00,00 

Brak produktów w koszyku.

Liczba napędzanych osi: 3

Wyświetlanie 1–16 z 108 wyników

  • Fleischmann 5160002 – Analogowy zestaw startowy: Lokomotywa parowa klasy 80 z pociągiem towarowym

    690,00 

    Analogowy zestaw startowy: Lokomotywa parowa klasy 80 z pociągiem towarowym.
    Zawartość:
    -1 lokomotywa parowa klasy 80
    -2 otwarte wagony bagażowe
    -1 elektroniczny kontroler ręczny
    -1 wtyczka sieciowa
    -Napisy różnych zarządów kolei

    Tory z podsypką żwirową dla toru owalnego (promień R1: 5 x 9101, 8 x 9120, 1 tor łączący). Rozmiar systemu: 75 cm x 40 cm.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7370003 – Lokomotywa spalinowa 365 425-8, DB

    1 039,00 

    Lokomotywa spalinowa 365 425 Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Orient czerwone malowanie
    – Dobra widoczność przez kabinę maszynisty
    – Maski precyzyjnie odwzorowane
    – Oddzielnie mocowane uchwyty sterownicze
    – Obie strony reflektorów LED
    – Pręty wykonane z metalu
    – Model z fabrycznie wlutowanym dekoderem.

    W celu uzupełnienia braku potężnych lokomotyw manewrowych, Niemieckie Koleje Federalne zaopatrywały się w lokomotywy klasy V 60 od połowy lat pięćdziesiątych. Różnica między serią V 60 (260) i V 60.1 (261) polega na większym obciążeniu tarcia klasy 261. Silniki te, które można było spotkać na prawie wszystkich niemieckich stacjach manewrowych, były w stanie osiągnąć maksymalną prędkość 30 km /h i 60 km/h podczas pracy na linii głównej w trybie manewrowym. Od 1 października 1987 roku oznaczenie serii zmieniono na 360 lub 361, a silniki zostały zdegradowane do małych lokomotyw. Dzięki temu mogły być obsługiwane przez małych operatorów lokomotyw zamiast lepiej opłacanych maszynistów jednostek trakcyjnych. Lokomotywy wyposażone w zdalne sterowanie radiowe i automatyczny sprzęg manewrowy od 1988 roku otrzymały oznaczenie klasy 364 lub 365.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7360003 – Lokomotywa spalinowa 365 425-8, DB

    740,00 

    Lokomotywa spalinowa 365 425 Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Czerwone malowanie Orient
    – Dobra widoczność przez kabinę maszynisty
    – Maski precyzyjnie odwzorowane
    – Oddzielnie przymocowane uchwyty manewrowe
    – Obustronne reflektory LED
    – Metalowe pręty.

    Od połowy lat pięćdziesiątych Deutsche Bundesbahn zakupiła lokomotywy klasy V 60 w celu zaradzenia brak sprawnych lokomotyw manewrowych. Różnicą między seriami V 60 (260) i V 60.1 (261) jest większa siła tarcia klasy 261. Maszyny te, które można spotkać na prawie wszystkich niemieckich stoczniach rozrządowych, osiągały prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkości liniowej 60 km/h. Od 1 października 1987 roku oznaczenie serii zmieniono na 360 lub 361, a silniki zostały zdegradowane do małych lokomotyw. Dzięki temu mogły być obsługiwane przez małych operatorów lokomotyw zamiast lepiej opłacanych maszynistów. Lokomotywy wyposażone w zdalne sterowanie radiowe i automatyczny sprzęg manewrowy od 1988 roku otrzymały oznaczenie klasy 364 lub 365.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 5100001 – Analogowy zestaw startowy: Parowóz klasy 80 z pociągiem osobowym

    736,00 

    Analogowy zestaw startowy: Parowóz klasy 80 z zestawem różnych tablic administracyjno-kolejowych (DB, NS, SZD, SBB, NSB, PKP, MAV, RENFE, ÖBB, FS, SNCF, CSD, SNCB, DR, DSB, SJ) oraz pociąg pasażerski.
    – Z nowymi numerami bieżącymi Zawartość: 1 parowóz klasy 80 2 wagony pasażerskie 1 przejazd kolejowy 1 regulator elektroniczny ręczny 1 zasilacz sieciowy ROCO LINE Układ torów (z podkładem): 12 torów łukowych R2, 3 tory proste G1, 1 tor prosty G?, 1 tor podający (G?). Rozmiar układu torów: ok. 150 x 100 cm

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7320025 – Lokomotywa spalinowa 218 056-1 PRASA

    1 541,00 

    Lokomotywa spalinowa 218 056 należąca do Eisenbahn-Bau- und Betriebsgesellschaft Pressnitztalbahn mbH.
    – Zaktualizowany stan roboczy dzięki nowemu oświetleniu LED: Światło tylne w zewnętrznych pozycjach reflektorów
    – Prototypowa konstrukcja dachu
    – Oddzielnie mocowane części wtykowe, częściowo z wykorzystaniem technologii wytrawiania
    – Konstrukcja bez zaczepiacza
    – Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi reflektorami lub światłami tylnymi tryb cyfrowy
    – Oryginalny dźwięk silnika MTU4000
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    Model 218 056 zasilił flotę PRESS od początku 2020 roku. Jako 56. lokomotywa, która dołączyła do floty, otrzymała odpowiedni numer firmowy. Został dostarczony do DB w 1978 roku jako 218 454 i był ostatnio używany w operacjach dla DB Regio.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78772 – Lokomotywa spalinowa 218 290-5, DB AG

    1 541,00 

    Lokomotywa spalinowa 218 290 należąca do Deutsche Bahn (koleje niemieckie, DB).
    – Karmazynowe malowanie z logo DB AG
    – Stan z lat 1995/1996 z różnokolorowymi nadrukami liter zgodnymi z prototypem
    – Oddzielnie mocowane części wtykowe, częściowo z wykorzystaniem technologii wytrawiania
    – Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi reflektorami lub ogonami światło w trybie cyfrowym
    – 16-BITOWY DŹWIĘK zapewniający doskonałe wrażenia dźwiękowe
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    Klasa 218 ukształtowała wizerunek Niemieckich Kolei Federalnych i niemieckiej kolei w ciągu ostatnich pięciu dekad, jak żadna inna lokomotywa spalinowa przed nią. Od 1971 roku oddano do użytku łącznie 398 lokomotyw serii, które służyły do ciągnięcia zarówno pociągów pasażerskich, jak i towarowych. Osiągały maksymalną prędkość 140 km/h przy mocy wyjściowej 1840 kW. Klasa 218 na przestrzeni lat obejmowała kilka wariantów kolorystycznych. Pierwsze 218 zostały dostarczone w szkarłatnej kolorystyce typowej dla lokomotyw spalinowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7320010 – Lokomotywa spalinowa 218 150-1 DB

    1 541,00 

    Lokomotywa spalinowa 218 150 Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Oddzielnie mocowane części wtykowe, częściowo z wykorzystaniem technologii wytrawiania
    – Przełączane światła drogowe i indywidualnie włączane reflektory lub światła tylne w trybie cyfrowym
    – Z 16-BITOWYM DŹWIĘKIEM zapewniającym doskonałe wrażenia dźwiękowe
    – Dostępna kabina maszynisty Z21 Od 1971 r. Niemieckie Koleje Federalne oddał do eksploatacji 398 lokomotyw serii 218, wykorzystując je zarówno jako pociągi pasażerskie, jak i towarowe. Osiągały maksymalną prędkość 140 km/h przy mocy 1840 kW i były używane na większości niezelektryfikowanych tras. Klasa 218 zawierała kilka odmian kolorystycznych na przestrzeni lat. Pierwsze 218 były nadal dostarczane w szkarłatnej kolorystyce, która była typowa dla lokomotyw spalinowych. Od 1975 roku zewnętrzne części lokomotyw były pomalowane na niebiesko-beżowy kolor oceanu.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7720002 – Zestaw 4-częściowy: Zespół trakcyjny turbiny gazowej klasy 602, DB

    2 898,00 

    4-częściowy zespół trakcyjny z turbiną gazową klasy 602 Niemieckich Kolei Federalnych. Podstawowy zestaw składający się z dwóch wagonów końcowych (jeden napędzany), jednego wagonu przedziałowego i jednego wagonu o dużej pojemności. Aktualizacja!
    – Wersja z turbiną gazową naszego popularnego zespołu trakcyjnego TEE/Intercity
    – Po raz pierwszy z interfejsem PluX22 i reflektorem LED
    – Dźwięk w obu wagonach końcowych.

    Ponieważ osiągi napędzanego silnikiem wysokoprężnym VT 11.5 (klasa 601) okazały się niewystarczające, cztery wagony końcowe przerobiony na napęd turbiny gazowej w 1971 roku, którego najbardziej uderzającą cechą były duże wloty powietrza przed kabiną kierowcy, które zaopatrywały turbinę w powietrze. Wady te powodowały, że eksploatacja tych pociągów stawała się coraz bardziej nieekonomiczna, dlatego zespoły trakcyjne kursujące pod oznaczeniem klasy 602 zostały ponownie wycofane z eksploatacji przez DB w 1978 i 1979 r. Do celów muzealnych zachował się jedynie wagon końcowy 602 003. Obecnie można go znaleźć w Muzeum DB w Norymberdze.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78801 – Lokomotywa spalinowa 236 216-8, DB

    1 357,00 

    Lokomotywa spalinowa 236 216 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Konstrukcja bez podwyższonej kabiny
    – Powiększony zbiornik wyrównawczy wody chłodzącej
    – Dodatkowe zbiorniki paliwa z przodu silnika
    – Z przełączanym światłem manewrowym w trybie cyfrowym Lokomotywy spalinowe typu WR 360 C 14 były pierwotnie eksploatowane przez niemiecki Wehrmacht do użytku w strategicznych miejscach . Pod koniec II wojny światowej zostały oddane do użytku do wielu zastosowań cywilnych. Chociaż po wojnie V 36 nadal kursował pod tą samą nazwą zarówno we wschodnich, jak i zachodnich Niemczech, w rzeczywistości były to dwie zasadniczo różne wersje tej samej lokomotywy: model DB miał dwa dodatkowe zbiorniki paliwa z przodu silnika koniec, aby zwiększyć zasięg lokomotywy. Ponadto DB V 36 został wyposażony w przednią osłonę chłodnicy typu DB i zbiornik wyrównawczy wody chłodzącej z przodu. Boczne kratki wentylatorów były zamknięte za pomocą boazerii, a z przodu nie było bocznej klapy konserwacyjnej. Ostatnia lokomotywa tego typu była eksploatowana przez DB pod oznaczeniem klasy 236 do 1981 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70801 – Lokomotywa spalinowa 236 216-8, DB

    1 357,00 

    Lokomotywa spalinowa 236 216 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Konstrukcja bez podwyższonej kabiny
    – Powiększony zbiornik wyrównawczy wody chłodzącej
    – Dodatkowe zbiorniki paliwa z przodu silnika
    – Z przełączanym światłem manewrowym w trybie cyfrowym.

    Lokomotywy spalinowe typu WR 360 C 14 były pierwotnie eksploatowane przez niemiecki Wehrmacht do użytku w strategicznych miejscach . Pod koniec II wojny światowej zostały oddane do użytku do wielu zastosowań cywilnych. Chociaż po wojnie V 36 nadal kursował pod tą samą nazwą zarówno we wschodnich, jak i zachodnich Niemczech, w rzeczywistości były to dwie zasadniczo różne wersje tej samej lokomotywy: model DB miał dwa dodatkowe zbiorniki paliwa z przodu silnika koniec, aby zwiększyć zasięg lokomotywy. Ponadto DB V 36 został wyposażony w przednią osłonę chłodnicy typu DB i zbiornik wyrównawczy wody chłodzącej z przodu. Boczne kratki wentylatorów były zamknięte za pomocą boazerii, a z przodu nie było bocznej klapy konserwacyjnej. Ostatnia lokomotywa tego typu była eksploatowana przez DB pod oznaczeniem klasy 236 do 1981 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70800 – Lokomotywa spalinowa 236 216-8, DB

    782,00 

    Lokomotywa spalinowa 236 216 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Konstrukcja bez podwyższonej kabiny
    – Powiększony zbiornik wyrównawczy wody chłodzącej
    – Dodatkowe zbiorniki paliwa z przodu silnika.

    Lokomotywy spalinowe typu WR 360 C 14 były pierwotnie eksploatowane przez niemiecki Wehrmacht do użytku w strategicznych miejscach. Pod koniec II wojny światowej zostały oddane do użytku do wielu zastosowań cywilnych. Chociaż po wojnie V 36 nadal kursował pod tą samą nazwą zarówno we wschodnich, jak i zachodnich Niemczech, w rzeczywistości były to dwie zasadniczo różne wersje tej samej lokomotywy: model DB miał dwa dodatkowe zbiorniki paliwa z przodu silnika koniec, aby zwiększyć zasięg lokomotywy. Ponadto DB V 36 został wyposażony w przednią osłonę chłodnicy typu DB i zbiornik wyrównawczy wody chłodzącej z przodu. Boczne kratki wentylatorów były zamknięte za pomocą boazerii, a z przodu nie było bocznej klapy konserwacyjnej. Ostatnia lokomotywa tego typu była eksploatowana przez DB pod oznaczeniem klasy 236 do 1981 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7320003 – Lokomotywa spalinowa klasy T 466.2, ČSD

    1 541,00 

    Lokomotywa spalinowa klasy T 466.2 należąca do Czechosłowackich Kolei Państwowych. Nowy styl!
    – Wzornictwo pierwszej serii z gładką boczną ścianą kabiny
    – Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie mocowanymi elementami wtykowymi
    – Swobodna widoczność przez kabinę
    – Delikatnie wykonane barierki ochronne
    – Z indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi oraz cyfrowym oświetleniem kabiny tryb W latach.

    70-tych byłe Czechosłowackie Koleje Państwowe (ČSD) bardzo potrzebowały lokomotyw spalinowych do pociągów towarowych o średniej masie do manewrowania i obsługi linii. W tym celu lżejsza odmiana T 466.2 została wyprowadzona z lokomotywy przemysłowej typu T 448. Od 1977 roku produkowana była przez ČKD w Pradze w dziewięciu seriach konstrukcyjnych (z niewielkimi różnicami w każdym przypadku) po 494 sztuki i obsługiwana była przez ČSD do 1986 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78070 – Lokomotywa elektryczna 383 220-1, Budamar

    1 688,00 

    Lokomotywa elektryczna 383 220 należąca do Budamar Logistics.
    – Model dostępny wyłącznie w ROCO
    – Stosowany w międzynarodowym transporcie towarów
    – Ze szczegółową konstrukcją dachu
    – Wolnostojące uchwyty, częściowo wykonane z metalu
    – Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi oraz oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.

    Trzy z Dziesięć nowych lokomotyw Vectron wydzierżawionych Budamarowi przez Rolling Stock Lease ma już specjalną konstrukcję. Każda lokomotywa jest poświęcona słynnemu mostowi na Słowacji. Wybrano mosty, ponieważ są symbolami łączności i znaczącymi punktami orientacyjnymi. To także ważne obiekty architektoniczne, które identyfikują się z mottem firmy „Architekci Logistyki”. Wiadukt Chmarošský, który zdobi drogę nr 383 220, znajduje się w środkowej Słowacji na niezelektryfikowanej linii z letnim ruchem turystycznym. Przerzuca most nad doliną o wysokości 18 metrów i długości 114 metrów. Poza Słowacją, Czechami i Węgrami lokomotywy eksploatowane są głównie w Niemczech i Austrii oraz w całej Europie.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78688 – Lokomotywa elektryczna 383 204-5, ZSSK Cargo

    1 688,00 

    Lokomotywa elektryczna 383 204 należąca do ZSSK Cargo.
    – Eksploatacja transgraniczna w transporcie towarów
    – Dopracowany w szczegółach model z czterema kolektorami dachowymi
    – Wolnostojące uchwyty, częściowo wykonane z metalu
    – Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi oraz oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.

    Słowackie Koleje Państwowe wydzierżawiły dziesięć lokomotyw Vectron-MS dla swojego sektora transportu towarów ZSSK Cargo. Silniki te są wyposażone w pakiet krajowy DE-AT-PL-CZ-SK-HU-RO-HR-SI. Dzięki temu transport intermodalny, transport samochodowy i inne pociągi towarowe mogą być przewożone bez zmiany lokomotyw na granicach państwowych i systemowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78654 – Lokomotywa elektryczna E 186 012, NS

    1 679,00 

    Lokomotywa elektryczna E 186 012 należąca do Nederlandse Spoorwegen (Niderlandzkie Koleje Państwowe).
    – Wersja z logo Akiem
    – Z oddzielnie dołączanymi częściami, częściowo z wykorzystaniem technologii wytrawiania
    – Konstrukcja z pługiem śnieżnym na podwoziu
    – Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi w trybie cyfrowym.

    Holenderskie Koleje Państwowe zamówiły łącznie 19 kolejnych TRAXX F160 MS z pakietem krajowym DE/AT/BE/NL i maksymalną prędkością 160 km/h w roku 2014, tak aby dostępna była wystarczająca liczba lokomotyw dla połączenia Amsterdam-Breda, co również pozwoliło na jego rozbudowę. Od 2014 do początku 2015 roku lokomotywy 186 001–019 były dostarczane w żółto-niebieskim malowaniu. Od 1 czerwca 2018 roku lokomotywy holenderskie 186 001–045 są w posiadaniu Akiem w ramach leasingu zwrotnego.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78686 – Lokomotywa elektryczna 470 504-1, GYSEV

    1 786,00 

    Lokomotywa elektryczna 470 504, należąca do Raaberbahn/Györ-Sopron-Ebenfurti Vasút (GYSEV).
    – Dopracowany nadruk w rocznicowym projekcie „150 lat GYSEV”
    – Przełączane światła drogowe i indywidualnie włączane reflektory lub tylne światła w trybie cyfrowym
    – Dostępna kabina maszynisty Z21
    – We współpracy z Loc & More.

    Kamień węgielny pod tę trasę kolejową między Węgrami a Austrią położono 150 lat temu. 15 października 1872 r. cesarz Franciszek Józef I wydał koncesję na budowę linii kolejowej z Raab (Győr) przez Ödenburg (Sopron) do Ebenfurth w Dolnej Austrii. W 1876 r. otwarto trasę między Raab i Ödenburg, a pozostały odcinek do Ebenfurth w 1879 r. Od 1988 r. cała linia jest zelektryfikowana. Węgry), łączy dwa kraje, Austrię i Węgry, i do dziś jest ważnym połączeniem transportu publicznego. Na cześć rocznicy 470 504 otrzymał efektowny projekt reklamowy w maju 2022 roku.

    Dodaj do koszyka