Category
- modelen
- MTB
- >Usługi<
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Modele używane
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- ROBO
- Trix
- train-O-matic
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Herpa
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- Dietz
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Kategoria: Skala H0 (1:87)
Wyświetlanie 1–16 z 137 wyników
-
Roco 79800 – Lokomotywa elektryczna EU46-520, PKP Cargo
1 596,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa elektryczna EU46-520 (Vectron MS) PKP Cargo.
– Model z jubileuszowym logo („20 lat PKP Cargo”)
– Po raz pierwszy dostępny z niebieską maską dachową
– Stosowany do międzynarodowego ruchu towarowego
– Wolnostojące uchwyty, częściowo wykonane z metalu
– Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi reflektorami lub światła tylne i oświetlenie kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.
We wrześniu 2015 roku PKP Cargo zakupiło 15 lokomotyw Vectron MS z opcją na kolejne pięć pojazdów. Na początku 2019 roku firma zdecydowała się na skorzystanie z tej rozszerzonej opcji. Posiadali licencje na bieganie w Polsce, Niemczech, Austrii, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech. Z okazji 20-lecia PKP Cargo dachy masek lokomotyw zafoliowano na niebiesko. -
Roco 71800 – Lokomotywa elektryczna EU46-520, PKP Cargo
1 596,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa elektryczna EU46-520 (Vectron MS) PKP Cargo.
– Model z jubileuszowym logo („20 lat PKP Cargo”)
– Po raz pierwszy dostępny z niebieską maską dachową
– Stosowany do międzynarodowego ruchu towarowego
– Wolnostojące uchwyty, częściowo wykonane z metalu
– Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi reflektorami lub światła tylne i oświetlenie kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.
We wrześniu 2015 roku PKP Cargo zakupiło 15 lokomotyw Vectron MS z opcją na kolejne pięć pojazdów. Na początku 2019 roku firma zdecydowała się na skorzystanie z tej rozszerzonej opcji. Posiadali licencje na bieganie w Polsce, Niemczech, Austrii, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech. Z okazji 20-lecia PKP Cargo dachy masek lokomotyw zafoliowano na niebiesko. -
Roco 71799 – Lokomotywa elektryczna EU46-520, PKP Cargo
1 090,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa elektryczna EU46-520 (Vectron MS) PKP Cargo.
– Model z jubileuszowym logo („20 lat PKP Cargo”)
– Po raz pierwszy dostępny z niebieską maską dachową
– Stosowany do międzynarodowego ruchu towarowego
– Wolnostojące uchwyty, częściowo wykonane z metalu
– Reflektory/tylne światła przełączane za pomocą przełącznikaDIP.
We wrześniu 2015 roku PKP Cargo zakupiło 15 lokomotyw Vectron MS z opcją na kolejne pięć pojazdów. Na początku 2019 roku firma zdecydowała się na skorzystanie z tej rozszerzonej opcji. Posiadali licencje na bieganie w Polsce, Niemczech, Austrii, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech. Z okazji 20-lecia PKP Cargo dachy masek lokomotyw zafoliowano na niebiesko. -
Roco 79974 – Lokomotywa elektryczna 193 759-8, NS
1 596,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 193 759 Holenderskich Kolei Państwowych.
– ELL-Vectron wydzierżawiony NS
– Z długą rynną deszczową
– Używany do międzynarodowego ruchu towarowego
– Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi oraz oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.
Holenderskie Koleje Państwowe wydzierżawiły dwa systemy Vectron lokomotywy firmy European Locomotive Leasing (ELL) dla usług Nightjet z Amsterdamu do Wiednia (i z powrotem). Potężne lokomotywy mogą osiągać prędkość maksymalną do 200 km/h w międzynarodowym ruchu pasażerskim. Dzięki temu stolica Holandii jest ponownie połączona z europejską siecią nocnych pociągów. NS, DB i ÖBB wspólnie obsługują pociągi. Oznacza to, że podróżni będą mieli w przyszłości wygodną i niedrogą alternatywę dla podróży lotniczych na tych trasach. -
Roco 71974 – Lokomotywa elektryczna 193 759-8, NS
1 596,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 193 759 Holenderskich Kolei Państwowych.
– ELL-Vectron wydzierżawiony NS
– Z długą rynną deszczową
– Używany do międzynarodowego ruchu towarowego
– Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi oraz oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym Holenderskie Koleje Państwowe wydzierżawiły dwa systemy Vectron lokomotywy firmy European Locomotive Leasing (ELL) dla usług Nightjet z Amsterdamu do Wiednia (i z powrotem). Potężne lokomotywy mogą osiągać prędkość maksymalną do 200 km/h w międzynarodowym ruchu pasażerskim. Dzięki temu stolica Holandii jest ponownie połączona z europejską siecią nocnych pociągów. NS, DB i ÖBB wspólnie obsługują pociągi. Oznacza to, że podróżni będą mieli w przyszłości wygodną i niedrogą alternatywę dla podróży lotniczych na tych trasach. -
Roco 71973 – Lokomotywa elektryczna 193 759-8, NS
1 024,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 193 759 Holenderskich Kolei Państwowych.
– ELL-Vectron wydzierżawiony NS
– Z długą rynną deszczową
– Stosowany do międzynarodowego ruchu towarowego
– Reflektory i tylne światła można przełączać za pomocą przełącznika DIP.
Holenderskie Koleje Państwowe wydzierżawiły dwie lokomotywy wielosystemowe Vectron od firmy European Locomotive Leasing (ELL) na usługi Nightjet z Amsterdamu do Wiednia (i z powrotem). Potężne lokomotywy mogą osiągać prędkość maksymalną do 200 km/h w międzynarodowym ruchu pasażerskim. Dzięki temu stolica Holandii jest ponownie połączona z europejską siecią nocnych pociągów. NS, DB i ÖBB wspólnie obsługują pociągi. Oznacza to, że podróżni będą mieli w przyszłości wygodną i niedrogą alternatywę dla podróży lotniczych na tych trasach. -
Roco 78164 – Lokomotywa elektryczna 1829, Rail Force One
1 619,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1829 Rail Force One. Nowa budowa 2022!
– Dawna lokomotywa klasy 1600 w konstrukcji Rail Force One
– Wersja z klimatyzacją na dachu
– Nowo opracowane pantografy z innowacyjnymi mocowaniami
– Wiele dodatkowych elementów wtykowych, częściowo zaprojektowanych w technologii wytrawiania
– Z indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi oraz kabiną maszynisty oświetlenie w trybie cyfrowym. -
Roco 70164 – Lokomotywa elektryczna 1829, Rail Force One
1 619,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1829 Rail Force One. Nowy projekt 2022!
– Dawna lokomotywa klasy 1600 w konstrukcji Rail Force One
– Wersja z klimatyzacją na dachu
– Nowo opracowane pantografy z innowacyjnymi mocowaniami
– Wiele dodatkowych elementów wtykowych, częściowo zaprojektowanych w technologii wytrawiania
– Z indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi oraz kabiną maszynisty oświetlenie w trybie cyfrowym. -
Roco 70163 – Lokomotywa elektryczna 1829, Rail Force One
1 113,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1829 Rail Force One. Nowy projekt 2022!
– Dawna lokomotywa klasy 1600 w konstrukcji Rail Force One
– Wersja z klimatyzacją na dachu
– Nowo opracowane pantografy z innowacyjnymi mocowaniami
– Wiele dodatkowych części wtykowych, częściowo zaprojektowanych w technologii trawienia.
Holenderski przewoźnik Rail Force One kupił sześć lokomotywy z Locon Nederland w 2017 roku. W barwach firmy jako pierwsza zaprojektowano lokomotywę elektryczną 1829 (ex 1629 Holenderskich Kolei Państwowych, rok produkcji 1982) wyprodukowaną we Francji. -
Roco 78161 – Lokomotywa elektryczna 1631, NS
1 619,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1631 Holenderskich Kolei Państwowych. Nowa budowa 2022!
– Model bez klimatyzacji
– Z klaksonem sygnalizacyjnym
– Nowo opracowane pantografy z innowacyjnymi mocowaniami
– Wiele dodatkowych elementów wtykowych, częściowo zaprojektowanych w technologii trawienia
– Z indywidualnie włączanym reflektorem lub światłem tylnym oraz oświetleniem kabiny kierowcy w trybie cyfrowym.
Firma NS kupiła cztery lokomotywy elektryczne osiowe serii 1600 oparte na francuskich lokomotywach elektrycznych serii BB 7200. W momencie wprowadzenia na rynek w 1981 roku były najpotężniejszymi lokomotywami we flocie NS. Przy masie eksploatacyjnej 83 t miały one moc 4 540 kW i osiągały prędkość maksymalną 140 km/h. -
Roco 70161 – Lokomotywa elektryczna 1631, NS
1 619,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1631 Holenderskich Kolei Państwowych. Nowa budowa 2022!
– Model bez klimatyzacji
– Z klaksonem sygnalizacyjnym
– Nowo opracowane pantografy z innowacyjnymi mocowaniami
– Wiele dodatkowych elementów wtykowych, częściowo zaprojektowanych w technologii trawienia
– Z indywidualnie włączanym reflektorem lub światłem tylnym oraz oświetleniem kabiny kierowcy w trybie cyfrowym.
Firma NS kupiła cztery lokomotywy elektryczne osiowe serii 1600 oparte na francuskich lokomotywach elektrycznych serii BB 7200. W momencie wprowadzenia na rynek w 1981 roku były najpotężniejszymi lokomotywami we flocie NS. Przy masie eksploatacyjnej 83 t miały one moc 4 540 kW i osiągały prędkość maksymalną 140 km/h. -
Roco 70160 – Lokomotywa elektryczna 1631, NS
1 113,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1631 Holenderskich Kolei Państwowych. Nowa budowa 2022!
– Model bez klimatyzacji
– Ze skrzynką sygnalizacyjną
– Nowo opracowane pantografy z innowacyjnymi mocowaniami
– Wiele dodatkowych części wtykowych częściowo zaprojektowanych w technologii trawienia.
Firma NS kupiła czteroosiowe lokomotywy elektryczne serii 1600 oparte na francuskich lokomotywach elektrycznych serii BB 7200 Kiedy zostały zwodowane w 1981 roku, były najpotężniejszymi lokomotywami we flocie NS. Przy masie eksploatacyjnej 83 t miały one moc 4 540 kW i osiągały prędkość maksymalną 140 km/h. -
Roco 78674 – Lokomotywa elektryczna EL 18 2260, Go-Ahead
1 692,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa elektryczna EL 18 2260 firmy Go-Ahead.
– Drobno szczegółowy model w stylu „Go-Ahead”
– Dodatkowe wycieraczki przedniej szyby
– Precyzyjne odwzorowanie przednich poręczy
– Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi w trybie cyfrowym.
Dzięki zamówieniu wielu jednostek, ciągniętych przez lokomotywę pociągi pasażerskie stają się w Norwegii coraz rzadsze. Dotyczy to również dwudziestu dwóch lokomotyw klasy EL 18 zakupionych przez NSB w latach 90. od szwajcarskiego SLM, niemieckiego Adtranza i norweskiego Strømmens Værksted. Angielska firma „Go-Ahead” wydzierżawiła od Norske Tog trzy lokomotywy tego typu do pociągów nocnych „Sørtoget”. -
Roco 70674 – Lokomotywa elektryczna EL 18 2260, Go-Ahead
1 692,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa elektryczna EL 18 2260 firmy Go-Ahead.
– Drobno szczegółowy model w stylu „Go-Ahead”
– Dodatkowe wycieraczki przedniej szyby
– Precyzyjne odwzorowanie przednich poręczy
– Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi w trybie cyfrowym.
Dzięki zamówieniu wielu jednostek, ciągniętych przez lokomotywę pociągi pasażerskie stają się w Norwegii coraz rzadsze. Dotyczy to również dwudziestu dwóch lokomotyw klasy EL 18 zakupionych przez NSB w latach 90. od szwajcarskiego SLM, niemieckiego Adtranza i norweskiego Strømmens Værksted. Angielska firma „Go-Ahead” wydzierżawiła od Norske Tog trzy lokomotywy tego typu do pociągów nocnych „Sørtoget”. -
Roco 70673 – Lokomotywa elektryczna EL 18 2260, Go-Ahead
1 186,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa elektryczna EL 18 2260 firmy Go-Ahead.
– Drobno szczegółowy model w stylu „Go-Ahead”
– Dodatkowe wycieraczki przedniej szyby
– Precyzyjne odwzorowanie przednich poręczy
– Reflektory/światła tylne przełączane za pomocą przełącznika DIP.
Ze względu na zamawianie wielu jednostek, pociągi pasażerskie ciągnięte przez lokomotywę stają się coraz bardziej popularne rzadkie w Norwegii. Dotyczy to również dwudziestu dwóch lokomotyw klasy EL 18 zakupionych przez NSB w latach 90. od szwajcarskiego SLM, niemieckiego Adtranza i norweskiego Strømmens Værksted. Angielska firma „Go-Ahead” wydzierżawiła od Norske Tog trzy lokomotywy tego typu do pociągów nocnych „Sørtoget”. -
Roco 79179 – Lokomotywa elektryczna Br 5404, Green Cargo
1 545,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa elektryczna Br 5404 Green Cargo.
– Zastosowanie w ruchu towarowym w Szwecji, Danii i Niemczech
– Pług śnieżny zamontowany na podwoziu
– Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi w trybie cyfrowym.
Green Cargo AB to nazwa firmy obsługującej pociągi (TOC), która przejął transport towarowy Szwedzkich Kolei Państwowych od 2001 roku. Bombardier dostarczył spółce w 2009 roku sześć lokomotyw TRAXX typu F140 AC2. W 2018 roku zakończyła się współpraca z DB Cargo i lokomotywy otrzymały zielone malowania oraz oznaczenie nowej serii „Br”. Lokomotywy są użytkowane w korytarzu Szwecja-Dania-Niemcy.
Urlop
Szanowni Klienci,
W dniach od 25 czerwca do 8 lipca sklep będzie nieczynny z powodu urlopu.
Zamówienia złożone w tym czasie będą wysyłane 11 lipca. Za utrudnienia przepraszamy