00,00 

Brak produktów w koszyku.

Kategoria: Parowozy

Wyświetlanie 1–16 z 97 wyników

  • FLEISCHMANN 715584 – Lokomotywa parowa Gruppo 460, FS

    1 096,10 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz Gruppo 460 Włoskich Kolei Państwowych.
    – Model z fabrycznie wlutowanym na ciasno dekoderem
    – Palenisko migoczące przełączane cyfrowo
    – Metalowa obudowa z odlewu ciśnieniowego.

    Parowóz pruski klasy G 8.1, z którego zbudowano prawie 5000 sztuk, o mocy 1260 KM i mocy prędkość maksymalna 55 km/h, wykorzystywana była głównie w pociągach towarowych i ciężkich usługach manewrowych. Po I wojnie światowej włoskie koleje państwowe otrzymały w ramach reparacji 45 lokomotyw i zintegrowały je jako Gruppo 460 z flotą lokomotyw.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 715504 – Lokomotywa parowa Gruppo 460, FS

    891,35 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz Gruppo 460 Włoskich Kolei Państwowych.
    – Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu.

    Parowóz pruski klasy G 8.1, z którego zbudowano prawie 5 000 sztuk, o mocy 1260 KM i prędkości maksymalnej 55 km/h, wykorzystywany był głównie w pociągach towarowych i ciężkich usługach manewrowych . Po I wojnie światowej włoskie koleje państwowe otrzymały w ramach reparacji 45 lokomotyw i zintegrowały je jako Gruppo 460 z flotą lokomotyw.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 714478 – Lokomotywa parowa class 44, BBÖ

    1 865,05 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz klasy 44 Austriackich Kolei Federalnych (BBÖ).
    – Przełączane cyfrowo funkcje świetlno-dźwiękowe
    – Przełączane cyfrowo oświetlenie kabiny kierowcy
    – Przełączane oświetlenie podwozia z 3 lampkami po każdej stronie
    – Średnie osie napędowe z mniejszymi obrzeżami kół
    – Dobra widoczność między kotłem a podwoziem
    – Do przewożenia ciężkich pociągów linia.

    Passau-Wels o nacisku osi 20 ton, potężne trzycylindrowe lokomotywy klasy 44 mogły być również używane w Austrii od 1938 roku. Były one niezbędne do transportu ciężkich, wyjątkowo długich pociągów całopociągowych z Niemiec Zachodnich do huty Linz. BBÖ przewoził również składy rudy z Hieflau – przez Amstetten do Linzu. Po II wojnie światowej część lokomotyw była nadal eksploatowana. Jednak ze względu na kosztowną konserwację BBÖ szybko je złomował.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 714408 – Lokomotywa parowa class 44, BBÖ

    1 410,05 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz klasy 44 Austriackich Kolei Federalnych (BBÖ).
    – Średnie osie napędowe z mniejszymi obrzeżami kół
    – Dobra widoczność między kotłem a podwoziem
    – Do transportu ciężkich pociągów towarowych.

    Wraz z rozszerzeniem linii Passau-Wels o 20 ton nacisku osi, potężne trzycylindrowe lokomotywy klasy 44 mogą być również używane w Austrii od 1938 roku. Były niezbędne do transportu ciężkich, wyjątkowo długich pociągów całopociągowych z Niemiec Zachodnich do huty Linz. BBÖ przewoził również składy rudy z Hieflau – przez Amstetten do Linzu. Po II wojnie światowej część lokomotyw była nadal eksploatowana. Jednak ze względu na kosztowną konserwację BBÖ szybko je złomował.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 781389 – Lokomotywa parowa 55 4467-1, DR

    1 096,10 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 55 4467 Deutsche Reichsbahn.
    – Model z ciasno wlutowanym dekoderem wbudowanym fabrycznie
    – Cyfrowo przełączana skrzynia migocząca
    – Odlewana metalowa obudowa.

    Lokomotywy serii 55.25-56 (dawna pruska G 8.1), z których DB zbudowały prawie 5000 sztuk, miały moc wyjściową 1260 KM i osiągnął prędkość maksymalną 55 km/h. Lokomotywa była używana głównie w pociągach towarowych oraz do ciężkich usług manewrowych.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 781309 – Lokomotywa parowa 55 4467-1, DR

    891,35 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 55 4467 Deutsche Reichsbahn.
    – Podwozie z odlewanego metalu.

    Lokomotywy serii 55.25-56 (dawna pruska G 8.1), których DB buduje prawie 5000 sztuk, miały moc 1260 KM i osiągały prędkość maksymalną 55 km/h. Lokomotywa była używana głównie w pociągach towarowych oraz do ciężkich usług manewrowych.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 706484 – Lokomotywa parowa 64 518, DB

    1 096,10 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 64 518 Deutsche Bundesbahn.
    – Model z ciasno wlutowanym dekoderem wbudowanym fabrycznie
    – Koła z drobnymi detalami i koła wleczone z perforowanymi szprychami
    – Replika wersji z nitowanymi zbiornikami na wodę
    – Metalowe podwozie odlewane ciśnieniowo
    – Naklejki „Verein Historische Eisenbahn Emmental” dołączone do opakowania.

    Lokomotywy przetargowe klasy 64 były rozwijane przez Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft od 1926 roku. Po II wojnie światowej w DB pozostało 278 lokomotyw. DB wykorzystywała je głównie do obsługi pasażerskiej i towarowej na liniach odgałęzionych. Po wycofaniu z eksploatacji w 1972 roku DB sprzedał model 64 518 firmie Eurovapor. W 1980 roku został wyremontowany przez Sektion Emmental w Huttwil, a następnie używany do „podróży parowych” w Szwajcarii do 2014 roku.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 706404 – Lokomotywa parowa 64 518, DB

    891,35 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 64 518 Deutsche Bundesbahn.
    – Replika wersji z nitowanymi zbiornikami na wodę
    – Drobno wykończone koła i koła wleczone z perforowanymi szprychami
    – Odlewane ciśnieniowo metalowe podwozie
    – Dołączone do opakowania naklejki „Verein Historische Eisenbahn Emmental”.

    Lokomotywy przetargowe klasy 64 zostały opracowane przez Deutsche Reichsbahn- Gesellschaft z 1926 r. Po II wojnie światowej przy DB pozostało 278 lokomotyw. DB wykorzystywała je głównie do obsługi pasażerskiej i towarowej na liniach odgałęzionych. Po wycofaniu z eksploatacji w 1972 roku DB sprzedał model 64 518 firmie Eurovapor. W 1980 roku został wyremontowany przez Sektion Emmental w Huttwil, a następnie używany do „podróży parowych” w Szwajcarii do 2014 roku.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 716976 – Lokomotywa parowa class 012, DB

    1 569,30 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz opalany olejem pospiesznym klasy 012 Deutsche Bundesbahn.
    – Nowy numer startowy
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe
    – Stan eksploatacji: początek lat 70.
    – Prowadzi pociągi pospieszne i pociągi zatrzymujące
    – Precyzyjnie wykończone koła z perforowanymi szprychami.

    Aby przewozić szybkie pociągi pasażerskie w bardzo uczęszczanej sieci pociągów D, Deutsche Reichsbahn zamówiła łącznie 55 parowozów klasy 01.10 w 1939 roku. Dużą zaletą parowozu pospiesznego było to, że mógł osiągnąć prędkość maksymalną 140 km/h. W pociągach pasażerskich dalekobieżnych lokomotywy były w stanie utrzymać stałą prędkość 100 km/h, nawet na pochyłych odcinkach kolejowych. Podczas przebudowy w Deutsche Bundesbahn miało zostać zainstalowane opalanie olejem, a od 1968 roku „żelazne konie” otrzymały oznaczenie klasy 012.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 716906 – Lokomotywa parowa class 012, DB

    1 114,30 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz opalany olejem pospiesznym klasy 012 Deutsche Bundesbahn.
    – Nowy numer startowy
    – Stan eksploatacji: początek lat 70.
    – Prowadzi pociągi pospieszne i zatrzymujące
    – Precyzyjnie wykończone koła z perforowanymi szprychami.

    Aby przewozić szybkie pociągi pasażerskie w bardzo często uczęszczanej sieci pociągów D, Deutsche Reichsbahn zamówiła łącznie 55 lokomotyw klasy 01.10 w 1939 roku. Dużą zaletą parowozu pospiesznego było to, że mógł osiągnąć prędkość maksymalną 140 km/h. W pociągach pasażerskich dalekobieżnych lokomotywy były w stanie utrzymać stałą prędkość 100 km/h, nawet na pochyłych odcinkach kolejowych. Podczas przebudowy w Deutsche Bundesbahn miało zostać zainstalowane opalanie olejem, a od 1968 roku „żelazne konie” otrzymały oznaczenie klasy 012.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 718284 – Lokomotywa parowa class 050, DB

    1 378,20 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz klasy 050 Deutsche Bundesbahn.
    – Model z ciasno wlutowanym dekoderem wbudowanym fabrycznie
    – Wersja z deflektorami dymu Witte
    – Drobno wykończone koła z perforowanymi szprychami
    – Z autentyczną, dobrą widocznością między kotłem a podwoziem
    – Repliki wszystkich elementów wyposażenia, także w kabinie kierowcy
    – Box tender typ 2’2’T26.

    Początkowo parowóz miał zastąpić pruski G 10 w ruchu towarowym, ale pod koniec ery parowozów klasa 50 wkrótce stała się parowozem mieszanym . W latach 1939-1943 wyprodukowano 3164 lokomotywy w dwudziestu jeden różnych fabrykach lokomotyw. Po 1945 roku w niemieckiej Deutsche Bundesbahn pozostało ponad 2000 lokomotyw, które musiały przejść poważne przebudowy, tworząc także różne modele wariantowe. Lokomotywy osiągały prędkość maksymalną 80 km/h, posiadały moc ok. 5,5 tys. 1200 kW i nacisk na oś 15 t.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 718204 – Lokomotywa parowa class 050, DB

    1 173,45 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz klasy 050 Deutsche Bundesbahn.
    – Wersja z deflektorami dymu Witte
    – Delikatne koła z perforowanymi szprychami
    – Z autentycznym, wyraźnym widokiem między kotłem a podwoziem
    – Repliki wszystkich okuć, także w kabinie kierowcy
    – Box tender typ 2’2’T26.

    Na początek , parowóz miał zastąpić pruską G 10 w ruchu towarowym, ale pod koniec ery parowozów, klasa 50 wkrótce stała się parowozem mieszanym. W latach 1939-1943 wyprodukowano 3164 lokomotywy w dwudziestu jeden różnych fabrykach lokomotyw. Po 1945 roku w niemieckiej Deutsche Bundesbahn pozostało ponad 2000 lokomotyw, które musiały przejść poważne przebudowy, tworząc także różne modele wariantowe. Lokomotywy osiągały prędkość maksymalną 80 km/h, posiadały moc ok. 5,5 tys. 1200 kW i nacisk na oś 15 t.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 714283 – Lokomotywa parowa class 24, DB

    1 182,55 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz klasy 24 Deutsche Bundesbahn.
    – Model z wbudowanym fabrycznie ciasno wlutowanym dekoderem
    – Pseudonim „Koń stepowy”
    – Drobno wykończone koła z perforowanymi szprychami
    – Wersja z deflektorami dymu „Wagner”.

    Lokomotywa klasy 24 początkowo przeznaczona była do pociągów pasażerskich, ale obszar jej zastosowania był wkrótce rozszerzona na lekkie pociągi towarowe. Dzięki swojej masywnej konstrukcji uznano ją za niezawodną wielozadaniową lokomotywę do lżejszych usług.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 714203 – Lokomotywa parowa class 24, DB

    977,80 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz klasy 24 Deutsche Bundesbahn.
    – Przydomek „Steppe Horse”
    – Drobno szczegółowe koła z perforowanymi szprychami
    – Wersja z deflektorami dymu „Wagner”.

    Początkowo lokomotywa klasy 24 była przeznaczona do pociągów pasażerskich, ale wkrótce pole jej zastosowania zostało rozszerzone na lekkie pociągi towarowe. Dzięki swojej masywnej konstrukcji uznano ją za niezawodną wielozadaniową lokomotywę do lżejszych usług.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 705383 – Lokomotywa parowa class 62, DB

    1 332,70 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz klasy 62 Deutsche Bundesbahn.
    – Model z ciasno wlutowanym dekoderem wbudowanym fabrycznie
    – Drobno dopracowane koła i koła wleczone z perforowanymi szprychami
    – Stan eksploatacji: Epoka IIIa
    – Deflektory dymu „Wagner”.

    Klasa 62 została opracowana i dostarczona przez firmę Henschel dla Deutsche Reichsbahn -Gesellschaft w latach dwudziestych. Lokomotywy były dwucylindrowymi lokomotywami parowymi i zmontowano 15 jednostek. Chociaż lokomotywy zbudowano już w 1928 r., Deutsche Reichsbahn dostarczyła klasę 62 003 do 015 dopiero w 1932 r. Powodem tego był niski popyt i zbyt wysoka cena lokomotyw. Po II wojnie światowej w Deutsche Bundesbahn pozostało siedem lokomotyw. DR wycofał klasę 62 ze służby do 1956 roku.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 705303 – Lokomotywa parowa class 62, DB

    1 127,95 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz klasy 62 Deutsche Bundesbahn.
    – Koła z drobnymi detalami i koła wleczone z perforowanymi szprychami
    – Stan eksploatacji: Epoka IIIa
    – Deflektory dymu „Wagner”.

    Klasa 62 została opracowana i dostarczona przez firmę Henschel dla Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft w latach dwudziestych XX wieku. Lokomotywy były dwucylindrowymi lokomotywami parowymi i zmontowano 15 jednostek. Chociaż lokomotywy zbudowano już w 1928 r., Deutsche Reichsbahn dostarczyła klasę 62 003 do 015 dopiero w 1932 r. Powodem tego był niski popyt i zbyt wysoka cena lokomotyw. Po II wojnie światowej w Deutsche Bundesbahn pozostało siedem lokomotyw. DR wycofał klasę 62 ze służby do 1956 roku.

    Dodaj do koszyka