00,00 

Brak produktów w koszyku.

Gniazdo dekodera: Plux16

Wyświetlanie 1–16 z 52 wyników

  • MTB PKP SN61-02 – Wagon spalinowy, motorowy

    Model wagonu SN61 polskich kolei do przewozów pasażerskich i ekspresowych. Samochody były produkowane w latach 1960-1975 w fabryce Ganz-MÁVAG w Budapeszcie i dostarczane w liczbie 250 sztuk. Napędzany silnikiem Ganz-Jendrassik o mocy 380 kW z 5-biegową skrzynią biegów. Wyposażony w generator pary do ogrzewania do 3 przyczep. W trakcie produkcji zmodernizowano konstrukcję, co różnicuje obie wersje konstrukcyjne poprzez zmiany w podwoziu.

    Model wyposażony w oświetlenie wewnętrzne, interfejs Plux16

    Dowiedz się więcej
  • MTB CD 140-094 – Lokomotywa elektryczna

    Lokomotywa elektryczna E499.0 została opracowana w Škodzie Pilzno jako pierwsza konstrukcja lokomotywy elektrycznej z licencjonowanymi elementami firm szwajcarskich. W latach 1953-58 wyprodukowano 100 sztuk dla ČSD, a później parzyste modyfikacje dla ZSRR i KRLD. Ze względu na prędkość 120 km/h lokomotywy były przeznaczone głównie do przewozów pasażerskich i ekspresowych. W latach 90-tych wszystkie podlegały ČD i ŽSR, po 2010 roku ostatnie maszyny działają jako eksponaty muzealne.

    Model 140-094 reprezentuje malowanie retro ČD po 1993 roku.

    Dowiedz się więcej
  • MTB 753-775 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna

    Lokomotywa spalinowo-elektryczna serii 753. Model wyposażony w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie w zależności od kierunku jazdy, możliwość osobnego włączania świateł sygnalizacyjnych (zmiana, pociąg, pociąg lokomotywy). Lokomotywa wyposażona jest w interfejs Plux16 oraz przygotowanie głośników.

    Model lokomotywy serii 753-7 powstał w wyniku przebudowy serii 753 (ex.T478.3), podczas której zamontowano nowy silnik Catepillar, układy kierownicze, hamulec elektrodynamiczny oraz zmodyfikowano nadwozie. Są powszechnie stosowane, zwłaszcza w pociągach pasażerskich przewoźnika České dráhy Cargo

    Nowy kształt nadwozia 753-7! Akcesoria (złącza, wycieraczki, węże, haki) są dołączone do modelu. produkcja w styczniu 2022 r

    Dowiedz się więcej
  • Roco 5100001 – Analogowy zestaw startowy: Parowóz klasy 80 z pociągiem osobowym

    736,00 

    Analogowy zestaw startowy: Parowóz klasy 80 z zestawem różnych tablic administracyjno-kolejowych (DB, NS, SZD, SBB, NSB, PKP, MAV, RENFE, ÖBB, FS, SNCF, CSD, SNCB, DR, DSB, SJ) oraz pociąg pasażerski.
    – Z nowymi numerami bieżącymi Zawartość: 1 parowóz klasy 80 2 wagony pasażerskie 1 przejazd kolejowy 1 regulator elektroniczny ręczny 1 zasilacz sieciowy ROCO LINE Układ torów (z podkładem): 12 torów łukowych R2, 3 tory proste G1, 1 tor prosty G?, 1 tor podający (G?). Rozmiar układu torów: ok. 150 x 100 cm

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71089 – Lokomotywa spalinowa BR 221, DB

    1 426,00 

    Lokomotywa spalinowa klasy 221 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Wolnostojące poręcze
    – Z włączanym światłem manewrowym i indywidualnie włączanym reflektorem lub światłem tylnym w trybie cyfrowym.

    Aby sprostać zwiększonemu ruchowi, również na niezelektryfikowanych głównych liniach, Niemieckie Koleje Federalne zakupiły łącznie 50 pojazdów klasy V 200,1 lokomotyw od roku 1962 wzwyż. Różnią się od swoich poprzedników mocniejszymi silnikami. Były one wymagane w przypadku coraz dłuższych, a przez to cięższych pociągów pasażerskich. Główne obszary działania to trasy między Kempten a Lindau, Offenburgiem a Konstancją oraz znany korytarz transportowy „Vogelfluglinie” między Niemcami a Danią. W ciągu swojego życia lokomotywy zostały później przemianowane na klasę 221 i często otrzymywały barwy w kolorze oceanu i beżu.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71088 – Lokomotywa spalinowa BR 221, DB

    851,00 

    Lokomotywa spalinowa klasy 221 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Wolnostojące uchwyty
    – Przełączane reflektory/tylne światła za pomocą przełącznika DIP.

    Aby sprostać zwiększonemu ruchowi, również na niezelektryfikowanych liniach głównych, Niemieckie Koleje Federalne zakupiły łącznie 50 lokomotyw klasy V 200.1 z roku 1962 dalej. Różnią się od swoich poprzedników mocniejszymi silnikami. Były one wymagane w przypadku coraz dłuższych, a przez to cięższych pociągów pasażerskich. Główne obszary działania to trasy między Kempten a Lindau, Offenburgiem a Konstancją oraz znany korytarz transportowy „Vogelfluglinie” między Niemcami a Danią. W ciągu swojego życia lokomotywy zostały później przemianowane na klasę 221 i często otrzymywały barwy w kolorze oceanu i beżu.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 74242 – Przyczepa do wagonu silnikowego klasy 810, CD

    450,00 

    Przyczepa typu Btax do wagonu silnikowego klasy 810 należącego do České dráhy (Czeskie Koleje Państwowe, CD).
    – Oświetlenie wnętrza i tylne światło można przełączać za pomocą przełącznika DIP
    – Dekoder do doposażenia Nr art. Nr 10895.

    Do wagonu M 152.0 dostarczono pasujące przyczepy, które pod względem budowy i wyglądu były podobne do wagonu. Do każdego wagonu można było dodać dwie przyczepy. Wraz z wprowadzeniem numerów jednostek trakcyjnych zgodnych z EDP, lokomotywom nadano nowe oznaczenie 010. Uwaga: Jeżeli przyczepa jest eksploatowana w systemach cyfrowych, musi być wyposażona w odpowiedni dekoder! Proszę przestrzegać instrukcji obsługi!

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70376 – Wagon spalinowy 810 458-0 z przyczepą, CD

    1 200,00 

    Wagon spalinowy 810 458 z przyczepą 010 473 typu Btax, należący do České dráhy (Czeskie Koleje Państwowe, CD).
    – Design w kolorze czerwonym z beżową banderolą
    – Oddzielnie mocowane wycieraczki przedniej szyby
    – Z dołączonymi elementami wtykowymi do przedstawienia zamkniętego przedniego fartucha
    – Prototypowe funkcje oświetlenia w wagonie/przyczepie oraz przełączane oświetlenie wnętrza za pomocą przełącznika DIP
    – Z dołączonym zestawem wytrawionych znaków
    – Dekoder do doposażenia wagonu i przyczepy Nr art. 10895.

    W celu zastąpienia nieaktualnych już wagonów serii M 131.1, Czechosłowackie Koleje Państwowe zakupiły nowe dwuosiowe wagony spalinowe o oznaczeniu serii M 152.0. Dostarczane seryjnie od 1975 roku, pojazdy te były napędzane sześciocylindrowym silnikiem rzędowym o mocy 155 kW i osiągały prędkość maksymalną 80 km/h. W przedziale pasażerskim dostępnych było 56 miejsc. Z biegiem czasu powstało wiele odmian kolorystycznych. Wersja z beżową banderolą powstała w latach 80-tych dla Czechosłowackich Kolei Państwowych. Po podziale CSD wagony z przyczepami i bez były również eksploatowane na wszystkich liniach bocznych Czeskich Kolei Państwowych (CD).

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7520006 – Lokomotywa elektryczna Dm3, SJ

    2 415,00 

    3-częściowa lokomotywa elektryczna Dm3 należąca do Szwedzkich Kolei Państwowych.
    – Po raz pierwszy w oryginalnym designie z kołami szprychowymi
    – Wolnostojące liny i uchwyty
    – Części lokomotywy o zwartej konstrukcji
    – Duża siła pociągowa dzięki dwóm silnikom
    – Z indywidualnie włączanym przednim lub tylnym światłem w trybie cyfrowym.

    Bezpośrednio po drugiej wojnie światowej drastycznie wzrosło zapotrzebowanie na szwedzką rudę żelaza. Do transportu tej ciężkiej rudy żelaza potrzebne były odpowiednie lokomotywy. Szwedzkie Koleje Państwowe (SJ) zamówiły pierwsze dwuosobowe lokomotywy serii Dm, z których pierwsze pojazdy zostały dostarczone w 1953 roku. Każda z dwóch części lokomotywy została wyposażona w napęd wału ślepego i cztery sprzężone osie napędowe z kołami szprychowymi. W latach 1960/61 pięć lokomotyw Dm wyposażono w nowo opracowane koła szprychowe „Motola 1960”. Te potężne lokomotywy były w stanie przewozić składy rudy o masie do 3200 ton na wymagającej trasie „Malmbana” Lule?–Kiruna–Narvik. Ciężkie pociągi składały się z 52 wagonów z rudą. Każdy z tych 3-osiowych wagonów miał masę własną 20 ton i był załadowany 80 tonami rudy. Pod koniec lat 60. masę pociągu zwiększono do 5000 ton. W tym celu niektóre silniki zostały rozbudowane o dodatkową, czteroosiową część środkową bez kabiny maszynisty, które oznaczono jako Dm3.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7510006 – Lokomotywa elektryczna Dm3, SJ

    2 415,00 

    3-częściowa lokomotywa elektryczna Dm3 należąca do Szwedzkich Kolei Państwowych.
    – Po raz pierwszy w oryginalnym designie z kołami szprychowymi
    – Wolnostojące liny i uchwyty
    – Części lokomotywy o zwartej konstrukcji
    – Duża siła pociągowa dzięki dwóm silnikom
    – Z indywidualnie włączanym przednim lub tylnym światłem w trybie cyfrowym.

    Bezpośrednio po drugiej wojnie światowej drastycznie wzrosło zapotrzebowanie na szwedzką rudę żelaza. Do transportu tej ciężkiej rudy żelaza potrzebne były odpowiednie lokomotywy. Szwedzkie Koleje Państwowe (SJ) zamówiły pierwsze dwuosobowe lokomotywy serii Dm, z których pierwsze pojazdy zostały dostarczone w 1953 roku. Każda z dwóch części lokomotywy została wyposażona w napęd wału ślepego i cztery sprzężone osie napędowe z kołami szprychowymi. W latach 1960/61 pięć lokomotyw Dm wyposażono w nowo opracowane koła szprychowe „Motola 1960”. Te potężne lokomotywy były w stanie przewozić składy rudy o masie do 3200 ton na wymagającej trasie „Malmbana” Lule?–Kiruna–Narvik. Ciężkie pociągi składały się z 52 wagonów z rudą. Każdy z tych 3-osiowych wagonów miał masę własną 20 ton i był załadowany 80 tonami rudy. Pod koniec lat 60. masę pociągu zwiększono do 5000 ton. W tym celu niektóre silniki zostały rozbudowane o dodatkową, czteroosiową część środkową bez kabiny maszynisty, które oznaczono jako Dm3.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7500006 – Lokomotywa elektryczna Dm3, SJ

    1 840,00 

    3-częściowa lokomotywa elektryczna Dm3 należąca do Szwedzkich Kolei Państwowych.
    – Po raz pierwszy w oryginalnej konstrukcji z kołami szprychowymi
    – Wolnostojące liny i uchwyty
    – Części lokomotywy o zwartym sprzężeniu
    – Duża siła pociągowa dzięki dwóm silnikom.

    Bezpośrednio po drugiej wojnie światowej zapotrzebowanie na szwedzką rudę żelaza drastycznie wzrosło. Do transportu tej ciężkiej rudy żelaza potrzebne były odpowiednie lokomotywy. Szwedzkie Koleje Państwowe (SJ) zamówiły pierwsze dwuosobowe lokomotywy serii Dm, z których pierwsze pojazdy zostały dostarczone w 1953 roku. Każda z dwóch części lokomotywy została wyposażona w napęd wału ślepego i cztery sprzężone osie napędowe z kołami szprychowymi. W latach 1960/61 pięć lokomotyw Dm wyposażono w nowo opracowane koła szprychowe „Motola 1960”. Te potężne lokomotywy były w stanie przewozić składy rudy o masie do 3200 ton na wymagającej trasie „Malmbana” Lule?–Kiruna–Narvik. Ciężkie pociągi składały się z 52 wagonów z rudą. Każdy z tych 3-osiowych wagonów miał masę własną 20 ton i był załadowany 80 tonami rudy. Pod koniec lat 60. masę pociągu zwiększono do 5000 ton. W tym celu niektóre silniki zostały rozbudowane o dodatkową, czteroosiową część środkową bez kabiny maszynisty, które oznaczono jako Dm3.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 74042 – 3-częściowy zestaw: Railjet, ÖBB

    1 495,00 

    Zestaw trzech autokarów Railjet austriackich kolei federalnych. Zestaw zawiera trzy autokary klasy Economy. Imitacja wystroju wnętrza w zależności od klasyfikacji każdego autokaru. Starannie zaprojektowane przejścia autokarowe. Wszystkie autokary mają długość 1:87.
    – Wersja z oznaczeniem strefy
    – Trasa pociągu Wiedeń Hbf-Salzburg Hbf
    – Z licencją na prowadzenie pociągów we Włoszech
    – Idealnie pasuje do artykułów 78509 i 74039
    – Z przełączanym cyfrowo oświetleniem wnętrza i złączami zasilającymi
    – Licencjonowany model ÖBB

    Dodaj do koszyka
  • Roco 74041 – 3-częściowy zestaw: Railjet, ÖBB

    1 495,00 

    Zestaw trzech autokarów Railjet austriackich kolei federalnych. Zestaw zawiera trzy autokary klasy Economy. Imitacja wystroju wnętrza w zależności od klasyfikacji każdego autokaru. Starannie zaprojektowane przejścia autokarowe. Wszystkie autokary mają długość 1:87.
    – Wersja z oznaczeniem strefy
    – Trasa kolejowa Wiedeń Hbf-Salzburg Hbf
    – Z licencją na prowadzenie pociągów we Włoszech
    – Idealnie pasuje do artykułów 70509 i 74038
    – Z przełączanym cyfrowo oświetleniem wnętrza i złączami zasilającymi
    – Licencjonowany model ÖBB

    Dodaj do koszyka
  • Roco 74040 – 3-częściowy zestaw: Railjet, ÖBB

    1 219,00 

    Zestaw trzech autokarów Railjet austriackich kolei federalnych. Zestaw zawiera trzy autokary klasy Economy. Imitacja wystroju wnętrza w zależności od klasyfikacji każdego autokaru. Starannie zaprojektowane przejścia autokarowe. Wszystkie autokary mają długość 1:87.
    – Wersja z oznaczeniem strefy
    – Trasa kolejowa Wiedeń Hbf-Salzburg Hbf
    – Z licencją na prowadzenie pociągów we Włoszech
    – Idealnie pasuje do pozycji 70508 i 74037
    – Wał NEM i sztywne sprzęgło dołączone do opakowania
    – Licencjonowany model ÖBB

    Dodaj do koszyka
  • Roco 74039 – Zestaw 4 części: Railjet, ÖBB

    2 277,00 

    Zestaw czterech autokarów Railjet austriackich kolei federalnych. Zestaw zawiera wagon końcowy klasy ekonomicznej, wagon klasy ekonomicznej, wagon restauracyjny i wagon sterowniczy. Imitacja wystroju wnętrza w zależności od klasyfikacji każdego autokaru. Starannie zaprojektowane przejścia autokarowe. Wszystkie autokary mają długość 1:87. Autokar z kabiną kontrolną z potrójnymi reflektorami i dwoma czerwonymi światłami obrysowymi w technologii LED.
    – Wersja z oznaczeniem strefy
    – Trasa pociągu Wiedeń Hbf-Salzburg Hbf
    – Z licencją na prowadzenie pociągów we Włoszech
    – Idealnie pasuje do pozycji 78509 i 74042
    – Wagon sterowniczy z wbudowanym dekoderem funkcji
    – Z przełączanym cyfrowo oświetleniem wnętrza i sprzęgami zasilającymi
    – Licencjonowany model ÖBB

    Dodaj do koszyka
  • Roco 74038 – Zestaw 4 części: Railjet, ÖBB

    2 277,00 

    Zestaw czterech autokarów Railjet austriackich kolei federalnych. Zestaw zawiera wagon końcowy klasy ekonomicznej, wagon klasy ekonomicznej, wagon restauracyjny i wagon sterowniczy. Imitacja wystroju wnętrza w zależności od klasyfikacji każdego autokaru. Starannie zaprojektowane przejścia autokarowe. Wszystkie autokary mają długość 1:87. Autokar z kabiną kontrolną z potrójnymi reflektorami i dwoma czerwonymi światłami obrysowymi w technologii LED.
    – Wersja z oznaczeniem strefy
    – Trasa pociągu Wiedeń Hbf-Salzburg Hbf
    – Z licencją na prowadzenie pociągów we Włoszech
    – Idealnie pasuje do pozycji 70509 i 74041
    – Wagon sterowniczy z wbudowanym dekoderem funkcji
    – Z przełączanym cyfrowo oświetleniem wnętrza i sprzęgami zasilającymi
    – Licencjonowany model ÖBB

    Dodaj do koszyka