00,00 

Brak produktów w koszyku.

Kategoria: Elektryczne

Wyświetlanie 1–16 z 585 wyników

  • Roco 78116 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna podwójna 288 002-9 DB

    2 852,00 

    Lokomotywa spalinowo-elektryczna podwójna 288 002 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. model z edycji! Całkowicie nowy projekt!
    – Lokomotywa podwójna utworzona z dwóch jednostek połączonych ze sobą na stałe; obie jednostki są wyposażone w pełny silnik lub dekoder dźwięku
    – Pełne odwzorowanie obszaru przejścia między dwiema jednostkami
    – Misternie odwzorowana maszynownia
    – Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie dołączanymi częściami wtykowymi
    – Dachy z dodatkowymi kratkami wentylatorów w krzywiznach dachu
    – Osłony ramy z 4 piaskownicami każda i reprodukcja INDUSI
    – 3 reflektory w zależności od kierunku jazdy i dwa czerwone światła tylne
    – Perforowana konstrukcja wentylatora dachowego z wentylatorami napędzanymi silnikiem
    – Oświetlenie kabiny, konsoli kierowcy i skrzynki sterowniczej oraz oświetlenie maszynowni
    – Pakiet „Dynamic Sound” zapewniający jeszcze lepszą głębię dźwięku z dwoma głośnikami na jednostkę lokomotywy.

    W latach 1941 i 1942 Deutsche Wehrmacht oddał do użytku łącznie cztery podwójne lokomotywy typu D 311. Zostały one skonstruowane do ciągnięcia ciężkich dział kolejowych. Dwie lokomotywy, V 188 001 a/b i V 188 002 a/b, zostały po wojnie zatrzymane przez Niemieckie Koleje Federalne. Trzecia lokomotywa służyła do dostarczania części zamiennych. Lokomotywy te sprawdziły się w ciężkich pociągach towarowych i usługach manewrowych, głównie na Spessart-Rampe. Po uszkodzeniu generatora V 188 001 został wycofany w 1968 r. V 188 002, później 288 002, działał w regionie Frankonii do 1972 r. Obie maszyny zostały złomowane w 1973 r.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70116 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna podwójna 288 002-9 DB

    2 852,00 

    Lokomotywa spalinowo-elektryczna podwójna 288 002 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. model z edycji! Całkowicie nowy projekt!
    – Lokomotywa podwójna utworzona z dwóch jednostek połączonych ze sobą na stałe; obie jednostki są wyposażone w pełny silnik lub dekoder dźwięku
    – Pełne odwzorowanie obszaru przejścia między dwiema jednostkami
    – Misternie odwzorowana maszynownia
    – Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie dołączanymi częściami wtykowymi
    – Dachy z dodatkowymi kratkami wentylatorów w krzywiznach dachu
    – Osłony ramy z 4 piaskownicami każda i reprodukcja INDUSI
    – 3 reflektory w zależności od kierunku jazdy i dwa czerwone światła tylne
    – Perforowana konstrukcja wentylatora dachowego z wentylatorami napędzanymi silnikiem
    – Oświetlenie kabiny, konsoli kierowcy i skrzynki sterowniczej oraz oświetlenie maszynowni
    – Pakiet „Dynamic Sound” zapewniający jeszcze lepszą głębię dźwięku z dwoma głośnikami na jednostkę lokomotywy.

    W latach 1941 i 1942 Deutsche Wehrmacht oddał do użytku łącznie cztery podwójne lokomotywy typu D 311. Zostały one skonstruowane do ciągnięcia ciężkich dział kolejowych. Dwie lokomotywy, V 188 001 a/b i V 188 002 a/b, zostały po wojnie zatrzymane przez Niemieckie Koleje Federalne. Trzecia lokomotywa służyła do dostarczania części zamiennych. Lokomotywy te sprawdziły się w ciężkich pociągach towarowych i usługach manewrowych, głównie na Spessart-Rampe. Po uszkodzeniu generatora V 188 001 został wycofany w 1968 r. V 188 002, później 288 002, działał w regionie Frankonii do 1972 r. Obie maszyny zostały złomowane w 1973 r.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70115 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna podwójna 288 002-9 DB

    1 702,00 

    Lokomotywa spalinowo-elektryczna podwójna 288 002 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. model z edycji! Całkowicie nowy projekt!
    – Lokomotywa podwójna utworzona z dwóch jednostek połączonych ze sobą na stałe; obie jednostki są wyposażone w pełny silnik
    – Pełne odwzorowanie obszaru przejścia między dwiema jednostkami
    – Misternie odwzorowana maszynownia
    – Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie dołączanymi częściami wtykowymi
    – Dachy z dodatkowymi kratkami wentylatora w krzywiznach dachu
    – Listwy ozdobne z 4 piaskownicami każda i reprodukcją INDUSI
    – 3 reflektory w zależności od kierunku jazdy i dwa czerwone światła tylne
    – Konstrukcja wentylatora w dachu perforowanym
    – Oświetlenie kabiny, konsoli kierowcy i skrzynki sterowniczej oraz oświetlenie maszynowni; przełączane w trybie cyfrowym.

    W latach 1941 i 1942 Deutsche Wehrmacht oddał do użytku łącznie cztery lokomotywy podwójne typu D 311. Zostały one skonstruowane do ciągnięcia ciężkich dział kolejowych. Dwie lokomotywy, V 188 001 a/b i V 188 002 a/b, zostały po wojnie zatrzymane przez Niemieckie Koleje Federalne. Trzecia lokomotywa służyła do dostarczania części zamiennych. Lokomotywy te sprawdziły się w ciężkich pociągach towarowych i usługach manewrowych, głównie na Spessart-Rampe. Po uszkodzeniu generatora V 188 001 został wycofany w 1968 r. V 188 002, później 288 002, działał w regionie Frankonii do 1972 r. Obie maszyny zostały złomowane w 1973 r.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78070 – Lokomotywa elektryczna 383 220-1, Budamar

    1 688,00 

    Lokomotywa elektryczna 383 220 należąca do Budamar Logistics.
    – Model dostępny wyłącznie w ROCO
    – Stosowany w międzynarodowym transporcie towarów
    – Ze szczegółową konstrukcją dachu
    – Wolnostojące uchwyty, częściowo wykonane z metalu
    – Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi oraz oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.

    Trzy z Dziesięć nowych lokomotyw Vectron wydzierżawionych Budamarowi przez Rolling Stock Lease ma już specjalną konstrukcję. Każda lokomotywa jest poświęcona słynnemu mostowi na Słowacji. Wybrano mosty, ponieważ są symbolami łączności i znaczącymi punktami orientacyjnymi. To także ważne obiekty architektoniczne, które identyfikują się z mottem firmy „Architekci Logistyki”. Wiadukt Chmarošský, który zdobi drogę nr 383 220, znajduje się w środkowej Słowacji na niezelektryfikowanej linii z letnim ruchem turystycznym. Przerzuca most nad doliną o wysokości 18 metrów i długości 114 metrów. Poza Słowacją, Czechami i Węgrami lokomotywy eksploatowane są głównie w Niemczech i Austrii oraz w całej Europie.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70070 – Lokomotywa elektryczna 383 220-1, Budamar

    1 688,00 

    Lokomotywa elektryczna 383 220 należąca do Budamar Logistics.
    – Model dostępny wyłącznie w ROCO
    – Stosowany w międzynarodowym transporcie towarów
    – Ze szczegółową konstrukcją dachu
    – Wolnostojące uchwyty, częściowo wykonane z metalu
    – Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi oraz oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.

    Trzy z Dziesięć nowych lokomotyw Vectron wydzierżawionych Budamarowi przez Rolling Stock Lease ma już specjalną konstrukcję. Każda lokomotywa jest poświęcona słynnemu mostowi na Słowacji. Wybrano mosty, ponieważ są symbolami łączności i znaczącymi punktami orientacyjnymi. To także ważne obiekty architektoniczne, które identyfikują się z mottem firmy „Architekci Logistyki”. Wiadukt Chmarošský, który zdobi drogę nr 383 220, znajduje się w środkowej Słowacji na niezelektryfikowanej linii z letnim ruchem turystycznym. Przerzuca most nad doliną o wysokości 18 metrów i długości 114 metrów. Poza Słowacją, Czechami i Węgrami lokomotywy eksploatowane są głównie w Niemczech i Austrii oraz w całej Europie.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70069 – Lokomotywa elektryczna 383 220-1, Budamar

    1 104,00 

    Lokomotywa elektryczna 383 220 należąca do Budamar Logistics.
    – Model dostępny wyłącznie w ROCO
    – Stosowany w międzynarodowym transporcie towarów
    – Ze szczegółową konstrukcją dachu
    – Wolnostojące uchwyty, częściowo wykonane z metalu
    – Przełączane światło przednie/tylne za pomocą przełącznika DIP.

    Trzy z dziesięciu nowych lokomotyw Vectron wydzierżawionych Budamar przez Rolling Stock Lease ma już specjalną konstrukcję. Każda lokomotywa jest poświęcona słynnemu mostowi na Słowacji. Wybrano mosty, ponieważ są symbolami łączności i znaczącymi punktami orientacyjnymi. To także ważne obiekty architektoniczne, które identyfikują się z mottem firmy „Architekci Logistyki”. Wiadukt Chmarošský, który zdobi drogę nr 383 220, znajduje się w środkowej Słowacji na niezelektryfikowanej linii z letnim ruchem turystycznym. Przerzuca most nad doliną o wysokości 18 metrów i długości 114 metrów. Poza Słowacją, Czechami i Węgrami lokomotywy eksploatowane są głównie w Niemczech i Austrii oraz w całej Europie.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78688 – Lokomotywa elektryczna 383 204-5, ZSSK Cargo

    1 688,00 

    Lokomotywa elektryczna 383 204 należąca do ZSSK Cargo.
    – Eksploatacja transgraniczna w transporcie towarów
    – Dopracowany w szczegółach model z czterema kolektorami dachowymi
    – Wolnostojące uchwyty, częściowo wykonane z metalu
    – Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi oraz oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.

    Słowackie Koleje Państwowe wydzierżawiły dziesięć lokomotyw Vectron-MS dla swojego sektora transportu towarów ZSSK Cargo. Silniki te są wyposażone w pakiet krajowy DE-AT-PL-CZ-SK-HU-RO-HR-SI. Dzięki temu transport intermodalny, transport samochodowy i inne pociągi towarowe mogą być przewożone bez zmiany lokomotyw na granicach państwowych i systemowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70688 – Lokomotywa elektryczna 383 204-5, ZSSK Cargo

    1 688,00 

    Lokomotywa elektryczna 383 204 należąca do ZSSK Cargo.
    – Eksploatacja transgraniczna w transporcie towarów
    – Dopracowany w szczegółach model z czterema kolektorami dachowymi
    – Wolnostojące uchwyty, częściowo wykonane z metalu
    – Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi oraz oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.

    Słowackie Koleje Państwowe wydzierżawiły dziesięć lokomotyw Vectron-MS dla swojego sektora transportu towarów ZSSK Cargo. Silniki te są wyposażone w pakiet krajowy DE-AT-PL-CZ-SK-HU-RO-HR-SI. Dzięki temu transport intermodalny, transport samochodowy i inne pociągi towarowe mogą być przewożone bez zmiany lokomotyw na granicach państwowych i systemowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70687 – Lokomotywa elektryczna 383 204-5, ZSSK Cargo

    1 104,00 

    Lokomotywa elektryczna 383 204 należąca do ZSSK Cargo.
    – Eksploatacja transgraniczna w transporcie towarów
    – Dopracowany w szczegółach model z czterema kolektorami dachowymi
    – Wolnostojące uchwyty, częściowo wykonane z metalu
    – Przełączane światło przednie/tylne za pomocą przełącznika.

    DIP Słowackie Koleje Państwowe wydzierżawiły dziesięć lokomotyw Vectron-MS do ich sektor transportu towarów ZSSK Cargo. Silniki te są wyposażone w pakiet krajowy DE-AT-PL-CZ-SK-HU-RO-HR-SI. Dzięki temu transport intermodalny, transport samochodowy i inne pociągi towarowe mogą być przewożone bez zmiany lokomotyw na granicach państwowych i systemowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7520006 – Lokomotywa elektryczna Dm3, SJ

    2 415,00 

    3-częściowa lokomotywa elektryczna Dm3 należąca do Szwedzkich Kolei Państwowych.
    – Po raz pierwszy w oryginalnym designie z kołami szprychowymi
    – Wolnostojące liny i uchwyty
    – Części lokomotywy o zwartej konstrukcji
    – Duża siła pociągowa dzięki dwóm silnikom
    – Z indywidualnie włączanym przednim lub tylnym światłem w trybie cyfrowym.

    Bezpośrednio po drugiej wojnie światowej drastycznie wzrosło zapotrzebowanie na szwedzką rudę żelaza. Do transportu tej ciężkiej rudy żelaza potrzebne były odpowiednie lokomotywy. Szwedzkie Koleje Państwowe (SJ) zamówiły pierwsze dwuosobowe lokomotywy serii Dm, z których pierwsze pojazdy zostały dostarczone w 1953 roku. Każda z dwóch części lokomotywy została wyposażona w napęd wału ślepego i cztery sprzężone osie napędowe z kołami szprychowymi. W latach 1960/61 pięć lokomotyw Dm wyposażono w nowo opracowane koła szprychowe „Motola 1960”. Te potężne lokomotywy były w stanie przewozić składy rudy o masie do 3200 ton na wymagającej trasie „Malmbana” Lule?–Kiruna–Narvik. Ciężkie pociągi składały się z 52 wagonów z rudą. Każdy z tych 3-osiowych wagonów miał masę własną 20 ton i był załadowany 80 tonami rudy. Pod koniec lat 60. masę pociągu zwiększono do 5000 ton. W tym celu niektóre silniki zostały rozbudowane o dodatkową, czteroosiową część środkową bez kabiny maszynisty, które oznaczono jako Dm3.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7510006 – Lokomotywa elektryczna Dm3, SJ

    2 415,00 

    3-częściowa lokomotywa elektryczna Dm3 należąca do Szwedzkich Kolei Państwowych.
    – Po raz pierwszy w oryginalnym designie z kołami szprychowymi
    – Wolnostojące liny i uchwyty
    – Części lokomotywy o zwartej konstrukcji
    – Duża siła pociągowa dzięki dwóm silnikom
    – Z indywidualnie włączanym przednim lub tylnym światłem w trybie cyfrowym.

    Bezpośrednio po drugiej wojnie światowej drastycznie wzrosło zapotrzebowanie na szwedzką rudę żelaza. Do transportu tej ciężkiej rudy żelaza potrzebne były odpowiednie lokomotywy. Szwedzkie Koleje Państwowe (SJ) zamówiły pierwsze dwuosobowe lokomotywy serii Dm, z których pierwsze pojazdy zostały dostarczone w 1953 roku. Każda z dwóch części lokomotywy została wyposażona w napęd wału ślepego i cztery sprzężone osie napędowe z kołami szprychowymi. W latach 1960/61 pięć lokomotyw Dm wyposażono w nowo opracowane koła szprychowe „Motola 1960”. Te potężne lokomotywy były w stanie przewozić składy rudy o masie do 3200 ton na wymagającej trasie „Malmbana” Lule?–Kiruna–Narvik. Ciężkie pociągi składały się z 52 wagonów z rudą. Każdy z tych 3-osiowych wagonów miał masę własną 20 ton i był załadowany 80 tonami rudy. Pod koniec lat 60. masę pociągu zwiększono do 5000 ton. W tym celu niektóre silniki zostały rozbudowane o dodatkową, czteroosiową część środkową bez kabiny maszynisty, które oznaczono jako Dm3.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7500006 – Lokomotywa elektryczna Dm3, SJ

    1 840,00 

    3-częściowa lokomotywa elektryczna Dm3 należąca do Szwedzkich Kolei Państwowych.
    – Po raz pierwszy w oryginalnej konstrukcji z kołami szprychowymi
    – Wolnostojące liny i uchwyty
    – Części lokomotywy o zwartym sprzężeniu
    – Duża siła pociągowa dzięki dwóm silnikom.

    Bezpośrednio po drugiej wojnie światowej zapotrzebowanie na szwedzką rudę żelaza drastycznie wzrosło. Do transportu tej ciężkiej rudy żelaza potrzebne były odpowiednie lokomotywy. Szwedzkie Koleje Państwowe (SJ) zamówiły pierwsze dwuosobowe lokomotywy serii Dm, z których pierwsze pojazdy zostały dostarczone w 1953 roku. Każda z dwóch części lokomotywy została wyposażona w napęd wału ślepego i cztery sprzężone osie napędowe z kołami szprychowymi. W latach 1960/61 pięć lokomotyw Dm wyposażono w nowo opracowane koła szprychowe „Motola 1960”. Te potężne lokomotywy były w stanie przewozić składy rudy o masie do 3200 ton na wymagającej trasie „Malmbana” Lule?–Kiruna–Narvik. Ciężkie pociągi składały się z 52 wagonów z rudą. Każdy z tych 3-osiowych wagonów miał masę własną 20 ton i był załadowany 80 tonami rudy. Pod koniec lat 60. masę pociągu zwiększono do 5000 ton. W tym celu niektóre silniki zostały rozbudowane o dodatkową, czteroosiową część środkową bez kabiny maszynisty, które oznaczono jako Dm3.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78166 – Lokomotywa elektryczna 9903, RailAdventure

    1 688,00 

    Lokomotywa elektryczna 9903 należąca do firmy RailAdventure.
    – Z wieloma oddzielnie mocowanymi częściami wtykowymi, częściowo w technologii trawienia
    – Ze skrzynką sygnalizacyjną
    – Precyzyjnie dopracowanymi odbierakami prądu z innowacyjnym mocowaniem
    – Z włączanym światłem manewrowym i indywidualnie włączanym światłem przednim lub tylnym oraz oświetleniem kabiny kierowcy w trybie cyfrowym.

    RailAdventure GmbH, z siedzibą w Monachium, jest liderem na rynku testów i przejazdów pojazdów szynowych w całej Europie. Spółka posiada lokomotywy, wagony sprzęgowe adaptacyjne oraz wagony hamujące. Oprócz niemieckich lokomotyw elektrycznych RailAdventure posiada również pojazdy zagraniczne. Od maja 2021 roku w ich flocie znajduje się również lokomotywa z holenderskiej serii 1600. Lokomotywa 9903 (dawniej NS 1611) to pierwsza lokomotywa w barwach firmowych, która została wdrożona na holenderskiej sieci kolejowej.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70166 – Lokomotywa elektryczna 9903, RailAdventure

    1 688,00 

    Lokomotywa elektryczna 9903 należąca do firmy RailAdventure.
    – Z wieloma oddzielnie mocowanymi częściami wtykowymi, częściowo w technologii trawienia
    – Ze skrzynką sygnalizacyjną
    – Precyzyjnie dopracowanymi odbierakami prądu z innowacyjnym mocowaniem
    – Z włączanym światłem manewrowym i indywidualnie włączanym światłem przednim lub tylnym oraz oświetleniem kabiny kierowcy w trybie cyfrowym.

    RailAdventure GmbH, z siedzibą w Monachium, jest liderem na rynku testów i przejazdów pojazdów szynowych w całej Europie. Spółka posiada lokomotywy, wagony sprzęgowe adaptacyjne oraz wagony hamujące. Oprócz niemieckich lokomotyw elektrycznych RailAdventure posiada również pojazdy zagraniczne. Od maja 2021 roku w ich flocie znajduje się również lokomotywa z holenderskiej serii 1600. Lokomotywa 9903 (dawniej NS 1611) to pierwsza lokomotywa w barwach firmowych, która została wdrożona na holenderskiej sieci kolejowej.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70165 – Lokomotywa elektryczna 9903, RailAdventure

    1 113,00 

    Lokomotywa elektryczna 9903 należąca do firmy RailAdventure.
    – Z wieloma oddzielnie mocowanymi częściami wtykowymi, częściowo z wykorzystaniem technologii wytrawiania
    – Ze skrzynką klaksonu
    – Precyzyjnie dopracowane odbieraki prądu z innowacyjnym mocowaniem
    – Przełączane światło główne/tylne za pomocą przełącznika DIP.

    RailAdventure GmbH z siedzibą w Monachium jest liderem rynku przejazdów próbnych i transferowych pojazdów szynowych w całej Europie. Spółka posiada lokomotywy, wagony sprzęgowe adaptacyjne oraz wagony hamujące. Oprócz niemieckich lokomotyw elektrycznych RailAdventure posiada również pojazdy zagraniczne. Od maja 2021 roku w ich flocie znajduje się również lokomotywa z holenderskiej serii 1600. Lokomotywa 9903 (dawniej NS 1611) to pierwsza lokomotywa w barwach firmowych, która została wdrożona na holenderskiej sieci kolejowej.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70693 – Lokomotywa elektryczna 189 091-2 RRF

    1 665,00 

    Lokomotywa elektryczna 189 091 należąca do Rotterdam Rail Feeding.
    – Eksploatacja w transporcie transgranicznym z Holandii do Niemiec
    – Dopracowana konstrukcja dachu z czterema odbierakami prądu
    – Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie dołączanymi częściami wtykowymi
    – Indywidualnie przełączane światło przednie lub tylne w trybie cyfrowym.

    Po wyposażeniu w pakiet holenderski 2008, 189 091 został wynajęty między innymi przez MRCE firmie RRF na niecałe trzy lata. W tym celu w lipcu 2020 roku został doposażony w rzucający się w oczy projekt G&W (Genesee & Wyoming Inc.) i był używany w transgranicznych operacjach transportu towarowego między Holandią a Niemcami. Rotterdam Rail Feeding BV (RRF) to przedsiębiorstwo kolejowe działające w Holandii, Belgii i Niemczech. RRF specjalizuje się w przewozach pociągów na krótkich dystansach oraz w pracach manewrowych na terminalach i lokalizacjach przemysłowych.

    Dodaj do koszyka