Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Gniazdo dekodera: Plux16
Wyświetlanie 1–16 z 49 wyników
-
Roco 5100001 – Analogowy zestaw startowy: Parowóz klasy 80 z pociągiem osobowym
736,00 złDodaj do koszykaAnalogowy zestaw startowy: Parowóz klasy 80 z zestawem różnych tablic administracyjno-kolejowych (DB, NS, SZD, SBB, NSB, PKP, MAV, RENFE, ÖBB, FS, SNCF, CSD, SNCB, DR, DSB, SJ) oraz pociąg pasażerski.
– Z nowymi numerami bieżącymi Zawartość: 1 parowóz klasy 80 2 wagony pasażerskie 1 przejazd kolejowy 1 regulator elektroniczny ręczny 1 zasilacz sieciowy ROCO LINE Układ torów (z podkładem): 12 torów łukowych R2, 3 tory proste G1, 1 tor prosty G?, 1 tor podający (G?). Rozmiar układu torów: ok. 150 x 100 cm -
Roco 71089 – Lokomotywa spalinowa BR 221, DB
1 426,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 221 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
– Wolnostojące poręcze
– Z włączanym światłem manewrowym i indywidualnie włączanym reflektorem lub światłem tylnym w trybie cyfrowym.Aby sprostać zwiększonemu ruchowi, również na niezelektryfikowanych głównych liniach, Niemieckie Koleje Federalne zakupiły łącznie 50 pojazdów klasy V 200,1 lokomotyw od roku 1962 wzwyż. Różnią się od swoich poprzedników mocniejszymi silnikami. Były one wymagane w przypadku coraz dłuższych, a przez to cięższych pociągów pasażerskich. Główne obszary działania to trasy między Kempten a Lindau, Offenburgiem a Konstancją oraz znany korytarz transportowy „Vogelfluglinie” między Niemcami a Danią. W ciągu swojego życia lokomotywy zostały później przemianowane na klasę 221 i często otrzymywały barwy w kolorze oceanu i beżu.
-
Roco 71088 – Lokomotywa spalinowa BR 221, DB
851,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 221 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
– Wolnostojące uchwyty
– Przełączane reflektory/tylne światła za pomocą przełącznika DIP.Aby sprostać zwiększonemu ruchowi, również na niezelektryfikowanych liniach głównych, Niemieckie Koleje Federalne zakupiły łącznie 50 lokomotyw klasy V 200.1 z roku 1962 dalej. Różnią się od swoich poprzedników mocniejszymi silnikami. Były one wymagane w przypadku coraz dłuższych, a przez to cięższych pociągów pasażerskich. Główne obszary działania to trasy między Kempten a Lindau, Offenburgiem a Konstancją oraz znany korytarz transportowy „Vogelfluglinie” między Niemcami a Danią. W ciągu swojego życia lokomotywy zostały później przemianowane na klasę 221 i często otrzymywały barwy w kolorze oceanu i beżu.
-
Roco 74242 – Przyczepa do wagonu silnikowego klasy 810, CD
450,00 złDodaj do koszykaPrzyczepa typu Btax do wagonu silnikowego klasy 810 należącego do České dráhy (Czeskie Koleje Państwowe, CD).
– Oświetlenie wnętrza i tylne światło można przełączać za pomocą przełącznika DIP
– Dekoder do doposażenia Nr art. Nr 10895.Do wagonu M 152.0 dostarczono pasujące przyczepy, które pod względem budowy i wyglądu były podobne do wagonu. Do każdego wagonu można było dodać dwie przyczepy. Wraz z wprowadzeniem numerów jednostek trakcyjnych zgodnych z EDP, lokomotywom nadano nowe oznaczenie 010. Uwaga: Jeżeli przyczepa jest eksploatowana w systemach cyfrowych, musi być wyposażona w odpowiedni dekoder! Proszę przestrzegać instrukcji obsługi!
-
Roco 70376 – Wagon spalinowy 810 458-0 z przyczepą, CD
1 200,00 złDodaj do koszykaWagon spalinowy 810 458 z przyczepą 010 473 typu Btax, należący do České dráhy (Czeskie Koleje Państwowe, CD).
– Design w kolorze czerwonym z beżową banderolą
– Oddzielnie mocowane wycieraczki przedniej szyby
– Z dołączonymi elementami wtykowymi do przedstawienia zamkniętego przedniego fartucha
– Prototypowe funkcje oświetlenia w wagonie/przyczepie oraz przełączane oświetlenie wnętrza za pomocą przełącznika DIP
– Z dołączonym zestawem wytrawionych znaków
– Dekoder do doposażenia wagonu i przyczepy Nr art. 10895.W celu zastąpienia nieaktualnych już wagonów serii M 131.1, Czechosłowackie Koleje Państwowe zakupiły nowe dwuosiowe wagony spalinowe o oznaczeniu serii M 152.0. Dostarczane seryjnie od 1975 roku, pojazdy te były napędzane sześciocylindrowym silnikiem rzędowym o mocy 155 kW i osiągały prędkość maksymalną 80 km/h. W przedziale pasażerskim dostępnych było 56 miejsc. Z biegiem czasu powstało wiele odmian kolorystycznych. Wersja z beżową banderolą powstała w latach 80-tych dla Czechosłowackich Kolei Państwowych. Po podziale CSD wagony z przyczepami i bez były również eksploatowane na wszystkich liniach bocznych Czeskich Kolei Państwowych (CD).
-
Roco 7520006 – Lokomotywa elektryczna Dm3, SJ
2 415,00 złDodaj do koszyka3-częściowa lokomotywa elektryczna Dm3 należąca do Szwedzkich Kolei Państwowych.
– Po raz pierwszy w oryginalnym designie z kołami szprychowymi
– Wolnostojące liny i uchwyty
– Części lokomotywy o zwartej konstrukcji
– Duża siła pociągowa dzięki dwóm silnikom
– Z indywidualnie włączanym przednim lub tylnym światłem w trybie cyfrowym.Bezpośrednio po drugiej wojnie światowej drastycznie wzrosło zapotrzebowanie na szwedzką rudę żelaza. Do transportu tej ciężkiej rudy żelaza potrzebne były odpowiednie lokomotywy. Szwedzkie Koleje Państwowe (SJ) zamówiły pierwsze dwuosobowe lokomotywy serii Dm, z których pierwsze pojazdy zostały dostarczone w 1953 roku. Każda z dwóch części lokomotywy została wyposażona w napęd wału ślepego i cztery sprzężone osie napędowe z kołami szprychowymi. W latach 1960/61 pięć lokomotyw Dm wyposażono w nowo opracowane koła szprychowe „Motola 1960”. Te potężne lokomotywy były w stanie przewozić składy rudy o masie do 3200 ton na wymagającej trasie „Malmbana” Lule?–Kiruna–Narvik. Ciężkie pociągi składały się z 52 wagonów z rudą. Każdy z tych 3-osiowych wagonów miał masę własną 20 ton i był załadowany 80 tonami rudy. Pod koniec lat 60. masę pociągu zwiększono do 5000 ton. W tym celu niektóre silniki zostały rozbudowane o dodatkową, czteroosiową część środkową bez kabiny maszynisty, które oznaczono jako Dm3.
-
Roco 7510006 – Lokomotywa elektryczna Dm3, SJ
2 415,00 złDodaj do koszyka3-częściowa lokomotywa elektryczna Dm3 należąca do Szwedzkich Kolei Państwowych.
– Po raz pierwszy w oryginalnym designie z kołami szprychowymi
– Wolnostojące liny i uchwyty
– Części lokomotywy o zwartej konstrukcji
– Duża siła pociągowa dzięki dwóm silnikom
– Z indywidualnie włączanym przednim lub tylnym światłem w trybie cyfrowym.Bezpośrednio po drugiej wojnie światowej drastycznie wzrosło zapotrzebowanie na szwedzką rudę żelaza. Do transportu tej ciężkiej rudy żelaza potrzebne były odpowiednie lokomotywy. Szwedzkie Koleje Państwowe (SJ) zamówiły pierwsze dwuosobowe lokomotywy serii Dm, z których pierwsze pojazdy zostały dostarczone w 1953 roku. Każda z dwóch części lokomotywy została wyposażona w napęd wału ślepego i cztery sprzężone osie napędowe z kołami szprychowymi. W latach 1960/61 pięć lokomotyw Dm wyposażono w nowo opracowane koła szprychowe „Motola 1960”. Te potężne lokomotywy były w stanie przewozić składy rudy o masie do 3200 ton na wymagającej trasie „Malmbana” Lule?–Kiruna–Narvik. Ciężkie pociągi składały się z 52 wagonów z rudą. Każdy z tych 3-osiowych wagonów miał masę własną 20 ton i był załadowany 80 tonami rudy. Pod koniec lat 60. masę pociągu zwiększono do 5000 ton. W tym celu niektóre silniki zostały rozbudowane o dodatkową, czteroosiową część środkową bez kabiny maszynisty, które oznaczono jako Dm3.
-
Roco 7500006 – Lokomotywa elektryczna Dm3, SJ
1 840,00 złDodaj do koszyka3-częściowa lokomotywa elektryczna Dm3 należąca do Szwedzkich Kolei Państwowych.
– Po raz pierwszy w oryginalnej konstrukcji z kołami szprychowymi
– Wolnostojące liny i uchwyty
– Części lokomotywy o zwartym sprzężeniu
– Duża siła pociągowa dzięki dwóm silnikom.Bezpośrednio po drugiej wojnie światowej zapotrzebowanie na szwedzką rudę żelaza drastycznie wzrosło. Do transportu tej ciężkiej rudy żelaza potrzebne były odpowiednie lokomotywy. Szwedzkie Koleje Państwowe (SJ) zamówiły pierwsze dwuosobowe lokomotywy serii Dm, z których pierwsze pojazdy zostały dostarczone w 1953 roku. Każda z dwóch części lokomotywy została wyposażona w napęd wału ślepego i cztery sprzężone osie napędowe z kołami szprychowymi. W latach 1960/61 pięć lokomotyw Dm wyposażono w nowo opracowane koła szprychowe „Motola 1960”. Te potężne lokomotywy były w stanie przewozić składy rudy o masie do 3200 ton na wymagającej trasie „Malmbana” Lule?–Kiruna–Narvik. Ciężkie pociągi składały się z 52 wagonów z rudą. Każdy z tych 3-osiowych wagonów miał masę własną 20 ton i był załadowany 80 tonami rudy. Pod koniec lat 60. masę pociągu zwiększono do 5000 ton. W tym celu niektóre silniki zostały rozbudowane o dodatkową, czteroosiową część środkową bez kabiny maszynisty, które oznaczono jako Dm3.
-
Roco 74042 – 3-częściowy zestaw: Railjet, ÖBB
1 495,00 złDodaj do koszykaZestaw trzech autokarów Railjet austriackich kolei federalnych. Zestaw zawiera trzy autokary klasy Economy. Imitacja wystroju wnętrza w zależności od klasyfikacji każdego autokaru. Starannie zaprojektowane przejścia autokarowe. Wszystkie autokary mają długość 1:87.
– Wersja z oznaczeniem strefy
– Trasa pociągu Wiedeń Hbf-Salzburg Hbf
– Z licencją na prowadzenie pociągów we Włoszech
– Idealnie pasuje do artykułów 78509 i 74039
– Z przełączanym cyfrowo oświetleniem wnętrza i złączami zasilającymi
– Licencjonowany model ÖBB -
Roco 74041 – 3-częściowy zestaw: Railjet, ÖBB
1 495,00 złDodaj do koszykaZestaw trzech autokarów Railjet austriackich kolei federalnych. Zestaw zawiera trzy autokary klasy Economy. Imitacja wystroju wnętrza w zależności od klasyfikacji każdego autokaru. Starannie zaprojektowane przejścia autokarowe. Wszystkie autokary mają długość 1:87.
– Wersja z oznaczeniem strefy
– Trasa kolejowa Wiedeń Hbf-Salzburg Hbf
– Z licencją na prowadzenie pociągów we Włoszech
– Idealnie pasuje do artykułów 70509 i 74038
– Z przełączanym cyfrowo oświetleniem wnętrza i złączami zasilającymi
– Licencjonowany model ÖBB -
Roco 74040 – 3-częściowy zestaw: Railjet, ÖBB
1 219,00 złDodaj do koszykaZestaw trzech autokarów Railjet austriackich kolei federalnych. Zestaw zawiera trzy autokary klasy Economy. Imitacja wystroju wnętrza w zależności od klasyfikacji każdego autokaru. Starannie zaprojektowane przejścia autokarowe. Wszystkie autokary mają długość 1:87.
– Wersja z oznaczeniem strefy
– Trasa kolejowa Wiedeń Hbf-Salzburg Hbf
– Z licencją na prowadzenie pociągów we Włoszech
– Idealnie pasuje do pozycji 70508 i 74037
– Wał NEM i sztywne sprzęgło dołączone do opakowania
– Licencjonowany model ÖBB -
Roco 74039 – Zestaw 4 części: Railjet, ÖBB
2 277,00 złDodaj do koszykaZestaw czterech autokarów Railjet austriackich kolei federalnych. Zestaw zawiera wagon końcowy klasy ekonomicznej, wagon klasy ekonomicznej, wagon restauracyjny i wagon sterowniczy. Imitacja wystroju wnętrza w zależności od klasyfikacji każdego autokaru. Starannie zaprojektowane przejścia autokarowe. Wszystkie autokary mają długość 1:87. Autokar z kabiną kontrolną z potrójnymi reflektorami i dwoma czerwonymi światłami obrysowymi w technologii LED.
– Wersja z oznaczeniem strefy
– Trasa pociągu Wiedeń Hbf-Salzburg Hbf
– Z licencją na prowadzenie pociągów we Włoszech
– Idealnie pasuje do pozycji 78509 i 74042
– Wagon sterowniczy z wbudowanym dekoderem funkcji
– Z przełączanym cyfrowo oświetleniem wnętrza i sprzęgami zasilającymi
– Licencjonowany model ÖBB -
Roco 74038 – Zestaw 4 części: Railjet, ÖBB
2 277,00 złDodaj do koszykaZestaw czterech autokarów Railjet austriackich kolei federalnych. Zestaw zawiera wagon końcowy klasy ekonomicznej, wagon klasy ekonomicznej, wagon restauracyjny i wagon sterowniczy. Imitacja wystroju wnętrza w zależności od klasyfikacji każdego autokaru. Starannie zaprojektowane przejścia autokarowe. Wszystkie autokary mają długość 1:87. Autokar z kabiną kontrolną z potrójnymi reflektorami i dwoma czerwonymi światłami obrysowymi w technologii LED.
– Wersja z oznaczeniem strefy
– Trasa pociągu Wiedeń Hbf-Salzburg Hbf
– Z licencją na prowadzenie pociągów we Włoszech
– Idealnie pasuje do pozycji 70509 i 74041
– Wagon sterowniczy z wbudowanym dekoderem funkcji
– Z przełączanym cyfrowo oświetleniem wnętrza i sprzęgami zasilającymi
– Licencjonowany model ÖBB -
Roco 74037 – Zestaw 4 części: Railjet, ÖBB
1 679,00 złDodaj do koszykaZestaw czterech autokarów Railjet austriackich kolei federalnych. Zestaw zawiera wagon końcowy klasy ekonomicznej, wagon klasy ekonomicznej, wagon restauracyjny i wagon sterowniczy. Imitacja wystroju wnętrza w zależności od klasyfikacji każdego autokaru. Starannie zaprojektowane przejścia autokarowe. Wszystkie autokary mają długość 1:87. Autokar z kabiną kontrolną z potrójnymi reflektorami i dwoma czerwonymi światłami obrysowymi w technologii LED.
– Wersja z oznaczeniem strefy
– Trasa pociągu Wiedeń Hbf-Salzburg Hbf
– Z licencją na prowadzenie pociągów we Włoszech
– Idealnie pasuje do pozycji 70508 i 74040
– Wał NEM i sztywne sprzęgło dołączone do opakowania
– Wagon sterowniczy z interfejsem PluX16
– Licencjonowany model ÖBB
Uwaga: Podczas pracy na systemach cyfrowych obowiązkowe jest wyposażenie przyczepy jezdnej w odpowiedni dekoder. Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi! -
Roco 78068 – Lokomotywa parowa 03 0059-0, DR
2 645,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 03 0059 należąca do Niemieckich Kolei Państwowych. model z edycji!
– Najdrobniejsze detale na podwoziu i kotle
– Projekt obejmujący nową konstrukcję kotła i opalanie olejem
– Pełna reprodukcja silnika wewnętrznego
– Zestawy kołowe z drobnego metalu
– Cyfrowe przełączanie oświetlenia silnika.
Lokomotywy parowe klasy 03.10, które pozostały w niemieckich kolejach państwowych, otrzymały nową, wysokowydajną konstrukcję kotła z 1959 roku w celu uzyskania zwiększonej efektywności ekonomicznej w codziennej eksploatacji. Lokomotywy te oznaczono jako „Rekoloki”. Wyposażono je również w kwadratowy podgrzewacz mieszający umieszczony przed kominem. Kilka lat później, w 1965 roku, wszystkie maszyny pozostające własnością Niemieckich Kolei Państwowych zostały przebudowane na główne instalacje opalane olejem. Lokomotywy były eksploatowane w codziennym transporcie pociągów ekspresowych, aż większość z nich została wycofana z eksploatacji w latach 70. XX wieku i wtoczona na bocznice. Podczas swojej wieloletniej służby w DR osiągnęli częściowo rekordowe wyniki biegowe na poziomie około 20 000 kilometrów miesięcznie. -
Roco 70068 – Lokomotywa parowa 03 0059-0, DR
2 645,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 03 0059 należąca do Niemieckich Kolei Państwowych. model z edycji!
– Najdrobniejsze szczegóły na podwoziu i kotle
– Projekt obejmujący nową konstrukcję kotła i opalanie olejem
– Pełna reprodukcja silnika wewnętrznego
– Zestawy kołowe z drobnego metalu
– Cyfrowe przełączanie oświetlenia silnika.
Lokomotywy parowe klasy 03.10, które pozostały w niemieckich kolejach państwowych, otrzymały nową, wysokowydajną konstrukcję kotła z 1959 roku w celu uzyskania zwiększonej efektywności ekonomicznej w codziennej eksploatacji. Lokomotywy te oznaczono jako „Rekoloki”. Wyposażono je również w kwadratowy podgrzewacz mieszający umieszczony przed kominem. Kilka lat później, w 1965 roku, wszystkie maszyny pozostające własnością Niemieckich Kolei Państwowych zostały przebudowane na główne instalacje opalane olejem. Lokomotywy były eksploatowane w codziennym transporcie pociągów ekspresowych, aż większość z nich została wycofana z eksploatacji w latach 70. XX wieku i wtoczona na bocznice. Podczas swojej wieloletniej służby w DR osiągnęli częściowo rekordowe wyniki biegowe na poziomie około 20 000 kilometrów miesięcznie.












