00,00 

Brak produktów w koszyku.

Liczba napędzanych osi: 5

Wyświetlanie wszystkich wyników: 12

  • Roco 79268 – Lokomotywa parowa 01 508, DR

    2 277,00 

    Parowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
    – Opalane węglem
    – Zestawy kołowe z drobnego metalu
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71268 – Lokomotywa parowa 01 508, DR

    2 277,00 

    Parowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
    – Opalane węglem
    – Zestawy kołowe z drobnego metalu
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71267 – Lokomotywa parowa 01 508, DR

    1 702,00 

    Parowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
    – Opalane węglem
    – Zestawy kołowe z drobnego metalu
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78331 – Lokomotywa parowa 310.20, BBÖ

    2 645,00 

    Lokomotywa parowa 310.20 należąca do Austriackich Kolei Federalnych. model z edycji! Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Dopracowane w szczegółach podwozie
    – Filigranowe odwzorowanie elementów sterujących
    – Koła z metalowymi szprychami NEM w drobnej skali
    – Otwierane drzwi komory wędzarniczej
    – Wiele oddzielnie mocowanych detali.
    Ze względu na zwiększoną masę pociągów w ruchu ekspresowym, najbardziej wpływowy projektant austriackiej konstrukcji lokomotyw parowych, inż. Dr hc Karl Gölsdorf opracował w 1906 roku nową lokomotywę ekspresową z układem kół 1’C2′. W porównaniu z popularnym w wielu krajach typem Pacific, był to układ osi „odwróconych”, co umożliwiało kocioł stojący z szerokim rusztem. W połączeniu z ciężkim czterocylindrowym silnikiem złożonym udało się stworzyć lokomotywę o wysokich osiągach pomimo niskiego austriackiego limitu nacisku na oś wynoszącego zaledwie 14,5 t. Lokomotywa ta przez wielu miłośników kolei uważana jest za najpiękniejszy parowóz w Austrii. Podczas gdy pierwszych 11 lokomotyw dostarczono w wersji mokrej, pozostałe 90 egzemplarzy tego typu zostało oddanych do użytku jako lokomotywy parowe serii 310 i były używane przez kkStB głównie na Nordbahn, Franz-Josefsbahn i Westbahn między Wiedniem a Salzburgiem jako wysokiej jakości pociąg pasażerski. „Rosyjskie żelazo” było alternatywą dla zagruntowanej i pomalowanej blachy we wczesnych epokach kolei, ale stanowiło również element estetyczny. Był używany tylko w obszarach lokomotyw o dużym promieniowaniu cieplnym, takich jak panele na kotle i cylindrze. Z czarno-białych zdjęć, którymi dysponujemy, wynika, że lokomotywy serii 310 również otrzymały boazerię „rosyjskie żelazo”. Obrazy w kolorze również potwierdzają to założenie. Jeśli chodzi o kolorystykę, lakierowane na czarno panele komory wędzarniczej stanowią uderzające akcenty. Przyczynia się to do bardzo atrakcyjnego wyglądu tej niezwykłej konstrukcji lokomotywy.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70331 – Lokomotywa parowa 310.20, BBÖ

    2 645,00 

    Lokomotywa parowa 310.20 należąca do Austriackich Kolei Federalnych. model z edycji! Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Dopracowane w szczegółach podwozie
    – Filigranowe odwzorowanie elementów sterujących
    – Koła z metalowymi szprychami NEM w drobnej skali
    – Otwierane drzwi komory wędzarniczej
    – Wiele oddzielnie mocowanych detali.
    Ze względu na zwiększoną masę pociągów w ruchu ekspresowym, najbardziej wpływowy projektant austriackiej konstrukcji lokomotyw parowych, inż. Dr hc Karl Gölsdorf opracował w 1906 roku nową lokomotywę ekspresową z układem kół 1’C2′. W porównaniu z popularnym w wielu krajach typem Pacific, był to układ osi „odwróconych”, co umożliwiało kocioł stojący z szerokim rusztem. W połączeniu z ciężkim czterocylindrowym silnikiem złożonym udało się stworzyć lokomotywę o wysokich osiągach pomimo niskiego austriackiego limitu nacisku na oś wynoszącego zaledwie 14,5 t. Lokomotywa ta przez wielu miłośników kolei uważana jest za najpiękniejszy parowóz w Austrii. Podczas gdy pierwszych 11 lokomotyw dostarczono w wersji mokrej, pozostałe 90 egzemplarzy tego typu zostało oddanych do użytku jako lokomotywy parowe serii 310 i były używane przez kkStB głównie na Nordbahn, Franz-Josefsbahn i Westbahn między Wiedniem a Salzburgiem jako wysokiej jakości pociąg pasażerski. „Rosyjskie żelazo” było alternatywą dla zagruntowanej i pomalowanej blachy we wczesnych epokach kolei, ale stanowiło również element estetyczny. Był używany tylko w obszarach lokomotyw o dużym promieniowaniu cieplnym, takich jak panele na kotle i cylindrze. Z czarno-białych zdjęć, którymi dysponujemy, wynika, że lokomotywy serii 310 również otrzymały boazerię „rosyjskie żelazo”. Obrazy w kolorze również potwierdzają to założenie. Jeśli chodzi o kolorystykę, lakierowane na czarno panele komory wędzarniczej stanowią uderzające akcenty. Przyczynia się to do bardzo atrakcyjnego wyglądu tej niezwykłej konstrukcji lokomotywy.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70330 – Lokomotywa parowa 310.20, BBÖ

    2 115,00 

    Lokomotywa parowa 310.20 należąca do Austriackich Kolei Federalnych. model z edycji! Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Dopracowane w szczegółach podwozie
    – Filigranowe odwzorowanie elementów sterujących
    – Koła z metalowymi szprychami NEM w drobnej skali
    – Otwierane drzwi komory wędzarniczej
    – Wiele oddzielnie mocowanych detali.
    Ze względu na zwiększoną masę pociągów w ruchu ekspresowym, najbardziej wpływowy projektant austriackiej konstrukcji lokomotyw parowych, inż. Dr hc Karl Gölsdorf opracował w 1906 roku nową lokomotywę ekspresową z układem kół 1’C2′. W porównaniu z popularnym w wielu krajach typem Pacific, był to układ osi „odwróconych”, co umożliwiało kocioł stojący z szerokim rusztem. W połączeniu z ciężkim czterocylindrowym silnikiem złożonym udało się stworzyć lokomotywę o wysokich osiągach pomimo niskiego austriackiego limitu nacisku na oś wynoszącego zaledwie 14,5 t. Lokomotywa ta przez wielu miłośników kolei uważana jest za najpiękniejszy parowóz w Austrii. Podczas gdy pierwszych 11 lokomotyw dostarczono w wersji mokrej, pozostałe 90 egzemplarzy tego typu zostało oddanych do użytku jako lokomotywy parowe serii 310 i były używane przez kkStB głównie na Nordbahn, Franz-Josefsbahn i Westbahn między Wiedniem a Salzburgiem jako wysokiej jakości pociąg pasażerski. „Rosyjskie żelazo” było alternatywą dla zagruntowanej i pomalowanej blachy we wczesnych epokach kolei, ale stanowiło również element estetyczny. Był używany tylko w obszarach lokomotyw o dużym promieniowaniu cieplnym, takich jak panele na kotle i cylindrze. Z czarno-białych zdjęć, którymi dysponujemy, wynika, że lokomotywy serii 310 również otrzymały boazerię „rosyjskie żelazo”. Obrazy w kolorze również potwierdzają to założenie. Jeśli chodzi o kolorystykę, lakierowane na czarno panele komory wędzarniczej stanowią uderzające akcenty. Przyczynia się to do bardzo atrakcyjnego wyglądu tej niezwykłej konstrukcji lokomotywy.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 79098 – Parowóz 95 1027-2, DR

    2 737,00 

    Parowóz 95 1027 Deutsche Reichsbahn. Model edycji!
    – Model lokomotywy DB Museum,
    – Po raz pierwszy dostępny z opalaniem węglem,
    – Bogate detale z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Wolnostojące rury kotłowe,
    – Filigranowe płyty ryflowane,
    – Koła z cienkimi szprychami,
    – Z dynamiczną parą i prototypowym dźwiękiem funkcje,
    – Z oświetleniem kabiny maszynisty i oświetleniem podwozia.

    Z zestawem wytrawionych znaków w komplecie „Królowa gór” o numerze 95 027 została wyprodukowana przez Hannoversche Maschinenbau AG (HANOMAG) w 1923 roku. Lokomotywy parowe klasy 95 o mocy 1620 KM były najpotężniejszymi lokomotywami przetargowymi, jakie kiedykolwiek zamówiła Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Do 1982 roku 95 027 wykonywał ciężką pracę w różnych zajezdniach na najbardziej stromych górskich trasach Niemiec. Od 1950 do 1969 stacjonował w Blankenburgu i jechał koleją Rübelandbahn w góry Harz. W 1971 DR przerobiło go na główne opalanie olejem. W 1982 roku został ponownie przebudowany na opalanie węglem i włączony do tradycyjnej floty lokomotyw DR. Od 1994 do 2008 roku lokomotywa stała w muzeum w Arnstadt z uszkodzeniem kotła. Po gruntownym remoncie w zakładzie parowozów w Meiningen, od 2010 r. znów zaczął kursować na parze, ciągnąc pociągi turystyczne na stromej głównej linii w górach Harz.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71098 – Parowóz 95 1027-2, DR

    2 737,00 

    Parowóz 95 1027 Deutsche Reichsbahn. Model edycji!
    – Model lokomotywy DB Museum
    – Po raz pierwszy dostępny z opalaniem węglem
    – Bogate detale z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Wolnostojące rury kotłowe
    – Filigranowe płyty ryflowane
    – Koła z cienkimi szprychami
    – Z dynamiczną parą i prototypowym dźwiękiem funkcje
    – Oświetlenie kabiny maszynisty i silnika
    Z kompletem wytrawionych tabliczek „Królowa gór” o numerze 95 027 została wyprodukowana przez Hannoversche Maschinenbau AG (HANOMAG) w 1923 roku. potężne lokomotywy przetargowe, jakie kiedykolwiek zamówiła Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Do 1982 roku 95 027 wykonywał ciężką pracę w różnych zajezdniach na najbardziej stromych górskich trasach Niemiec. Od 1950 do 1969 stacjonował w Blankenburgu i jechał koleją Rübelandbahn w góry Harz. W 1971 DR przerobiło go na główne opalanie olejem. W 1982 roku został ponownie przebudowany na opalanie węglem i włączony do tradycyjnej floty lokomotyw DR. Od 1994 do 2008 roku lokomotywa stała w muzeum w Arnstadt z uszkodzeniem kotła. Po gruntownym remoncie w zakładzie parowozów w Meiningen, od 2010 r. znów zaczął kursować na parze, ciągnąc pociągi turystyczne na stromej głównej linii w górach Harz.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71097 – Parowóz 95 1027-2, DR

    1 978,00 

    Parowóz 95 1027 Deutsche Reichsbahn. Model edycji!
    – Model lokomotywy DB Museum,
    – Po raz pierwszy dostępny z opalaniem węglem,
    – Bogate detale z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
    – Wolnostojące rury kotłowe,
    – Filigranowe płytki ryflowane,
    – Koła z cienkimi szprychami.

    Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie „Królowa gór” o numerze 95 027 została wyprodukowana przez Hannoversche Maschinenbau AG (HANOMAG) w 1923 roku. Parowozy klasy 95 o mocy 1620 KM były najpotężniejszymi lokomotywami przetargowymi, jakie kiedykolwiek zamówiła Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Do 1982 roku 95 027 wykonywał ciężką pracę w różnych zajezdniach na najbardziej stromych górskich trasach Niemiec. Od 1950 do 1969 stacjonował w Blankenburgu i jechał koleją Rübelandbahn w góry Harz. W 1971 DR przerobiło go na główne opalanie olejem. W 1982 roku został ponownie przebudowany na opalanie węglem i włączony do tradycyjnej floty lokomotyw DR. Od 1994 do 2008 roku lokomotywa stała w muzeum w Arnstadt z uszkodzeniem kotła. Po gruntownym remoncie w zakładzie parowozów w Meiningen, od 2010 r. znów zaczął kursować na parze, ciągnąc pociągi turystyczne na stromej głównej linii w górach Harz.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78249 – Parowóz klasy 18.4, DB

    2 645,00 

    Parowóz klasy 18.4 Deutsche Bundesbahn. Model edycji! Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Kabina kierowcy z logo DB,
    – Srebrne pierścienie kotła i zderzaki nurnikowe z białymi pierścieniami buforowymi,
    – Pompa powietrza i podająca,
    – Szczęki hamulcowe dokładnie podążają za nadkolami,
    – Filigranowe metalowe szprychy,
    – Koła napędowe o precyzyjnym profilu,
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
    – Możliwość doposażenia generatora dymu.

    CO JEŚLI…? Bawarska S 3/6, często nazywana „królową parowozów”, dźwigała ciężar niemieckiego ruchu pospiesznego aż do wprowadzenia klasy 01. Nie tylko była budowana do 1931 r., ale także z powodu mógł poradzić sobie z długimi biegami, których klasa 01 nie mogła się obejść bez „odchudzenia”. A jeśli ktoś myśli, że bawarska lokomotywa kursowała tylko w Bawarii w czasach Bundesbahn, to się myli. Bawarskie lokomotywy ciągnęły prawie wszystkie pociągi, które należały do śmietanki. Chociaż większość S 3/6 z serii od a do c została złomowana w 1950 roku, wydaje się realistyczne, że jedna z tych legendarnych lokomotyw ekspresowych, podobnie jak niektóre z jej młodszych sióstr, zdobyła DB-Keks i nadal była ceniona jako lokomotywa. niezastąpiona maszyna przez zaangażowaną załogę lokomotywy.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 72249 – Parowóz klasy 18.4, DB

    2 140,00 

    Parowóz klasy 18.4 Deutsche Bundesbahn. Model edycji! Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Kabina kierowcy z logo DB
    – Srebrne pierścienie kotła i zderzaki nurnikowe z białymi pierścieniami buforowymi
    – Pompa powietrza i podająca
    – Szczęki hamulcowe dokładnie podążają za nadkolami
    – Filigranowe metalowe szprychy
    – Koła napędowe o precyzyjnym profilu
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie
    – Możliwość doposażenia generatora dymu.
    CO JEŚLI…? Bawarska S 3/6, często nazywana „królową parowozów”, dźwigała ciężar niemieckiego ruchu pospiesznego aż do wprowadzenia klasy 01. Nie tylko była budowana do 1931 r., ale także z powodu mógł poradzić sobie z długimi biegami, których klasa 01 nie mogła się obejść bez „odchudzenia”. A jeśli ktoś myśli, że bawarska lokomotywa kursowała tylko w Bawarii w czasach Bundesbahn, to się myli. Bawarskie lokomotywy ciągnęły prawie wszystkie pociągi, które należały do śmietanki. Chociaż większość S 3/6 z serii od a do c została złomowana w 1950 roku, wydaje się realistyczne, że jedna z tych legendarnych lokomotyw ekspresowych, podobnie jak niektóre z jej młodszych sióstr, zdobyła DB-Keks i nadal była ceniona jako lokomotywa. niezastąpiona maszyna przez zaangażowaną załogę lokomotywy.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 72248 – Parowóz klasy 18.4, DB

    2 070,00 

    Parowóz klasy 18.4 Deutsche Bundesbahn. Model edycji! Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Kabina kierowcy z logo DB
    – Srebrne pierścienie kotła i zderzaki nurnikowe z białymi pierścieniami buforowymi
    – Pompa powietrza i podająca
    – Szczęki hamulcowe dokładnie podążają za nadkolami
    – Filigranowe metalowe szprychy
    – Koła napędowe o precyzyjnym profilu
    – Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie
    – Możliwość doposażenia generatora dymu.
    CO JEŚLI…? Bawarska S 3/6, często nazywana „królową parowozów”, dźwigała ciężar niemieckiego ruchu pospiesznego aż do wprowadzenia klasy 01. Nie tylko była budowana do 1931 r., ale także z powodu mógł poradzić sobie z długimi biegami, których klasa 01 nie mogła się obejść bez „odchudzenia”. A jeśli ktoś myśli, że bawarska lokomotywa kursowała tylko w Bawarii w czasach Bundesbahn, to się myli. Bawarskie lokomotywy ciągnęły prawie wszystkie pociągi, które należały do śmietanki. Chociaż większość S 3/6 z serii od a do c została złomowana w 1950 roku, wydaje się realistyczne, że jedna z tych legendarnych lokomotyw ekspresowych, podobnie jak niektóre z jej młodszych sióstr, zdobyła DB-Keks i nadal była ceniona jako lokomotywa. niezastąpiona maszyna przez zaangażowaną załogę lokomotywy.

    Dodaj do koszyka