00,00 

Brak produktów w koszyku.

Kategoria: Zestawy

Wyświetlanie 1–16 z 40 wyników

  • Roco 74031 – Zestaw 3 częściowy (4): Wagony pośrednie ICE 1, DB AG

    966,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Zestaw uzupełniający (4): Trzy wagony pośrednie do zespołu trakcyjnego ICE-1 Deutsche Bahn. Zestaw zawiera autokar I klasy typu Avmz 801.0, autokar II klasy typu Bvmz 802.3 oraz autokar II klasy typu Bvmz 802.3.
    – Skala podłużna 1:93,5
    – Warunek eksploatacji: „Redesign 2005”
    – Autokary bez fartuchów przejściowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 74030 – Zestaw 3 częściowy (3): Wagony pośrednie ICE 1, DB AG

    966,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Zestaw uzupełniający (3): Trzy wagony pośrednie do zespołu trakcyjnego ICE-1 Deutsche Bahn. Zestaw zawiera autokar I klasy typu Avmz 801.0, autokar II klasy typu Bvmz 802.3 oraz autokar II klasy typu Bvmz 802.6.
    – Skala podłużna 1:93,5
    – Warunek eksploatacji: „Redesign 2005”
    – Autokary bez fartuchów przejściowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 74029 – Zestaw 3 częściowy (2): Wagony pośrednie ICE 1, DB AG

    966,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Zestaw uzupełniający (2): Trzy wagony pośrednie do zespołu trakcyjnego ICE-1 Deutsche Bahn. Zestaw zawiera autokar I klasy typu Avmz 801.8, autokar II klasy typu Bvmz 802.3 oraz autokar II klasy typu Bvmz 802.8.
    – Dwa wagony z imieniem chrzcielnym „Gelnhausen”
    – Skala podłużna 1:93,5
    – Stan eksploatacji: „Redesign 2005”
    – Wagony bez fartuchów przejściowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 74028 – Zestaw 3 częściowy (1): Wagony pośrednie ICE 1, DB AG

    966,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Zestaw uzupełniający (1): Trzy wagony pośrednie do zespołu trakcyjnego ICE-1 Deutsche Bahn. W skład zestawu wchodzi autokar serwisowy I klasy typu Apmbsz 803.1, wagon „Bord Restaurant” typu WSmz 804.0 oraz wagon II klasy typu Bvmz 802.3.
    – Skala podłużna 1:93,5
    – Warunek eksploatacji: „Redesign 2005”.
    – Autokary bez fartuchów przejściowych

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70402 – Zestaw 2 szt. Elektryczny zespół trakcyjny ICE 1 (klasa 401), DB AG

    2 465,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Zestaw dwóch głowic zasilających ICE 1 klasy 401 Deutsche Bahn. Aktualizacja!
    – Z bezrdzeniowym silnikiem armaturowym dostępnym po raz pierwszy
    – Po raz pierwszy z dźwiękiem w obu głowicach zasilających
    – Jedno urządzenie zasilane
    – Po raz pierwszy dostępne z dodatkowymi wycieraczkami przedniej szyby
    – Nowa konstrukcja dachu z delikatnym pantografem
    – Warunki pracy: „Redesign 2005”
    – Bez fartuchów przejściowych.
    Era szybkiego transportu w Deutsche Bundesbahn rozpoczęła się latem 1991 roku wraz z ICE 1. Po raz pierwszy wprowadzono zupełnie nowy system kolejowy, który wyróżniał się nowo opracowanymi jednostkami trakcyjnymi, unikalnymi linii dużych prędkości oraz złożoną reformę rozkładu jazdy. Koncepcja głowicy napędowej z zamkniętymi, szerokimi przejściami autobusowymi była przełomowa dla nowoczesnego transportu szynowego dużych prędkości. Maksymalna prędkość 280 km/h podczas normalnej eksploatacji oraz wysoki poziom komfortu zrewolucjonizowały transport kolejowy i zapewniły niezbędny udział w rynku w walce z konkurencją samochodową i samolotową.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70401 – Zestaw 2 szt. Elektryczny zespół trakcyjny ICE 1 (klasa 401), DB AG

    1 499,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Zestaw dwóch głowic zasilających ICE 1 klasy 401 Deutsche Bahn. Aktualizacja!
    – Z bezrdzeniowym silnikiem z twornikiem dostępnym po raz pierwszy
    – Jedna jednostka zasilana
    – Po raz pierwszy dostępne z dodatkowymi wycieraczkami przedniej szyby
    – Nowa konstrukcja dachu z delikatnym pantografem
    – Warunek pracy: „Redesign 2005”
    – Bez fartuchów przejściowych.
    Epoka Szybki transport na Deutsche Bundesbahn rozpoczął się latem 1991 roku od ICE 1. Po raz pierwszy wprowadzono zupełnie nowy system kolejowy, który wyróżniał się nowo opracowanymi zespołami trakcyjnymi, unikalnymi liniami dużych prędkości i złożoną reformą rozkładu jazdy. Koncepcja głowicy napędowej z zamkniętymi, szerokimi przejściami autobusowymi była przełomowa dla nowoczesnego transportu szynowego dużych prędkości. Maksymalna prędkość 280 km/h podczas normalnej eksploatacji oraz wysoki poziom komfortu zrewolucjonizowały transport kolejowy i zapewniły niezbędny udział w rynku w walce z konkurencją samochodową i samolotową.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 61502 – 8-częściowy zestaw: „Klimajet”, ÖBB

    5 267,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    8-częściowy zestaw „Klimajet” Austriackich Kolei Federalnych. W skład składu wchodzi lokomotywa elektryczna 1116 244-5, cztery wagony klasy Economy, wagon I klasy, wagon restauracyjny i wagon sterowniczy.
    – Model jest wyposażony w 16-bitowy dźwięk
    – dla jeszcze lepszej jakości dźwięku
    – Unikalna edycja w specjalnym opakowaniu
    – Z misternym nadrukiem w stylu „Klimaticket”
    – W trybie cyfrowym z przełączanymi światłami drogowymi i indywidualnie przełączanymi światłami przednimi lub tylnymi
    – Z przełączanymi cyfrowo oświetlenie wewnętrzne i złącza przewodzące prąd
    – Wagon sterowniczy z wbudowanym dekoderem funkcji
    – Licencjonowany model ÖBB
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.
    Model lokomotywy jest wyposażony z jednej strony w czterobiegunowe złącze elektryczne. W przypadku obsługi pociągów typu push-pull pobór prądu między lokomotywą a wagonem sterowniczym ROCO Railjet można przełączać za pomocą przełączników DIP. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy cały pociąg ma sprzęg elektryczny. Imitacja wystroju wnętrza uzależniona jest od klasyfikacji każdego autokaru. Misternie zaprojektowane przejścia autokarowe. Każdy autokar w skali podłużnej 1:87. Wagon sterowniczy z potrójnymi reflektorami i dwoma czerwonymi tylnymi światłami LED. Od 26 października 2021 r. dzięki nowemu „Klimaticket” można podróżować regionalnie, ponadregionalnie i na terenie całej Austrii na jednym bilecie różnymi środkami transportu. Celem jest zachęcenie większej liczby obywateli do podróżowania pociągiem. Z inicjatywy Federalnego Ministerstwa Ochrony Klimatu, Środowiska, Energii, Mobilności, Innowacji i Technologii, Minister Ochrony Klimatu Leonore Gewessler zaprezentowała pociąg ÖBB Railjet i wieloczłonowy pociąg KISS prywatnej WestBahn w projekcie biletu klimatycznego, aby zbiegać się z wprowadzenie biletu klimatycznego. Przesłanie trafi również do sąsiednich krajów, ponieważ pociągi Railjet kursują m.in. do Frankfurtu nad Menem.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 61501 – 8-częściowy zestaw: „Klimajet”, ÖBB

    5 267,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    8-częściowy zestaw „Klimajet” Austriackich Kolei Federalnych. W skład składu wchodzi lokomotywa elektryczna 1116 244-5, cztery wagony klasy Economy, wagon I klasy, wagon restauracyjny i wagon sterowniczy.
    – Model jest wyposażony w 16-bitowy dźwięk
    – dla jeszcze lepszej jakości dźwięku
    – Unikalna edycja w specjalnym opakowaniu
    – Z misternym nadrukiem w stylu „Klimaticket”
    – W trybie cyfrowym z przełączanymi światłami drogowymi i indywidualnie przełączanymi światłami przednimi lub tylnymi
    – Z przełączanymi cyfrowo oświetlenie wewnętrzne i złącza przewodzące prąd
    – Wagon sterowniczy z wbudowanym dekoderem funkcji
    – Licencjonowany model ÖBB
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.
    Model lokomotywy jest wyposażony z jednej strony w czterobiegunowe złącze elektryczne. W przypadku obsługi pociągów typu push-pull pobór prądu między lokomotywą a wagonem sterowniczym ROCO Railjet można przełączać za pomocą przełączników DIP. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy cały pociąg ma sprzęg elektryczny. Imitacja wystroju wnętrza uzależniona jest od klasyfikacji każdego autokaru. Misternie zaprojektowane przejścia autokarowe. Każdy autokar w skali podłużnej 1:87. Wagon sterowniczy z potrójnymi reflektorami i dwoma czerwonymi tylnymi światłami LED. Od 26 października 2021 r. dzięki nowemu „Klimaticket” można podróżować regionalnie, ponadregionalnie i na terenie całej Austrii na jednym bilecie różnymi środkami transportu. Celem jest zachęcenie większej liczby obywateli do podróżowania pociągiem. Z inicjatywy Federalnego Ministerstwa Ochrony Klimatu, Środowiska, Energii, Mobilności, Innowacji i Technologii, Minister Ochrony Klimatu Leonore Gewessler zaprezentowała pociąg ÖBB Railjet i wieloczłonowy pociąg KISS prywatnej WestBahn w projekcie biletu klimatycznego, aby zbiegać się z wprowadzenie biletu klimatycznego. Przesłanie trafi również do sąsiednich krajów, ponieważ pociągi Railjet kursują m.in. do Frankfurtu nad Menem.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 61500 – 8-częściowy zestaw: „Klimajet”, ÖBB

    3 772,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    8-częściowy zestaw „Klimajet” Austriackich Kolei Federalnych. W skład składu wchodzi lokomotywa elektryczna 1116 244-5, cztery wagony klasy Economy, wagon I klasy, wagon restauracyjny i wagon sterowniczy.
    – Unikalna edycja w specjalnym opakowaniu
    – Z drobiazgowym nadrukiem w projekcie „Klimaticket”
    – Modele z wałem NEM i zamkniętym sztywnym sprzęgłem
    – Wagon z kabiną sterowniczą z interfejsem PluX16
    – Licencjonowany model ÖBB
    – Dostępna kabina kierowcy.
    Z21 Imitacja wystroju wnętrza zależy od klasyfikacji każdego autokaru . Misternie zaprojektowane przejścia autokarowe. Każdy autokar w skali podłużnej 1:87. Wagon sterowniczy z potrójnymi reflektorami i dwoma czerwonymi tylnymi światłami LED. Od 26 października 2021 r. dzięki nowemu „KlimaTicket” można podróżować regionalnie, ponadregionalnie i na terenie całej Austrii na jednym bilecie różnymi środkami transportu. Celem jest zachęcenie większej liczby obywateli do podróżowania pociągiem. Z inicjatywy Federalnego Ministerstwa Ochrony Klimatu, Środowiska, Energii, Mobilności, Innowacji i Technologii, Minister Ochrony Klimatu Leonore Gewessler zaprezentowała pociąg ÖBB Railjet i wieloczłonowy pociąg KISS prywatnej WestBahn w projekcie biletu klimatycznego, aby zbiegać się z wprowadzenie biletu klimatycznego. Przesłanie trafi również do sąsiednich krajów, ponieważ pociągi Railjet kursują m.in. do Frankfurtu nad Menem. Uwaga: W przypadku pracy w systemach cyfrowych wagon kontrolny musi być wyposażony w odpowiedni dekoder. Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi!

    Dodaj do koszyka
  • Roco 61495 – częściowy zestaw: Lokomotywa elektryczna 1670.27 z pociągiem osobowym, ÖBB

    2 727,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Zestaw jubileuszowy „150 lat kolei w Vorarlbergu” – składający się z lokomotywy elektrycznej klasy 1670 i czterech wagonów Austriackich Kolei Federalnych. W skład składu wchodzi lokomotywa elektryczna klasy 1670, trzy wagony „Schlieren” typu Bpo oraz wagon bagażowy „Spanten” typu Dih. Aktualizacja lokomotywy!
    – Autentyczna formacja pociągu P 5519 (Bregenz – Landeck) w latach 80.
    – Lokomotywa z interfejsem PluX22 i dźwiękiem dostępne po raz pierwszy
    – W trybie cyfrowym z indywidualnie przełączanymi reflektorami lub tylnymi światłami
    – Z przełączanym oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym
    – Premiera : trener „Schlieren” po remoncie nadwozia; w zielonej liberii
    – Z zestawem wyrytych znaków w zestawie Otwarcie kolei Vorarlberg (Lindau
    – Bludenz, Lauterach
    – St. Margrethen i Feldkirch
    – Buchs.
    1 lipca 1872 r. zapoczątkowało erę kolei w Vorarlbergu. Aby poprawić efektywność ekonomiczną kolei Vorarlberg, niezbędne było bezpośrednie połączenie z siecią kolejową monarchii. W ten sposób kolej Vorarlberg była praktycznie pierwszym zrealizowanym projektem połączenia kolejowego z innymi kolejami w Austrii. Została otwarta wraz z Arlbergbahn w 1884 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 61494 – częściowy zestaw: Lokomotywa elektryczna 1670.27 z pociągiem osobowym, ÖBB

    2 681,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Zestaw jubileuszowy „150 lat kolei w Vorarlbergu” – składający się z lokomotywy elektrycznej klasy 1670 i czterech wagonów Austriackich Kolei Federalnych. W skład składu wchodzi lokomotywa elektryczna klasy 1670, trzy wagony „Schlieren” typu Bpo oraz wagon bagażowy „Spanten” typu Dih. Aktualizacja lokomotywy!
    – Autentyczna formacja pociągu P 5519 (Bregenz – Landeck) w latach 80.
    – Lokomotywa z interfejsem PluX22 i dźwiękiem dostępne po raz pierwszy
    – W trybie cyfrowym z indywidualnie przełączanymi reflektorami lub tylnymi światłami
    – Z przełączanym oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym
    – Premiera : trener „Schlieren” po remoncie nadwozia; w zielonej liberii
    – Z zestawem wyrytych znaków w zestawie Otwarcie kolei Vorarlberg (Lindau
    – Bludenz, Lauterach
    – St. Margrethen i Feldkirch
    – Buchs.
    1 lipca 1872 r. zapoczątkowało erę kolei w Vorarlbergu. Aby poprawić efektywność ekonomiczną kolei Vorarlberg, niezbędne było bezpośrednie połączenie z siecią kolejową monarchii. W ten sposób kolej Vorarlberg była praktycznie pierwszym zrealizowanym projektem połączenia kolejowego z innymi kolejami w Austrii. Została otwarta wraz z Arlbergbahn w 1884 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 61493 – częściowy zestaw: Lokomotywa elektryczna 1670.27 z pociągiem osobowym, ÖBB

    2 221,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Zestaw jubileuszowy „150 lat kolei w Vorarlbergu” – składający się z lokomotywy elektrycznej klasy 1670 i czterech wagonów Austriackich Kolei Federalnych. W skład składu wchodzi lokomotywa elektryczna klasy 1670, trzy wagony „Schlieren” typu Bpo oraz wagon bagażowy „Spanten” typu Dih. Aktualizacja lokomotywy!
    – Autentyczna formacja pociągu P 5519 (Bregenz – Landeck) w latach 80.
    – Po raz pierwszy dostępna lokomotywa z interfejsem PluX22
    – Z przełączanym oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym
    – Premiera: wagon „Schlieren” po remoncie nadwozia; w zielonej liberii
    – Z zestawem wyrytych znaków w zestawie Otwarcie kolei Vorarlberg (Lindau
    – Bludenz, Lauterach
    – St. Margrethen i Feldkirch
    – Buchs.
    1 lipca 1872 r. zapoczątkowało erę kolei w Vorarlbergu. Aby poprawić efektywność ekonomiczną kolei Vorarlberg, niezbędne było bezpośrednie połączenie z siecią kolejową monarchii. W ten sposób kolej Vorarlberg była praktycznie pierwszym zrealizowanym projektem połączenia kolejowego z innymi kolejami w Austrii. Została otwarta wraz z Arlbergbahn w 1884 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 69139 – Elektryczny zespół trakcyjny Plan V, NS

    2 185,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Elektryczny zespół trakcyjny Plan V Holenderskich Kolei Państwowych. Aktualizacja!
    – Model z interfejsem PluX22 i dekoderem dźwięku PluX22 dostępny po raz pierwszy
    – Model z autentycznymi i delikatnie zaprojektowanymi pantografami
    – Misternie zaprojektowany model z wieloma oddzielnie nakładanymi częściami wtyczek
    – Model wyposażony w dekoder dźwięku i funkcji.
    Dwuczęściowy holenderski Elektryczny zespół trakcyjny Plan V, który był lepiej znany w Holandii jako „Mat ’64” lub pod pseudonimem Apekop (Małpa Głowa) – stał się jednym ze standardowych lokalnych pociągów Holenderskich Kolei Państwowych w połowie lat 60-tych. Z łącznie 246 jednostkami był to najczęściej budowany zespół trakcyjny NS w tym czasie. Począwszy od serii V3, nowa kolorystyka Holenderskich Kolei Państwowych została zastosowana również do jednostek Plan V 415: jasnożółty z szarymi detalami z przodu i trzema niebieskimi, ukośnymi paskami z każdej strony jednostki. Zespoły trakcyjne były używane na prawie wszystkich zelektryfikowanych liniach kolejowych w Holandii, dopóki nie zostały ostatecznie złomowane.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 63139 – Elektryczny zespół trakcyjny Plan V, NS

    2 185,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Elektryczny zespół trakcyjny Plan V Holenderskich Kolei Państwowych. Aktualizacja!
    – Model z interfejsem PluX22 i dekoderem dźwięku PluX22 dostępny po raz pierwszy
    – Model z autentycznymi i delikatnie zaprojektowanymi pantografami
    – Misternie zaprojektowany model z wieloma oddzielnie nakładanymi częściami wtyczek
    – Model wyposażony w dekoder dźwięku i funkcji Dwuczęściowy holenderski Elektryczny zespół trakcyjny Plan V, który był lepiej znany w Holandii jako „Mat ’64” lub pod pseudonimem Apekop (Małpa Głowa)
    – stał się jednym ze standardowych lokalnych pociągów Holenderskich Kolei Państwowych w połowie lat 60-tych. Z łącznie 246 jednostkami był to najczęściej budowany zespół trakcyjny NS w tym czasie. Począwszy od serii V3, nowa kolorystyka Holenderskich Kolei Państwowych została zastosowana również do jednostek Plan V 415: jasnożółty z szarymi detalami z przodu i trzema niebieskimi, ukośnymi paskami z każdej strony jednostki. Zespoły trakcyjne były używane na prawie wszystkich zelektryfikowanych liniach kolejowych w Holandii, dopóki nie zostały ostatecznie złomowane.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 63138 – Elektryczny zespół trakcyjny Plan V, NS

    1 449,00 

    Chwilowo niedostępny. Zapytaj o czas realizacji.

    Elektryczny zespół trakcyjny Plan V Holenderskich Kolei Państwowych. Aktualizacja!
    – Po raz pierwszy dostępny z interfejsem PluX22
    – Model z autentycznymi i delikatnie zaprojektowanymi pantografami
    – Misternie zaprojektowany model z wieloma oddzielnie nakładanymi częściami wtykowymi.
    Dwuczęściowy holenderski plan elektryczny zespołu trakcyjnego V, który był lepiej znany w Holandii jako „Mat” 64″ lub pod pseudonimem Apekop (Małpa Głowa) – w połowie lat 60. stał się jednym ze standardowych pociągów lokalnych Holenderskich Kolei Państwowych. Z łącznie 246 jednostkami był to najczęściej budowany zespół trakcyjny NS w tym czasie. Począwszy od serii V3, nowa kolorystyka Holenderskich Kolei Państwowych została zastosowana również do jednostek Plan V 415: jasnożółty z szarymi detalami z przodu i trzema niebieskimi, ukośnymi paskami z każdej strony jednostki. Zespoły trakcyjne były używane na prawie wszystkich zelektryfikowanych liniach kolejowych w Holandii, dopóki nie zostały ostatecznie złomowane.

    Dodaj do koszyka