00,00 

Brak produktów w koszyku.

Kategoria: Skala N (1:160)

Wyświetlanie 1–16 z 18 wyników

  • FLEISCHMANN 721474 – Lokomotywa spalinowa 118 616-2, DR

    1 273,55 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 118 616 Deutsche Reichsbahn.
    – Konstrukcja „Sparlack”
    – Wersja 6-osiowa
    – Siedziba w Rbd Magdeburg/Bw Brandenburg
    – Oświetlenie kabiny maszynisty.

    Lokomotywa klasy V 180 Deutsche Reichsbahn była największą serią diesli, jaką kiedykolwiek zbudowano w NRD. Początkowo był budowany w wersji czteroosiowej z dwoma dwuosiowymi wózkami, później pojawiły się również warianty sześcioosiowe. Wersja sześcioosiowa o niskim nacisku na oś wynoszącym 15,6 t do dziś uważana jest za arcydzieło zaangażowanych inżynierów. Niski nacisk na oś pozwala na uniwersalne zastosowanie, dzięki czemu lokomotywa może pracować również na odgałęzieniach. Wynikający z tego zakres możliwych zastosowań jest wyjątkowy dla dużych niemieckich lokomotyw spalinowych. V 180 przyspieszył zmianę trakcji w Deutsche Reichsbahn, zastępując różne serie parowozów w klasach wydajności powyżej V 100. W 1995 r. ostatnie lokomotywy zostały wycofane z eksploatacji w DB AG. Następnie DB AG sprzedała wiele lokomotyw prywatnym kolejom.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 721404 – Lokomotywa spalinowa 118 616-2, DR

    818,55 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 118 616 Deutsche Reichsbahn.
    – Konstrukcja „Sparlack”
    – Wersja 6-osiowa
    – Siedziba w Rbd Magdeburg/Bw Brandenburg
    – Światło tylne włączane przełącznikiem DIP.

    Lokomotywa klasy V 180 Deutsche Reichsbahn była największą serią diesli, jaką kiedykolwiek zbudowano w NRD. Początkowo był budowany w wersji czteroosiowej z dwoma dwuosiowymi wózkami, później pojawiły się również warianty sześcioosiowe. Wersja sześcioosiowa o niskim nacisku na oś wynoszącym 15,6 t do dziś uważana jest za arcydzieło zaangażowanych inżynierów. Niski nacisk na oś pozwala na uniwersalne zastosowanie, dzięki czemu lokomotywa może pracować również na odgałęzieniach. Wynikający z tego zakres możliwych zastosowań jest wyjątkowy dla dużych niemieckich lokomotyw spalinowych. V 180 przyspieszył zmianę trakcji w Deutsche Reichsbahn, zastępując różne serie parowozów w klasach wydajności powyżej V 100. W 1995 r. ostatnie lokomotywy zostały wycofane z eksploatacji w DB AG. Następnie DB AG sprzedała wiele lokomotyw prywatnym kolejom.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 721086 – Lokomotywa spalinowa 112 303-3, DR

    1 105,20 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 112 303 Deutsche Reichsbahn. Aktualizacja!
    – Po raz pierwszy dostępny z interfejsem Next18 i dekoderem dźwięku Next18
    – Autentyczne funkcje dźwiękowe
    – Malowany w burgundowej kolorystyce
    – Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu.

    W 1972 roku Deutsche Reichsbahn wyposażyła trzy lokomotywy klasy 110 w silnik Diesla o mocy 1200 KM, później okazał się skuteczny w obsłudze pociągów ekspresowych. Podobnie jak w przypadku innych komponentów, DR odpowiednio dostosował przekładnię hydrodynamiczną. W latach 1981-1990 dokonano dalszych przeróbek (około 500 lokomotyw) na 1200 KM (883 kW) w Raw Stendal przy użyciu silników 12 KVD 18/21 AL-4 i AL-5. Lokomotywy te zostały oznaczone jako klasa 112.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 721016 – Lokomotywa spalinowa 112 303-3, DR

    650,20 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 112 303 Deutsche Reichsbahn. Aktualizacja!
    – Po raz pierwszy dostępny z interfejsem Next18
    – Malowany w burgundowej kolorystyce
    – Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu.

    W 1972 roku Deutsche Reichsbahn wyposażyła trzy lokomotywy klasy 110 w silnik Diesla o mocy 1200 KM, który później sprawdził się w pociągach ekspresowych usługa. Podobnie jak w przypadku innych komponentów, DR odpowiednio dostosował przekładnię hydrodynamiczną. W latach 1981-1990 dokonano dalszych przeróbek (około 500 lokomotyw) na 1200 KM (883 kW) w Raw Stendal przy użyciu silników 12 KVD 18/21 AL-4 i AL-5. Lokomotywy te zostały oznaczone jako klasa 112.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 722096 – Lokomotywa spalinowa klasy 106, DR

    864,05 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa klasy 106 Deutsche Reichsbahn.
    – Model z wbudowanym fabrycznie ciasno lutowanym dekoderem
    – Model delikatnie zaprojektowany z dodatkowymi elementami wtykanymi
    – Metalowa obudowa odlewana ciśnieniowo.

    W latach 1960-1982 DR kupował lokomotywy manewrowe klasy V 60. Pomimo pozytywnej reakcji ze strony personelu i warsztatu, DR miał kilka ulepszeń wprowadzonych po pierwszej dostawie seryjnej. Masę cierną zwiększono do 60 ton poprzez zamontowanie 5-tonowej przeciwwagi. Kabina maszynisty przeszła najbardziej zauważalne zmiany z zewnątrz. Miał teraz taką samą szerokość jak rama i posiadał dach chroniący przed słońcem. Lokomotywy o ulepszonej konstrukcji były następnie dostarczane od 1964 roku jako V 60.12; po zmianie systemu liczbowego w DR: jako klasa 106.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 722016 – Lokomotywa spalinowa klasy 106, DR

    659,30 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa klasy 106 Deutsche Reichsbahn.
    – Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi zastosowanymi częściami wtykowymi
    – Metalowa obudowa z odlewu ciśnieniowego.

    W latach 1960-1982 DR kupował lokomotywy manewrowe klasy V 60. Pomimo pozytywnej reakcji ze strony personelu i warsztatu, DR miał kilka ulepszeń wprowadzonych po pierwszej dostawie seryjnej. Masę cierną zwiększono do 60 ton poprzez zamontowanie 5-tonowej przeciwwagi. Kabina maszynisty przeszła najbardziej zauważalne zmiany z zewnątrz. Miał teraz taką samą szerokość jak rama i posiadał dach chroniący przed słońcem. Lokomotywy o ulepszonej konstrukcji były następnie dostarczane od 1964 roku jako V 60.12; po zmianie systemu liczbowego w DR: jako klasa 106.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 724302 – Lokomotywa spalinowa 218 131-1, DB AG

    1 273,55 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 218 131 Deutsche Bahn.
    – Model wyposażony w 16-bitowy dźwięk – dla jeszcze lepszej jakości dźwięku
    – Wykonanie w kolorze czerwieni drogowej
    – Model z drobnymi, dodatkowo zastosowanymi częściami wtykowymi
    – Deflektory przeszkód dołączone do opakowania
    – W trybie cyfrowym z indywidualnie włączanymi reflektorami lub ogonem światła
    – Oświetlenie kabiny maszynisty
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    Od 1971 roku Deutsche Bundesbahn wprowadziła do eksploatacji 398 lokomotyw seryjnych klasy 218, a następnie używała ich do przewożenia pociągów pasażerskich i towarowych. Można je znaleźć na większości linii niezelektryfikowanych i osiągają maksymalną prędkość 140 km/h przy mocy 1840 kW. Przez lata klasa 218 była malowana kilkoma kolorami, przy czym od 1997 roku kolorem standardowym stała się czerwień drogowa.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 724222 – Lokomotywa spalinowa 218 131-1, DB AG

    818,55 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 218 131 Deutsche Bahn.
    – Wykonanie w kolorze czerwonym drogowym
    – Model z drobnymi, dodatkowo zastosowanymi częściami wtykowymi
    – Owiewki dołączone do pakietu
    – Tylne światło można wyłączyć za pomocą przełączników DIP z każdej strony lokomotywy
    – Zainstalowane oświetlenie kabiny maszynisty; przełączane w trybie cyfrowym
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    Od 1971 r. Deutsche Bundesbahn wprowadziła do eksploatacji 398 lokomotyw seryjnych klasy 218, a następnie wykorzystywała je do przewożenia pociągów pasażerskich i towarowych. Można je znaleźć na większości linii niezelektryfikowanych i osiągają maksymalną prędkość 140 km/h przy mocy 1840 kW. Przez lata klasa 218 była malowana kilkoma kolorami, przy czym od 1997 roku kolorem standardowym stała się czerwień drogowa.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 724301 – Lokomotywa spalinowa 218 145-1, DB

    1 273,55 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 218 145 Deutsche Bundesbahn.
    – Model wyposażony w 16-bitowy dźwięk – dla jeszcze lepszej jakości dźwięku
    – Model w barwach „starożytnej czerwieni”
    – Model z delikatnymi dodatkowymi częściami wtykowymi
    – Z indywidualnie włączanym reflektorem przednim lub tylnym
    – Oświetlenie kabiny kierowcy
    – Zamontowane deflektory przeszkód do pakietu
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    Od 1971 roku Deutsche Bundesbahn wprowadziła do eksploatacji 398 lokomotyw seryjnych klasy 218 i używała ich do przewożenia pociągów pasażerskich i towarowych. Pracowały na większości niezelektryfikowanych linii, a przy mocy 1840 kW osiągały prędkość maksymalną 140 km/h.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 724221 – Lokomotywa spalinowa 218 145-1, DB

    818,55 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa 218 145 Deutsche Bundesbahn.
    – Model w kolorze „starej czerwieni”
    – Model z delikatnymi dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Tylne światła włączane przełącznikiem DIP
    – Fabrycznie zainstalowane oświetlenie kabiny kierowcy; przełączane w trybie cyfrowym
    – Obijaki przeszkodowe dołączone do pakietu
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    Od 1971 roku Deutsche Bundesbahn wprowadziła do eksploatacji 398 lokomotyw seryjnych klasy 218 i używała ich do przewożenia pociągów pasażerskich i towarowych. Pracowały na większości niezelektryfikowanych linii, a przy mocy 1840 kW osiągały prędkość maksymalną 140 km/h.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 722483 – Lokomotywa spalinowa klasy 260, DB

    864,05 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa klasy 260 Deutsche Bundesbahn.
    – Model z ciasno wlutowanym dekoderem wbudowanym fabrycznie
    – W kolorze oceanicznego błękitu/beżu
    – Reflektory LED po obu stronach
    – Pręt wykonany z metalu
    – Precyzyjnie odwzorowane „nosy”
    – Dodatkowe uchwyty manewrowe
    – Dobra widoczność przez kabinę kierowcy.

    W połowie lat pięćdziesiątych Deutsche Bundesbahn zakupiła 942 lokomotywy klasy V 60/V 60.1 dla lekkich i średnich usług manewrowych. Różnica między klasami V 60 (260) i V 60.1 (261) polegała na wyższym obciążeniu tarcia w klasie 261. Lokomotywy osiągnęły prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkość liniową 60 km/h. Moc wyjściowa wynosiła 478 kW. Po wycofaniu z eksploatacji pierwszych lokomotyw w latach 80. wiele z nich sprzedano kolejom w Niemczech i za granicą.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 722403 – Lokomotywa spalinowa klasy 260, DB

    659,30 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa klasy 260 Deutsche Bundesbahn.
    – W kolorze morskim/beżowym
    – Reflektory diodowe po obu stronach
    – Pręt wykonany z metalu
    – Precyzyjnie odwzorowane „nosy”
    – Dodatkowe uchwyty manewrowe
    – Dobra widoczność z kabiny maszynisty.

    Od połowy lat 50. Deutsche Bundesbahn zakupiła 942 lokomotywy klasa V 60/V 60.1 dla lekkich i średnich usług manewrowych. Różnica między klasami V 60 (260) i V 60.1 (261) polegała na wyższym obciążeniu tarcia w klasie 261. Lokomotywy osiągnęły prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkość liniową 60 km/h. Moc wyjściowa wynosiła 478 kW. Po wycofaniu z eksploatacji pierwszych lokomotyw w latach 80. wiele z nich sprzedano kolejom w Niemczech i za granicą.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 722484 – Lokomotywa spalinowa klasy V 60, DB

    864,05 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa klasy V 60 Deutsche Bundesbahn.
    – Model z ciasno wlutowanym dekoderem wbudowanym fabrycznie
    – Reflektory LED na obu końcach lokomotywy
    – Pręty sprzęgające wykonane z metalu
    – Precyzyjnie odwzorowane „nosy” lokomotywy
    – Oddzielnie zastosowane rączki manewrowe
    – Dobra widoczność przez kabinę maszynisty.

    W latach 50. Deutsche Bundesbahn zakupiła 942 lokomotywy klasy V 60/V 60.1 dla lekkich i średnich usług manewrowych. Różnica między klasami V 60 (260) i V 60.1 (261) polega na wyższym obciążeniu tarcia w klasie 261. Lokomotywy osiągnęły prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkość liniową 60 km/h. Moc wyjściowa 478 kW.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 722404 – Lokomotywa spalinowa klasy V 60, DB

    659,30 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Lokomotywa spalinowa klasy V 60 Deutsche Bundesbahn.
    – Reflektory diodowe na obu końcach lokomotywy
    – Pręty sprzęgające wykonane z metalu
    – Precyzyjnie odwzorowane „nosy” lokomotywy
    – Oddzielne uchwyty manewrowe
    – Dobra widoczność przez kabinę maszynisty Od połowy lat 50. Deutsche Bundesbahn zakupiła 942 lokomotywy V 60 /V 60.1 klasa dla lekkich i średnich usług manewrowych. Różnica między klasami V 60 (260) i V 60.1 (261) polega na wyższym obciążeniu tarcia w klasie 261. Lokomotywy osiągnęły prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkość liniową 60 km/h. Moc wyjściowa 478 kW.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 740173 – Wagon akumulatorowy ETA 150 z wagonem sterowniczym

    1 833,20 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Wagon akumulatorowy klasy ETA 150 z wagonem sterowniczym Deutsche Bundesbahn.
    – Dach bez anteny
    – Delikatnie zaprojektowany model w czerwonym kolorze
    – Dobra widoczność przez kabinę pasażerską
    – Z dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Przedział 1. klasy z sześcioma siedzeniami w pojeździe silnikowym
    – Włączane reflektory i oświetlenie wnętrza
    – Z dekoderami w wagon i wagon sterowniczy
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    Wagony akumulatorowe klasy ETA 150 cieszyły się dużym zainteresowaniem pasażerów ze względu na doskonały komfort podróży i niski poziom hałasu. W latach 1954-1965 zbudowano łącznie 232 jednostki. Ponadto oddano do eksploatacji 216 wagonów sterowniczych klasy ESA 150. Wagony, które są preferowane na trasach nizinnych, były również często określane jako „Taschenlampen-Express”, „Flashlight Express”, „Steckdosen-InterCity”, „Socket InterCity” lub „Akkublitz” „Accu Flash”. Ich obszarem działania był region Augsburga, Szlezwik-Holsztyn, wschodnia Dolna Saksonia, Nadrenia-Palatynat, południowa Hesja i Zagłębie Ruhry.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 740103 – Wagon akumulatorowy ETA 150 z wagonem sterowniczym

    1 173,45 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Wagon akumulatorowy klasy ETA 150 z wagonem sterowniczym Deutsche Bundesbahn.
    – Dach bez anteny
    – Delikatnie zaprojektowany model w czerwonym kolorze
    – Dobra widoczność przez kabinę pasażerską
    – Z dodatkowymi elementami wtykanymi
    – Przedział 1. klasy z sześcioma siedzeniami w pojeździe silnikowym
    – Włączane reflektory i oświetlenie wnętrza za pomocą przełącznika DIP
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    Wagony akumulatorowe klasy ETA 150 cieszyły się dużym zainteresowaniem pasażerów ze względu na doskonały komfort podróży i niski poziom hałasu. W latach 1954-1965 zbudowano łącznie 232 jednostki. Ponadto oddano do eksploatacji 216 wagonów sterowniczych klasy ESA 150. Wagony, które są preferowane na trasach nizinnych, były również często określane jako „Taschenlampen-Express”, „Flashlight Express”, „Steckdosen-InterCity”, „Socket InterCity” lub „Akkublitz” „Accu Flash”. Ich obszarem działania był region Augsburga, Szlezwik-Holsztyn, wschodnia Dolna Saksonia, Nadrenia-Palatynat, południowa Hesja i Zagłębie Ruhry.

    Dodaj do koszyka