Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Liczba napędzanych osi: 2
Wyświetlanie 1–16 z 126 wyników
-
MTB PKP SN61-02 – Wagon spalinowy, motorowy
Zobacz więcejModel wagonu SN61 polskich kolei do przewozów pasażerskich i ekspresowych. Samochody były produkowane w latach 1960-1975 w fabryce Ganz-MÁVAG w Budapeszcie i dostarczane w liczbie 250 sztuk. Napędzany silnikiem Ganz-Jendrassik o mocy 380 kW z 5-biegową skrzynią biegów. Wyposażony w generator pary do ogrzewania do 3 przyczep. W trakcie produkcji zmodernizowano konstrukcję, co różnicuje obie wersje konstrukcyjne poprzez zmiany w podwoziu.
Model wyposażony w oświetlenie wewnętrzne, interfejs Plux16
-
Fleischmann 742081 – Diesel zespół trakcyjny 642 331-2, Regiojet
1 863,00 złDodaj do koszykaDiesel zespół trakcyjny 642 331 Regiojet.
– Wbudowane okna
– Jednostka umeblowana – oświetlenie wewnętrzne można doposażyć
– Każda jednostka ze zintegrowanym metalowym wózkiem z odlewanego ciśnieniowo
– Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.Zamknięte sprzężenie z ścisłym połączeniem ruchu sprzęgu na takkobie Wózek między pojazdami. Manekin sprzęgu na końcach pojazdów. Do opakowania dołączony jest adapter z wałem sprzęgającym zgodny z normą NEM 355 oraz złączami PROFI 9545 do trakcji wielokrotnej.
-
Fleischmann 742011 – Diesel zespół trakcyjny 642 331-2, Regiojet
1 288,00 złDodaj do koszykaDiesel zespół trakcyjny 642 331 Regiojet.
– Okna wpuszczane
– Jednostka umeblowana – oświetlenie wewnętrzne można doposażyć
– Każda jednostka ze zintegrowanym metalowym wózkiem z odlewu ciśnieniowego.Zamknięte sprzężenie z ciasnym połączeniem ruchu sprzęgu na takskobie Wózek między pojazdami. Manekin sprzęgu na końcach pojazdów. Do opakowania dołączony jest adapter z wałem sprzęgającym zgodny z normą NEM 355 oraz złączami PROFI 9545 do trakcji wielokrotnej.
-
Fleischmann 742080 – Diesel zespół trakcyjny 642 057-3, DB AG
1 863,00 złDodaj do koszykaDieslowy zespół trakcyjny 642 057-3 Deutsche Bahn.
– „Desiro” Erzgebirgsbahn
– Eksploatacja w transporcie transgranicznym między Niemcami a Republiką Czeską
– Każda jednostka ze zintegrowanym metalowym podwoziem z odlewu ciśnieniowego
– Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.Ścisłe sprzężenie z ścisłym połączeniem ruchu sprzęgu na takkobie Wózek między pojazdami. Manekin sprzęgu na końcach pojazdów. Do opakowania dołączony jest adapter z wałem sprzęgającym zgodny z normą NEM 355 oraz złączami PROFI 9545 do trakcji wielokrotnej.
-
Fleischmann 742010 – Diesel zespół trakcyjny 642 057-3, DB AG
1 288,00 złDodaj do koszykaDieslowy zespół trakcyjny 642 057 Deutsche Bahn.
– „Desiro” kolei Erzgebirgsbahn
– Eksploatacja w transporcie transgranicznym między Niemcami a Republiką Czeską
– Każda jednostka ze zintegrowanym metalowym podwoziem z odlewu ciśnieniowego.Zamknięte sprzężenie z ciasnym połączeniem sprzęgu na takkobie Wózek między pojazdami. Manekin sprzęgu na końcach pojazdów. Do opakowania dołączony jest adapter z wałem sprzęgającym zgodny z normą NEM 355 oraz złączami PROFI 9545 do trakcji wielokrotnej.
-
Fleischmann 7770001 – Zestaw 8-częściowy: Zespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602, DB
3 864,00 złDodaj do koszykaZespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602 Niemieckich Kolei Federalnych. Składa się z dwóch głowic napędowych (jedna zmotoryzowana) i sześciu wagonów pośrednich.
– Wersja z turbiną gazową naszego popularnego zespołu trakcyjnego TEE/Intercity
– 8-częściowa, zgodna z prototypem
– Fabrycznie wyposażona w oświetlenie wewnętrzne
– Z dźwiękiem w obu zespołach końcowych.Ponieważ osiągi napędzanego silnikiem wysokoprężnym VT 11,5 (klasa 601 ) okazały się niewystarczające, w 1971 roku cztery głowice napędowe zostały przerobione na napęd turbiny gazowej, której najbardziej rzucającą się w oczy cechą były duże wloty powietrza przed kabiną maszynisty, zaopatrujące turbinę w powietrze. Wady te powodowały, że eksploatacja tych pociągów stawała się coraz bardziej nieekonomiczna, dlatego też zespoły trakcyjne kursujące pod oznaczeniem klasy 602 zostały ponownie wycofane z eksploatacji przez DB w latach 1978 i 1979. Do celów muzealnych zachowała się jedynie głowica napędowa 602 003. Obecnie można go znaleźć w Muzeum DB w Norymberdze.
-
Fleischmann 7760001 – Zestaw 8-częściowy: Zespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602, DB
2 318,00 złDodaj do koszykaZespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602 Niemieckich Kolei Federalnych. Składa się z dwóch głowic napędowych (jedna zmotoryzowana) i sześciu wagonów pośrednich.
– Wersja z turbiną gazową naszego popularnego zespołu trakcyjnego TEE/Intercity
– 8-częściowa, zgodna z prototypem
– Fabrycznie wyposażona w oświetlenie wewnętrzne.Ponieważ osiągi napędzanego silnikiem wysokoprężnym VT 11.5 (klasa 601) okazały się niewystarczające, cztery wagony końcowe zostały w 1971 roku przerobione na napęd z turbiną gazową, których najbardziej uderzającą cechą były duże wloty powietrza przed kabiną kierowcy, które zaopatrywały turbinę w powietrze. Wady te powodowały, że eksploatacja tych pociągów stawała się coraz bardziej nieekonomiczna, dlatego zespoły trakcyjne kursujące pod oznaczeniem klasy 602 zostały ponownie wycofane z eksploatacji przez DB w 1978 i 1979 r. Do celów muzealnych zachował się jedynie wagon końcowy 602 003. Obecnie można go znaleźć w Muzeum DB w Norymberdze.
-
Fleischmann 7170001 – Lokomotywa parowa 52 5354-7, DR
1 978,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 52 5354 firmy kolejowej Niemieckiej Republiki Demokratycznej (Deutsche Reichsbahn).
– Stan po generalnym remoncie (GR) na RAW Stendal
– Nadaje się do pociągu nadkładowego, nr art. 6660013
– Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe
– Dostępna kabina kierowcy Z21!Od 1959 r. w Reichsbahnausbesserungswerk (RAW) Stendal przeprowadzono generalny remont (GR) szeregu lokomotyw. Lokomotywy zostały jedynie „odrafinowane” w wyniku wojny, a zużyte elementy lub niedostatecznie zwymiarowane zespoły wymagały wymiany. Oznaczało to, że podczas takich remontów wymieniano przede wszystkim tylko zewnętrzną komorę paleniskową i wózki. Lokomotywy zachowały swój pierwotny numer jezdny.
-
Fleischmann 7160001 – Lokomotywa parowa 52 5354-7, DR
1 403,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 52 5354 firmy kolejowej Niemieckiej Republiki Demokratycznej (Deutsche Reichsbahn).
– Stan po generalnym remoncie (GR) na RAW Stendal
– Nadaje się do pociągu nadkładowego, nr art. 6660013
– Dostępna kabina kierowcy Z21!Od 1959 r. w Reichsbahnausbesserungswerk (RAW) Stendal przeprowadzono generalny remont (GR) szeregu lokomotyw. Lokomotywy zostały jedynie „odrafinowane” w wyniku wojny, a zużyte elementy lub niedostatecznie zwymiarowane zespoły wymagały wymiany. Oznaczało to, że podczas takich remontów wymieniano przede wszystkim tylko zewnętrzną komorę paleniskową i wózki. Lokomotywy zachowały swój pierwotny numer jezdny.
-
Fleischmann 7170006 – Lokomotywa parowa klasy 24, DR
1 380,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa klasy 24 Niemieckich Kolei Państwowych.
– Nazywany „Steppenpferd”
– Konstrukcja z owiewkami dymu Wagnera
– Model z fabrycznie wlutowanym dekoderem.Klasa 24 była przeznaczona głównie do pociągów pasażerskich. Jednak ze względu na solidną konstrukcję, jej pole działania zostało wkrótce rozszerzone na lekkie pociągi towarowe, co uczyniło z niej niezawodną wielozadaniową lokomotywę do lżejszych usług.
-
Fleischmann 7160006 – Lokomotywa parowa klasy 24, DR
1 081,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa klasy 24 Niemieckich Kolei Państwowych.
– Nazywany „Steppenpferd”
– Konstrukcja z owiewkami dymu Wagnera.Klasa 24 była przeznaczona głównie do pociągów pasażerskich. Jednak ze względu na solidną konstrukcję, jej pole działania zostało wkrótce rozszerzone na lekkie pociągi towarowe, co uczyniło z niej niezawodną wielozadaniową lokomotywę do lżejszych usług.
-
Fleischmann 781390 – Lokomotywa parowa 55 3448, DB
1 297,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 55 3448 Deutsche Bundesbahn.
– Model z fabrycznie wlutowanym dekoderem
– Cyfrowo przełączana migocząca komora ogniowa
– Odlewana metalowa obudowa.Klasa 55.25-56 (dawniej pruski G 8.1), z której zbudowano prawie 5000 sztuk, miała moc wyjściową 1260 HP i maksymalna prędkość 55 km/h. Lokomotywa była używana głównie w pociągach towarowych i do ciężkich usług manewrowych.
-
Fleischmann 781310 – Lokomotywa parowa 55 3448, DB
998,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 55 3448 Deutsche Bundesbahn.
– Metalowe odlewane podwozie.Klasa 55.25-56 (dawniej pruski G 8.1), której wyprodukowano prawie 5000 egzemplarzy, miała moc wyjściową 1260 KM i maksymalną prędkość 55 km/h. Lokomotywa była używana głównie w pociągach towarowych i do ciężkich usług manewrowych.
-
Fleischmann 714575 – Lokomotywa parowa 01 102, DB
2 139,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 01 102 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Nowy projekt 2023!
– Projekt czwartej działki budowlanej ze wzmocnionymi hamulcami
– Wózek jezdny z kołami jezdnymi 1000 mm
– Kocioł w oryginalnej konstrukcji
– Witte deflektory dymu
– Zastosowanie w wysokiej jakości transporcie pociągów ekspresowych
– Tender 2’2′ T 34
– Niezakłócony widok między kotłem a podwoziem
– Cyfrowe przełączanie oświetlenia kabiny maszynisty i mechanizmu zaworowego.Dwucylindrowe silniki klasy 01 są uważane za pierwsze lokomotywy pociągów ekspresowych wyprodukowane zgodnie ze standardowym programem konstrukcyjnym. Po drugiej wojnie światowej DR zachował oryginalny projekt z dużymi deflektorami dymu Wagnera oraz pompami powietrza i zasilania we wnękach komór wędzarniczych. Z drugiej strony DB przesunął je z biegiem czasu na środek pojazdów, aby ułatwić lepszy widok na linię. Niemal w tym samym czasie wymienili duże owiewki dymu na owiewki Witte i zmienili większość stopni progowych. Pierwsze partie budowlane zostały wyposażone w koła jezdne o średnicy 800 mm i dopuszczone do jazdy z prędkością 120 km/h. Od 01 102 zastosowano koła przednie 1000 mm i wzmocniono hamulce, dzięki czemu dopuszczalna prędkość maksymalna mogła zostać zwiększona do 130 km/h. Do 1939 roku lokomotywy jeździły z nitowanymi przetargami konstrukcji 2’2′ T 32. Następnie nowe dostawy otrzymywały spawane 2’2′ T 34 tendry, a lokomotywy będące już w eksploatacji były stopniowo przebudowywane.
-
Fleischmann 714505 – Lokomotywa parowa 01 102, DB
1 564,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 01 102 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Nowy projekt 2023!
– Projekt czwartej działki budowlanej ze wzmocnionymi hamulcami
– Wózek jezdny z kołami jezdnymi 1000 mm
– Kocioł w oryginalnej konstrukcji
– Witte deflektory dymu
– Zastosowanie w wysokiej jakości transporcie pociągów ekspresowych
– Tender 2’2′ T 34
– Niezakłócony widok między kotłem a podwoziem
– Zainstalowane oświetlenie kabiny maszynisty i zaworów przełączane w trybie cyfrowym.Dwucylindrowe lokomotywy klasy 01 są uważane za pierwsze lokomotywy pociągów ekspresowych wyprodukowane zgodnie ze standardowym programem konstrukcyjnym. Po drugiej wojnie światowej DR zachował oryginalny projekt z dużymi deflektorami dymu Wagnera oraz pompami powietrza i zasilania we wnękach komór wędzarniczych. Z drugiej strony DB przesunął je z biegiem czasu na środek pojazdów, aby ułatwić lepszy widok na linię. Niemal w tym samym czasie wymienili duże owiewki dymu na owiewki Witte i zmienili większość stopni progowych. Pierwsze partie budowlane zostały wyposażone w koła jezdne o średnicy 800 mm i dopuszczone do jazdy z prędkością 120 km/h. Od 01 102 zastosowano koła przednie 1000 mm i wzmocniono hamulce, dzięki czemu dopuszczalna prędkość maksymalna mogła zostać zwiększona do 130 km/h. Do 1939 roku lokomotywy jeździły z nitowanymi przetargami konstrukcji 2’2′ T 32. Następnie nowe dostawy otrzymywały spawane 2’2′ T 34 tendry, a lokomotywy będące już w eksploatacji były stopniowo przebudowywane.
-
Fleischmann 714573 – Lokomotywa parowa 01 161, DRG
2 139,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 01 161 należąca do Niemieckich Kolei Państwowych. Nowy projekt na 2023 rok!
– Z szarym dachem kabiny maszynisty
– Zastosowanie w wysokiej jakości transporcie pociągów ekspresowych
– Owiewki dymu Wagnera
– Niezakłócony widok między kotłem a podwoziem
– Tender 2’2′ T 32
– Cyfrowe przełączanie oświetlenia kabiny maszynisty i mechanizmu zaworowego.Silniki dwucylindrowe lokomotyw klasy 01 są uważane za pierwsze lokomotywy pociągów ekspresowych wyprodukowane zgodnie ze standardowym programem konstrukcyjnym. Pierwsze partie budowlane zostały wyposażone w koła jezdne o średnicy 800 mm i dopuszczone do jazdy z prędkością 120 km/h. Od 01 102 zastosowano koła przednie 1000 mm i wzmocniono hamulce, dzięki czemu dopuszczalna prędkość maksymalna mogła zostać zwiększona do 130 km/h. Era lokomotyw klasy 01 rozpoczęła się wraz z letnim rozkładem jazdy 1934 roku. Wymagane od nich osiągi w kolejnych latach były dużym wyzwaniem zarówno dla lokomotyw, jak i dla personelu. Po drugiej wojnie światowej osiągi te nie zostały ponownie osiągnięte, dopóki nie wprowadzono lokomotyw elektrycznych i wielkogabarytowych lokomotyw spalinowych. Lokomotywa 01 161 przywiozła Henschela w 1935 roku do zajezdni w Hanowerze, która obsługiwała z centrum oś Wschód-Zachód Hamm-Magdeburg oraz oś Północ-Południe do Hamburga i Kassel.












