00,00 

Brak produktów w koszyku.

Kategoria: Elektryczne

Wyświetlanie 1–16 z 156 wyników

  • Fleischmann 5170002 – z21 start Digitalset: Lokomotywa elektryczna klasy 140 z pociągiem towarowym, DB AG

    1 426,00 

    z21 start Digitalset: Lokomotywa elektryczna klasy 140 z pociągiem towarowym Niemieckich Kolei Federalnych. Zawartość: 1 sterowana cyfrowo lokomotywa spalinowa klasy 140 3 wagon samowyładowczy 1 start Z21 1 Z21 multiMAUS 1 wtyczka sieciowa Tory podtorza żwirowego dla toru owalnego o promieniu R1 (4 x 9100, 8 x 9120), materiał do połączeń elektrycznych. Rozmiar systemu: 85 cm x 40 cm. Z21 jest systemem modułowym:
    – Rozpocznij od centrum sterowania Z21 start i Z21 multiMAUS.
    – Możliwość doposażenia za pomocą routera WLAN i kodu aktywacyjnego, art. nie. 10814, umożliwiając w ten sposób korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 WLANMAUS i komputera (centrum sterowania modelami kolejowymi z oprogramowaniem).
    – Jeśli posiadasz własny router WLAN i jesteś zaznajomiony z sieciami WLAN, kod aktywacyjny 10818 wystarczy do wyżej wymienionej modernizacji.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 732176 – Lokomotywa elektryczna „Nicole”, Strukton Rail

    1 573,00 

    Lokomotywa elektryczna „Nicole” (ex-NS 1824) należąca do Strukton Rail.
    – Filigranowa konstrukcja pantografów
    – Wersja z klimatyzacją
    – Delikatnie zaprojektowany model z oddzielnie nakładanymi elementami wtykowymi
    – Z przełączanymi reflektorami lub tylnymi światłami oraz oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    Strukton zakupił w maju swoją pierwszą lokomotywę elektryczną 2019. Lokomotywa dawnej klasy 1600/1800 z Holenderskich Kolei Państwowych (NS). Pierwotny numer firmowy to 1824. Po gruntownym remoncie i przemalowaniu otrzymał nazwę „Nicole”. Obecnie jest regularnie używany do transportu silników i infrastruktury wspierającej prace prowadzone na holenderskich torach. Celem Strukton jest wyposażenie lokomotyw w akumulatory, aby mogły one samodzielnie jeździć po trasach pozbawionych sieci trakcyjnej. Planowanie tej konwersji jest obecnie w toku.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 732106 – Lokomotywa elektryczna „Nicole”, Strukton Rail

    998,00 

    Lokomotywa elektryczna „Nicole” (ex-NS 1824) należąca do Strukton Rail.
    – Filigranowa stylistyka pantografów
    – Wersja z klimatyzacją
    – Delikatnie zaprojektowany model z oddzielnie nakładanymi elementami wtykowymi
    – Przełączane światło główne/tylne za pomocą przełącznika DIP.

    Strukton zakupił swoją pierwszą lokomotywę elektryczną w maju 2019 r. Lokomotywa z poprzedniej klasy 1600/ 1800 od Holenderskich Kolei Państwowych (NS). Pierwotny numer firmowy to 1824. Po gruntownym remoncie i przemalowaniu otrzymał nazwę „Nicole”. Obecnie jest regularnie używany do transportu silników i infrastruktury wspierającej prace prowadzone na holenderskich torach. Celem Strukton jest wyposażenie lokomotyw w akumulatory, aby mogły one samodzielnie jeździć po trasach pozbawionych sieci trakcyjnej. Planowanie tej konwersji jest obecnie w toku.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 732175 – Lokomotywa elektryczna 9903, RailAdventure

    1 573,00 

    Lokomotywa elektryczna 9903 należąca do firmy RailAdventure.
    – Filigranowe wzornictwo pantografów
    – Ze skrzynką sygnalizacyjną
    – Delikatnie zaprojektowany model z oddzielnie nakładanymi elementami wtykowymi
    – Z przełączanymi reflektorami lub tylnymi światłami oraz oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    RailAdventure GmbH z siedzibą w Monachium, jest liderem rynku przejazdów próbnych i transferowych pojazdów szynowych w całej Europie. Spółka posiada lokomotywy, wagony sprzęgowe adaptacyjne oraz wagony hamujące. Oprócz niemieckich lokomotyw elektrycznych RailAdventure posiada również lokomotywy zagraniczne. Od maja 2021 roku w ich flocie znajduje się również lokomotywa z holenderskiej serii 1600. Lokomotywa 9903 (dawniej NS 1611) to pierwsza lokomotywa w barwach firmowych, która została wdrożona na holenderskiej sieci kolejowej.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 732105 – Lokomotywa elektryczna 9903, RailAdventure

    998,00 

    Lokomotywa elektryczna 9903 należąca do firmy RailAdventure.
    – Filigranowe wzornictwo pantografów
    – Ze skrzynką sygnalizacyjną
    – Delikatnie zaprojektowany model z oddzielnie nakładanymi elementami wtykowymi
    – Przełączane światło główne/tylne za pomocą przełącznika DIP

    RailAdventure GmbH z siedzibą w Monachium jest liderem na rynku testów i transferów pojazdów szynowych w całej Europie. Spółka posiada lokomotywy, wagony sprzęgowe adaptacyjne oraz wagony hamujące. Oprócz niemieckich lokomotyw elektrycznych RailAdventure posiada również lokomotywy zagraniczne. Od maja 2021 roku w ich flocie znajduje się również lokomotywa z holenderskiej serii 1600. Lokomotywa 9903 (dawniej NS 1611) to pierwsza lokomotywa w barwach firmowych, która została wdrożona na holenderskiej sieci kolejowej.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 739378 – Lokomotywa elektryczna 471 502-9, GYSEV

    1 541,00 

    Lokomotywa elektryczna 471 502 kolei Raaberbahn/Györ-Sopron-Ebenfurti Vasút (GYSEV).
    – Dopracowany w szczegółach model z czterema pantografami
    – W trybie cyfrowym z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi reflektorami lub światłami tylnymi.

    Węgierski GYSEV / Raaberbahn zakupił w firmie Siemens kilka lokomotyw z rodziny Vectron do użytku w transporcie towarowym oraz w Obsługa pasażerów IC. Pierwsze lokomotywy trafiły na Węgry latem 2017 roku. Lokomotywy wchodzą do floty jako klasa 471. Dwie lokomotywy wyposażone są w tzw. spalinowy moduł zasilający. Trzy lokomotywy typu 471,5 są lokomotywami wieloprądowymi i przeznaczone są do eksploatacji w przewozach pasażerskich oraz transgranicznych przewozach towarowych.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 739308 – Lokomotywa elektryczna 471 502-9, GYSEV

    966,00 

    Lokomotywa elektryczna 471 502 kolei Raaberbahn/Györ-Sopron-Ebenfurti Vasút (GYSEV).
    – Dopracowany w szczegółach model z czterema pantografami
    – Światła przednie/tylne przełączane za pomocą przełącznika DIP

    Węgierska firma GYSEV / Raaberbahn kupiła w firmie Siemens kilka lokomotyw z rodziny Vectron do użytku w transporcie towarowym oraz w obsłudze pasażerów IC. Pierwsze lokomotywy trafiły na Węgry latem 2017 roku. Lokomotywy wchodzą do floty jako klasa 471. Dwie lokomotywy wyposażone są w tzw. spalinowy moduł zasilający. Trzy lokomotywy typu 471,5 są lokomotywami wieloprądowymi i przeznaczone są do eksploatacji w przewozach pasażerskich oraz transgranicznych przewozach towarowych.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7570002 – Lokomotywa elektryczna BB 426230, SNCF

    1 573,00 

    Lokomotywa elektryczna BB 426230 Francuskich Kolei Państwowych.
    – Delikatnie wykonany projekt dwóch różnych pantografów
    – Malowanie „Béton”
    – Szczegółowo dopracowany model z oddzielnie dołączanymi częściami wtykowymi
    – Potrójne reflektory do transportu transgranicznego (norma UIC)
    – Reflektor przełączany w trybie cyfrowym zgodnie z francuską normą prototyp
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    W latach 1988-1998 francuskie koleje krajowe otrzymały 234 dwusystemowe lokomotywy elektryczne serii BB 26000. Lokomotywy te, nazywane „Sybic”, zostały rozmieszczone przed wszystkimi typami pociągów w całej Francji. Te wielozadaniowe lokomotywy mogą osiągać maksymalną prędkość 200 km/h i wytwarzać moc 5600 kW.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7560002 – Lokomotywa elektryczna BB 426230, SNCF

    998,00 

    Lokomotywa elektryczna BB 426230 Francuskich Kolei Państwowych.
    – Delikatnie wykonany projekt dwóch różnych odbieraków prądu
    – Malowanie „Béton”
    – Model z drobnymi szczegółami z oddzielnie dołączanymi częściami wtykowymi
    – Potrójne reflektory do transportu transgranicznego (norma UIC).

    Od 1988 do 1998, 234 dwusystemowe lokomotywy elektryczne , serii BB 26000, trafiły do Narodowych Kolei Francuskich. Lokomotywy te, nazywane „Sybic”, zostały rozmieszczone przed wszystkimi typami pociągów w całej Francji. Te wielozadaniowe lokomotywy mogą osiągać maksymalną prędkość 200 km/h i wytwarzać moc 5600 kW.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7570014 – Lokomotywa elektryczna BB 22241, SNCF

    1 573,00 

    Lokomotywa elektryczna BB 22241 Francuskich Kolei Państwowych.
    – Wersja w kolorystyce „Béton”
    – Dopracowany w szczegółach projekt z oddzielnie dołączonymi częściami wtykowymi
    – Filigranowy design pantografów
    – Włączanie świateł przednich w trybie cyfrowym zgodnie z francuskim prototypem
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    BB 22200 to francuski elektryczny klasa lokomotyw do użytku zarówno w zelektryfikowanej sieci prądu stałego 1,5 kV SNCF, jak iw zelektryfikowanej sieci prądu przemiennego 25 kV 50 Hz. Projekt tych lokomotyw, z ich tak zwanym „nez cassé” (złamany nos), został stworzony przez Francuza Paula Arzensa, który w tym czasie był odpowiedzialny za zaprojektowanie kilku lokomotyw SNCF. W latach 1976-1986 Alstom wyprodukował łącznie 205 lokomotyw w sześciu różnych seriach konstrukcyjnych. Ze względu na możliwość obsługi wielu systemów i konstrukcję lokomotywy ogólnego przeznaczenia, BB 22200 jest używana na prawie wszystkich zelektryfikowanych trasach o normalnym rozstawie torów we Francji do ciągnięcia pociągów towarowych i pasażerskich.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7560014 – Lokomotywa elektryczna BB 22241, SNCF

    998,00 

    Lokomotywa elektryczna BB 22241 Francuskich Kolei Państwowych.
    – Wersja w kolorystyce „Béton”
    – Dopracowany w szczegółach projekt z oddzielnie dołączanymi częściami wtykowymi
    – Filigranowy design pantografów
    – Przełączane światło przednie/tylne za pomocą przełącznika DIP.

    BB 22200 to francuska klasa lokomotyw elektrycznych do użytku zarówno na trasach SNCF zelektryfikowaną siecią prądu stałego 1,5 kV oraz zelektryfikowaną siecią prądu przemiennego 25 kV 50 Hz. Projekt tych lokomotyw, z ich tak zwanym „nez cassé” (złamany nos), został stworzony przez Francuza Paula Arzensa, który w tym czasie był odpowiedzialny za zaprojektowanie kilku lokomotyw SNCF. W latach 1976-1986 Alstom wyprodukował łącznie 205 lokomotyw w sześciu różnych seriach konstrukcyjnych. Ze względu na możliwość obsługi wielu systemów i konstrukcję lokomotywy ogólnego przeznaczenia, BB 22200 jest używana na prawie wszystkich zelektryfikowanych trasach o normalnym rozstawie torów we Francji do ciągnięcia pociągów towarowych i pasażerskich.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7570010 – Lokomotywa elektryczna Re 475 425-5, BLS Cargo

    1 541,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 475 425 należąca do szwajcarskiej firmy kolejowej BLS Cargo.
    – Po raz pierwszy w nowym projekcie „Alpinist”
    – Dopracowany w szczegółach model z czterema pantografami
    – Do użytku w międzynarodowym transporcie towarów
    – Model z cyfrowym dekoderem i cyfrowo przełączanymi funkcjami dźwięku i światła
    – Szwajcarskimi funkcjami oświetlenia i włączanymi światłami drogowymi.
    W 2019 r. BLS Cargo zdecydowało się na zwiększenie swojej dotychczasowej floty Vectron z 15 silników do 25 silników. Nowe lokomotywy są wyposażone w pakiety krajowe dla Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Włoch i Holandii, a także Belgii. Lokomotywy te wyróżnia przede wszystkim nowy design wzdłuż boków. Ten projekt jest bliższy sloganowi „Alpiniści” i przedstawia alpinistów wysoko w imponujących szwajcarskich górach. Wybrany numer lokomotywy, Re 475 425, poświęciliśmy flocie Re-425, która została zastąpiona nowymi lokomotywami Vectron i tym samym przeszła na szwajcarską emeryturę.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7560010 – Lokomotywa elektryczna Re 475 425-5, BLS Cargo

    966,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 475 425 należąca do szwajcarskiej firmy kolejowej BLS Cargo.
    – Po raz pierwszy w nowym projekcie „Alpinist”
    – Dopracowany w szczegółach model z czterema pantografami
    – Do użytku w międzynarodowym transporcie towarów
    – Przełączane światło przednie/tylne za pomocą przełącznika DIP.

    W 2019 roku BLS Cargo zdecydowało się na zwiększenie swojej dotychczasowej floty Vectron z 15 silników do 25 silników. Nowe lokomotywy są wyposażone w pakiety krajowe dla Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Włoch i Holandii, a także Belgii. Lokomotywy te wyróżnia przede wszystkim nowy design wzdłuż boków. Ten projekt jest bliższy sloganowi „Alpiniści” i przedstawia alpinistów wysoko w imponujących szwajcarskich górach. Wybrany numer lokomotywy, Re 475 425, poświęciliśmy flocie Re-425, która została zastąpiona nowymi lokomotywami Vectron i tym samym przeszła na szwajcarską emeryturę.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7570013 – Lokomotywa elektryczna Re 465, BLS

    1 669,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 465 należąca do szwajcarskiej firmy kolejowej BLS.
    – Malowanie w remoncie
    – W zestawie zamknięty przedni fartuch
    – Prototypowe funkcje świetlne i dźwiękowe, przełączane za pomocą dekodera pokładowego
    – Oświetlenie kabiny maszynisty, przełączane w trybie cyfrowym.

    Do 2022 roku 18 lokomotyw BLS typu Re 465 zostało zmodernizowanych i otrzymało nowe malowanie. W celu ułatwienia użytkowania z lokomotywami Vectron i Traxx w przewozach towarowych zamontowano odpowiednie sterowanie wieloczłonowe. Ponadto wdrożono Ethernet Train Backbone dla trakcji Autotunnel i przyszłych pociągów GoldenPass. Nazwy, którymi oznaczono te lokomotywy, nie są już używane. Prace wykonano we własnej fabryce firmy w Bönigen.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7560013 – Lokomotywa elektryczna Re 465, BLS

    1 094,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 465 należąca do szwajcarskiej firmy kolejowej BLS.
    – Malowanie w remoncie
    – Zamknięty przedni fartuch w zestawie.

    Do 2022 roku 18 lokomotyw BLS typu Re 465 zostało zmodernizowanych i otrzymało nowe malowanie. W celu ułatwienia użytkowania z lokomotywami Vectron i Traxx w przewozach towarowych zamontowano odpowiednie sterowanie wieloczłonowe. Ponadto wdrożono Ethernet Train Backbone dla trakcji Autotunnel i przyszłych pociągów GoldenPass. Nazwy, którymi oznaczono te lokomotywy, nie są już używane. Prace wykonano we własnej fabryce firmy w Bönigen.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 739361 – Lokomotywa elektryczna 193 658-2, SBB Cargo międzynarodowa

    1 541,00 

    Lokomotywa elektryczna 193 658 należąca do MRCE, wynajęta firmie SBB Cargo International.
    – Ochrzczony nazwą „Vierwaldstättersee”
    – Dopracowany w szczegółach model z czterema pantografami
    – Transgraniczne usługi w transporcie towarowym
    – Model z cyfrowym dekoderem i cyfrowo przełączanymi funkcjami dźwięku i światła
    – Szwajcarskie funkcje oświetlenia i przełączane światła drogowe
    – We współpracy z Railcolor Design.

    SBB Cargo International rozbudowuje swoją flotę Vectron i od grudnia 2021 roku pozyskuje lokomotywy na wynajem od firmy leasingowej MRCE (Mitsui Rail Capital Europe). Nowo opracowany projekt o wspólnej nazwie „Shadowpiercer” oparty jest na oryginalnym projekcie Alppiercer i jest pomalowany na podstawowy kolor firmy leasingowej MRCE. Oznaczenie lokomotywy jest typowe dla projektów Railcolor, które teraz noszą nazwę i układ szwajcarskich jezior na wszystkich czterech rogach. Flota Vectron jest wyposażona w pakiety krajowe dla Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Włoch i Holandii (DACHINL).

    Dodaj do koszyka