Category
- modelen
- MTB
- >Usługi<
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Modele używane
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- ROBO
- Trix
- train-O-matic
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Herpa
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- Dietz
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Kategoria: Skala N
Wyświetlanie wszystkich wyników: 15
-
MTB CSD T458.1180 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna
Produkt dostępny
Czytaj dalejLokomotywa spalinowo-elektryczna serii T458.1. Model wyposażony jest w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie w zależności od kierunku jazdy oraz interfejs Next18S, ze sterowaniem reflektorem głównym.
Model był produkowany w CKD Praga, w pięciu częściowo różnych seriach w latach 1959-73, przeznaczonych głównie na eksport do ZSRR, pod oznaczeniem CME2, około 220 sztuk dostarczonych do CSD. Model ma numer T458.1140 i wyższy (5. seria) z trzyczęściowym oknem kabiny.
Do modelu dołączona jest zabandażowana oś
-
MTB ČSD T458.1149 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna
Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Czytaj dalejLokomotywa spalinowo-elektryczna serii 721 (np. T458.1). Model wyposażony jest w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie w zależności od kierunku jazdy oraz interfejs Next18S, ze sterowaniem reflektorem głównym.
Model był produkowany w CKD Praga, w pięciu częściowo różnych seriach w latach 1959-73, przeznaczonych głównie na eksport do ZSRR, pod oznaczeniem CME2, około 220 sztuk dostarczonych do CSD. Model ma numer T458.1140 i wyższy (5. seria) z trzyczęściowym oknem kabiny.
Do modelu dołączona jest zabandażowana oś
-
MTB CD 742 058 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna
Brak na stanie / Produkt wycofany
Czytaj dalejLokomotywa spalinowo-elektryczna serii 742 (np. T466.2). Model wyposażony jest w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie w zależności od kierunku jazdy oraz interfejs Next18S, ze sterowaniem reflektorem głównym.
Oryginalny model był produkowany w ČKD Praga, w 9 częściowo różnych seriach w latach 1977-86, jako modyfikacja wersji przemysłowej T448, dostarczonej dla ČSD w sumie około 450 sztuk. Są one wykorzystywane do wielu celów do przewozu i przemieszczania towarów i, okazjonalnie, pociągów pasażerskich, a wiele maszyn zostało sprzedanych przez przemysł prywatnym przewoźnikom.
Do modelu dołączona jest zabandażowana oś
-
MTB AWT 740 303 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna
Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Czytaj dalejLokomotywa spalinowo-elektryczna serii 740 w powłoce AWT. Model wyposażony jest w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie w zależności od kierunku jazdy oraz interfejs Next18S, ze sterowaniem reflektorem głównym.
Model został wyprodukowany przez CKD Praga, jako przemysłowa wersja lokomotywy oznaczonej T448, dostarczona do CSD w sumie około 450 sztuk. Są one wykorzystywane do wielu celów w pociągach towarowych i towarowych, a wiele maszyn zostało sprzedanych przez przemysł prywatnym przewoźnikom.
Do modelu dołączona jest zabandażowana oś
-
MTB CSD T466 2037 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna
Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Czytaj dalejLokomotywa spalinowo-elektryczna serii 742 (np. T466.2). Model wyposażony jest w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie w zależności od kierunku jazdy oraz interfejs Next18S, ze sterowaniem reflektorem głównym.
Oryginalny model był produkowany w ČKD Praga, w 9 częściowo różnych seriach w latach 1977-86, jako modyfikacja wersji przemysłowej T448, dostarczonej dla ČSD w sumie około 450 sztuk. Są one wykorzystywane do wielu celów do przewozu i przemieszczania towarów i, okazjonalnie, pociągów pasażerskich, a wiele maszyn zostało sprzedanych przez przemysł prywatnym przewoźnikom.
Do modelu dołączona jest zabandażowana oś. Limitowana seria 80 sztuk w maju
-
MTB CD 751 165 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna
Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Czytaj dalejLokomotywa spalinowo-elektryczna serii 749/751 (np. T478.1) w wersji II serii. Model wyposażony jest w silnik z pojedynczym kołem zamachowym, przełączane oświetlenie w zależności od kierunku jazdy. Lokomotywa wyposażona jest w interfejs Next18S, z kabiną oświetleniową, sterowanie reflektorami.
Model lokomotywy serii 749/751 (ex.T478.1) został wyprodukowany w CKD Praga, w trzech częściowo różnych seriach. Podczas pracy maszyny pierwszej i drugiej serii zostały uzupełnione o tłumik wydechu w celu zmniejszenia hałasu.
-
MTB CSD T478.1151 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna
Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Czytaj dalejLokomotywa spalinowo-elektryczna serii 749/751 (np. T478.1) w wersji II serii. Model wyposażony jest w silnik z pojedynczym kołem zamachowym, przełączane oświetlenie w zależności od kierunku jazdy. Lokomotywa wyposażona jest w interfejs Next18S, z kabiną oświetleniową, sterowanie reflektorami.
Model lokomotywy serii 749/751 (ex.T478.1) został wyprodukowany w CKD Praga, w trzech częściowo różnych seriach. Podczas pracy maszyny pierwszej i drugiej serii zostały uzupełnione o tłumik wydechu w celu zmniejszenia hałasu.
-
MTB CD 754 009 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna
Produkt dostępny
Czytaj dalejLokomotywa spalinowo-elektryczna serii 754 (np. T478.4). Model wyposażony jest w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie zgodnie z kierunkiem jazdy. Model wyposażony jest w interfejs Next18S, sterowanie reflektorami i oświetlenie terenu.
Model lokomotywy serii 754 został wyprodukowany w CKD Praga w ilości ok. 80 sztuk, jako modyfikacja 753. Lokomotywy mają uniwersalne zastosowanie do przewozu pociągów pasażerskich i towarowych.
-
MTB CDC 750 252 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna
Produkt dostępny
Czytaj dalejLokomotywa spalinowo-elektryczna serii 753 (np. T478.3). Model wyposażony jest w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie zgodnie z kierunkiem jazdy. Model wyposażony jest w interfejs Next18S, sterowanie reflektorami i oświetlenie terenu.
Model lokomotywy serii 753 (np. T478.3) został wyprodukowany w CKD Praga w ilości ok. 400 sztuk. Potem przyszła kolej na serię 754, która różniła się między innymi kształtem zbiornika paliwa. Lokomotywy mają uniwersalne zastosowanie do przewozu pociągów pasażerskich i towarowych.
-
MTB CD 750 264 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna
Brak na stanie / Produkt wycofany
Czytaj dalejLokomotywa spalinowo-elektryczna serii 750 (np. T478.3). Model wyposażony jest w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie zgodnie z kierunkiem jazdy. Model wyposażony jest w interfejs Next18S, sterowanie reflektorami i oświetlenie terenu.
Model lokomotywy serii 753 (np. T478.3) został wyprodukowany w CKD Praga w ilości ok. 400 sztuk. Potem przyszła kolej na serię 754, która różniła się między innymi kształtem zbiornika paliwa. Lokomotywy mają uniwersalne zastosowanie do przewozu pociągów pasażerskich i towarowych.
Limitowana seria 50 sztuk
-
MTB CD 754 006 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna
Brak na stanie / Produkt wycofany
Czytaj dalejLokomotywa spalinowo-elektryczna serii 754 (ex. T478.4) malowana przez Koleje Czeskie. Model wyposażony jest w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie zgodnie z kierunkiem jazdy. Model wyposażony jest w interfejs Next18S, sterowanie reflektorami i oświetlenie terenu.
Model lokomotywy serii 753 (np. T478.3) został wyprodukowany w ČKD Praga w ilości ok. 400 sztuk. Potem przyszła kolej na serię 754, która różniła się między innymi kształtem zbiornika paliwa. Lokomotywy 754 służą głównie do prowadzenia pociągów pasażerskich.
-
MTB CD 753 127 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna
Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Czytaj dalejLokomotywa spalinowo-elektryczna serii 753 (np. T478.3). Model wyposażony jest w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie zgodnie z kierunkiem jazdy. Model wyposażony jest w interfejs Next18S, sterowanie reflektorami i oświetlenie terenu.
Model lokomotywy serii 753 (np. T478.3) został wyprodukowany w CKD Praga w ilości ok. 400 sztuk. Następnie pojawiła się seria 754, która wizualnie różni się między innymi kształtem zbiornika paliwa itp. Lokomotywy mają uniwersalne zastosowanie w pociągach pasażerskich i towarowych.
-
MTB CD 754 029 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna
Brak na stanie / Produkt wycofany
Czytaj dalejLokomotywa spalinowo-elektryczna serii 753 (np. T478.3). Model wyposażony jest w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie zgodnie z kierunkiem jazdy. Model wyposażony jest w interfejs Next18S, sterowanie reflektorami i oświetlenie terenu.
Model lokomotywy serii 753 (np. T478.3) został wyprodukowany w CKD Praga w ilości ok. 400 sztuk. Potem przyszła kolej na serię 754, która różniła się między innymi kształtem zbiornika paliwa. Lokomotywy mają uniwersalne zastosowanie do przewozu pociągów pasażerskich i towarowych.
-
MTB CSD T478 3162 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna
Produkt dostępny
Czytaj dalejLokomotywa spalinowo-elektryczna serii 753 (np. T478.3). Model wyposażony jest w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie zgodnie z kierunkiem jazdy. Model wyposażony jest w interfejs Next18S, sterowanie reflektorami i oświetlenie terenu.
Model lokomotywy serii 753 (np. T478.3) został wyprodukowany w CKD Praga w ilości ok. 400 sztuk. Potem przyszła kolej na serię 754, która różniła się między innymi kształtem zbiornika paliwa. Lokomotywy mają uniwersalne zastosowanie do przewozu pociągów pasażerskich i towarowych.
-
MTB CSD T478 3098 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna
Brak na stanie / Produkt wycofany
Czytaj dalejLokomotywa spalinowo-elektryczna serii 753 (np. T478.3). Model wyposażony jest w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie zgodnie z kierunkiem jazdy. Model wyposażony jest w interfejs Next18S, sterowanie reflektorami i oświetlenie terenu.
Model lokomotywy serii 753 (np. T478.3) został wyprodukowany w CKD Praga w ilości ok. 400 sztuk. Potem przyszła kolej na serię 754, która różniła się między innymi kształtem zbiornika paliwa. Lokomotywy mają uniwersalne zastosowanie do przewozu pociągów pasażerskich i towarowych.
Urlop
Szanowni Klienci,
W dniach od 25 czerwca do 8 lipca sklep będzie nieczynny z powodu urlopu.
Zamówienia złożone w tym czasie będą wysyłane 11 lipca. Za utrudnienia przepraszamy