Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Liczba napędzanych osi: 1
Wyświetlanie wszystkich wyników: 11
-
Roco 7320023 – Cyfrowy kolejowy żuraw obrotowy, Volkerrail
4 025,00 złDodaj do koszykaKolejowy żuraw obrotowy firmy Volkerrail z rzeczywistymi, sterowanymi cyfrowo funkcjami operacyjnymi. model z edycji! Funkcje:
– niezależna jazda
– możliwość swobodnego poruszania się w pociągu blokowym
– górny wózek żurawia z wysięgnikiem obracany o 360°
– wysięgnik podnoszony i opuszczany
– wysuwany i chowany wysięgnik teleskopowy
– możliwość podnoszenia i opuszczania haka dźwigu nad wielokrotnym krążkiem linowym
– Kabina operatora żurawia z włączanym oświetleniem zewnętrznym
– Włączana lampa robocza na wysięgniku teleskopowym
– Z wbudowanym dekoderem cyfrowym i włączanymi funkcjami światła i dźwięku
– Ruchomy wysięgnik
– Wóz ochronny z blokiem łożyska, przeciwwagą i wspornikami
– Sterowanie za pomocą Z21 multiMAUS lub Z21 ????MAUS
– Specjalnie dostosowane sterowanie żurawiem w aplikacji Z21
– Sterowanie za pomocą PS4-Controller.W pełni funkcjonalny model 6-osiowego kolejowego żurawia obrotowego z ruchomym wysięgnikiem teleskopowym. Żuraw może podróżować samodzielnie lub po ręcznym odblokowaniu sprzęgła zębatego jako część pociągu. Górny wózek można obracać o 360° bez ogranicznika. Wszystkie ruchy obrotowe i podnoszące są wyposażone w mechanizm łagodnego startu i zatrzymania. Oznacza to, że możesz się świetnie bawić, podnosząc mosty lub układając zwrotnice i jarzma torów. Wysięgnik poziomy nadaje się do pracy pod napowietrznymi liniami trakcyjnymi. Wysięgnik teleskopowy można przechylać i rozkładać teleskopowo w dowolnej pozycji roboczej, nawet z ładunkiem przymocowanym do haka żurawia.
-
Roco 7310023 – Cyfrowy kolejowy żuraw obrotowy, Volkerrail
4 025,00 złDodaj do koszykaKolejowy żuraw obrotowy firmy Volkerrail z rzeczywistymi, sterowanymi cyfrowo funkcjami operacyjnymi. model z edycji! Funkcje:
– niezależna jazda
– możliwość swobodnego poruszania się w pociągu blokowym
– górny wózek żurawia z wysięgnikiem obracany o 360°
– wysięgnik podnoszony i opuszczany
– wysuwany i chowany wysięgnik teleskopowy
– możliwość podnoszenia i opuszczania haka dźwigu nad wielokrotnym krążkiem linowym
– Kabina operatora żurawia z włączanym oświetleniem zewnętrznym
– Włączana lampa robocza na wysięgniku teleskopowym
– Z wbudowanym dekoderem cyfrowym i przełączanymi funkcjami światła i dźwięku
– Ruchome podpory z załadowanymi cokołami
– Wóz ochronny z blokiem łożyska, przeciwwagą i cokołami podporowymi
– Sterowanie za pomocą Z21 multiMAUS lub Z21 ????MAUS
– Specjalnie dostosowane sterowanie żurawiem w aplikacji Z21
– Sterowanie za pomocą PS4-Controller.W pełni funkcjonalny model 6-osiowego kolejowego żurawia obrotowego z ruchomym wysięgnikiem teleskopowym. Żuraw może podróżować samodzielnie lub po ręcznym odblokowaniu sprzęgła zębatego jako część pociągu. Górny wózek można obracać o 360° bez ogranicznika. Wszystkie ruchy obrotowe i podnoszące są wyposażone w mechanizm łagodnego startu i zatrzymania. Oznacza to, że możesz się świetnie bawić, podnosząc mosty lub układając zwrotnice i jarzma torów. Wysięgnik poziomy nadaje się do pracy pod napowietrznymi liniami trakcyjnymi. Wysięgnik teleskopowy można przechylać i rozkładać teleskopowo w dowolnej pozycji roboczej, nawet z ładunkiem przymocowanym do haka żurawia.
-
Roco 72804 – Obrotowa odśnieżarka Beilhack, Conrail
2 369,00 złDodaj do koszykaObrotowa odśnieżarka Beilhack amerykańskiej firmy kolejowej Conrail. Model edycji!
– Precyzyjnie odwzorowana odśnieżarka z długą platformą pojazdu, zmodyfikowanym wyposażeniem odśnieżarki, reflektorami i reflektorami do rowów
– Model samojezdny
– Delikatnie zaprojektowany model z cyfrowo przełączanymi funkcjami: podnoszenie i opuszczanie sprzętu odśnieżającego, obrotowe wirniki
– Możliwość obrócona o 180°.
Odśnieżarka wyprodukowana przez bawarską firmę „Beilhack” została również wyeksportowana do USA. Zaletą odśnieżarki Beilhack jest prosta obsługa. Dzięki temu do eksploatacji nie jest potrzebny oddzielny pojazd trakcyjny. Równie dużą zaletą jest to, że odśnieżarka może samodzielnie zmieniać kierunek, ponieważ całą platformę pojazdu można obrócić o 180 stopni. -
Roco 78021 – Lokomotywa spalinowa 335 220-0, DB AG
1 541,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 335 220 Deutsche Bahn
– Division Bahnbau Gruppe.
– Wyposażony w cyfrowe sprzęgło manewrowe
– gwarantowana więcej zabawy
– Trzpień silnika i skrzynia biegów wykonane z odlewanego metalu, dzięki czemu większa masa własna i większa siła pociągowa
– Bogate detale modelu z wieloma wtykanymi częściami i wolnostojącymi uchwytami
– Autentyczne światło funkcje dźwiękowe przełączane przez pokładowy dekoder
– Dobra widoczność przez replikę kabiny maszynisty
– Kondensator buforowy zapewniający bezprzerwowe zasilanie.W przypadku manewrowania wagonów pasażerskich i towarowych na stacjach kolejowych Deutsche Bahn polegała na mniejszych lokomotywach manewrowych już na wczesnym etapie. Dalszy rozwój Köf 11, z przenoszeniem mocy przez wały Cardana i dodatkowym napędem osi, został zaprezentowany przez firmę Gmeinder w 1965 roku. Dwieście pięćdziesiąt jeden lokomotyw manewrowych, początkowo nazywanych Köf 12, dostarczono do Deutsche Bundesbahn w klasie 333. Wiele lokomotywy miały zainstalowane zdalne sterowanie radiowe, aby ratować personel od końca lat 80-tych. DB wyznaczyła te lokomotywy na klasę 335. Niektóre z małych lokomotyw były nadal w służbie Bahnbau Gruppe od 2010 roku.
-
Roco 72021 – Lokomotywa spalinowa 335 220-0, DB AG
1 541,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 335 220 Deutsche Bahn
– Division Bahnbau Gruppe.
– Wyposażony w cyfrowe sprzęgło manewrowe
– gwarantowana więcej zabawy
– Trzpień silnika i skrzynia biegów wykonane z odlewanego metalu, dzięki czemu większa masa własna i większa siła pociągowa
– Bogate detale modelu z wieloma wtykanymi częściami i wolnostojącymi uchwytami
– Autentyczne światło funkcje dźwiękowe przełączane przez pokładowy dekoder
– Dobra widoczność przez replikę kabiny maszynisty
– Kondensator buforowy zapewniający bezprzerwowe zasilanie.W przypadku manewrowania wagonów pasażerskich i towarowych na stacjach kolejowych Deutsche Bahn polegała na mniejszych lokomotywach manewrowych już na wczesnym etapie. Dalszy rozwój Köf 11, z przenoszeniem mocy przez wały Cardana i dodatkowym napędem osi, został zaprezentowany przez firmę Gmeinder w 1965 roku. Dwieście pięćdziesiąt jeden lokomotyw manewrowych, początkowo nazywanych Köf 12, dostarczono do Deutsche Bundesbahn w klasie 333. Wiele lokomotywy miały zainstalowane zdalne sterowanie radiowe, aby ratować personel od końca lat 80-tych. DB wyznaczyła te lokomotywy na klasę 335. Niektóre z małych lokomotyw były nadal w służbie Bahnbau Gruppe od 2010 roku.
-
Roco 79002 – Obrotowa odśnieżarka Beilhack, DB
2 369,00 złDodaj do koszykaObrotowa odśnieżarka Beilhack Deutsche Bundesbahn. Model edycji!
– Model samojezdny
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma cyfrowo przełączanymi funkcjami: podnoszenie i opuszczanie sprzętu odśnieżającego, obracające się śmigła
– Platformę pojazdu można obrócić o 180°.CO JEŚLI…? … nadejdzie kolejna zima! Od początku ery kolei konieczne było oczyszczanie torów na wypadek opadów śniegu lub zasp. Spektrum pojazdów szynowych obejmuje zarówno proste pługi śnieżne, jak i duże pługi śnieżne oraz wysokowydajne dmuchawy śnieżne. Od lat 60. XX wieku Deutsche Bundesbahn musiała wymienić przestarzałe, wciąż napędzane parą odśnieżarki. W Alpach, w regionie Allgäu i za granicą testowano różne małe ciężkie pojazdy z agregatami do odśnieżania z silnikiem Diesla firmy Beilhack. Wadą tych pojazdów była konieczność zastosowania dodatkowej lokomotywy do paszy. Aby jeszcze bardziej efektywnie odśnieżać, opracowano samobieżną, wysokowydajną odśnieżarkę. Dzięki temu DB mógł poradzić sobie ze śniegiem o wysokości do 3 metrów. W ten sposób DB byłby optymalnie przygotowany do radzenia sobie z kaprysami pogody. Jednak po szeroko zakrojonych testach, seryjna dostawa do Deutsche Bundesbahn została opóźniona do początku lat 90. XX wieku.
-
Roco 71002 – Obrotowa dmuchawa śniegowa Beilhack, DB
2 369,00 złDodaj do koszykaObrotowa odśnieżarka Beilhack Deutsche Bundesbahn. Model edycji!
– Model samojezdny
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma cyfrowo przełączanymi funkcjami: podnoszenie i opuszczanie sprzętu odśnieżającego, obracające się śmigła
– Platformę pojazdu można obrócić o 180°.CO JEŚLI…? … nadejdzie kolejna zima! Od początku ery kolei konieczne było oczyszczanie torów na wypadek opadów śniegu lub zasp. Spektrum pojazdów szynowych obejmuje zarówno proste pługi śnieżne, jak i duże pługi śnieżne oraz wysokowydajne dmuchawy śnieżne. Od lat 60. XX wieku Deutsche Bundesbahn musiała wymienić przestarzałe, wciąż napędzane parą odśnieżarki. W Alpach, w regionie Allgäu i za granicą testowano różne małe ciężkie pojazdy z agregatami do odśnieżania z silnikiem Diesla firmy Beilhack. Wadą tych pojazdów była konieczność zastosowania dodatkowej lokomotywy do paszy. Aby jeszcze bardziej efektywnie odśnieżać, opracowano samobieżną, wysokowydajną odśnieżarkę. Dzięki temu DB mógł poradzić sobie ze śniegiem o wysokości do 3 metrów. W ten sposób DB byłby optymalnie przygotowany do radzenia sobie z kaprysami pogody. Jednak po szeroko zakrojonych testach, seryjna dostawa do Deutsche Bundesbahn została opóźniona do początku lat 90. XX wieku.
-
Roco 79039 – Cyfrowy żuraw obrotowy, SERSA
4 025,00 złDodaj do koszykaObrotowy żuraw kolejowy Grupy Sersa dostępny z autentycznymi funkcjami obsługi. Może być sterowany cyfrowo. Model edycji! Funkcje:
– Model samojezdny
– Możliwa funkcja wolnego koła w pociągu
– Nadwozie żurawia z wysięgnikiem można obracać o 360°
– Wysięgnik żurawia można podnosić lub opuszczać
– Wysięgnik teleskopowy można wyciągać i wsuwać
– Możliwość mocowania haków żurawia podniesiona lub opuszczona
– Kabina operatora dźwigu z włączanym oświetleniem zewnętrznym
– Włączane lampy robocze na wysięgniku teleskopowym
– Model z wbudowanym cyfrowym dekoderem i przełączanymi funkcjami światła i dźwięku
– Ruchome wysięgniki
– Wagon barierowy z blokiem łożyskowym, przeciwwagą i podporami
– Sterowanie przez Z21 multiMAUS lub Z21 ᴡʟᴀɴMAUS
– Specjalnie przystosowane sterowanie żurawiem w aplikacji Z21
– Sterowanie przez sterownik PS4.
W pełni funkcjonalny model 6-osiowego żurawia obrotowego z ruchomym wysięgnikiem teleskopowym. Żuraw jest samojezdny, ale dzięki ręcznie odblokowywanemu sprzęgłu skrzyni biegów może jeździć również pociągiem. Platforma pojazdu żurawia może być obracana o 360° i nie ma ograniczenia obrotu. Wszystkie ruchy obracania i podnoszenia można wykonywać za pomocą funkcji Soft Start i Stop. To świetny sposób na zabawne podnoszenie i przesuwanie mostów lub układanie przełączników i jarzm gąsienic. Wysięgnik poziomy jest idealny, gdy operator dźwigu obsługuje dźwig. Wysięgnik teleskopowy można wycierać i przesuwać teleskopowo w dowolnej pozycji roboczej, nawet z ładunkiem na haku dźwigu. -
Roco 73039 – Cyfrowy żuraw obrotowy, SERSA
4 025,00 złDodaj do koszykaObrotowy żuraw kolejowy Grupy Sersa dostępny z autentycznymi funkcjami obsługi. Może być sterowany cyfrowo. Model edycji! Funkcje:
– Model samojezdny
– Możliwa funkcja wolnego koła w pociągu
– Nadwozie żurawia z wysięgnikiem można obracać o 360°
– Wysięgnik żurawia można podnosić lub opuszczać
– Wysięgnik teleskopowy można wyciągać i wsuwać
– Możliwość mocowania haków żurawia podniesiona lub opuszczona
– Kabina operatora dźwigu z włączanym oświetleniem zewnętrznym
– Włączane lampy robocze na wysięgniku teleskopowym
– Model z wbudowanym cyfrowym dekoderem i przełączanymi funkcjami światła i dźwięku
– Ruchome wysięgniki
– Wagon barierowy z blokiem łożyskowym, przeciwwagą i podporami
– Sterowanie przez Z21 multiMAUS lub Z21 ᴡʟᴀɴMAUS
– Specjalnie przystosowane sterowanie żurawiem w aplikacji Z21
– Sterowanie przez sterownik PS4.
W pełni funkcjonalny model 6-osiowego żurawia obrotowego z ruchomym wysięgnikiem teleskopowym. Żuraw jest samojezdny, ale dzięki ręcznie odblokowywanemu sprzęgłu skrzyni biegów może jeździć również pociągiem. Platforma pojazdu żurawia może być obracana o 360° i nie ma ograniczenia obrotu. Wszystkie ruchy obracania i podnoszenia można wykonywać za pomocą funkcji Soft Start i Stop. To świetny sposób na zabawne podnoszenie i przesuwanie mostów lub układanie przełączników i jarzm gąsienic. Wysięgnik poziomy jest idealny, gdy operator dźwigu obsługuje dźwig. Wysięgnik teleskopowy można wycierać i przesuwać teleskopowo w dowolnej pozycji roboczej, nawet z ładunkiem na haku dźwigu. -
Roco 79003 – Obrotowa dmuchawa śniegowa Beilhack, ÖBB Infra
2 369,00 złDodaj do koszykaRotacyjna odśnieżarka Beilhack firmy ÖBB-Infrastruktur. Model edycji!
– Model samojezdny
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma cyfrowo przełączanymi funkcjami: podnoszenie i opuszczanie sprzętu do odśnieżania, obracające się śmigła
– Platformę pojazdu można obrócić o 180°.
W 2019 roku ÖBB-Infrastruktur AG wprowadziła nową wysokowydajną odśnieżarkę do eksploatacji. Nawet dwa 12-cylindrowe silniki MAN o mocy 793 kW (ok. 1100 KM) są zainstalowane w lokomotywie, która służy do odśnieżania torów kolejowych. Jeden silnik napędza pojazd, drugi służy do obsługi dmuchawy. Odśnieżarka może obsłużyć do 10 000 ton śniegu na godzinę przy zasięgu wyrzutu 40 metrów. Dozwolony jest do jazdy z prędkością do 100 km/h podczas przejazdów transferowych. Obręcz, którą można obracać o 180°, umożliwia jej obracanie się w miejscu. Dzięki temu firmy kolejowe mogą sprostać nawet najbardziej wymagającym alpejskim warunkom pogodowym. -
Roco 71003 – Obrotowa dmuchawa śniegowa Beilhack, ÖBB Infra
2 369,00 złDodaj do koszykaRotacyjna odśnieżarka Beilhack firmy ÖBB-Infrastruktur. Model edycji!
– Model samojezdny
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma cyfrowo przełączanymi funkcjami: podnoszenie i opuszczanie sprzętu do odśnieżania, obracające się śmigła
– Platformę pojazdu można obrócić o 180°.
W 2019 roku ÖBB-Infrastruktur AG wprowadziła nową wysokowydajną odśnieżarkę do eksploatacji. Nawet dwa 12-cylindrowe silniki MAN o mocy 793 kW (ok. 1100 KM) są zainstalowane w lokomotywie, która służy do odśnieżania torów kolejowych. Jeden silnik napędza pojazd, drugi służy do obsługi dmuchawy. Odśnieżarka może obsłużyć do 10 000 ton śniegu na godzinę przy zasięgu wyrzutu 40 metrów. Dozwolony jest do jazdy z prędkością do 100 km/h podczas przejazdów transferowych. Obręcz, którą można obracać o 180°, umożliwia jej obracanie się w miejscu. Dzięki temu firmy kolejowe mogą sprostać nawet najbardziej wymagającym alpejskim warunkom pogodowym.












