00,00 

Brak produktów w koszyku.

Gniazdo dekodera: Onboard

Wyświetlanie wszystkich wyników: 3

  • Roco 78010 – Lokomotywa spalinowa Y 8296, SNCF

    1 541,00 

    Lokomotywa spalinowa Y 8296 Francuskich Kolei Państwowych.
    – Wersja z logo „Carmillon”
    – Model z cyfrowymi złączami manewrowymi. Więcej zabawy gwarantowane!
    – Długa przednia maska i skrzynia biegów wykonane z odlewanego ciśnieniowo metalu, dzięki czemu większa masa własna i większa siła uciągu
    – Prototypowe funkcje światła i dźwięku za pomocą włączanego dekodera pokładowego
    – Bardzo szczegółowy model z wieloma częściami wtykowymi i wolnostojącymi poręczami
    – Niezakłócony widok przez autentyczna kabina maszynisty.

    W lipcu 1977 r. fabryka Moyse wypuściła pierwszą lokomotywę manewrową Y 8001 (we Francji nazwaną „Locotracteur”), która została zaprojektowana do operacji manewrowych na stacjach, stacjach rozrządowych, placach budowy i warsztatach naprawczych SNCF. Ponieważ były mocniejsze i dłuższe niż ich poprzednicy, lokomotywy Y 8000 mogły również zastąpić lokomotywy, które ciągnęły lekkie pociągi towarowe. Model może być obsługiwany tylko w ograniczonym zakresie za pomocą analogowych urządzeń sterujących.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 72010 – Lokomotywa spalinowa Y 8296, SNCF

    1 541,00 

    Lokomotywa spalinowa Y 8296 Francuskich Kolei Państwowych.
    – Wersja z logo „Carmillon”
    – Model z cyfrowymi złączami manewrowymi. Więcej zabawy gwarantowane!
    – Długa przednia maska i skrzynia biegów wykonane z odlewanego ciśnieniowo metalu, dzięki czemu większa masa własna i większa siła uciągu
    – Prototypowe funkcje światła i dźwięku za pomocą włączanego dekodera pokładowego
    – Bardzo szczegółowy model z wieloma częściami wtykowymi i wolnostojącymi poręczami
    – Niezakłócony widok przez autentyczna kabina maszynisty.

    W lipcu 1977 r. fabryka Moyse wypuściła pierwszą lokomotywę manewrową Y 8001 (we Francji nazwaną „Locotracteur”), która została zaprojektowana do operacji manewrowych na stacjach, stacjach rozrządowych, placach budowy i warsztatach naprawczych SNCF. Ponieważ były mocniejsze i dłuższe niż ich poprzednicy, lokomotywy Y 8000 mogły również zastąpić lokomotywy, które ciągnęły lekkie pociągi towarowe. Model może być obsługiwany tylko w ograniczonym zakresie za pomocą analogowych urządzeń sterujących.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70377 – Wagon spalinowy 810 458-0 z przyczepą, CD

    2 028,00 

    Wagon spalinowy 810 458 z przyczepą 010 473 typu Btax, należący do České dráhy (Czeskie Koleje Państwowe, CD).
    – Design w czerwonym kolorze z beżową banderolą
    – Oddzielnie mocowane wycieraczki przedniej szyby
    – Z dołączonymi elementami wtykowymi do przedstawienia zamkniętego przedniego zderzaka
    – Z dekoderem pokładowym w wagonie i dekoderem funkcyjnym w przyczepie oraz włączanymi funkcjami oświetlenia i dźwięku
    – Z kompletem wytrawionych znaków.

    W celu zastąpienia nieaktualnych już wagonów serii M 131.1, Czechosłowackie Koleje Państwowe zakupiły nowe dwuosiowe wagony spalinowe z oznaczeniem serii M 152.0. Dostarczane seryjnie od 1975 roku, pojazdy te były napędzane sześciocylindrowym silnikiem rzędowym o mocy 155 kW i osiągały prędkość maksymalną 80 km/h. W przedziale pasażerskim dostępnych było 56 miejsc. Z biegiem czasu powstało wiele odmian kolorystycznych. Wersja z beżową banderolą powstała w latach 80-tych dla Czechosłowackich Kolei Państwowych. Po podziale CSD wagony z przyczepami i bez były również eksploatowane na wszystkich liniach bocznych Czeskich Kolei Państwowych (CD).

    Dodaj do koszyka