00,00 

Brak produktów w koszyku.

Kategoria: Skala TT

Wyświetlanie 1–16 z 29 wyników

  • MTB PKP Cargo SU46-034 – Lokmotywa

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa SU46 została opracowana w 1974 roku jako następca serii SP45, do szybkich pojazdów wymagających wyższej mocy i ogrzewania elektrycznego. Wykonane w latach 1977-85 w poczcie 50 sztuk z pierwszej serii. 2 sztuki drugiej serii (SU46-53/54) różnią się od siebie obudową, produkcja tych 260 sztuk serii została wstrzymana z powodu planowania CMEA. Z silnikiem o mocy 1650 kW i prędkości 120 km/h należy do najpotężniejszych lokomotyw tamtych czasów, jeżdżą do dziś na polskich kolejach PKP, a także przeniosły się na operujący w Polsce odcinek towarowy PKP Cargo .

    Model wyposażony w koła zębate z łożyskami kulkowymi zapewniającymi płynną pracę i niskie zużycie, jazdę od 1VDC. Dodatkowa funkcja DCC do sygnalizacji przemieszczeń wg norm PKP Tb1.

    Czytaj dalej
  • MTB PKP SU46-007 – Lokomotywa

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa SU46 została opracowana w 1974 roku jako następca serii SP45, do szybkich pojazdów wymagających wyższej mocy i ogrzewania elektrycznego. Wykonane w latach 1977-85 w poczcie 50 sztuk z pierwszej serii. 2 sztuki drugiej serii (SU46-53/54) różnią się od siebie obudową, produkcja tych 260 sztuk serii została wstrzymana z powodu planowania CMEA. Z silnikiem o mocy 1650 kW i prędkości 120 km/h należy do najpotężniejszych lokomotyw tamtych czasów, jeżdżą do dziś na polskich kolejach PKP, a także przeniosły się na operujący w Polsce odcinek towarowy PKP Cargo .

    Model wyposażony w koła zębate z łożyskami kulkowymi zapewniającymi płynną pracę i niskie zużycie, jazdę od 1VDC.

     

    Czytaj dalej
  • MTB CFR 060DA 857 – Lokomotywa

    Produkt dostępny

    Lokomotywa była produkowana w Rumunii pod oznaczeniem typu DA 060 (seria 60 i 62) i eksportowana do wielu krajów, m.in. Bułgarii, Chin i Polski.

    Łącznie do Polski dostarczono 422 sztuki pod oznaczeniem ST-43 w latach 1965-1978 dla PKP do przewozów towarowych. Po 2000 roku część została później sprzedana prywatnym przewoźnikom. Lokomotywa wykorzystywana jest głównie do przewozu pociągów towarowych, obecnie głównie do przewozu zbiorników paliwowych.

    Model jest wyposażony w silnik z kołem zamachowym, sterowane reflektory i przygotowanie dźwięku.

    Czytaj dalej
  • MTB PKP ST43-418 – Lokomotywa

    Produkt dostępny

    Lokomotywa była produkowana w Rumunii pod oznaczeniem typu DA 060 (seria 60 i 62) i eksportowana do wielu krajów, m.in. Bułgarii, Chin i Polski.

    Łącznie do Polski dostarczono 422 sztuki pod oznaczeniem ST-43 w latach 1965-1978 dla PKP do przewozów towarowych. Model w epoce malarskiej 4

    Model jest wyposażony w silnik z kołem zamachowym, sterowane reflektory i przygotowanie dźwięku.

    Czytaj dalej
  • MTB – CFR 060DA-819 – Lokomotywa

    Produkt dostępny

    Lokomotywa była produkowana w Rumunii pod oznaczeniem typu DA 060 (seria 60 i 62) i eksportowana do kilku krajów, Bułgarii, Chin i Polski.

    Model w powłoce CFR, używany do przewozu pociągów pasażerskich na Kolejach Rumuńskich.

    Model jest wyposażony w silnik z kołem zamachowym, sterowane reflektory i przygotowanie dźwięku.

     

    Czytaj dalej
  • MTB PKP EU05-08 – Lokomotywa elektryczna

    Produkt dostępny

    Lokomotywa elektryczna serii EP05 została opracowana w Škodzie Pilzno. W latach 1959-61 wyprodukowano 61 sztuk dla ČSD i jednocześnie kolejne 30 sztuk dla polskich kolei PKP (oznaczenie EU05) i 87 sztuk dla ZSRR pod oznaczeniem Čs3. Dzięki prędkości 120 km/h lokomotywy zostały zaprojektowane głównie do przewozów pasażerskich i ekspresowych. W latach 90. wszystkie przeszły pod ČD, w 2012 r. ostatnie maszyny działały jako rezerwy zapasowe.

     

    Czytaj dalej
  • MTB PKP EP05-25 – Lokomotywa elektryczna

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna serii EP05 została opracowana w Škodzie Pilzno. W latach 1959-61 wyprodukowano 61 sztuk dla ČSD i jednocześnie kolejne 30 sztuk dla polskich kolei PKP (oznaczenie EU05) i 87 sztuk dla ZSRR pod oznaczeniem Čs3. Dzięki prędkości 120 km/h lokomotywy zostały zaprojektowane głównie do przewozów pasażerskich i ekspresowych. W latach 90. wszystkie przeszły pod ČD, w 2012 r. ostatnie maszyny działały jako rezerwy zapasowe.

    Czytaj dalej
  • MTB CD 751 184 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowo-elektryczna serii 751 (np. T478.1). Model wyposażony w silnik z kołem zamachowym, włączane oświetlenie w zależności od kierunku jazdy, możliwość wyboru osobnego załączania świateł czerwonego, białego. Lokomotywa wyposażona jest w interfejs Plux16 i przygotowanie głośnikowe.

     

    Model modelu lokomotywy został wyprodukowany w CKD Praga, w trzech częściowo różnych seriach. Podczas pracy maszyny pierwszej i drugiej serii zostały uzupełnione o tłumik wydechu w celu zmniejszenia hałasu.

     

    Do modelu dołączone są akcesoria (złącza, wycieraczki, węże, haczyki).

     

    Czytaj dalej
  • MTB CSD T478.1003 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna

    Produkt dostępny

    Lokomotywa spalinowo-elektryczna serii T478.1, seria weryfikacyjna w lakierowaniu produkcyjnym. Model wyposażony w silnik z kołem zamachowym, włączane oświetlenie w zależności od kierunku jazdy, możliwość wyboru osobnego załączania świateł czerwonego, białego. Lokomotywa wyposażona jest w interfejs Plux16 i przygotowanie głośnikowe.

     

    Model lokomotywy serii 749/751 (ex.T478.1) został wyprodukowany w CKD Praga, w trzech częściowo różnych seriach. Podczas pracy maszyny pierwszej i drugiej serii zostały uzupełnione o tłumik wydechu w celu zmniejszenia hałasu.

     

    Do modelu dołączone są akcesoria (złącza, wycieraczki, węże, haczyki).

    Czytaj dalej
  • MTB CSD T478.1005 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna

    Produkt dostępny

    Lokomotywa spalinowo-elektryczna serii 749/751 (np. T478.1). Model wyposażony w silnik z jednym kołem zamachowym, przełączane oświetlenie w zależności od kierunku jazdy, możliwość wyboru osobnego włączenia świateł czerwonych, białych. Lokomotywa wyposażona jest w interfejs Plux16 i przygotowanie głośnikowe.

     

    Model lokomotywy serii 749/751 (ex.T478.1) został wyprodukowany w CKD Praga, w trzech częściowo różnych seriach. Podczas pracy maszyny pierwszej i drugiej serii zostały uzupełnione o tłumik wydechu w celu zmniejszenia hałasu.

     

    Do modelu dołączone są akcesoria (złącza, wycieraczki, węże, haczyki).

    Czytaj dalej
  • MTB VIAMONT 750 059 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna

    Produkt dostępny

    Lokomotywa spalinowo-elektryczna serii 753,7 (np. T478.3). Model wyposażony jest w silnik z pojedynczym kołem zamachowym, przełączane oświetlenie, oświetlenie kabiny. Lokomotywa wyposażona jest w interfejs Plux16 i przygotowanie głośnikowe.

    Model lokomotywy serii 753.7 powstał poprzez przebudowę serii T478.3 (753) z wbudowanym silnikiem Catepillar i nowym układem kierowniczym. Lokomotywy służą do przewozu pociągów towarowych przez prywatnych przewoźników (OKD, później AWT).

     

    Do modelu dołączone są akcesoria (złącza, wycieraczki, węże, haczyki).

    Czytaj dalej
  • MTB CSD T478.4011 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna

    Produkt dostępny

    Lokomotywa spalinowo-elektryczna serii T478.4 w lakierze fabrycznym. Model wyposażony jest w silnik z pojedynczym kołem zamachowym, przełączane oświetlenie, oświetlenie kabiny. Lokomotywa wyposażona jest w interfejs Plux16 i przygotowanie głośnikowe.

    Model lokomotywy serii 753 (np. T478.3) został wyprodukowany w CKD Praga w ilości ok. 400 sztuk. Następnie pojawiła się seria 754, która wizualnie różni się między innymi kształtem zbiornika paliwa itp. Lokomotywy mają uniwersalne zastosowanie w pociągach pasażerskich i towarowych.

     

    Do modelu dołączone są akcesoria (złącza, wycieraczki, węże, haczyki).

     

    Czytaj dalej
  • MTB CD 750 714

    Produkt dostępny

    Lokomotywa spalinowo-elektryczna seria 755 Model jest wyposażony w silnik na koło zamachowe, oświetlenie przełączane w zależności od kierunku jazdy, możliwość wyboru oddzielnego przełączania świateł (shift, pociąg, lokomotywa). Lokomotywa wyposażona jest w interfejs Plux16 i przygotowanie głośnikowe.

     

    Model modelu lokomotywy serii 750-7 powstał w wyniku przebudowy serii 753 (np. T478.3), podczas której zamontowano nowy silnik Catepillar, układy sterowania, hamulec elektryczny oraz zmodyfikowano nadwozie. Stosowane są powszechnie głównie w pociągach pasażerskich przewoźnika Kolei Czeskich

     

    Nowy kształt ciała 750! Do modelu dołączone są akcesoria (złącza, wycieraczki, węże, haczyki). produkcja luty 2022

    Czytaj dalej
  • MTB AWT 753 724

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowo-elektryczna serii 753,7 (np. T478.3). Model wyposażony jest w silnik z pojedynczym kołem zamachowym, przełączane oświetlenie, oświetlenie kabiny. Lokomotywa wyposażona jest w interfejs Plux16 i przygotowanie głośnikowe.

    Model lokomotywy serii 753.7 powstał poprzez przebudowę serii T478.3 (753) z wbudowanym silnikiem Catepillar i nowym układem kierowniczym. Lokomotywy służą do przewozu pociągów towarowych przez prywatnych przewoźników (OKD, później AWT).

     

    Do modelu dołączone są akcesoria (złącza, wycieraczki, węże, haczyki).

     

    Czytaj dalej
  • MTB ČSD T466.0265 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna

    Brak na stanie / Produkt wycofany

    Lokomotywa spalinowo-elektryczna serii 735 (ex T466.0). Model wyposażony jest w silnik z kołem zamachowym, włączane oświetlenie zgodnie z kierunkiem jazdy, możliwość osobnego włączania świateł sygnalizacyjnych i reflektorów (tylko dla DCC). Lokomotywa wyposażona jest w interfejs Next18S oraz przygotowanie głośników.

     

    Model lokomotywy serii T466.0 został wyprodukowany w ZTS Martin 1972-77 w ilości 300 sztuk. Powstała jako uniwersalna lokomotywa spalinowo-elektryczna na bocznice. W eksploatacji zastąpił on trwałą trakcję parową, niestety z powodu awarii i oszczędnego silnika maszyny zostały wycofane z eksploatacji w latach 90-tych, a eksploatację przerwano głównie w 2000 roku. Część maszyn przebudowano na 714 i 736 (ŽSR).
    Akcesoria są dołączone do modelu (złącze, wycieraczki, węże, haczyki)

    Czytaj dalej
  • MTB CSD T458.1149

    Brak na stanie / Produkt wycofany

    Model produkowany był przez CKD Praga w latach 1959-73 jako większa i cięższa wersja lokomotywy T435. Przeznaczony był na eksport do ZSRR pod tym samym oznaczeniem ČME2. W tym samym czasie do ČSD dostarczono 220 sztuk, gdzie zyskały większe zastosowanie niż T435. Model zgodny z lokomotywami 5 serii (od nr T458.1140)) z trzyczęściowymi oknami kabiny.

     

    Model wyposażony w silnik z kołem zamachowym, oświetlenie przełączane w zależności od kierunku jazdy, specjalny, przełączany reflektor (tylko cyfrowy), oświetlenie stanowiska kierowcy. Lokomotywa wyposażona w interfejs Next18S.

    Czytaj dalej