Category
- modelen
- MTB
- >Usługi<
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Modele używane
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- ROBO
- Trix
- train-O-matic
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Herpa
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- Dietz
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Kategoria: Osobowe
Wyświetlanie 1–16 z 97 wyników
-
FLEISCHMANN 890329 – Wagon restauracyjny, SBB
236,15 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaWagon restauracyjny typu EW IV Szwajcarskich Kolei Federalnych.
– Nie nadaje się do pociągów typu push-pull
– Wózki bez amortyzatorów odchylenia
– Autentyczna konstrukcja z pantografami.Standardowe wagony typu EW IV były dostarczane do SBB od 1981 roku i składają się z ponad 500 sztuk, tworząc jedną z największych flot wagonów w Szwajcarii. Nadwozie autokaru jest spawane z lekkiej konstrukcji stalowej. Autokary cieszą się dużą popularnością wśród pasażerów ze względu na przestronne wnętrza z miejscami siedzącymi twarzą w twarz i cichą pracę nawet przy dużych prędkościach. Dzięki różnorodnym modernizacjom, wagony EW-IV są nadal w codziennym użytkowaniu.
-
FLEISCHMANN 890328 – Wagon pasażerski II klasy, SBB
236,15 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaWagon pasażerski II klasy typu EW IV Szwajcarskich Kolei Federalnych.
– Nie nadaje się do pociągów typu push-pull
– Wózki bez amortyzatorów odchylenia
– Delikatna konstrukcja ram okiennych
– Nr art. 890327 ze zmienionym numerem porządkowym.Standardowe wagony typu EW IV były dostarczane do SBB od 1981 roku i, licząc ponad 500 sztuk, tworzą jedną z największych szwajcarskich flot wagonowych. Nadwozie autokaru jest spawane z lekkiej konstrukcji stalowej. Autokary cieszą się dużą popularnością wśród pasażerów ze względu na przestronne wnętrza z miejscami siedzącymi twarzą w twarz i cichą pracę nawet przy dużych prędkościach. Dzięki różnorodnym modernizacjom, wagony EW-IV są nadal w codziennym użytkowaniu.
-
FLEISCHMANN 890327 – Wagon pasażerski II klasy, SBB
236,15 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaWagon pasażerski II klasy typu EW IV Szwajcarskich Kolei Federalnych.
– Nie nadaje się do pociągów typu push-pull
– Wózki bez amortyzatorów odchylenia
– Delikatnie zaprojektowane ramy okienne
– Nr art. 890328 ze zmienionym numerem porządkowym.Standardowe wagony typu EW IV były dostarczane do SBB od 1981 roku i, licząc ponad 500 sztuk, tworzą jedną z największych szwajcarskich flot wagonowych. Nadwozie autokaru jest spawane z lekkiej konstrukcji stalowej. Autokary cieszą się dużą popularnością wśród pasażerów ze względu na przestronne wnętrza z miejscami siedzącymi twarzą w twarz i cichą pracę nawet przy dużych prędkościach. Dzięki różnorodnym modernizacjom, wagony EW-IV są nadal w codziennym użytkowaniu.
-
FLEISCHMANN 890326 – Wagon pasażerski I klasy, SBB
236,15 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaWagon pasażerski I klasy typu EW IV Szwajcarskich Kolei Federalnych.
– Nie nadaje się do pociągów typu push-pull
– Wózki bez amortyzatorów odchylenia
– Delikatnie zaprojektowane ramy okienne.Standardowe wagony typu EW IV były dostarczane do SBB od 1981 r. i składają się z ponad 500 sztuk, tworząc jedną z największych flot wagonów w Szwajcarii. Nadwozie autokaru jest spawane z lekkiej konstrukcji stalowej. Autokary cieszą się dużą popularnością wśród pasażerów ze względu na przestronne wnętrza z miejscami siedzącymi twarzą w twarz i cichą pracę nawet przy dużych prędkościach. Dzięki różnorodnym modernizacjom, wagony EW-IV są nadal w codziennym użytkowaniu.
-
FLEISCHMANN 860884 – Wagon sterowniczy II klasy IC/EC, DB AG
399,95 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaWagon kabinowy II klasy IC/EC, typ Bpmmbdzf 286,3, należący do Deutsche Bahn.
– Wagon IC/EC z aktualnym napisem
– W trybie analogowym i cyfrowym, z dekoderem funkcji do przełączania światła białego i czerwonego.DB AG zakupiła dwa typy wagonów kontrolnych dla ruchu InterCity. Siedemdziesiąt pięć wagonów typu Bpmbdzf 296 (pierwotnie Bpmbdzf 297) jest szczelnych i klimatyzowanych, ma przesuwne drzwi przesuwne i otwarte siedzenia. W przeciwieństwie do typu Bimdzf 271 podłużnice ramy mają aerodynamiczne fartuchy.
-
FLEISCHMANN 861604 – Wagon IC/EC z pokładowym bistro, DB AG
190,65 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaWagon IC/EC z pokładowym bistro i miejscami siedzącymi 1. klasy, typ ARkimmbz 288.4, Deutsche Bahn.
– Wagon IC/EC z aktualnym napisem.Chociaż DB AG dostarczyła nowe zespoły trakcyjne ICE, w DB AG nadal było wiele pociągów IC ciągniętych przez lokomotywę. Standardowa lokomotywa to klasa 101.
-
FLEISCHMANN 861104 – Wagon z otwartymi siedzeniami II klasy IC/EC, DB AG
190,65 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaWagon z otwartymi miejscami II klasy IC/EC, typ Bpmmz 284,5, należący do Deutsche Bahn.
– Wagon IC/EC z aktualnym napisem.Chociaż DB AG dostarczyła nowe zespoły trakcyjne ICE, w DB AG nadal było wiele pociągów IC ciągniętych przez lokomotywę. Standardowa lokomotywa to klasa 101.
-
FLEISCHMANN 861404 – Wagon z otwartymi siedzeniami II klasy IC/EC, DB AG
190,65 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaWagon z otwartymi siedzeniami II klasy IC/EC typu Bpmmz 284.4 Deutsche Bahn.
– Wagon IC/EC z aktualnym napisem.Chociaż DB AG dostarczyła nowe zespoły trakcyjne ICE, w DB AG nadal było wiele pociągów IC ciągniętych przez lokomotywę. Standardowa lokomotywa to klasa 101.
-
FLEISCHMANN 861304 – Wagon przedziałowy II klasy IC/EC, DB AG
190,65 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaWagon przedziałowy II klasy IC/EC, typ Bvmmsz 187.6, należący do Deutsche Bahn.
– Wagon IC/EC z aktualnym napisem.Chociaż DB AG dostarczyła nowe zespoły trakcyjne ICE, w DB AG nadal było wiele pociągów IC ciągniętych przez lokomotywę. Standardowa lokomotywa to klasa 101.
-
FLEISCHMANN 861204 – Wagon z otwartymi siedzeniami I klasy IC/EC, DB AG
190,65 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaWagon z otwartymi siedzeniami I klasy IC/EC, typ Apmmz 126,2 Deutsche Bahn.
– Wagon IC/EC z aktualnym napisem Chociaż DB AG dostarczyła nowe zespoły trakcyjne ICE, w DB AG nadal było wiele pociągów IC ciągniętych przez lokomotywę. Standardowa lokomotywa to klasa 101. -
FLEISCHMANN 881916 – 4-częściowy zestaw: autokary piętrowe „FEX”, DB AG
1 455,55 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaZestaw czterech piętrowych autokarów dla Flughafenexpress (FEX) Berlin Deutsche Bahn. Zestaw zawiera wagon piętrowy I/2 klasy typ DABpz 758, dwa wagony piętrowe II klasy typ DBpz 753 oraz jeden piętrowy wagon sterowniczy z kabiną sterową II klasy typ DBpbzfa 766.
– Airport Express (FEX ) Berlin
– Wagon z kabiną sterową z dekoderem funkcji do przełączania światła białego i czerwonego w trybie analogowym i cyfrowym
– W trybie cyfrowym z przełączanym podświetleniem wyświetlacza docelowego pociągu (kabina sterownicza). -
FLEISCHMANN 881915 – Zestaw 4-częściowy: EC 145/148 „Frans Hals”, DB
909,55 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaZestaw czterech wagonów ekspresowych dla pociągu Eurocity 145/148 „Frans Hals” Deutsche Bundesbahn. W skład zestawu wchodzi wagon przedziałowy I klasy typu Avmz, dwa wagony przedziałowe II klasy typu Bbmz oraz wagon z otwartymi siedzeniami typu Bpm (b) z.
– Autokary w stanie eksploatacji około 1989 r.
– Kurs pociągu Kolonia – Amsterdam CS -
FLEISCHMANN 881910 – Zestaw 4-częściowy: pociąg dalekobieżny „Hans Sachs”, DB
845,85 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaZestaw pociągów F z czterema wagonami pospiesznymi dla pociągu dalekobieżnego F 38 „Hans Sachs” Deutsche Bundesbahn. Zestaw zawiera trzy wagony ekspresowe UIC-X typu Aüm oraz wagon restauracyjny typu WR4ü-38.
– Wagony z dodatkowymi elementami wtykanymi i prototypową wysokością zderzaka
– Wagon restauracyjny „Schürzenwagen”.Począwszy od 1952 r. koleje niemieckie uruchomiły wagony pociągów pospiesznych, znane jako UIC-X. Trenerzy oferowali niezrównany komfort, jakiego nigdy wcześniej nie widziano w Europie. Autokary UIC-X natychmiast weszły do obsługi wysokiej jakości pociągów ekspresowych. Bardzo szybko istniejąca sieć pociągów F, z obsługą do 1956 roku pierwszej i drugiej klasy (ale później tylko pierwszej klasy), została wyposażona w autokary UIC.
-
FLEISCHMANN 808002 – Wagon bagażowy pociągu ekspresowego, DB
181,55 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaCzteroosiowy wagon bagażowy typu Pw4ü Deutsche Bundesbahn.
– Ruchome drzwi przesuwne.Tak zwana „podniesiona kabina” na dachu wagonu bagażowego umożliwiała maszyniście monitorowanie sygnałów, za co odpowiadał do lat 60. XX wieku.
Urlop
Szanowni Klienci,
W dniach od 25 czerwca do 8 lipca sklep będzie nieczynny z powodu urlopu.
Zamówienia złożone w tym czasie będą wysyłane 11 lipca. Za utrudnienia przepraszamy