie przez Z21 multiMAUS lub Z21 ᴡʟᴀɴMAUS
    – Specjalnie przystosowane sterowanie żurawiem w aplikacji Z21
    – Sterowanie przez sterownik PS4.
    W pełni funkcjonalny model 6-osiowego żurawia obrotowego z ruchomym wysięgnikiem teleskopowym. Żuraw jest samojezdny, ale dzięki ręcznie odblokowywanemu sprzęgłu skrzyni biegów może jeździć również pociągiem. Platforma pojazdu żurawia może być obracana o 360° i nie ma ograniczenia obrotu. Wszystkie ruchy obracania i podnoszenia można wykonywać za pomocą funkcji Soft Start i Stop. To świetny sposób na zabawne podnoszenie i przesuwanie mostów lub układanie przełączników i jarzm gąsienic. Wysięgnik poziomy jest idealny, gdy operator dźwigu obsługuje dźwig. Wysięgnik teleskopowy można wycierać i przesuwać teleskopowo w dowolnej pozycji roboczej, nawet z ładunkiem na haku dźwigu.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78005 – Lokomotywa spalinowa klasy 2062, ÖBB

    1 541,00 

    Lokomotywa spalinowa klasy 2062 Austriackich Kolei Federalnych.
    – Projekt pierwszej serii w kolorze krwistopomarańczowym
    – Wyposażony w cyfrowe sprzęgło manewrowe
    – gwarantowana więcej zabawy
    – Trzpień silnika i skrzynia biegów wykonane z odlewanego metalu, dzięki czemu większa masa własna i większa siła pociągowa
    – Bogate detale modelu z wieloma wtykanymi częściami i wolnostojące uchwyty
    – Autentyczne funkcje światła i dźwięku przełączane za pomocą wbudowanego dekodera
    – Wyraźny widok przez replikę kabiny maszynisty
    – Model AC z kondensatorem buforowym zapewniającym bezprzerwowe zasilanie
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie.
    Austriackie Koleje Federalne zakupiły lokomotywy z silnikiem Diesla o mocy 400 KM 2062 od 1958 r. w celu wymiany kosztownych i pracochłonnych parowozów świadczących usługi manewrowe. Do 1966 roku tyrolski Jenbacher Werke wyprodukował 65 sztuk tej dwuosiowej małej lokomotywy spalinowej. Lokomotywa była używana w całej Austrii do obsługi pociągów manewrowych i budowlanych, a jej przyciągające wzrok żeliwne osłony przednie służyły jako balast. Można je było znaleźć przed pociągami pasażerskimi z jednym lub dwoma wagonami na odgałęzieniach Dolnej Austrii. Ostatnie lokomotywy zostały wycofane z regularnej eksploatacji w 2003 roku. Niektóre jednak funkcjonują do dziś jako lokomotywy warsztatowe i budowlane o oznaczeniu klasy X262.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 72005 – Lokomotywa spalinowa klasy 2062, ÖBB

    1 541,00 

    Lokomotywa spalinowa klasy 2062 Austriackich Kolei Federalnych.
    – Projekt pierwszej serii w kolorze krwistopomarańczowym
    – Wyposażony w cyfrowe sprzęgło manewrowe
    – gwarantowana więcej zabawy
    – Trzpień silnika i skrzynia biegów wykonane z odlewanego metalu, dzięki czemu większa masa własna i większa siła pociągowa
    – Bogate detale modelu z wieloma wtykanymi częściami i wolnostojące uchwyty
    – Autentyczne funkcje światła i dźwięku przełączane za pomocą wbudowanego dekodera
    – Wyraźny widok przez replikę kabiny maszynisty
    – Kondensator buforowy zapewniający bezprzerwowe zasilanie
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie.
    Austriackie Koleje Federalne zakupiły lokomotywy spalinowe o mocy 400 KM klasy 2062 z 1958 roku w celu wymiany kosztownych i pracochłonnych parowozów, które świadczyły usługi manewrowe. Do 1966 roku tyrolski Jenbacher Werke wyprodukował 65 sztuk tej dwuosiowej małej lokomotywy spalinowej. Lokomotywa była używana w całej Austrii do obsługi pociągów manewrowych i budowlanych, a jej przyciągające wzrok żeliwne osłony przednie służyły jako balast. Można je było znaleźć przed pociągami pasażerskimi z jednym lub dwoma wagonami na odgałęzieniach Dolnej Austrii. Ostatnie lokomotywy zostały wycofane z regularnej eksploatacji w 2003 roku. Niektóre jednak funkcjonują do dziś jako lokomotywy warsztatowe i budowlane o oznaczeniu klasy X262.

    Dodaj do koszyka