00,00 

Brak produktów w koszyku.

Kategoria: Elektryczne

Wyświetlanie 1–16 z 409 wyników

  • FLEISCHMANN 731370 – Lokomotywa elektryczna Re 460, SBB

    1 432,80 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna Re 460 Szwajcarskich Kolei Federalnych.
    – Oryginalna wersja z napisem „2000” z przodu
    – Metalowa obudowa z odlewu ciśnieniowego
    – Zamknięty fartuch przedni dołączony do opakowania
    – Autentyczne funkcje światła i dźwięku przełączane przez pokładowy dekoder
    – W trybie cyfrowym z przełączanym oświetleniem kabiny kierowcy
    – Idealnie pasuje do EW-IV wagony osobowe – pozycje 890326-890329.

    W celu realizacji koncepcji „Bahn 2000” SBB zakupiła dwadzieścia cztery lokomotywy Re 460. Nieco później zbudowali jeszcze siedemdziesiąt pięć lokomotyw, aby zapewnić płynną pracę, na wprowadzonym w 1994 roku korytarzu na barana biegnącym przez Szwajcarię. Lokomotywy zostały później przeznaczone do transportu pasażerskiego. Do dziś są one niezastąpione, jeśli chodzi o przyczepność w gęstym szwajcarskim ruchu regularnym.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 731300 – Lokomotywa elektryczna Re 460, SBB

    977,80 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna Re 460 Szwajcarskich Kolei Federalnych.
    – Oryginalna wersja z napisem „2000” na froncie
    – Metalowe podwozie z odlewu ciśnieniowego
    – Zamknięty fartuch przedni dołączony do opakowania
    – Idealnie pasuje do autokarów EW-IV – art. 890326-890329.

    W celu realizacji koncepcji „Bahn 2000” SBB zamówił dwadzieścia -cztery lokomotywy Re 460. Nieco później zbudowali jeszcze siedemdziesiąt pięć lokomotyw, aby zapewnić płynną pracę, na wprowadzonym w 1994 roku korytarzu na barana biegnącym przez Szwajcarię. Lokomotywy zostały później przeznaczone do transportu pasażerskiego. Do dziś są one niezastąpione, jeśli chodzi o przyczepność w gęstym szwajcarskim ruchu regularnym.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 732173 – Lokomotywa elektryczna 1848, NS

    1 346,35 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna 1848 Holenderskich Kolei Państwowych.
    – Z herbem „Valkenburg”
    – Wariant z klimatyzacją
    – Model o delikatnym designie z dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Filigranowy design pantografu
    – W trybie cyfrowym z indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    NS kupił czteroosiowe lokomotywy elektryczne serii 1600, które bazowały na francuskich lokomotywach elektrycznych serii BB 7200. Kiedy zostały wprowadzone na rynek w 1981 roku, były najpotężniejszymi lokomotywami we flocie NS. Przy masie eksploatacyjnej 83 t miały one moc 4 540 kW i osiągały prędkość maksymalną 140 km/h.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 732103 – Lokomotywa elektryczna 1848, NS

    891,35 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna 1848 Holenderskich Kolei Państwowych.
    – Z herbem „Valkenburg”
    – Wariant z klimatyzacją
    – Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Filigranowa konstrukcja pantografu.

    Firma NS kupiła czteroosiowe lokomotywy elektryczne serii 1600, oparte na francuskim elektrycznym lokomotywy serii BB 7200. Kiedy zostały wprowadzone na rynek w 1981 roku, były najpotężniejszymi lokomotywami we flocie NS. Przy masie eksploatacyjnej 83 t miały one moc 4 540 kW i osiągały prędkość maksymalną 140 km/h.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 732172 – Lokomotywa elektryczna 1829, Rail Force One

    1 346,35 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna 1829 Rail Force One.
    – Dawna lokomotywa serii 1600 w konstrukcji Rail Force One
    – Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Delikatna konstrukcja pantografów
    – W trybie cyfrowym z indywidualnie włączanymi reflektorami lub światłami tylnymi
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    Holenderska firma transportu kolejowego Rail Force W 2017 roku w firmie Locon Nederland kupiono sześć lokomotyw. Lokomotywa elektryczna 1829 produkcji francuskiej (ex 1629 Holenderskich Kolei Państwowych, rok produkcji 1982) jako pierwsza została pomalowana w barwy firmy.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 732102 – Lokomotywa elektryczna 1829, Rail Force One

    891,35 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna 1829 Rail Force One.
    – Dawna lokomotywa serii 1600 w wykonaniu Rail Force One
    – Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi zastosowanymi częściami wtykowymi
    – Delikatna konstrukcja pantografów.

    Holenderski przewoźnik kolejowy Rail Force One kupił sześć lokomotyw od Locon Nederland w 2017 roku. Lokomotywa elektryczna produkcji francuskiej 1829 (dawny 1629 Holenderskich Kolei Państwowych, zbudowany w 1982 r.) jako pierwszy został pomalowany w barwy firmy.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 739352 – Lokomotywa elektryczna 193 759-8, NS

    1 319,05 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna 193 759 Holenderskich Kolei Państwowych.
    – ELL-Vectron wydzierżawiony NS
    – Z długą rynną deszczową
    – Używany do ruchu międzynarodowego
    – W trybie cyfrowym z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami.

    Holenderskie Koleje Państwowe wydzierżawiły dwie lokomotywy wielosystemowe Vectron od firmy European Leasing lokomotyw (ELL) na usługi Nightjet z Amsterdamu do Wiednia (i z powrotem). Potężne lokomotywy mogą osiągać prędkość maksymalną do 200 km/h w międzynarodowym ruchu pasażerskim. Dzięki temu stolica Holandii jest ponownie połączona z europejską siecią nocnych pociągów. NS, DB i ÖBB wspólnie obsługują pociągi. Oznacza to, że podróżni będą mieli w przyszłości wygodną i niedrogą alternatywę dla podróży lotniczych na tych trasach.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 739282 – Lokomotywa elektryczna 193 759-8, NS

    864,05 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna 193 759 Holenderskich Kolei Państwowych.
    – ELL-Vectron wydzierżawiony NS
    – Z długą rynną deszczową
    – Stosowany do międzynarodowego ruchu towarowego
    – Reflektory i tylne światła można przełączać za pomocą przełącznika DIP.

    Holenderskie Koleje Państwowe wydzierżawiły dwie lokomotywy wielosystemowe Vectron od firmy European Locomotive Leasing (ELL) na usługi Nightjet z Amsterdamu do Wiednia (i z powrotem). Potężne lokomotywy mogą osiągać prędkość maksymalną do 200 km/h w międzynarodowym ruchu pasażerskim. Dzięki temu stolica Holandii jest ponownie połączona z europejską siecią nocnych pociągów. NS, DB i ÖBB wspólnie obsługują pociągi. Oznacza to, że podróżni będą mieli w przyszłości wygodną i niedrogą alternatywę dla podróży lotniczych na tych trasach.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 732207 – Lokomotywa elektryczna BB 507310, SNCF

    1 346,35 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna BB 507310 Francuskich Kolei Państwowych.
    – Model w malowaniu „Fantôme”
    – Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Filigranowe wzornictwo pantografów
    – W trybie cyfrowym z indywidualnie włączanymi reflektorami lub światłami tylnymi
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    Francuskie Koleje Państwowe (SNCF) nabyły 237 lokomotyw wielozadaniowej lokomotywy BB 7200 od 1976 roku do użytku we francuskiej sieci prądu stałego. Projekt lokomotyw z tzw. „Nez cassé” („Złamany nos”) wyszedł spod ręki Francuza Paula Arzensa, który był wówczas odpowiedzialny za projekt kilku lokomotyw SNCF. W chwili rozpoczęcia eksploatacji w 1999 roku lokomotywy zostały podzielone na różne sekcje biznesowe i od tego czasu są używane w wielu różnych typach pociągów.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 732137 – Lokomotywa elektryczna BB 507310, SNCF

    891,35 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna BB 507310 Francuskich Kolei Państwowych.
    – Model w malowaniu „Fantôme”
    – Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi elementami wtykanymi
    – Filigranowy projekt pantografów.

    Francuskie Koleje Państwowe (SNCF) nabyły od 1976 r. 237 lokomotyw wielozadaniowej lokomotywy BB 7200 do użytku we francuskich sieć prądu stałego. Projekt lokomotyw z tzw. „Nez cassé” („Złamany nos”) wyszedł spod ręki Francuza Paula Arzensa, który był wówczas odpowiedzialny za projekt kilku lokomotyw SNCF. W chwili rozpoczęcia eksploatacji w 1999 roku lokomotywy zostały podzielone na różne sekcje biznesowe i od tego czasu są używane w wielu różnych typach pociągów.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 732311 – Lokomotywa elektryczna BB 26227, SNCF

    1 346,35 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna BB 26227 Francuskich Kolei Państwowych. Nowa budowa w 2022 roku!
    – Multiservice
    – Wersja z potrójnymi reflektorami
    – Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Dopracowany projekt dwóch różnych pantografów
    – W trybie cyfrowym z indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    Od 1988 do 1998, 234 dual -systemowe lokomotywy elektryczne serii BB 26000 zostały dostarczone do Francuskich Kolei Państwowych. Znane pod sztuczną nazwą „Sybic”, lokomotywy te są używane w całej Francji przed wszystkimi pociągami. Wielozadaniowe lokomotywy osiągają prędkość maksymalną 200 km/h i mogą dostarczać moc 5600 kW. W trakcie prac konserwacyjnych niektóre lokomotywy otrzymały malowanie „Wielousługowe”.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 732241 – Lokomotywa elektryczna BB 26227, SNCF

    891,35 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna BB 26227 Francuskich Kolei Państwowych. Nowy projekt 2022!
    – Projekt wielousługowy
    – Wersja z potrójnymi reflektorami
    – Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Dopracowany projekt dwóch różnych pantografów.

    W latach 1988-1998 do francuskich kolei państwowych dostarczono 234 dwusystemowe lokomotywy elektryczne serii BB 26000 . Znane pod sztuczną nazwą „Sybic”, lokomotywy te są używane w całej Francji przed wszystkimi pociągami. Wielozadaniowe lokomotywy osiągają prędkość maksymalną 200 km/h i mogą dostarczać moc 5600 kW. W trakcie prac konserwacyjnych niektóre lokomotywy otrzymały malowanie „Wielousługowe”.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 732310 – Lokomotywa elektryczna BB 26008, SNCF

    1 346,35 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna BB 26008 Francuskich Kolei Państwowych. Nowa budowa w 2022 roku!
    – W oryginalnym pomarańczowo-szarym kolorze
    – Model z podwójnymi reflektorami
    – Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Dopracowany design dwóch różnych pantografów
    – W trybie cyfrowym z indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    Od 1988 do 1998 roku francuskim kolejom państwowym dostarczono 234 dwusystemowe lokomotywy elektryczne serii BB 26000. Znane pod sztuczną nazwą „Sybic”, maszyny te są używane w całej Francji przed wszystkimi pociągami. Wielozadaniowe lokomotywy osiągają prędkość maksymalną 200 km/h i mogą dostarczać moc 5600 kW.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 732240 – Lokomotywa elektryczna BB 26008, SNCF

    891,35 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna BB 26008 Francuskich Kolei Państwowych. Nowy projekt 2022!
    – W oryginalnym pomarańczowo-szarym kolorze
    – Model z podwójnymi reflektorami
    – Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Dopracowany projekt dwóch różnych pantografów.

    W latach 1988-1998 dostarczono 234 dwusystemowe lokomotywy elektryczne serii BB 26000 do Francuskich Kolei Państwowych. Znane pod sztuczną nazwą „Sybic”, maszyny te są używane w całej Francji przed wszystkimi pociągami. Wielozadaniowe lokomotywy osiągają prędkość maksymalną 200 km/h i mogą dostarczać moc 5600 kW.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 739395 – Lokomotywa elektryczna 383 003-1, CD Cargo

    1 319,05 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna 383 003 CD Cargo.
    – Delikatnie zaprojektowany model z czterema pantografami
    – Do użytku w międzynarodowym ruchu towarowym
    – W trybie cyfrowym z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami.

    CD Cargo rozpoczęło modernizację floty lokomotyw w 2016 roku, wybierając typ Vectron. Obecnie 13 lokomotyw wielosystemowych jest eksploatowanych w Czechach jako seria 383 i jest eksploatowanych głównie w Czechach, Niemczech i na Słowacji. Lokomotywy eksploatowane są również w Austrii, Polsce, na Węgrzech iw Rumunii.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 739315 – Lokomotywa elektryczna 383 003-1, CD Cargo

    864,05 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa elektryczna 383 003 CD Cargo.
    – Delikatnie zaprojektowany model z czterema pantografami
    – Do użytku w międzynarodowym ruchu towarowym
    – Reflektory/światła tylne przełączane za pomocą przełącznika DIP.

    CD Cargo rozpoczęło modernizację swojej floty lokomotyw w 2016 roku, decydując się na typ Vectron. Obecnie 13 lokomotyw wielosystemowych jest eksploatowanych w Czechach jako seria 383 i jest eksploatowanych głównie w Czechach, Niemczech i na Słowacji. Lokomotywy eksploatowane są również w Austrii, Polsce, na Węgrzech iw Rumunii.

    Dodaj do koszyka