00,00 

Brak produktów w koszyku.

Liczba napędzanych osi: 2

Wyświetlanie 1–16 z 126 wyników

  • MTB PKP SN61-02 – Wagon spalinowy, motorowy

    Model wagonu SN61 polskich kolei do przewozów pasażerskich i ekspresowych. Samochody były produkowane w latach 1960-1975 w fabryce Ganz-MÁVAG w Budapeszcie i dostarczane w liczbie 250 sztuk. Napędzany silnikiem Ganz-Jendrassik o mocy 380 kW z 5-biegową skrzynią biegów. Wyposażony w generator pary do ogrzewania do 3 przyczep. W trakcie produkcji zmodernizowano konstrukcję, co różnicuje obie wersje konstrukcyjne poprzez zmiany w podwoziu.

    Model wyposażony w oświetlenie wewnętrzne, interfejs Plux16

    Zobacz więcej
  • Fleischmann 742081 – Diesel zespół trakcyjny 642 331-2, Regiojet

    1 863,00 

    Diesel zespół trakcyjny 642 331 Regiojet.
    – Wbudowane okna
    – Jednostka umeblowana – oświetlenie wewnętrzne można doposażyć
    – Każda jednostka ze zintegrowanym metalowym wózkiem z odlewanego ciśnieniowo
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    Zamknięte sprzężenie z ścisłym połączeniem ruchu sprzęgu na takkobie Wózek między pojazdami. Manekin sprzęgu na końcach pojazdów. Do opakowania dołączony jest adapter z wałem sprzęgającym zgodny z normą NEM 355 oraz złączami PROFI 9545 do trakcji wielokrotnej.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 742011 – Diesel zespół trakcyjny 642 331-2, Regiojet

    1 288,00 

    Diesel zespół trakcyjny 642 331 Regiojet.
    – Okna wpuszczane
    – Jednostka umeblowana – oświetlenie wewnętrzne można doposażyć
    – Każda jednostka ze zintegrowanym metalowym wózkiem z odlewu ciśnieniowego.

    Zamknięte sprzężenie z ciasnym połączeniem ruchu sprzęgu na takskobie Wózek między pojazdami. Manekin sprzęgu na końcach pojazdów. Do opakowania dołączony jest adapter z wałem sprzęgającym zgodny z normą NEM 355 oraz złączami PROFI 9545 do trakcji wielokrotnej.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 742080 – Diesel zespół trakcyjny 642 057-3, DB AG

    1 863,00 

    Dieslowy zespół trakcyjny 642 057-3 Deutsche Bahn.
    – „Desiro” Erzgebirgsbahn
    – Eksploatacja w transporcie transgranicznym między Niemcami a Republiką Czeską
    – Każda jednostka ze zintegrowanym metalowym podwoziem z odlewu ciśnieniowego
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    Ścisłe sprzężenie z ścisłym połączeniem ruchu sprzęgu na takkobie Wózek między pojazdami. Manekin sprzęgu na końcach pojazdów. Do opakowania dołączony jest adapter z wałem sprzęgającym zgodny z normą NEM 355 oraz złączami PROFI 9545 do trakcji wielokrotnej.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 742010 – Diesel zespół trakcyjny 642 057-3, DB AG

    1 288,00 

    Dieslowy zespół trakcyjny 642 057 Deutsche Bahn.
    – „Desiro” kolei Erzgebirgsbahn
    – Eksploatacja w transporcie transgranicznym między Niemcami a Republiką Czeską
    – Każda jednostka ze zintegrowanym metalowym podwoziem z odlewu ciśnieniowego.

    Zamknięte sprzężenie z ciasnym połączeniem sprzęgu na takkobie Wózek między pojazdami. Manekin sprzęgu na końcach pojazdów. Do opakowania dołączony jest adapter z wałem sprzęgającym zgodny z normą NEM 355 oraz złączami PROFI 9545 do trakcji wielokrotnej.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7770001 – Zestaw 8-częściowy: Zespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602, DB

    3 864,00 

    Zespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602 Niemieckich Kolei Federalnych. Składa się z dwóch głowic napędowych (jedna zmotoryzowana) i sześciu wagonów pośrednich.
    – Wersja z turbiną gazową naszego popularnego zespołu trakcyjnego TEE/Intercity
    – 8-częściowa, zgodna z prototypem
    – Fabrycznie wyposażona w oświetlenie wewnętrzne
    – Z dźwiękiem w obu zespołach końcowych.

    Ponieważ osiągi napędzanego silnikiem wysokoprężnym VT 11,5 (klasa 601 ) okazały się niewystarczające, w 1971 roku cztery głowice napędowe zostały przerobione na napęd turbiny gazowej, której najbardziej rzucającą się w oczy cechą były duże wloty powietrza przed kabiną maszynisty, zaopatrujące turbinę w powietrze. Wady te powodowały, że eksploatacja tych pociągów stawała się coraz bardziej nieekonomiczna, dlatego też zespoły trakcyjne kursujące pod oznaczeniem klasy 602 zostały ponownie wycofane z eksploatacji przez DB w latach 1978 i 1979. Do celów muzealnych zachowała się jedynie głowica napędowa 602 003. Obecnie można go znaleźć w Muzeum DB w Norymberdze.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7760001 – Zestaw 8-częściowy: Zespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602, DB

    2 318,00 

    Zespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602 Niemieckich Kolei Federalnych. Składa się z dwóch głowic napędowych (jedna zmotoryzowana) i sześciu wagonów pośrednich.
    – Wersja z turbiną gazową naszego popularnego zespołu trakcyjnego TEE/Intercity
    – 8-częściowa, zgodna z prototypem
    – Fabrycznie wyposażona w oświetlenie wewnętrzne.

    Ponieważ osiągi napędzanego silnikiem wysokoprężnym VT 11.5 (klasa 601) okazały się niewystarczające, cztery wagony końcowe zostały w 1971 roku przerobione na napęd z turbiną gazową, których najbardziej uderzającą cechą były duże wloty powietrza przed kabiną kierowcy, które zaopatrywały turbinę w powietrze. Wady te powodowały, że eksploatacja tych pociągów stawała się coraz bardziej nieekonomiczna, dlatego zespoły trakcyjne kursujące pod oznaczeniem klasy 602 zostały ponownie wycofane z eksploatacji przez DB w 1978 i 1979 r. Do celów muzealnych zachował się jedynie wagon końcowy 602 003. Obecnie można go znaleźć w Muzeum DB w Norymberdze.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7170001 – Lokomotywa parowa 52 5354-7, DR

    1 978,00 

    Lokomotywa parowa 52 5354 firmy kolejowej Niemieckiej Republiki Demokratycznej (Deutsche Reichsbahn).
    – Stan po generalnym remoncie (GR) na RAW Stendal
    – Nadaje się do pociągu nadkładowego, nr art. 6660013
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe
    – Dostępna kabina kierowcy Z21!

    Od 1959 r. w Reichsbahnausbesserungswerk (RAW) Stendal przeprowadzono generalny remont (GR) szeregu lokomotyw. Lokomotywy zostały jedynie „odrafinowane” w wyniku wojny, a zużyte elementy lub niedostatecznie zwymiarowane zespoły wymagały wymiany. Oznaczało to, że podczas takich remontów wymieniano przede wszystkim tylko zewnętrzną komorę paleniskową i wózki. Lokomotywy zachowały swój pierwotny numer jezdny.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7160001 – Lokomotywa parowa 52 5354-7, DR

    1 403,00 

    Lokomotywa parowa 52 5354 firmy kolejowej Niemieckiej Republiki Demokratycznej (Deutsche Reichsbahn).
    – Stan po generalnym remoncie (GR) na RAW Stendal
    – Nadaje się do pociągu nadkładowego, nr art. 6660013
    – Dostępna kabina kierowcy Z21!

    Od 1959 r. w Reichsbahnausbesserungswerk (RAW) Stendal przeprowadzono generalny remont (GR) szeregu lokomotyw. Lokomotywy zostały jedynie „odrafinowane” w wyniku wojny, a zużyte elementy lub niedostatecznie zwymiarowane zespoły wymagały wymiany. Oznaczało to, że podczas takich remontów wymieniano przede wszystkim tylko zewnętrzną komorę paleniskową i wózki. Lokomotywy zachowały swój pierwotny numer jezdny.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7170006 – Lokomotywa parowa klasy 24, DR

    1 380,00 

    Lokomotywa parowa klasy 24 Niemieckich Kolei Państwowych.
    – Nazywany „Steppenpferd”
    – Konstrukcja z owiewkami dymu Wagnera
    – Model z fabrycznie wlutowanym dekoderem.

    Klasa 24 była przeznaczona głównie do pociągów pasażerskich. Jednak ze względu na solidną konstrukcję, jej pole działania zostało wkrótce rozszerzone na lekkie pociągi towarowe, co uczyniło z niej niezawodną wielozadaniową lokomotywę do lżejszych usług.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7160006 – Lokomotywa parowa klasy 24, DR

    1 081,00 

    Lokomotywa parowa klasy 24 Niemieckich Kolei Państwowych.
    – Nazywany „Steppenpferd”
    – Konstrukcja z owiewkami dymu Wagnera.

    Klasa 24 była przeznaczona głównie do pociągów pasażerskich. Jednak ze względu na solidną konstrukcję, jej pole działania zostało wkrótce rozszerzone na lekkie pociągi towarowe, co uczyniło z niej niezawodną wielozadaniową lokomotywę do lżejszych usług.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 781390 – Lokomotywa parowa 55 3448, DB

    1 297,00 

    Lokomotywa parowa 55 3448 Deutsche Bundesbahn.
    – Model z fabrycznie wlutowanym dekoderem
    – Cyfrowo przełączana migocząca komora ogniowa
    – Odlewana metalowa obudowa.

    Klasa 55.25-56 (dawniej pruski G 8.1), z której zbudowano prawie 5000 sztuk, miała moc wyjściową 1260 HP i maksymalna prędkość 55 km/h. Lokomotywa była używana głównie w pociągach towarowych i do ciężkich usług manewrowych.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 781310 – Lokomotywa parowa 55 3448, DB

    998,00 

    Lokomotywa parowa 55 3448 Deutsche Bundesbahn.
    – Metalowe odlewane podwozie.

    Klasa 55.25-56 (dawniej pruski G 8.1), której wyprodukowano prawie 5000 egzemplarzy, miała moc wyjściową 1260 KM i maksymalną prędkość 55 km/h. Lokomotywa była używana głównie w pociągach towarowych i do ciężkich usług manewrowych.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 714575 – Lokomotywa parowa 01 102, DB

    2 139,00 

    Lokomotywa parowa 01 102 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Nowy projekt 2023!
    – Projekt czwartej działki budowlanej ze wzmocnionymi hamulcami
    – Wózek jezdny z kołami jezdnymi 1000 mm
    – Kocioł w oryginalnej konstrukcji
    – Witte deflektory dymu
    – Zastosowanie w wysokiej jakości transporcie pociągów ekspresowych
    – Tender 2’2′ T 34
    – Niezakłócony widok między kotłem a podwoziem
    – Cyfrowe przełączanie oświetlenia kabiny maszynisty i mechanizmu zaworowego.

    Dwucylindrowe silniki klasy 01 są uważane za pierwsze lokomotywy pociągów ekspresowych wyprodukowane zgodnie ze standardowym programem konstrukcyjnym. Po drugiej wojnie światowej DR zachował oryginalny projekt z dużymi deflektorami dymu Wagnera oraz pompami powietrza i zasilania we wnękach komór wędzarniczych. Z drugiej strony DB przesunął je z biegiem czasu na środek pojazdów, aby ułatwić lepszy widok na linię. Niemal w tym samym czasie wymienili duże owiewki dymu na owiewki Witte i zmienili większość stopni progowych. Pierwsze partie budowlane zostały wyposażone w koła jezdne o średnicy 800 mm i dopuszczone do jazdy z prędkością 120 km/h. Od 01 102 zastosowano koła przednie 1000 mm i wzmocniono hamulce, dzięki czemu dopuszczalna prędkość maksymalna mogła zostać zwiększona do 130 km/h. Do 1939 roku lokomotywy jeździły z nitowanymi przetargami konstrukcji 2’2′ T 32. Następnie nowe dostawy otrzymywały spawane 2’2′ T 34 tendry, a lokomotywy będące już w eksploatacji były stopniowo przebudowywane.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 714505 – Lokomotywa parowa 01 102, DB

    1 564,00 

    Lokomotywa parowa 01 102 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Nowy projekt 2023!
    – Projekt czwartej działki budowlanej ze wzmocnionymi hamulcami
    – Wózek jezdny z kołami jezdnymi 1000 mm
    – Kocioł w oryginalnej konstrukcji
    – Witte deflektory dymu
    – Zastosowanie w wysokiej jakości transporcie pociągów ekspresowych
    – Tender 2’2′ T 34
    – Niezakłócony widok między kotłem a podwoziem
    – Zainstalowane oświetlenie kabiny maszynisty i zaworów przełączane w trybie cyfrowym.

    Dwucylindrowe lokomotywy klasy 01 są uważane za pierwsze lokomotywy pociągów ekspresowych wyprodukowane zgodnie ze standardowym programem konstrukcyjnym. Po drugiej wojnie światowej DR zachował oryginalny projekt z dużymi deflektorami dymu Wagnera oraz pompami powietrza i zasilania we wnękach komór wędzarniczych. Z drugiej strony DB przesunął je z biegiem czasu na środek pojazdów, aby ułatwić lepszy widok na linię. Niemal w tym samym czasie wymienili duże owiewki dymu na owiewki Witte i zmienili większość stopni progowych. Pierwsze partie budowlane zostały wyposażone w koła jezdne o średnicy 800 mm i dopuszczone do jazdy z prędkością 120 km/h. Od 01 102 zastosowano koła przednie 1000 mm i wzmocniono hamulce, dzięki czemu dopuszczalna prędkość maksymalna mogła zostać zwiększona do 130 km/h. Do 1939 roku lokomotywy jeździły z nitowanymi przetargami konstrukcji 2’2′ T 32. Następnie nowe dostawy otrzymywały spawane 2’2′ T 34 tendry, a lokomotywy będące już w eksploatacji były stopniowo przebudowywane.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 714573 – Lokomotywa parowa 01 161, DRG

    2 139,00 

    Lokomotywa parowa 01 161 należąca do Niemieckich Kolei Państwowych. Nowy projekt na 2023 rok!
    – Z szarym dachem kabiny maszynisty
    – Zastosowanie w wysokiej jakości transporcie pociągów ekspresowych
    – Owiewki dymu Wagnera
    – Niezakłócony widok między kotłem a podwoziem
    – Tender 2’2′ T 32
    – Cyfrowe przełączanie oświetlenia kabiny maszynisty i mechanizmu zaworowego.

    Silniki dwucylindrowe lokomotyw klasy 01 są uważane za pierwsze lokomotywy pociągów ekspresowych wyprodukowane zgodnie ze standardowym programem konstrukcyjnym. Pierwsze partie budowlane zostały wyposażone w koła jezdne o średnicy 800 mm i dopuszczone do jazdy z prędkością 120 km/h. Od 01 102 zastosowano koła przednie 1000 mm i wzmocniono hamulce, dzięki czemu dopuszczalna prędkość maksymalna mogła zostać zwiększona do 130 km/h. Era lokomotyw klasy 01 rozpoczęła się wraz z letnim rozkładem jazdy 1934 roku. Wymagane od nich osiągi w kolejnych latach były dużym wyzwaniem zarówno dla lokomotyw, jak i dla personelu. Po drugiej wojnie światowej osiągi te nie zostały ponownie osiągnięte, dopóki nie wprowadzono lokomotyw elektrycznych i wielkogabarytowych lokomotyw spalinowych. Lokomotywa 01 161 przywiozła Henschela w 1935 roku do zajezdni w Hanowerze, która obsługiwała z centrum oś Wschód-Zachód Hamm-Magdeburg oraz oś Północ-Południe do Hamburga i Kassel.

    Dodaj do koszyka