00,00 

Brak produktów w koszyku.

Gniazdo dekodera: Plux22

Wyświetlanie 1–16 z 438 wyników

  • Roco 70058 – Lokomotywa elektryczna EU46-523

    1 580,00 

    Lokomotywa elektryczna EU46-523 (Vectron MS) PKP Cargo.

    • Aktualny projekt cargo PKP
    • Zastosowanie w międzynarodowym transporcie towarowym
    • Wolnostojąca kierownica, niektóre wykonane z metalu
    • W trybie cyfrowym z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi reflektorami lub światłami tylnymi oraz oświetleniem kabiny kierowcy

    W sezonie 2022/23 PKP Cargo otrzymało pięć dodatkowych lokomotyw Vectron MS. W odróżnieniu od dotychczas dostarczonych lokomotyw malowanych na szaro, otrzymały one projekt cargo PKP w kolorze niebieskim. Posiadają homologację dla Polski, Niemiec, Austrii, Czech, Słowacji i Węgier.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70057 – Lokomotywa elektryczna EU46-523

    1 050,00 

    Lokomotywa elektryczna EU46-523 (Vectron MS) PKP Cargo.

    • Aktualny projekt cargo PKP
    • Zastosowanie w międzynarodowym transporcie towarowym
    • Wolnostojąca kierownica, niektóre wykonane z metalu
    • Przełączane światło przednie/tylne za pomocą przełącznika DIP

    W sezonie 2022/23 PKP Cargo otrzymało pięć dodatkowych lokomotyw Vectron MS. W odróżnieniu od dotychczas dostarczonych lokomotyw malowanych na szaro, otrzymały one projekt cargo PKP w kolorze niebieskim. Posiadają homologację dla Polski, Niemiec, Austrii, Czech, Słowacji i Węgier.

    Dodaj do koszyka
  • MTB AWT 753.714 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna

    Lokomotywa spalinowo-elektryczna serii 753.7. Zmodyfikowana forma z precyzyjnymi ścianami bocznymi. Model wyposażony w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie w zależności od kierunku jazdy, specjalnie włączany reflektor (tylko cyfrowy), możliwość zmiany jasności reflektora za pomocą przełącznika na płytce PCB, oświetlenie stanowiska kierowcy. Lokomotywa wyposażona jest w interfejs Plux22.

    Prototypowy model lokomotywy serii 753 723 powstał po raz pierwszy jako konwersja weryfikacyjna lokomotywy 753 z silnikiem Catepillar i nowymi elementami sterującymi dla serii 755 dla Kolei Czeskich. Później podobnie przebudowano kolejne 2 lokomotywy dla firmy Viamont, którą później kupiła firma AWT.

    Dowiedz się więcej
  • MTB PKP EP05 28 – Lokomotywa elektryczna

    1 040,00 

    Lokomotywa elektryczna serii EU05 /E499.1 została opracowana w Škodzie Pilzno jako kontynuacja konstrukcyjna lokomotywy el. o oznaczeniu lokomotywy E499.1 W latach 1961-63 wyprodukowano 30 sztuk dla PKP (oznaczenie EU05) i 87 sztuk dla ZSRR pod oznaczeniem Čs3. Ze względu na prędkość 120 km/h lokomotywy były przeznaczone głównie do przewozów pasażerskich i ekspresowych, później przebudowane i oznaczone jako EP05. W eksploatacji mniej więcej do 2010 roku.

    Dodaj do koszyka
  • MTB EP05 23 – Lokomotywa elektryczna

    1 040,00 

    Lokomotywa elektryczna serii EU05 /E499.1 została opracowana w Škodzie Pilzno jako kontynuacja konstrukcyjna lokomotywy el. o oznaczeniu lokomotywy E499.1 W latach 1961-63 wyprodukowano 30 sztuk dla PKP (oznaczenie EU05) i 87 sztuk dla ZSRR pod oznaczeniem Čs3. Ze względu na prędkość 120 km/h lokomotywy były przeznaczone głównie do przewozów pasażerskich i ekspresowych, później przebudowane i oznaczone jako EP05. W eksploatacji mniej więcej do 2010 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7350001 – Lokomotywa spalinowa 2095 012-7, ÖBB

    1 577,00 

    Lokomotywa spalinowa 2095 012 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Dopracowany w najdrobniejszych szczegółach: wolnostojące uchwyty, misterne pierścienie lamp i perforowana kratka wentylacyjna na dachu
    – Barwa w kolorze krwistej pomarańczy z banderolą w kolorze kości słoniowej i rama w kolorze umbry
    – Design bez ozdobnych linii
    – Z włączanymi światłami drogowymi i światło manewrowe i oświetlenie kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.

    W 1958 roku firma SGP wprowadziła na rynek prototyp spalinowo-hydraulicznej lokomotywy wąskotorowej – późniejszej klasy 2095. Lokomotywa wyposażona jest w 12-cylindrowy, czterosuwowy silnik o mocy 600 KM. Planowaną prędkość maksymalną określono na 60 km/h. Od momentu dostawy, 2095 012 stacjonował w zajezdni kolejowej Gmünd. Tam przez wiele lat była to jedyna duża lokomotywa spalinowa, używana do transportu towarowego i pasażerskiego. Na początku lat 90-tych otrzymał nowe malowanie w stylu Valousek.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7340001 – Lokomotywa spalinowa 2095 012-7, ÖBB

    1 002,00 

    Lokomotywa spalinowa 2095 012 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Dopracowany w najdrobniejszych szczegółach: wolnostojące uchwyty, misterne pierścienie lamp i perforowana kratka wentylacyjna na dachu
    – Barwa w kolorze krwistej pomarańczy z banderolą w kolorze kości słoniowej i rama w kolorze umbry
    – Design bez ozdobnych linii
    – Przełączany reflektor za pomocą przełącznika DIP.

    W 1958 roku SGP wprowadziło prototyp spalinowo-hydraulicznej lokomotywy wąskotorowej – późniejszą klasę 2095. Lokomotywa wyposażona jest w 12-cylindrowy, czterosuwowy silnik o mocy 600 KM. Planowaną prędkość maksymalną określono na 60 km/h. Od momentu dostawy, 2095 012 stacjonował w zajezdni kolejowej Gmünd. Tam przez wiele lat była to jedyna duża lokomotywa spalinowa, używana do transportu towarowego i pasażerskiego. Na początku lat 90-tych otrzymał nowe malowanie w stylu Valousek.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 5100002 – Analogowy zestaw startowy: Lokomotywa spalinowa klasy 212 z zestawem dźwigów, DB

    899,00 

    Analogowy zestaw startowy: Lokomotywa spalinowa klasy 212 z pociągiem dźwigowym Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Wysięgnik żurawia z regulacją wysokości
    – Konstrukcję żurawia można obracać o 360 stopni Zawartość: 1 lokomotywa spalinowa klasy 212 1 wagon dźwigowy z wagonem ochronnym 1 wagon załogowy 1 przejazd kolejowy 1 elektroniczny kontroler ręczny 1 wtyczka sieciowa Tor owalny ROCO LINE (z platformą): 12 torów łukowych R2, 3 tory proste G1, 1 tor prosty G?, 1 tor łączący (G?) Zapotrzebowanie miejsca: ok. 150 x 100 cm

    Dodaj do koszyka
  • Roco 5110003 – z21 start Digitalset: Lokomotywa spalinowa klasy 232 z pociągiem towarowym, DB AG

    1 564,00 

    z21 start Digitalset: Lokomotywa spalinowa klasy 232 z pociągiem towarowym Niemieckich Kolei Federalnych. Zawartość: 1 lokomotywa spalinowa klasy 232 2 otwarty wagon towarowy załadowany kontenerami 20′ 1 wagon kontenerowy załadowany dwoma kontenerami 20′ 1 start z21 1 Z21 multiMAUS 1 wtyczka sieciowa ROCO LINE Układ torów (z podkładem): 12 torów łukowych R2, 9 tory proste G1, 1 tor prosty G?, 1 tor łączący (G?) Zapotrzebowanie na miejsce: ok. 215 x 100 cm Z21 to system cyfrowy o budowie modułowej:
    – Rozpocznij od centrum sterowania Z21 start i Z21 multiMAUS.
    – Możliwość doposażenia za pomocą routera WLAN i kodu aktywacyjnego, art. nie. 10814, umożliwiając w ten sposób korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 ????MAUS 10813 i komputera (centrum sterowania modelami kolejek z oprogramowaniem).
    – Jeśli posiadasz własny router WLAN i jesteś zaznajomiony z sieciami WLAN, kod aktywacyjny 10818 wystarczy do wyżej wymienionej modernizacji.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 5110002 – z21 start Digitalset: Lokomotywa spalinowa klasy 132 z wagonem cysterna, DB

    1 610,00 

    z21 start Digitalset: Lokomotywa spalinowa klasy 132 z pociągiem cysternowym Niemieckich Kolei Państwowych. Zawartość: 1 lokomotywa spalinowa klasy 132 3 wagony-cysterny 1 start Z21 1 Z21 multiMAUS 1 wtyczka sieciowa ROCO LINE Układ torów (z podkładem): 12 torów łukowych R2, 9 torów prostych G1, 1 tor prosty G?, 1 tor łączący (G?) Miejsce zapotrzebowanie: ok. 215 x 100 cm Z21 to system cyfrowy o budowie modułowej:
    – Rozpocznij od centrum sterowania Z21 start i Z21 multiMAUS.
    – Możliwość doposażenia za pomocą routera WLAN i kodu aktywacyjnego, art. nie. 10814, umożliwiając w ten sposób korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 ????MAUS 10813 i komputera (centrum sterowania modelami kolejek z oprogramowaniem).
    – Jeśli posiadasz własny router WLAN i jesteś zaznajomiony z sieciami WLAN, kod aktywacyjny 10818 wystarczy do wyżej wymienionej modernizacji.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70381 – Wagon spalinowy 810 365-7 z przyczepą, ZSSK

    2 028,00 

    Wagon spalinowy 810 365 z przyczepą 011 869 należący do Železničná spoločnosť, as (Słowackie Koleje Państwowe, ZSSK).
    – Wzornictwo w kolorze czerwono-kremowym z czerwoną obwódką
    – Oddzielnie mocowane wycieraczki przedniej szyby
    – Z dołączonymi elementami wtykowymi do przedstawienia zamkniętego przedniego zderzaka
    – Z dekoderem pokładowym w wagonie i dekoderem funkcyjnym w przyczepie oraz przełączanym oświetleniem i dźwiękiem funkcje.

    W celu zastąpienia nieaktualnych już wagonów serii M 131.1, Czechosłowackie Koleje Państwowe zakupiły nowe dwuosiowe wagony spalinowe o oznaczeniu serii M 152.0. Dostarczane seryjnie od 1975 roku, pojazdy te były napędzane sześciocylindrowym silnikiem rzędowym o mocy 155 kW i osiągały prędkość maksymalną 80 km/h. W przedziale pasażerskim dostępnych było 56 miejsc. Po 1 stycznia 1993 r., kiedy to Czechosłowacja została podzielona na następujące państwa: Czechy i Słowację, pojazdy zostały podzielone między nowo utworzone koleje państwowe CD i ŽSR. W grudniu 2004 roku pojazdy na Słowacji weszły w skład floty należącej do następcy firmy ZSSK.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70380 – Wagon spalinowy 810 365-7 z przyczepą, ZSSK

    1 200,00 

    Wagon spalinowy 810 365 z przyczepą 011 869 należący do Železničná spoločnosť, as (Słowackie Koleje Państwowe, ZSSK).
    – Wzornictwo w kolorze czerwono-kremowym z czerwoną obwódką
    – Oddzielnie mocowane wycieraczki przedniej szyby
    – Z dołączonymi elementami wtykowymi do przedstawienia zamkniętego przedniego fartucha
    – Różnorodne funkcje oświetlenia w wagonie/przyczepie oraz przełączane oświetlenie wnętrza za pomocą przełącznika DIP
    – Dekoder do doposażenia wagonu i przyczepa art. 10895.

    W celu zastąpienia nieaktualnych już wagonów serii M 131.1, Czechosłowackie Koleje Państwowe zakupiły nowe dwuosiowe wagony spalinowe o oznaczeniu serii M 152.0. Dostarczane seryjnie od 1975 roku, pojazdy te były napędzane sześciocylindrowym silnikiem rzędowym o mocy 155 kW i osiągały prędkość maksymalną 80 km/h. W przedziale pasażerskim dostępnych było 56 miejsc. Po 1 stycznia 1993 r., kiedy to Czechosłowacja została podzielona na następujące państwa: Czechy i Słowację, pojazdy zostały podzielone między nowo utworzone koleje państwowe CD i ŽSR. W grudniu 2004 roku pojazdy na Słowacji weszły w skład floty należącej do następcy firmy ZSSK.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70387 – Wagon spalinowy 810 210-5, SKPL

    1 421,00 

    Wagon spalinowy 810 210 należący do SKPL.
    – Ochrzczony imieniem „Karol”
    – Osobno mocowane wycieraczki
    – Z dekoderem dźwięku oraz prototypowymi funkcjami oświetlenia i dźwięku
    – Z dołączonymi elementami wtykowymi do odwzorowania zamkniętego przedniego zderzaka.

    Stowarzyszenie Kolejowych Przewozów Lokalnych (SKPL; stowarzyszenie lokalne spółki kolejowe) jest operatorem kilku polskich linii filialnych. Zakres usług SKPL obejmuje również linie normalnotorowe o znaczeniu lokalnym, na których eksploatowane są dawne wagony CD klasy 810.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70386 – Wagon spalinowy 810 210-5, SKPL

    846,00 

    Wagon spalinowy 810 210 należący do SKPL.
    – Ochrzczony imieniem „Karol”
    – Osobno mocowane wycieraczki przedniej szyby
    – Prototypowe funkcje oświetlenia i oświetlenie wnętrza, przełączane przełącznikiem DIP
    – Z dołączonymi elementami wtykowymi do przedstawienia zamkniętego przedniego zderzaka.

    Stowarzyszenie Kolejowych Przewozów Lokalnych (SKPL; stowarzyszenie lokalne spółki kolejowe) jest operatorem kilku polskich linii filialnych. Zakres usług SKPL obejmuje również linie normalnotorowe o znaczeniu lokalnym, na których eksploatowane są dawne wagony CD klasy 810.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 73003 – Lokomotywa spalinowa D.343 2015, FS

    1 472,00 

    Lokomotywa spalinowa D.343 2015 Włoskich Kolei Państwowych.
    – Bogate detale w modelu, który posiada również bagażnik
    – Wersja z wygiętymi szybami przednimi
    – Dawne logo FS z przodu, logo Trenitalia na ścianach bocznych
    – Z przełączanym przednim lub tylnym światłem w trybie cyfrowym.

    Do obsługi pociągów towarowych i pasażerskich , FS zakupił łącznie 145 takich lokomotyw w latach 1974-1979. Maszyny są używane w całych Włoszech, zwłaszcza na liniach bocznych. Ma moc wyjściową 990 kW i może osiągnąć maksymalną prędkość 130 km/h. Masa serwisowa wynosi 62 tony.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 73002 – Lokomotywa spalinowa D.343 2015, FS

    897,00 

    Lokomotywa spalinowa D.343 2015 Włoskich Kolei Państwowych.
    – Bogate detale w modelu, który posiada również przedział bagażowy
    – Wersja z wygiętymi przednimi szybami
    – Dawne logo FS z przodu, logo Trenitalia na ścianach bocznych.

    Do obsługi pociągów towarowych i pasażerskich FS zakupił łącznie 145 takich lokomotywy w latach 1974-1979. Maszyny są używane w całych Włoszech, zwłaszcza na liniach bocznych. Ma moc wyjściową 990 kW i może osiągnąć maksymalną prędkość 130 km/h. Masa serwisowa wynosi 62 tony.

    Dodaj do koszyka