00,00 

Brak produktów w koszyku.

Kategoria: Skala H0 (1:87)

Wyświetlanie 1–16 z 75 wyników

  • Roco 33295 – Lokomotywa spalinowa 2095 004-4, ÖBB

    1 449,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 2095 004 Austriackich Kolei Federalnych.
    – Najdrobniejsze szczegóły: wolnostojące uchwyty, pierścienie lamp i perforowana kratka wentylacyjna na szczycie dachu
    – W kolorze czerwonym; z pasem w kolorze szarego agatu
    – Z przełączanym oświetleniem kabiny maszynisty
    – W trybie cyfrowym z przełączanymi światłami drogowymi i światłami manewrowymi
    – Tworzenie dźwięku we współpracy z Leosoundlab eksploatowały linie wąskotorowe przez dziesięciolecia.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 33294 – Lokomotywa spalinowa 2095 004-4, ÖBB

    952,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 2095 004 Austriackich Kolei Federalnych.
    – Najdrobniejsze szczegóły: wolnostojące uchwyty, pierścienie lamp i perforowana kratka wentylacyjna na szczycie dachu
    – W kolorze czerwonym; z pasem w kolorze szarego agatu
    – Reflektory przełączane za pomocą DIP.
    Lokomotywy klasy 2095, kupowane od 1958 r., przez dziesięciolecia stanowiły kręgosłup ÖBB na wąskotorowych liniach z napędem Diesla. ÖBB wykorzystywał je w ruchu pasażerskim i towarowym, zwłaszcza podczas transportu rollbocków i wagonów. 2095 były używane na liniach wąskotorowych Ybbstalbahn, Bregenzerwaldbahn, Krimmlerbahn, Waldviertelbahn i na tak zwanej „Krumpe”. „Krumpe” „Crook” łączył Ober-Grafendorf z Gresten i jest dziś zamknięty.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 79793 – Lokomotywa spalinowa 2M62-0064, RZD

    2 976,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 2M62-0064 Kolei Rosyjskich.
    – Model w konstrukcji PID
    – Lokomotywa dwusekcyjna składająca się z dwóch lokomotyw, które są ze sobą na stałe połączone
    – Wytrawiona antena radiowa na dachu
    – Każda lokomotywa jest zasilana i posiada własny dekoder dźwięku
    – Sterowanie tylko z jednym adresem lokomotywy, ale używane do eksploatacji wieloczłonowej.
    Fabryka lokomotyw „Okoberrevolution” w Ługańsku na Ukrainie już w 1965 roku dostarczała „Taigatrommeln” „Tajga” do krajów sojuszniczych COMECON. Pierwsze lokomotywy klasy M62 dla Kolei Radzieckich zostały dostarczone dopiero w 1970 roku. Dużo bardziej poszukiwane były podwójne lokomotywy oznaczone jako 2M62. Podczas pracy były one ze sobą na stałe połączone, a poszczególne jednostki miały całe kabiny maszynisty tylko na jednym końcu. W latach 1976-1988 dostarczono 2.550 pojedynczych sztuk. Pierwsza dostawa do klasy 2M62-0069 nadal miała boczne drzwi dostępu z tyłu kabiny kierowcy.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 73793 – Lokomotywa spalinowa 2M62-0064, RZD

    2 976,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 2M62-0064 Kolei Rosyjskich.
    – Model w konstrukcji PID
    – Lokomotywa dwusekcyjna składająca się z dwóch lokomotyw, które są ze sobą na stałe połączone
    – Wytrawiona antena radiowa na dachu
    – Każda lokomotywa jest zasilana i posiada własny dekoder dźwięku
    – Sterowanie tylko z jednym adresem lokomotywy, ale używane do eksploatacji wieloczłonowej.
    Fabryka lokomotyw „Okoberrevolution” w Ługańsku na Ukrainie już w 1965 roku dostarczała „Taigatrommeln” „Tajga” do krajów sojuszniczych COMECON. Pierwsze lokomotywy klasy M62 dla Kolei Radzieckich zostały dostarczone dopiero w 1970 roku. Dużo bardziej poszukiwane były podwójne lokomotywy oznaczone jako 2M62. Podczas pracy były one ze sobą na stałe połączone, a poszczególne jednostki miały całe kabiny maszynisty tylko na jednym końcu. W latach 1976-1988 dostarczono 2.550 pojedynczych sztuk. Pierwsza dostawa do klasy 2M62-0069 nadal miała boczne drzwi dostępu z tyłu kabiny kierowcy.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 73792 – Lokomotywa spalinowa 2M62-0064, RZD

    2 010,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 2M62-0064 Kolei Rosyjskich.
    – Model w konstrukcji PID
    – Lokomotywa dwusekcyjna składająca się z dwóch lokomotyw, które są ze sobą na stałe połączone
    – Wytrawiona antena radiowa na szczycie dachu
    – Każda lokomotywa ma oddzielny silnik.
    Fabryka lokomotyw „Okoberrevolution” w Ługańsku na Ukrainie ” Taigatrommeln „Tajga bębny” do krajów sojuszniczych COMECON już w 1965 roku. Pierwsze lokomotywy klasy M62 dla Kolei Radzieckich dostarczono dopiero w 1970 roku. Dużo bardziej poszukiwane były lokomotywy podwójne oznaczone jako 2M62. Podczas pracy były one ze sobą na stałe połączone, a poszczególne jednostki miały całe kabiny maszynisty tylko na jednym końcu. W latach 1976-1988 dostarczono 2.550 pojedynczych sztuk. Pierwsza dostawa do klasy 2M62-0069 nadal miała boczne drzwi dostępu z tyłu kabiny kierowcy.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 72804 – Obrotowa odśnieżarka Beilhack, Conrail

    2 300,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Obrotowa odśnieżarka Beilhack amerykańskiej firmy kolejowej Conrail. Model edycji!
    – Precyzyjnie odwzorowana odśnieżarka z długą platformą pojazdu, zmodyfikowanym wyposażeniem odśnieżarki, reflektorami i reflektorami do rowów
    – Model samojezdny
    – Delikatnie zaprojektowany model z cyfrowo przełączanymi funkcjami: podnoszenie i opuszczanie sprzętu odśnieżającego, obrotowe wirniki
    – Możliwość obrócona o 180°.
    Odśnieżarka wyprodukowana przez bawarską firmę „Beilhack” została również wyeksportowana do USA. Zaletą odśnieżarki Beilhack jest prosta obsługa. Dzięki temu do eksploatacji nie jest potrzebny oddzielny pojazd trakcyjny. Równie dużą zaletą jest to, że odśnieżarka może samodzielnie zmieniać kierunek, ponieważ całą platformę pojazdu można obrócić o 180 stopni.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 72965 – Lokomotywa spalinowa 770 058-6, ZSSK Cargo

    1 472,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 7701 058 Słowackich Kolei Państwowych
    – Dywizja Cargo.
    – Wolnostojące uchwyty, częściowo wykonane z metalu
    – Idealne do stosowania przed pociągami towarowymi
    – Z przełączanym oświetleniem kabiny maszynisty
    – W trybie cyfrowym z indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami.
    Lokomotywa spalinowa klasy T 669, później znana jako klasa 770, zawdzięcza swój przydomek z jednej strony rosyjskie oznaczenie klasy „TschME-3”, które jest bardzo zbliżone w brzmieniu do czeskiego słowa oznaczającego trzmiela „Čmelák”, a z drugiej strony do jego brzęczenia podczas uruchamiania, które również ma podobieństwa w brzmieniu do trzmiela – przynajmniej z daleka. Dzięki mocy 1:400 KM sprawdził się w lekkiej i ciężkiej służbie manewrowej. Były też przez długi czas niezastąpione dla Słowackich Kolei Państwowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 72964 – Lokomotywa spalinowa 770 058-6, ZSSK Cargo

    966,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 7701 058 Słowackich Kolei Państwowych
    – Dywizja Cargo.
    – Uchwyty wolnostojące, częściowo wykonane z metalu
    – Idealne do zastosowania przed pociągami towarowymi.
    Lokomotywa spalinowa klasy T 669, później znana jako klasa 770, swój przydomek zawdzięcza z jednej strony rosyjskiemu oznaczeniu klasy „TschME-3”, czyli bardzo zbliżony w brzmieniu do czeskiego słowa oznaczającego trzmiel „Čmelák”, az drugiej strony do jego brzęczenia podczas uruchamiania, które również ma podobieństwo brzmieniowe do trzmiela – przynajmniej z daleka. Dzięki mocy 1:400 KM sprawdził się w lekkiej i ciężkiej służbie manewrowej. Były też przez długi czas niezastąpione dla Słowackich Kolei Państwowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71011 – Lokomotywa spalinowa CC 72030, SNCF

    1 541,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa CC 72030 Francuskich Kolei Państwowych.
    – Z imieniem chrzcielnym „Chalindrey”
    – Wiele dodatkowo zastosowanych części wtykowych, niektóre zaprojektowane jako elementy wytrawione
    – Prowadzi pociągi ekspresowe i towarowe na niezelektryfikowanych liniach głównych
    – Z przełączanymi wirnikami wentylatorów
    – W trybie cyfrowym z indywidualnie przełączanymi reflektorami lub tylnymi światłami.
    CC 72000 została uznana za najpotężniejszą lokomotywę spalinową SNCF, kiedy zadebiutowała na kolei w 1967 roku. Dzięki napędowi spalinowo-elektrycznemu, seria ta była odpowiednia zarówno do dużych prędkości, jak i do przewożenia ciężkich ładunków. Przez ponad 40 lat SNCF wykorzystywała lokomotywy do pociągów ekspresowych – na przykład na liniach kolejowych między Lyonem a Marsylią czy Paryża i Bazylei
    – oraz do pociągów towarowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71010 – Lokomotywa spalinowa CC 72030, SNCF

    977,80 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa CC 72030 Francuskich Kolei Państwowych.
    – Z imieniem chrzcielnym „Chalindrey”
    – Wiele dodatkowo zastosowanych części wtykowych, niektóre zaprojektowane jako elementy wytrawione
    – Przewozi pociągi ekspresowe i towarowe na niezelektryfikowanych liniach głównych
    – Reflektory/światła tylne przełączane za pomocą przełącznika DIP.
    CC 72000 był uważany za najpotężniejsza lokomotywa spalinowa SNCF, gdy zadebiutowała na kolei w 1967 roku. Dzięki napędowi spalinowo-elektrycznemu, seria ta była odpowiednia zarówno do dużych prędkości, jak i do przewożenia ciężkich ładunków. Przez ponad 40 lat SNCF wykorzystywała lokomotywy do pociągów ekspresowych – na przykład na liniach kolejowych między Lyonem a Marsylią czy Paryża i Bazylei – oraz do pociągów towarowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78021 – Lokomotywa spalinowa 335 220-0, DB AG

    1 449,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 335 220 Deutsche Bahn
    – Division Bahnbau Gruppe.
    – Wyposażony w cyfrowe sprzęgło manewrowe
    – gwarantowana więcej zabawy
    – Trzpień silnika i skrzynia biegów wykonane z odlewanego metalu, dzięki czemu większa masa własna i większa siła pociągowa
    – Bogate detale modelu z wieloma wtykanymi częściami i wolnostojącymi uchwytami
    – Autentyczne światło funkcje dźwiękowe przełączane przez pokładowy dekoder
    – Dobra widoczność przez replikę kabiny maszynisty
    – Kondensator buforowy zapewniający bezprzerwowe zasilanie.

    W przypadku manewrowania wagonów pasażerskich i towarowych na stacjach kolejowych Deutsche Bahn polegała na mniejszych lokomotywach manewrowych już na wczesnym etapie. Dalszy rozwój Köf 11, z przenoszeniem mocy przez wały Cardana i dodatkowym napędem osi, został zaprezentowany przez firmę Gmeinder w 1965 roku. Dwieście pięćdziesiąt jeden lokomotyw manewrowych, początkowo nazywanych Köf 12, dostarczono do Deutsche Bundesbahn w klasie 333. Wiele lokomotywy miały zainstalowane zdalne sterowanie radiowe, aby ratować personel od końca lat 80-tych. DB wyznaczyła te lokomotywy na klasę 335. Niektóre z małych lokomotyw były nadal w służbie Bahnbau Gruppe od 2010 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 72021 – Lokomotywa spalinowa 335 220-0, DB AG

    1 403,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 335 220 Deutsche Bahn
    – Division Bahnbau Gruppe.
    – Wyposażony w cyfrowe sprzęgło manewrowe
    – gwarantowana więcej zabawy
    – Trzpień silnika i skrzynia biegów wykonane z odlewanego metalu, dzięki czemu większa masa własna i większa siła pociągowa
    – Bogate detale modelu z wieloma wtykanymi częściami i wolnostojącymi uchwytami
    – Autentyczne światło funkcje dźwiękowe przełączane przez pokładowy dekoder
    – Dobra widoczność przez replikę kabiny maszynisty
    – Kondensator buforowy zapewniający bezprzerwowe zasilanie.

    W przypadku manewrowania wagonów pasażerskich i towarowych na stacjach kolejowych Deutsche Bahn polegała na mniejszych lokomotywach manewrowych już na wczesnym etapie. Dalszy rozwój Köf 11, z przenoszeniem mocy przez wały Cardana i dodatkowym napędem osi, został zaprezentowany przez firmę Gmeinder w 1965 roku. Dwieście pięćdziesiąt jeden lokomotyw manewrowych, początkowo nazywanych Köf 12, dostarczono do Deutsche Bundesbahn w klasie 333. Wiele lokomotywy miały zainstalowane zdalne sterowanie radiowe, aby ratować personel od końca lat 80-tych. DB wyznaczyła te lokomotywy na klasę 335. Niektóre z małych lokomotyw były nadal w służbie Bahnbau Gruppe od 2010 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78079 – Spalinowy zespół trakcyjny 628 601-6, DB AG

    1 932,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Dieselowy zespół trakcyjny 628 601 Deutsche Bahn AG.
    – Dodatkowe wycieraczki przedniej szyby
    – Precyzyjne repliki korytarzy wagonów
    – Specjalna konstrukcja podłoża
    – Z przełączanymi światłami przednimi lub tylnymi, oświetleniem wnętrza, oświetleniem kabiny maszynisty i oświetleniem miejsca docelowego pociągu w trybie cyfrowym.

    Jako dalszy rozwój klasy 628.2, łącznie 304 spalinowych zespołów trakcyjnych klasy 628.4/928,4 zostało wprowadzonych do eksploatacji w Niemczech w latach 1992-1995. Zasadnicze modyfikacje w porównaniu z poprzednimi modelami to szersze drzwi na końcach sprzęgów. Aby nie stracić przestrzeni wewnętrznej, dwuczęściowe nadwozia pojazdów zostały przedłużone o pół metra każda, przy zachowaniu takiego samego rozstawu wózków. W rezultacie osiągnęły 46,4 m długości. Dodatkowa masa pojazdów wymagała zwiększenia mocy silnika: teraz potrzebne jest 485 kW zamiast 410 kW. Lokomotywy są używane w większości regionów Niemiec.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 72079 – Spalinowy zespół trakcyjny 628 601-6, DB AG

    1 932,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Dieselowy zespół trakcyjny 628 601 Deutsche Bahn AG.
    – Dodatkowe wycieraczki przedniej szyby
    – Precyzyjne repliki korytarzy wagonów
    – Specjalna konstrukcja podłoża
    – Z przełączanymi światłami przednimi lub tylnymi, oświetleniem wnętrza, oświetleniem kabiny maszynisty i oświetleniem miejsca docelowego pociągu w trybie cyfrowym

    Jako dalszy rozwój klasy 628.2, łącznie 304 spalinowych zespołów trakcyjnych klasy 628.4/928,4 zostało wprowadzonych do eksploatacji w Niemczech w latach 1992-1995. Zasadnicze modyfikacje w porównaniu z poprzednimi modelami to szersze drzwi na końcach sprzęgów. Aby nie stracić przestrzeni wewnętrznej, dwuczęściowe nadwozia pojazdów zostały przedłużone o pół metra każda, przy zachowaniu takiego samego rozstawu wózków. W rezultacie osiągnęły 46,4 m długości. Dodatkowa masa pojazdów wymagała zwiększenia mocy silnika: teraz potrzebne jest 485 kW zamiast 410 kW. Lokomotywy są używane w większości regionów Niemiec.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 72078 – Spalinowy zespół trakcyjny 628 601-6, DB AG

    1 426,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Spalinowy zespół trakcyjny 628 601 Deutsche Bahn.
    – Dodatkowe wycieraczki przedniej szyby
    – Podświetlany wyświetlacz stacji docelowej pociągu
    – Precyzyjne repliki korytarzy wagonów
    – Specjalna konstrukcja podłoża
    – Oświetlenie wewnętrzne przełączane przełącznikiem DIP
    – Reflektory / światła tylne przełączane przełącznikiem DIP.

    Jako dalszy rozwój klasy 628.2, a W latach 1992-1995 w Niemczech oddano do eksploatacji łącznie 304 zespoły trakcyjne klasy 628.4/928,4 z silnikiem wysokoprężnym. Istotne modyfikacje w porównaniu z poprzednimi modelami to szersze drzwi na końcach łączników. Aby nie stracić przestrzeni wewnętrznej, dwuczęściowe nadwozia pojazdów zostały przedłużone o pół metra każda, przy zachowaniu takiego samego rozstawu wózków. W rezultacie osiągnęły 46,4 m długości. Dodatkowa masa pojazdów wymagała zwiększenia mocy silnika: teraz potrzebne jest 485 kW zamiast 410 kW. Lokomotywy są używane w większości regionów Niemiec.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70179 – Wagon spalinowy VT 69, Vogtlandbahn

    1 596,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Wagon spalinowy VT 69 (650 569-6) kolei Vogtlandbahn.
    – Model jest wyposażony w dźwięk 16-bitowy
    – dla jeszcze lepszej jakości dźwięku
    – Idealny do użytku na liniach rozgałęzionych
    – Starannie zaprojektowane wnętrze
    – Cyfrowo przełączane funkcje światła i dźwięku.

    Sieć kolejowa Vogtlandbahn obejmuje cztery linie przez południowy zachód Saksonii od Plauen do Zwickau, Bad Brambach i Klingenthal. W sąsiednich regionach docierają do Gery we wschodniej Turyngii, Kraslic i Cheb w Czechach oraz Hof w Górnej Frankonii. Vogtlandbahn obsługuje między innymi niektóre wagony Stadler Regio-Shuttle RS1 na liniach.

    Dodaj do koszyka