00,00 

Brak produktów w koszyku.

Kategoria: Skala H0 (1:87)

Wyświetlanie 1–16 z 44 wyników

  • Roco 70671 – Parowóz Ty4-40, PKP

    1 990,00 

    1 sztuk na stanie

    Parowoz pociągu towarowego Ty4-40 Polskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć napędzanych osi lokomotywy.
    – Wagnerowskie deflektory dymu
    – Wożą ciężkie pociągi towarowe po głównych liniach
    – Metalowe koła z delikatnie zaprojektowanymi szprychami
    – Możliwość doposażenia generatora dymu.
    Po II wojnie światowej wiele lokomotyw klasy 44 pozostało w Polsce. Zostały one przemianowane na Ty 4-1 na Ty 4-132 i służyły tam wiernie, w niektórych przypadkach, do końca lat siedemdziesiątych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70670 – Parowóz Ty4-40, PKP

    1 523,80 

    2 sztuk na stanie

    Parowoz pociągu towarowego Ty4-40 Polskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć napędzanych osi lokomotywy.
    – Wagnerowskie deflektory dymu,
    – Wożą ciężkie pociągi towarowe po głównych liniach,
    – Metalowe koła z delikatnie zaprojektowanymi szprychami,
    – Możliwość doposażenia generatora dymu.

    Po II wojnie światowej wiele lokomotyw klasy 44 pozostało w Polsce. Zostały one przemianowane na Ty 4-1 na Ty 4-132 i służyły tam wiernie, w niektórych przypadkach, do końca lat siedemdziesiątych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78281 – Parowóz 150 Y, SNCF

    2 102,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 150 Y Francuskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Wariant z deflektorami dymu,
    – Metalowe koła z drobnymi szprychami,
    – Drążki napędowe i sprzęgające wykonane z metalowego odlewu,
    – W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu,
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    W latach 1943/44 fabryka lokomotyw Société Alsacienne de Constructions Mécaniques ( SACM) w Graffenstaden koło Strasburga zbudował ponad 100 lokomotyw klasy 52. W latach 1945/46 SNCF zamówiła jeszcze 17 dodatkowych lokomotyw. Tam klasę 52 oznaczono klasą 150 Y. Unikalną cechą lokomotyw był krótszy komin, którego przeznaczeniem było nie przekraczanie francuskiej skrajni. Klasa 150 Y przewoziła zarówno pociągi towarowe, jak i pasażerskie we wschodnim regionie SNCF. Działały tam do końca lat pięćdziesiątych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70281 – Parowóz 150 Y, SNCF

    1 956,05 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 150 Y Francuskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Wariant z deflektorami dymu,
    – Metalowe koła z drobnymi szprychami,
    – Drążki napędowe i sprzęgające wykonane z metalowego odlewu,
    – W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu,
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    W latach 1943/44 fabryka lokomotyw Société Alsacienne de Constructions Mécaniques ( SACM) w Graffenstaden koło Strasburga zbudował ponad 100 lokomotyw klasy 52. W latach 1945/46 SNCF zamówiła jeszcze 17 dodatkowych lokomotyw. Tam klasę 52 oznaczono klasą 150 Y. Unikalną cechą lokomotyw był krótszy komin, którego przeznaczeniem było nie przekraczanie francuskiej skrajni. Klasa 150 Y przewoziła zarówno pociągi towarowe, jak i pasażerskie we wschodnim regionie SNCF. Działały tam do końca lat pięćdziesiątych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70280 – Parowóz 150 Y, SNCF

    1 596,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 150 Y Francuskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Wariant z deflektorami dymu,
    – Metalowe koła z drobnymi szprychami,
    – Drążki napędowe i sprzęgające wykonane z metalowego odlewu,
    – W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu,
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    W latach 1943/44 fabryka lokomotyw Société Alsacienne de Constructions Mécaniques ( SACM) w Graffenstaden koło Strasburga zbudował ponad 100 lokomotyw klasy 52. W latach 1945/46 SNCF zamówiła jeszcze 17 dodatkowych lokomotyw. Tam klasę 52 oznaczono klasą 150 Y. Unikalną cechą lokomotyw był krótszy komin, którego przeznaczeniem było nie przekraczanie francuskiej skrajni. Klasa 150 Y przewoziła zarówno pociągi towarowe, jak i pasażerskie we wschodnim regionie SNCF. Działały tam do końca lat pięćdziesiątych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 79098 – Parowóz 95 1027-2, DR

    2 727,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 95 1027 Deutsche Reichsbahn. Model edycji!
    – Model lokomotywy DB Museum,
    – Po raz pierwszy dostępny z opalaniem węglem,
    – Bogate detale z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Wolnostojące rury kotłowe,
    – Filigranowe płyty ryflowane,
    – Koła z cienkimi szprychami,
    – Z dynamiczną parą i prototypowym dźwiękiem funkcje,
    – Z oświetleniem kabiny maszynisty i oświetleniem podwozia.

    Z zestawem wytrawionych znaków w komplecie „Królowa gór” o numerze 95 027 została wyprodukowana przez Hannoversche Maschinenbau AG (HANOMAG) w 1923 roku. Lokomotywy parowe klasy 95 o mocy 1620 KM były najpotężniejszymi lokomotywami przetargowymi, jakie kiedykolwiek zamówiła Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Do 1982 roku 95 027 wykonywał ciężką pracę w różnych zajezdniach na najbardziej stromych górskich trasach Niemiec. Od 1950 do 1969 stacjonował w Blankenburgu i jechał koleją Rübelandbahn w góry Harz. W 1971 DR przerobiło go na główne opalanie olejem. W 1982 roku został ponownie przebudowany na opalanie węglem i włączony do tradycyjnej floty lokomotyw DR. Od 1994 do 2008 roku lokomotywa stała w muzeum w Arnstadt z uszkodzeniem kotła. Po gruntownym remoncie w zakładzie parowozów w Meiningen, od 2010 r. znów zaczął kursować na parze, ciągnąc pociągi turystyczne na stromej głównej linii w górach Harz.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71098 – Parowóz 95 1027-2, DR

    2 727,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 95 1027 Deutsche Reichsbahn. Model edycji!
    – Model lokomotywy DB Museum
    – Po raz pierwszy dostępny z opalaniem węglem
    – Bogate detale z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Wolnostojące rury kotłowe
    – Filigranowe płyty ryflowane
    – Koła z cienkimi szprychami
    – Z dynamiczną parą i prototypowym dźwiękiem funkcje
    – Oświetlenie kabiny maszynisty i silnika
    Z kompletem wytrawionych tabliczek „Królowa gór” o numerze 95 027 została wyprodukowana przez Hannoversche Maschinenbau AG (HANOMAG) w 1923 roku. potężne lokomotywy przetargowe, jakie kiedykolwiek zamówiła Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Do 1982 roku 95 027 wykonywał ciężką pracę w różnych zajezdniach na najbardziej stromych górskich trasach Niemiec. Od 1950 do 1969 stacjonował w Blankenburgu i jechał koleją Rübelandbahn w góry Harz. W 1971 DR przerobiło go na główne opalanie olejem. W 1982 roku został ponownie przebudowany na opalanie węglem i włączony do tradycyjnej floty lokomotyw DR. Od 1994 do 2008 roku lokomotywa stała w muzeum w Arnstadt z uszkodzeniem kotła. Po gruntownym remoncie w zakładzie parowozów w Meiningen, od 2010 r. znów zaczął kursować na parze, ciągnąc pociągi turystyczne na stromej głównej linii w górach Harz.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71097 – Parowóz 95 1027-2, DR

    1 982,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 95 1027 Deutsche Reichsbahn. Model edycji!
    – Model lokomotywy DB Museum,
    – Po raz pierwszy dostępny z opalaniem węglem,
    – Bogate detale z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Wolnostojące rury kotłowe,
    – Filigranowe płytki ryflowane,
    – Koła z cienkimi szprychami.

    Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie „Królowa gór” o numerze 95 027 została wyprodukowana przez Hannoversche Maschinenbau AG (HANOMAG) w 1923 roku. Parowozy klasy 95 o mocy 1620 KM były najpotężniejszymi lokomotywami przetargowymi, jakie kiedykolwiek zamówiła Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Do 1982 roku 95 027 wykonywał ciężką pracę w różnych zajezdniach na najbardziej stromych górskich trasach Niemiec. Od 1950 do 1969 stacjonował w Blankenburgu i jechał koleją Rübelandbahn w góry Harz. W 1971 DR przerobiło go na główne opalanie olejem. W 1982 roku został ponownie przebudowany na opalanie węglem i włączony do tradycyjnej floty lokomotyw DR. Od 1994 do 2008 roku lokomotywa stała w muzeum w Arnstadt z uszkodzeniem kotła. Po gruntownym remoncie w zakładzie parowozów w Meiningen, od 2010 r. znów zaczął kursować na parze, ciągnąc pociągi turystyczne na stromej głównej linii w górach Harz.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78022 – Parowóz 86 1435-6, DR

    1 955,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 86 1435 Deutsche Reichsbahn. Wariant formy!
    – Model jest wyposażony w 16-bitowy dźwięk
    – dla jeszcze lepszej jakości dźwięku
    – Zmieniona linia kotła
    – Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Długie wycięte pojemniki na wodę
    – Drobne metalowe zestawy kół
    – Z przełączaną kabiną kierowcy oświetlenie w trybie cyfrowym
    – Depot Rbd Halle, Bw Röblingen
    – Z kompletem wytrawionych znaków
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    W latach 1928-1943 prawie wszystkie niemieckie fabryki lokomotyw dostarczyły klasę 86 do Deutsche Reichsbahn Gesellschaft (w sumie 775 lokomotyw). Lokomotywy o mocy 1000 KM zostały zaprojektowane tak, aby osiągnąć maksymalną prędkość 70-80 km/h; więc DR może ich używać w swoim podstawowym obszarze zastosowań dla „linii rozgałęzionych”, jednak także dla linii głównych i zasilających. Na początku lat 50. w NRD eksploatowano jeszcze 164 lokomotywy klasy 86. W 1970 roku Deutsche Reichsbahn nadal zapewniała 162 lokomotywom numer porządkowy zgodny z EDP, ale od 1973 roku je złomowała.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70022 – Parowóz 86 1435-6, DR

    1 955,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 86 1435 Deutsche Reichsbahn. Wariant formy!
    – Model jest wyposażony w 16-bitowy dźwięk,
    – dla jeszcze lepszej jakości dźwięku,
    – Zmieniona linia kotła,
    – Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Długie wycięte pojemniki na wodę,
    – Drobne metalowe zestawy kół,
    – Z przełączaną kabiną kierowcy oświetlenie w trybie cyfrowym,
    – Depot Rbd Halle, Bw Röblingen,
    – Z kompletem wytrawionych znaków,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    W latach 1928-1943 prawie wszystkie niemieckie fabryki lokomotyw dostarczyły klasę 86 do Deutsche Reichsbahn Gesellschaft (w sumie 775 lokomotyw). Lokomotywy o mocy 1000 KM zostały zaprojektowane tak, aby osiągnąć maksymalną prędkość 70-80 km/h; więc DR może ich używać w swoim podstawowym obszarze zastosowań dla „linii rozgałęzionych”, jednak także dla linii głównych i zasilających. Na początku lat 50. w NRD eksploatowano jeszcze 164 lokomotywy klasy 86. W 1970 roku Deutsche Reichsbahn nadal zapewniała 162 lokomotywom numer porządkowy zgodny z EDP, ale od 1973 roku je złomowała.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70021 – Parowóz 86 1435-6, DR

    1 449,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz 86 1435 Deutsche Reichsbahn. Wariant formy!
    – Ze zmienioną linią kotła,
    – Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Długie wycięte skrzynki na wodę,
    – Zestawy drobnych metalowych kół,
    – Depot Rbd Halle, Bw Röblingen,
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
    – Możliwość modernizacji generatora dymu.

    Od 1928 do W 1943 r. prawie wszystkie niemieckie fabryki lokomotyw dostarczyły do Deutsche Reichsbahn Gesellschaft klasę 86 (łącznie 775 lokomotyw). Lokomotywy o mocy 1000 KM zostały zaprojektowane tak, aby osiągnąć maksymalną prędkość 70-80 km/h; więc DR może ich używać w swoim podstawowym obszarze zastosowań dla „linii rozgałęzionych”, jednak także dla linii głównych i zasilających. Na początku lat 50. w NRD eksploatowano jeszcze 164 lokomotywy klasy 86. W 1970 roku Deutsche Reichsbahn nadal zapewniała 162 lokomotywom numer porządkowy zgodny z EDP, ale od 1973 roku je złomowała.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78285 – Parowóz klasy 50.40, DR

    2 102,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Zestawy misternie zaprojektowanych kół metalowych,
    – Do użytku głównie przed pociągami towarowymi na liniach głównych i odgałęźnych,
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn z NRD była dalszym rozwojem lokomotywy do pociągów towarowych klasy 50 DRG. Przy budowie lokomotywy DR zwracał szczególną uwagę na zastosowanie wielu identycznych zespołów jak w parowozu klasy 23.10 do pociągu pasażerskiego. DR opracował je równolegle, aby obniżyć koszty napraw i zapasów części zamiennych. Producent VEB Lokomotivbau Karl Marx w Babelsbergu dostarczył w latach 1956-1960 88 lokomotyw, które zostały wprowadzone do eksploatacji pod numerami porządkowymi od 50 4001 do 50 4088. Przy obciążeniu osi 15 t lokomotywy mogły być używane elastycznie, jednak były z siedzibą głównie w północnych dyrekcjach DR i przewożący pociągi pasażerskie i towarowe. Ze względu na wrażliwą ramę z blachy, lokomotywy zostały wycofane z ruchu pociągów do 1980 r. i nadal służyły jako stacjonarne urządzenia grzewcze.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70285 – Parowóz klasy 50.40, DR

    2 102,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Zestawy misternie zaprojektowanych kół metalowych,
    – Do użytku głównie przed pociągami towarowymi na liniach głównych i odgałęźnych,
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn z NRD była dalszym rozwojem lokomotywy do pociągów towarowych klasy 50 DRG. Przy budowie lokomotywy DR zwracał szczególną uwagę na zastosowanie wielu identycznych zespołów jak w parowozu klasy 23.10 do pociągu pasażerskiego. DR opracował je równolegle, aby obniżyć koszty napraw i zapasów części zamiennych. Producent VEB Lokomotivbau Karl Marx w Babelsbergu dostarczył w latach 1956-1960 88 lokomotyw, które zostały wprowadzone do eksploatacji pod numerami porządkowymi od 50 4001 do 50 4088. Przy obciążeniu osi 15 t lokomotywy mogły być używane elastycznie, jednak były z siedzibą głównie w północnych dyrekcjach DR i przewożący pociągi pasażerskie i towarowe. Ze względu na wrażliwą ramę z blachy, lokomotywy zostały wycofane z ruchu pociągów do 1980 r. i nadal służyły jako stacjonarne urządzenia grzewcze.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70284 – Parowóz klasy 50.40, DR

    1 596,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Zestawy misternie zaprojektowanych kół metalowych,
    – Do użytku głównie przed pociągami towarowymi na liniach głównych i odgałęźnych,
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn z NRD była dalszym rozwojem lokomotywy do pociągów towarowych klasy 50 DRG. Przy budowie lokomotywy DR zwracał szczególną uwagę na zastosowanie wielu identycznych zespołów jak w parowozu klasy 23.10 do pociągu pasażerskiego. DR opracował je równolegle, aby obniżyć koszty napraw i zapasów części zamiennych. Producent VEB Lokomotivbau Karl Marx w Babelsbergu dostarczył w latach 1956-1960 88 lokomotyw, które zostały wprowadzone do eksploatacji pod numerami porządkowymi od 50 4001 do 50 4088. Przy obciążeniu osi 15 t lokomotywy mogły być używane elastycznie, jednak były z siedzibą głównie w północnych dyrekcjach DR i przewożący pociągi pasażerskie i towarowe. Ze względu na wrażliwą ramę z blachy, lokomotywy zostały wycofane z ruchu pociągów do 1980 r. i nadal służyły jako stacjonarne urządzenia grzewcze.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78283 – Parowóz klasy 44, DR

    2 125,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa parowa pociągu ciężkiego klasy 44 Deutsche Reichsbahn ze spalaniem pyłu węglowego. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Autentyczna replika wersji na pył węglowy,
    – Metalowe koła z delikatnie zaprojektowanymi szprychami,
    – W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    W latach 50. Deutsche Reichsbahn przebudowała 22 lokomotywy na opalanie pyłem węglowym (system Wendlera). Najbardziej zauważalnymi modyfikacjami były dodatkowy zbiornik powietrza i pompa powietrza na lewym pasie startowym oraz tender wyposażony w zasobnik na pył węglowy. Lokomotywy okazały się szczególnie przydatne na rampach Lasu Turyńskiego ze względu na celny ostrzał. Wraz z wprowadzeniem numerów EDP, lokomotywy miałowe zostały przemianowane na klasę 44.9.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70283 – Parowóz klasy 44, DR

    2 125,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa parowa pociągu ciężkiego klasy 44 Deutsche Reichsbahn ze spalaniem pyłu węglowego. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
    – Autentyczna replika wersji na pył węglowy
    – Metalowe koła z delikatnie zaprojektowanymi szprychami
    – W zestawie zestaw wytrawionych znaków
    – Możliwość doposażenia w generator dymu.

    W latach 50. Deutsche Reichsbahn przebudowała 22 lokomotywy na opalanie pyłem węglowym (system Wendlera). Najbardziej zauważalnymi modyfikacjami były dodatkowy zbiornik powietrza i pompa powietrza na lewym pasie startowym oraz tender wyposażony w zasobnik na pył węglowy. Lokomotywy okazały się szczególnie przydatne na rampach Lasu Turyńskiego ze względu na celny ostrzał. Wraz z wprowadzeniem numerów EDP, lokomotywy miałowe zostały przemianowane na klasę 44.9.

    Dodaj do koszyka