Category
- modelen
- MTB
- >Usługi<
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Modele używane
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- ROBO
- Trix
- train-O-matic
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Herpa
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- Dietz
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Kategoria: Spalinowe
Wyświetlanie 1–16 z 169 wyników
-
FLEISCHMANN 721474 – Lokomotywa spalinowa 118 616-2, DR
1 273,55 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 118 616 Deutsche Reichsbahn.
– Konstrukcja „Sparlack”
– Wersja 6-osiowa
– Siedziba w Rbd Magdeburg/Bw Brandenburg
– Oświetlenie kabiny maszynisty.Lokomotywa klasy V 180 Deutsche Reichsbahn była największą serią diesli, jaką kiedykolwiek zbudowano w NRD. Początkowo był budowany w wersji czteroosiowej z dwoma dwuosiowymi wózkami, później pojawiły się również warianty sześcioosiowe. Wersja sześcioosiowa o niskim nacisku na oś wynoszącym 15,6 t do dziś uważana jest za arcydzieło zaangażowanych inżynierów. Niski nacisk na oś pozwala na uniwersalne zastosowanie, dzięki czemu lokomotywa może pracować również na odgałęzieniach. Wynikający z tego zakres możliwych zastosowań jest wyjątkowy dla dużych niemieckich lokomotyw spalinowych. V 180 przyspieszył zmianę trakcji w Deutsche Reichsbahn, zastępując różne serie parowozów w klasach wydajności powyżej V 100. W 1995 r. ostatnie lokomotywy zostały wycofane z eksploatacji w DB AG. Następnie DB AG sprzedała wiele lokomotyw prywatnym kolejom.
-
FLEISCHMANN 721404 – Lokomotywa spalinowa 118 616-2, DR
818,55 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 118 616 Deutsche Reichsbahn.
– Konstrukcja „Sparlack”
– Wersja 6-osiowa
– Siedziba w Rbd Magdeburg/Bw Brandenburg
– Światło tylne włączane przełącznikiem DIP.Lokomotywa klasy V 180 Deutsche Reichsbahn była największą serią diesli, jaką kiedykolwiek zbudowano w NRD. Początkowo był budowany w wersji czteroosiowej z dwoma dwuosiowymi wózkami, później pojawiły się również warianty sześcioosiowe. Wersja sześcioosiowa o niskim nacisku na oś wynoszącym 15,6 t do dziś uważana jest za arcydzieło zaangażowanych inżynierów. Niski nacisk na oś pozwala na uniwersalne zastosowanie, dzięki czemu lokomotywa może pracować również na odgałęzieniach. Wynikający z tego zakres możliwych zastosowań jest wyjątkowy dla dużych niemieckich lokomotyw spalinowych. V 180 przyspieszył zmianę trakcji w Deutsche Reichsbahn, zastępując różne serie parowozów w klasach wydajności powyżej V 100. W 1995 r. ostatnie lokomotywy zostały wycofane z eksploatacji w DB AG. Następnie DB AG sprzedała wiele lokomotyw prywatnym kolejom.
-
FLEISCHMANN 721086 – Lokomotywa spalinowa 112 303-3, DR
1 105,20 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 112 303 Deutsche Reichsbahn. Aktualizacja!
– Po raz pierwszy dostępny z interfejsem Next18 i dekoderem dźwięku Next18
– Autentyczne funkcje dźwiękowe
– Malowany w burgundowej kolorystyce
– Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu.W 1972 roku Deutsche Reichsbahn wyposażyła trzy lokomotywy klasy 110 w silnik Diesla o mocy 1200 KM, później okazał się skuteczny w obsłudze pociągów ekspresowych. Podobnie jak w przypadku innych komponentów, DR odpowiednio dostosował przekładnię hydrodynamiczną. W latach 1981-1990 dokonano dalszych przeróbek (około 500 lokomotyw) na 1200 KM (883 kW) w Raw Stendal przy użyciu silników 12 KVD 18/21 AL-4 i AL-5. Lokomotywy te zostały oznaczone jako klasa 112.
-
FLEISCHMANN 721016 – Lokomotywa spalinowa 112 303-3, DR
650,20 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 112 303 Deutsche Reichsbahn. Aktualizacja!
– Po raz pierwszy dostępny z interfejsem Next18
– Malowany w burgundowej kolorystyce
– Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu.W 1972 roku Deutsche Reichsbahn wyposażyła trzy lokomotywy klasy 110 w silnik Diesla o mocy 1200 KM, który później sprawdził się w pociągach ekspresowych usługa. Podobnie jak w przypadku innych komponentów, DR odpowiednio dostosował przekładnię hydrodynamiczną. W latach 1981-1990 dokonano dalszych przeróbek (około 500 lokomotyw) na 1200 KM (883 kW) w Raw Stendal przy użyciu silników 12 KVD 18/21 AL-4 i AL-5. Lokomotywy te zostały oznaczone jako klasa 112.
-
FLEISCHMANN 722096 – Lokomotywa spalinowa klasy 106, DR
864,05 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 106 Deutsche Reichsbahn.
– Model z wbudowanym fabrycznie ciasno lutowanym dekoderem
– Model delikatnie zaprojektowany z dodatkowymi elementami wtykanymi
– Metalowa obudowa odlewana ciśnieniowo.W latach 1960-1982 DR kupował lokomotywy manewrowe klasy V 60. Pomimo pozytywnej reakcji ze strony personelu i warsztatu, DR miał kilka ulepszeń wprowadzonych po pierwszej dostawie seryjnej. Masę cierną zwiększono do 60 ton poprzez zamontowanie 5-tonowej przeciwwagi. Kabina maszynisty przeszła najbardziej zauważalne zmiany z zewnątrz. Miał teraz taką samą szerokość jak rama i posiadał dach chroniący przed słońcem. Lokomotywy o ulepszonej konstrukcji były następnie dostarczane od 1964 roku jako V 60.12; po zmianie systemu liczbowego w DR: jako klasa 106.
-
FLEISCHMANN 722016 – Lokomotywa spalinowa klasy 106, DR
659,30 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 106 Deutsche Reichsbahn.
– Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi zastosowanymi częściami wtykowymi
– Metalowa obudowa z odlewu ciśnieniowego.W latach 1960-1982 DR kupował lokomotywy manewrowe klasy V 60. Pomimo pozytywnej reakcji ze strony personelu i warsztatu, DR miał kilka ulepszeń wprowadzonych po pierwszej dostawie seryjnej. Masę cierną zwiększono do 60 ton poprzez zamontowanie 5-tonowej przeciwwagi. Kabina maszynisty przeszła najbardziej zauważalne zmiany z zewnątrz. Miał teraz taką samą szerokość jak rama i posiadał dach chroniący przed słońcem. Lokomotywy o ulepszonej konstrukcji były następnie dostarczane od 1964 roku jako V 60.12; po zmianie systemu liczbowego w DR: jako klasa 106.
-
FLEISCHMANN 724302 – Lokomotywa spalinowa 218 131-1, DB AG
1 273,55 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 218 131 Deutsche Bahn.
– Model wyposażony w 16-bitowy dźwięk – dla jeszcze lepszej jakości dźwięku
– Wykonanie w kolorze czerwieni drogowej
– Model z drobnymi, dodatkowo zastosowanymi częściami wtykowymi
– Deflektory przeszkód dołączone do opakowania
– W trybie cyfrowym z indywidualnie włączanymi reflektorami lub ogonem światła
– Oświetlenie kabiny maszynisty
– Dostępna kabina maszynisty Z21.Od 1971 roku Deutsche Bundesbahn wprowadziła do eksploatacji 398 lokomotyw seryjnych klasy 218, a następnie używała ich do przewożenia pociągów pasażerskich i towarowych. Można je znaleźć na większości linii niezelektryfikowanych i osiągają maksymalną prędkość 140 km/h przy mocy 1840 kW. Przez lata klasa 218 była malowana kilkoma kolorami, przy czym od 1997 roku kolorem standardowym stała się czerwień drogowa.
-
FLEISCHMANN 724222 – Lokomotywa spalinowa 218 131-1, DB AG
818,55 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 218 131 Deutsche Bahn.
– Wykonanie w kolorze czerwonym drogowym
– Model z drobnymi, dodatkowo zastosowanymi częściami wtykowymi
– Owiewki dołączone do pakietu
– Tylne światło można wyłączyć za pomocą przełączników DIP z każdej strony lokomotywy
– Zainstalowane oświetlenie kabiny maszynisty; przełączane w trybie cyfrowym
– Dostępna kabina maszynisty Z21.Od 1971 r. Deutsche Bundesbahn wprowadziła do eksploatacji 398 lokomotyw seryjnych klasy 218, a następnie wykorzystywała je do przewożenia pociągów pasażerskich i towarowych. Można je znaleźć na większości linii niezelektryfikowanych i osiągają maksymalną prędkość 140 km/h przy mocy 1840 kW. Przez lata klasa 218 była malowana kilkoma kolorami, przy czym od 1997 roku kolorem standardowym stała się czerwień drogowa.
-
FLEISCHMANN 724301 – Lokomotywa spalinowa 218 145-1, DB
1 273,55 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 218 145 Deutsche Bundesbahn.
– Model wyposażony w 16-bitowy dźwięk – dla jeszcze lepszej jakości dźwięku
– Model w barwach „starożytnej czerwieni”
– Model z delikatnymi dodatkowymi częściami wtykowymi
– Z indywidualnie włączanym reflektorem przednim lub tylnym
– Oświetlenie kabiny kierowcy
– Zamontowane deflektory przeszkód do pakietu
– Dostępna kabina maszynisty Z21.Od 1971 roku Deutsche Bundesbahn wprowadziła do eksploatacji 398 lokomotyw seryjnych klasy 218 i używała ich do przewożenia pociągów pasażerskich i towarowych. Pracowały na większości niezelektryfikowanych linii, a przy mocy 1840 kW osiągały prędkość maksymalną 140 km/h.
-
FLEISCHMANN 724221 – Lokomotywa spalinowa 218 145-1, DB
818,55 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 218 145 Deutsche Bundesbahn.
– Model w kolorze „starej czerwieni”
– Model z delikatnymi dodatkowymi elementami wtykowymi
– Tylne światła włączane przełącznikiem DIP
– Fabrycznie zainstalowane oświetlenie kabiny kierowcy; przełączane w trybie cyfrowym
– Obijaki przeszkodowe dołączone do pakietu
– Dostępna kabina maszynisty Z21.Od 1971 roku Deutsche Bundesbahn wprowadziła do eksploatacji 398 lokomotyw seryjnych klasy 218 i używała ich do przewożenia pociągów pasażerskich i towarowych. Pracowały na większości niezelektryfikowanych linii, a przy mocy 1840 kW osiągały prędkość maksymalną 140 km/h.
-
FLEISCHMANN 722483 – Lokomotywa spalinowa klasy 260, DB
864,05 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 260 Deutsche Bundesbahn.
– Model z ciasno wlutowanym dekoderem wbudowanym fabrycznie
– W kolorze oceanicznego błękitu/beżu
– Reflektory LED po obu stronach
– Pręt wykonany z metalu
– Precyzyjnie odwzorowane „nosy”
– Dodatkowe uchwyty manewrowe
– Dobra widoczność przez kabinę kierowcy.W połowie lat pięćdziesiątych Deutsche Bundesbahn zakupiła 942 lokomotywy klasy V 60/V 60.1 dla lekkich i średnich usług manewrowych. Różnica między klasami V 60 (260) i V 60.1 (261) polegała na wyższym obciążeniu tarcia w klasie 261. Lokomotywy osiągnęły prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkość liniową 60 km/h. Moc wyjściowa wynosiła 478 kW. Po wycofaniu z eksploatacji pierwszych lokomotyw w latach 80. wiele z nich sprzedano kolejom w Niemczech i za granicą.
-
FLEISCHMANN 722403 – Lokomotywa spalinowa klasy 260, DB
659,30 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 260 Deutsche Bundesbahn.
– W kolorze morskim/beżowym
– Reflektory diodowe po obu stronach
– Pręt wykonany z metalu
– Precyzyjnie odwzorowane „nosy”
– Dodatkowe uchwyty manewrowe
– Dobra widoczność z kabiny maszynisty.Od połowy lat 50. Deutsche Bundesbahn zakupiła 942 lokomotywy klasa V 60/V 60.1 dla lekkich i średnich usług manewrowych. Różnica między klasami V 60 (260) i V 60.1 (261) polegała na wyższym obciążeniu tarcia w klasie 261. Lokomotywy osiągnęły prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkość liniową 60 km/h. Moc wyjściowa wynosiła 478 kW. Po wycofaniu z eksploatacji pierwszych lokomotyw w latach 80. wiele z nich sprzedano kolejom w Niemczech i za granicą.
-
FLEISCHMANN 722484 – Lokomotywa spalinowa klasy V 60, DB
864,05 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy V 60 Deutsche Bundesbahn.
– Model z ciasno wlutowanym dekoderem wbudowanym fabrycznie
– Reflektory LED na obu końcach lokomotywy
– Pręty sprzęgające wykonane z metalu
– Precyzyjnie odwzorowane „nosy” lokomotywy
– Oddzielnie zastosowane rączki manewrowe
– Dobra widoczność przez kabinę maszynisty.W latach 50. Deutsche Bundesbahn zakupiła 942 lokomotywy klasy V 60/V 60.1 dla lekkich i średnich usług manewrowych. Różnica między klasami V 60 (260) i V 60.1 (261) polega na wyższym obciążeniu tarcia w klasie 261. Lokomotywy osiągnęły prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkość liniową 60 km/h. Moc wyjściowa 478 kW.
-
FLEISCHMANN 722404 – Lokomotywa spalinowa klasy V 60, DB
659,30 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy V 60 Deutsche Bundesbahn.
– Reflektory diodowe na obu końcach lokomotywy
– Pręty sprzęgające wykonane z metalu
– Precyzyjnie odwzorowane „nosy” lokomotywy
– Oddzielne uchwyty manewrowe
– Dobra widoczność przez kabinę maszynisty Od połowy lat 50. Deutsche Bundesbahn zakupiła 942 lokomotywy V 60 /V 60.1 klasa dla lekkich i średnich usług manewrowych. Różnica między klasami V 60 (260) i V 60.1 (261) polega na wyższym obciążeniu tarcia w klasie 261. Lokomotywy osiągnęły prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkość liniową 60 km/h. Moc wyjściowa 478 kW. -
FLEISCHMANN 740173 – Wagon akumulatorowy ETA 150 z wagonem sterowniczym
1 833,20 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaWagon akumulatorowy klasy ETA 150 z wagonem sterowniczym Deutsche Bundesbahn.
– Dach bez anteny
– Delikatnie zaprojektowany model w czerwonym kolorze
– Dobra widoczność przez kabinę pasażerską
– Z dodatkowymi elementami wtykowymi
– Przedział 1. klasy z sześcioma siedzeniami w pojeździe silnikowym
– Włączane reflektory i oświetlenie wnętrza
– Z dekoderami w wagon i wagon sterowniczy
– Dostępna kabina maszynisty Z21.Wagony akumulatorowe klasy ETA 150 cieszyły się dużym zainteresowaniem pasażerów ze względu na doskonały komfort podróży i niski poziom hałasu. W latach 1954-1965 zbudowano łącznie 232 jednostki. Ponadto oddano do eksploatacji 216 wagonów sterowniczych klasy ESA 150. Wagony, które są preferowane na trasach nizinnych, były również często określane jako „Taschenlampen-Express”, „Flashlight Express”, „Steckdosen-InterCity”, „Socket InterCity” lub „Akkublitz” „Accu Flash”. Ich obszarem działania był region Augsburga, Szlezwik-Holsztyn, wschodnia Dolna Saksonia, Nadrenia-Palatynat, południowa Hesja i Zagłębie Ruhry.
-
FLEISCHMANN 740103 – Wagon akumulatorowy ETA 150 z wagonem sterowniczym
1 173,45 złChwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.
Dodaj do koszykaWagon akumulatorowy klasy ETA 150 z wagonem sterowniczym Deutsche Bundesbahn.
– Dach bez anteny
– Delikatnie zaprojektowany model w czerwonym kolorze
– Dobra widoczność przez kabinę pasażerską
– Z dodatkowymi elementami wtykanymi
– Przedział 1. klasy z sześcioma siedzeniami w pojeździe silnikowym
– Włączane reflektory i oświetlenie wnętrza za pomocą przełącznika DIP
– Dostępna kabina maszynisty Z21.Wagony akumulatorowe klasy ETA 150 cieszyły się dużym zainteresowaniem pasażerów ze względu na doskonały komfort podróży i niski poziom hałasu. W latach 1954-1965 zbudowano łącznie 232 jednostki. Ponadto oddano do eksploatacji 216 wagonów sterowniczych klasy ESA 150. Wagony, które są preferowane na trasach nizinnych, były również często określane jako „Taschenlampen-Express”, „Flashlight Express”, „Steckdosen-InterCity”, „Socket InterCity” lub „Akkublitz” „Accu Flash”. Ich obszarem działania był region Augsburga, Szlezwik-Holsztyn, wschodnia Dolna Saksonia, Nadrenia-Palatynat, południowa Hesja i Zagłębie Ruhry.
Urlop
Szanowni Klienci,
W dniach od 25 czerwca do 8 lipca sklep będzie nieczynny z powodu urlopu.
Zamówienia złożone w tym czasie będą wysyłane 11 lipca. Za utrudnienia przepraszamy