Category
- modelen
- MTB
- >Usługi<
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Modele używane
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- ROBO
- Trix
- train-O-matic
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Herpa
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- Dietz
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Kategoria: Skala H0 (1:87)
Wyświetlanie 1–16 z 44 wyników
-
Roco 70671 – Parowóz Ty4-40, PKP
1 990,00 zł1 sztuk na stanie
Dodaj do koszykaParowoz pociągu towarowego Ty4-40 Polskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć napędzanych osi lokomotywy.
– Wagnerowskie deflektory dymu
– Wożą ciężkie pociągi towarowe po głównych liniach
– Metalowe koła z delikatnie zaprojektowanymi szprychami
– Możliwość doposażenia generatora dymu.
Po II wojnie światowej wiele lokomotyw klasy 44 pozostało w Polsce. Zostały one przemianowane na Ty 4-1 na Ty 4-132 i służyły tam wiernie, w niektórych przypadkach, do końca lat siedemdziesiątych. -
Roco 70670 – Parowóz Ty4-40, PKP
1 523,80 zł2 sztuk na stanie
Dodaj do koszykaParowoz pociągu towarowego Ty4-40 Polskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć napędzanych osi lokomotywy.
– Wagnerowskie deflektory dymu,
– Wożą ciężkie pociągi towarowe po głównych liniach,
– Metalowe koła z delikatnie zaprojektowanymi szprychami,
– Możliwość doposażenia generatora dymu.Po II wojnie światowej wiele lokomotyw klasy 44 pozostało w Polsce. Zostały one przemianowane na Ty 4-1 na Ty 4-132 i służyły tam wiernie, w niektórych przypadkach, do końca lat siedemdziesiątych.
-
Roco 78281 – Parowóz 150 Y, SNCF
2 102,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaParowóz 150 Y Francuskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Wariant z deflektorami dymu,
– Metalowe koła z drobnymi szprychami,
– Drążki napędowe i sprzęgające wykonane z metalowego odlewu,
– W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
– Możliwość doposażenia w generator dymu,
– Dostępna kabina maszynisty Z21.W latach 1943/44 fabryka lokomotyw Société Alsacienne de Constructions Mécaniques ( SACM) w Graffenstaden koło Strasburga zbudował ponad 100 lokomotyw klasy 52. W latach 1945/46 SNCF zamówiła jeszcze 17 dodatkowych lokomotyw. Tam klasę 52 oznaczono klasą 150 Y. Unikalną cechą lokomotyw był krótszy komin, którego przeznaczeniem było nie przekraczanie francuskiej skrajni. Klasa 150 Y przewoziła zarówno pociągi towarowe, jak i pasażerskie we wschodnim regionie SNCF. Działały tam do końca lat pięćdziesiątych.
-
Roco 70281 – Parowóz 150 Y, SNCF
1 956,05 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaParowóz 150 Y Francuskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Wariant z deflektorami dymu,
– Metalowe koła z drobnymi szprychami,
– Drążki napędowe i sprzęgające wykonane z metalowego odlewu,
– W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
– Możliwość doposażenia w generator dymu,
– Dostępna kabina maszynisty Z21.W latach 1943/44 fabryka lokomotyw Société Alsacienne de Constructions Mécaniques ( SACM) w Graffenstaden koło Strasburga zbudował ponad 100 lokomotyw klasy 52. W latach 1945/46 SNCF zamówiła jeszcze 17 dodatkowych lokomotyw. Tam klasę 52 oznaczono klasą 150 Y. Unikalną cechą lokomotyw był krótszy komin, którego przeznaczeniem było nie przekraczanie francuskiej skrajni. Klasa 150 Y przewoziła zarówno pociągi towarowe, jak i pasażerskie we wschodnim regionie SNCF. Działały tam do końca lat pięćdziesiątych.
-
Roco 70280 – Parowóz 150 Y, SNCF
1 596,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaParowóz 150 Y Francuskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Wariant z deflektorami dymu,
– Metalowe koła z drobnymi szprychami,
– Drążki napędowe i sprzęgające wykonane z metalowego odlewu,
– W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
– Możliwość doposażenia w generator dymu,
– Dostępna kabina maszynisty Z21.W latach 1943/44 fabryka lokomotyw Société Alsacienne de Constructions Mécaniques ( SACM) w Graffenstaden koło Strasburga zbudował ponad 100 lokomotyw klasy 52. W latach 1945/46 SNCF zamówiła jeszcze 17 dodatkowych lokomotyw. Tam klasę 52 oznaczono klasą 150 Y. Unikalną cechą lokomotyw był krótszy komin, którego przeznaczeniem było nie przekraczanie francuskiej skrajni. Klasa 150 Y przewoziła zarówno pociągi towarowe, jak i pasażerskie we wschodnim regionie SNCF. Działały tam do końca lat pięćdziesiątych.
-
Roco 79098 – Parowóz 95 1027-2, DR
2 727,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaParowóz 95 1027 Deutsche Reichsbahn. Model edycji!
– Model lokomotywy DB Museum,
– Po raz pierwszy dostępny z opalaniem węglem,
– Bogate detale z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
– Wolnostojące rury kotłowe,
– Filigranowe płyty ryflowane,
– Koła z cienkimi szprychami,
– Z dynamiczną parą i prototypowym dźwiękiem funkcje,
– Z oświetleniem kabiny maszynisty i oświetleniem podwozia.Z zestawem wytrawionych znaków w komplecie „Królowa gór” o numerze 95 027 została wyprodukowana przez Hannoversche Maschinenbau AG (HANOMAG) w 1923 roku. Lokomotywy parowe klasy 95 o mocy 1620 KM były najpotężniejszymi lokomotywami przetargowymi, jakie kiedykolwiek zamówiła Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Do 1982 roku 95 027 wykonywał ciężką pracę w różnych zajezdniach na najbardziej stromych górskich trasach Niemiec. Od 1950 do 1969 stacjonował w Blankenburgu i jechał koleją Rübelandbahn w góry Harz. W 1971 DR przerobiło go na główne opalanie olejem. W 1982 roku został ponownie przebudowany na opalanie węglem i włączony do tradycyjnej floty lokomotyw DR. Od 1994 do 2008 roku lokomotywa stała w muzeum w Arnstadt z uszkodzeniem kotła. Po gruntownym remoncie w zakładzie parowozów w Meiningen, od 2010 r. znów zaczął kursować na parze, ciągnąc pociągi turystyczne na stromej głównej linii w górach Harz.
-
Roco 71098 – Parowóz 95 1027-2, DR
2 727,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaParowóz 95 1027 Deutsche Reichsbahn. Model edycji!
– Model lokomotywy DB Museum
– Po raz pierwszy dostępny z opalaniem węglem
– Bogate detale z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi
– Wolnostojące rury kotłowe
– Filigranowe płyty ryflowane
– Koła z cienkimi szprychami
– Z dynamiczną parą i prototypowym dźwiękiem funkcje
– Oświetlenie kabiny maszynisty i silnika
Z kompletem wytrawionych tabliczek „Królowa gór” o numerze 95 027 została wyprodukowana przez Hannoversche Maschinenbau AG (HANOMAG) w 1923 roku. potężne lokomotywy przetargowe, jakie kiedykolwiek zamówiła Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Do 1982 roku 95 027 wykonywał ciężką pracę w różnych zajezdniach na najbardziej stromych górskich trasach Niemiec. Od 1950 do 1969 stacjonował w Blankenburgu i jechał koleją Rübelandbahn w góry Harz. W 1971 DR przerobiło go na główne opalanie olejem. W 1982 roku został ponownie przebudowany na opalanie węglem i włączony do tradycyjnej floty lokomotyw DR. Od 1994 do 2008 roku lokomotywa stała w muzeum w Arnstadt z uszkodzeniem kotła. Po gruntownym remoncie w zakładzie parowozów w Meiningen, od 2010 r. znów zaczął kursować na parze, ciągnąc pociągi turystyczne na stromej głównej linii w górach Harz. -
Roco 71097 – Parowóz 95 1027-2, DR
1 982,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaParowóz 95 1027 Deutsche Reichsbahn. Model edycji!
– Model lokomotywy DB Museum,
– Po raz pierwszy dostępny z opalaniem węglem,
– Bogate detale z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
– Wolnostojące rury kotłowe,
– Filigranowe płytki ryflowane,
– Koła z cienkimi szprychami.Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie „Królowa gór” o numerze 95 027 została wyprodukowana przez Hannoversche Maschinenbau AG (HANOMAG) w 1923 roku. Parowozy klasy 95 o mocy 1620 KM były najpotężniejszymi lokomotywami przetargowymi, jakie kiedykolwiek zamówiła Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Do 1982 roku 95 027 wykonywał ciężką pracę w różnych zajezdniach na najbardziej stromych górskich trasach Niemiec. Od 1950 do 1969 stacjonował w Blankenburgu i jechał koleją Rübelandbahn w góry Harz. W 1971 DR przerobiło go na główne opalanie olejem. W 1982 roku został ponownie przebudowany na opalanie węglem i włączony do tradycyjnej floty lokomotyw DR. Od 1994 do 2008 roku lokomotywa stała w muzeum w Arnstadt z uszkodzeniem kotła. Po gruntownym remoncie w zakładzie parowozów w Meiningen, od 2010 r. znów zaczął kursować na parze, ciągnąc pociągi turystyczne na stromej głównej linii w górach Harz.
-
Roco 78022 – Parowóz 86 1435-6, DR
1 955,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaParowóz 86 1435 Deutsche Reichsbahn. Wariant formy!
– Model jest wyposażony w 16-bitowy dźwięk
– dla jeszcze lepszej jakości dźwięku
– Zmieniona linia kotła
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi
– Długie wycięte pojemniki na wodę
– Drobne metalowe zestawy kół
– Z przełączaną kabiną kierowcy oświetlenie w trybie cyfrowym
– Depot Rbd Halle, Bw Röblingen
– Z kompletem wytrawionych znaków
– Możliwość doposażenia w generator dymu.W latach 1928-1943 prawie wszystkie niemieckie fabryki lokomotyw dostarczyły klasę 86 do Deutsche Reichsbahn Gesellschaft (w sumie 775 lokomotyw). Lokomotywy o mocy 1000 KM zostały zaprojektowane tak, aby osiągnąć maksymalną prędkość 70-80 km/h; więc DR może ich używać w swoim podstawowym obszarze zastosowań dla „linii rozgałęzionych”, jednak także dla linii głównych i zasilających. Na początku lat 50. w NRD eksploatowano jeszcze 164 lokomotywy klasy 86. W 1970 roku Deutsche Reichsbahn nadal zapewniała 162 lokomotywom numer porządkowy zgodny z EDP, ale od 1973 roku je złomowała.
-
Roco 70022 – Parowóz 86 1435-6, DR
1 955,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaParowóz 86 1435 Deutsche Reichsbahn. Wariant formy!
– Model jest wyposażony w 16-bitowy dźwięk,
– dla jeszcze lepszej jakości dźwięku,
– Zmieniona linia kotła,
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
– Długie wycięte pojemniki na wodę,
– Drobne metalowe zestawy kół,
– Z przełączaną kabiną kierowcy oświetlenie w trybie cyfrowym,
– Depot Rbd Halle, Bw Röblingen,
– Z kompletem wytrawionych znaków,
– Możliwość doposażenia w generator dymu.W latach 1928-1943 prawie wszystkie niemieckie fabryki lokomotyw dostarczyły klasę 86 do Deutsche Reichsbahn Gesellschaft (w sumie 775 lokomotyw). Lokomotywy o mocy 1000 KM zostały zaprojektowane tak, aby osiągnąć maksymalną prędkość 70-80 km/h; więc DR może ich używać w swoim podstawowym obszarze zastosowań dla „linii rozgałęzionych”, jednak także dla linii głównych i zasilających. Na początku lat 50. w NRD eksploatowano jeszcze 164 lokomotywy klasy 86. W 1970 roku Deutsche Reichsbahn nadal zapewniała 162 lokomotywom numer porządkowy zgodny z EDP, ale od 1973 roku je złomowała.
-
Roco 70021 – Parowóz 86 1435-6, DR
1 449,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaParowóz 86 1435 Deutsche Reichsbahn. Wariant formy!
– Ze zmienioną linią kotła,
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
– Długie wycięte skrzynki na wodę,
– Zestawy drobnych metalowych kół,
– Depot Rbd Halle, Bw Röblingen,
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
– Możliwość modernizacji generatora dymu.Od 1928 do W 1943 r. prawie wszystkie niemieckie fabryki lokomotyw dostarczyły do Deutsche Reichsbahn Gesellschaft klasę 86 (łącznie 775 lokomotyw). Lokomotywy o mocy 1000 KM zostały zaprojektowane tak, aby osiągnąć maksymalną prędkość 70-80 km/h; więc DR może ich używać w swoim podstawowym obszarze zastosowań dla „linii rozgałęzionych”, jednak także dla linii głównych i zasilających. Na początku lat 50. w NRD eksploatowano jeszcze 164 lokomotywy klasy 86. W 1970 roku Deutsche Reichsbahn nadal zapewniała 162 lokomotywom numer porządkowy zgodny z EDP, ale od 1973 roku je złomowała.
-
Roco 78285 – Parowóz klasy 50.40, DR
2 102,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaParowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
– Zestawy misternie zaprojektowanych kół metalowych,
– Do użytku głównie przed pociągami towarowymi na liniach głównych i odgałęźnych,
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
– Możliwość doposażenia w generator dymu.Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn z NRD była dalszym rozwojem lokomotywy do pociągów towarowych klasy 50 DRG. Przy budowie lokomotywy DR zwracał szczególną uwagę na zastosowanie wielu identycznych zespołów jak w parowozu klasy 23.10 do pociągu pasażerskiego. DR opracował je równolegle, aby obniżyć koszty napraw i zapasów części zamiennych. Producent VEB Lokomotivbau Karl Marx w Babelsbergu dostarczył w latach 1956-1960 88 lokomotyw, które zostały wprowadzone do eksploatacji pod numerami porządkowymi od 50 4001 do 50 4088. Przy obciążeniu osi 15 t lokomotywy mogły być używane elastycznie, jednak były z siedzibą głównie w północnych dyrekcjach DR i przewożący pociągi pasażerskie i towarowe. Ze względu na wrażliwą ramę z blachy, lokomotywy zostały wycofane z ruchu pociągów do 1980 r. i nadal służyły jako stacjonarne urządzenia grzewcze.
-
Roco 70285 – Parowóz klasy 50.40, DR
2 102,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaParowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
– Zestawy misternie zaprojektowanych kół metalowych,
– Do użytku głównie przed pociągami towarowymi na liniach głównych i odgałęźnych,
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
– Możliwość doposażenia w generator dymu.Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn z NRD była dalszym rozwojem lokomotywy do pociągów towarowych klasy 50 DRG. Przy budowie lokomotywy DR zwracał szczególną uwagę na zastosowanie wielu identycznych zespołów jak w parowozu klasy 23.10 do pociągu pasażerskiego. DR opracował je równolegle, aby obniżyć koszty napraw i zapasów części zamiennych. Producent VEB Lokomotivbau Karl Marx w Babelsbergu dostarczył w latach 1956-1960 88 lokomotyw, które zostały wprowadzone do eksploatacji pod numerami porządkowymi od 50 4001 do 50 4088. Przy obciążeniu osi 15 t lokomotywy mogły być używane elastycznie, jednak były z siedzibą głównie w północnych dyrekcjach DR i przewożący pociągi pasażerskie i towarowe. Ze względu na wrażliwą ramę z blachy, lokomotywy zostały wycofane z ruchu pociągów do 1980 r. i nadal służyły jako stacjonarne urządzenia grzewcze.
-
Roco 70284 – Parowóz klasy 50.40, DR
1 596,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaParowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
– Zestawy misternie zaprojektowanych kół metalowych,
– Do użytku głównie przed pociągami towarowymi na liniach głównych i odgałęźnych,
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
– Możliwość doposażenia w generator dymu.Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn z NRD była dalszym rozwojem lokomotywy do pociągów towarowych klasy 50 DRG. Przy budowie lokomotywy DR zwracał szczególną uwagę na zastosowanie wielu identycznych zespołów jak w parowozu klasy 23.10 do pociągu pasażerskiego. DR opracował je równolegle, aby obniżyć koszty napraw i zapasów części zamiennych. Producent VEB Lokomotivbau Karl Marx w Babelsbergu dostarczył w latach 1956-1960 88 lokomotyw, które zostały wprowadzone do eksploatacji pod numerami porządkowymi od 50 4001 do 50 4088. Przy obciążeniu osi 15 t lokomotywy mogły być używane elastycznie, jednak były z siedzibą głównie w północnych dyrekcjach DR i przewożący pociągi pasażerskie i towarowe. Ze względu na wrażliwą ramę z blachy, lokomotywy zostały wycofane z ruchu pociągów do 1980 r. i nadal służyły jako stacjonarne urządzenia grzewcze.
-
Roco 78283 – Parowóz klasy 44, DR
2 125,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa parowa pociągu ciężkiego klasy 44 Deutsche Reichsbahn ze spalaniem pyłu węglowego. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Autentyczna replika wersji na pył węglowy,
– Metalowe koła z delikatnie zaprojektowanymi szprychami,
– W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
– Możliwość doposażenia w generator dymu.W latach 50. Deutsche Reichsbahn przebudowała 22 lokomotywy na opalanie pyłem węglowym (system Wendlera). Najbardziej zauważalnymi modyfikacjami były dodatkowy zbiornik powietrza i pompa powietrza na lewym pasie startowym oraz tender wyposażony w zasobnik na pył węglowy. Lokomotywy okazały się szczególnie przydatne na rampach Lasu Turyńskiego ze względu na celny ostrzał. Wraz z wprowadzeniem numerów EDP, lokomotywy miałowe zostały przemianowane na klasę 44.9.
-
Roco 70283 – Parowóz klasy 44, DR
2 125,00 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa parowa pociągu ciężkiego klasy 44 Deutsche Reichsbahn ze spalaniem pyłu węglowego. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Autentyczna replika wersji na pył węglowy
– Metalowe koła z delikatnie zaprojektowanymi szprychami
– W zestawie zestaw wytrawionych znaków
– Możliwość doposażenia w generator dymu.W latach 50. Deutsche Reichsbahn przebudowała 22 lokomotywy na opalanie pyłem węglowym (system Wendlera). Najbardziej zauważalnymi modyfikacjami były dodatkowy zbiornik powietrza i pompa powietrza na lewym pasie startowym oraz tender wyposażony w zasobnik na pył węglowy. Lokomotywy okazały się szczególnie przydatne na rampach Lasu Turyńskiego ze względu na celny ostrzał. Wraz z wprowadzeniem numerów EDP, lokomotywy miałowe zostały przemianowane na klasę 44.9.
Urlop
Szanowni Klienci,
W dniach od 25 czerwca do 8 lipca sklep będzie nieczynny z powodu urlopu.
Zamówienia złożone w tym czasie będą wysyłane 11 lipca. Za utrudnienia przepraszamy