Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Liczba napędzanych osi: 5
Wyświetlanie wszystkich wyników: 12
-
Roco 79268 – Lokomotywa parowa 01 508, DR
2 277,00 złDodaj do koszykaParowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
– Opalane węglem
– Zestawy kołowe z drobnego metalu
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego. -
Roco 71268 – Lokomotywa parowa 01 508, DR
2 277,00 złDodaj do koszykaParowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
– Opalane węglem
– Zestawy kołowe z drobnego metalu
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego. -
Roco 71267 – Lokomotywa parowa 01 508, DR
1 702,00 złDodaj do koszykaParowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
– Opalane węglem
– Zestawy kołowe z drobnego metalu
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego. -
Roco 78331 – Lokomotywa parowa 310.20, BBÖ
2 645,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 310.20 należąca do Austriackich Kolei Federalnych. model z edycji! Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Dopracowane w szczegółach podwozie
– Filigranowe odwzorowanie elementów sterujących
– Koła z metalowymi szprychami NEM w drobnej skali
– Otwierane drzwi komory wędzarniczej
– Wiele oddzielnie mocowanych detali.
Ze względu na zwiększoną masę pociągów w ruchu ekspresowym, najbardziej wpływowy projektant austriackiej konstrukcji lokomotyw parowych, inż. Dr hc Karl Gölsdorf opracował w 1906 roku nową lokomotywę ekspresową z układem kół 1’C2′. W porównaniu z popularnym w wielu krajach typem Pacific, był to układ osi „odwróconych”, co umożliwiało kocioł stojący z szerokim rusztem. W połączeniu z ciężkim czterocylindrowym silnikiem złożonym udało się stworzyć lokomotywę o wysokich osiągach pomimo niskiego austriackiego limitu nacisku na oś wynoszącego zaledwie 14,5 t. Lokomotywa ta przez wielu miłośników kolei uważana jest za najpiękniejszy parowóz w Austrii. Podczas gdy pierwszych 11 lokomotyw dostarczono w wersji mokrej, pozostałe 90 egzemplarzy tego typu zostało oddanych do użytku jako lokomotywy parowe serii 310 i były używane przez kkStB głównie na Nordbahn, Franz-Josefsbahn i Westbahn między Wiedniem a Salzburgiem jako wysokiej jakości pociąg pasażerski. „Rosyjskie żelazo” było alternatywą dla zagruntowanej i pomalowanej blachy we wczesnych epokach kolei, ale stanowiło również element estetyczny. Był używany tylko w obszarach lokomotyw o dużym promieniowaniu cieplnym, takich jak panele na kotle i cylindrze. Z czarno-białych zdjęć, którymi dysponujemy, wynika, że lokomotywy serii 310 również otrzymały boazerię „rosyjskie żelazo”. Obrazy w kolorze również potwierdzają to założenie. Jeśli chodzi o kolorystykę, lakierowane na czarno panele komory wędzarniczej stanowią uderzające akcenty. Przyczynia się to do bardzo atrakcyjnego wyglądu tej niezwykłej konstrukcji lokomotywy. -
Roco 70331 – Lokomotywa parowa 310.20, BBÖ
2 645,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 310.20 należąca do Austriackich Kolei Federalnych. model z edycji! Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Dopracowane w szczegółach podwozie
– Filigranowe odwzorowanie elementów sterujących
– Koła z metalowymi szprychami NEM w drobnej skali
– Otwierane drzwi komory wędzarniczej
– Wiele oddzielnie mocowanych detali.
Ze względu na zwiększoną masę pociągów w ruchu ekspresowym, najbardziej wpływowy projektant austriackiej konstrukcji lokomotyw parowych, inż. Dr hc Karl Gölsdorf opracował w 1906 roku nową lokomotywę ekspresową z układem kół 1’C2′. W porównaniu z popularnym w wielu krajach typem Pacific, był to układ osi „odwróconych”, co umożliwiało kocioł stojący z szerokim rusztem. W połączeniu z ciężkim czterocylindrowym silnikiem złożonym udało się stworzyć lokomotywę o wysokich osiągach pomimo niskiego austriackiego limitu nacisku na oś wynoszącego zaledwie 14,5 t. Lokomotywa ta przez wielu miłośników kolei uważana jest za najpiękniejszy parowóz w Austrii. Podczas gdy pierwszych 11 lokomotyw dostarczono w wersji mokrej, pozostałe 90 egzemplarzy tego typu zostało oddanych do użytku jako lokomotywy parowe serii 310 i były używane przez kkStB głównie na Nordbahn, Franz-Josefsbahn i Westbahn między Wiedniem a Salzburgiem jako wysokiej jakości pociąg pasażerski. „Rosyjskie żelazo” było alternatywą dla zagruntowanej i pomalowanej blachy we wczesnych epokach kolei, ale stanowiło również element estetyczny. Był używany tylko w obszarach lokomotyw o dużym promieniowaniu cieplnym, takich jak panele na kotle i cylindrze. Z czarno-białych zdjęć, którymi dysponujemy, wynika, że lokomotywy serii 310 również otrzymały boazerię „rosyjskie żelazo”. Obrazy w kolorze również potwierdzają to założenie. Jeśli chodzi o kolorystykę, lakierowane na czarno panele komory wędzarniczej stanowią uderzające akcenty. Przyczynia się to do bardzo atrakcyjnego wyglądu tej niezwykłej konstrukcji lokomotywy. -
Roco 70330 – Lokomotywa parowa 310.20, BBÖ
2 115,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 310.20 należąca do Austriackich Kolei Federalnych. model z edycji! Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Dopracowane w szczegółach podwozie
– Filigranowe odwzorowanie elementów sterujących
– Koła z metalowymi szprychami NEM w drobnej skali
– Otwierane drzwi komory wędzarniczej
– Wiele oddzielnie mocowanych detali.
Ze względu na zwiększoną masę pociągów w ruchu ekspresowym, najbardziej wpływowy projektant austriackiej konstrukcji lokomotyw parowych, inż. Dr hc Karl Gölsdorf opracował w 1906 roku nową lokomotywę ekspresową z układem kół 1’C2′. W porównaniu z popularnym w wielu krajach typem Pacific, był to układ osi „odwróconych”, co umożliwiało kocioł stojący z szerokim rusztem. W połączeniu z ciężkim czterocylindrowym silnikiem złożonym udało się stworzyć lokomotywę o wysokich osiągach pomimo niskiego austriackiego limitu nacisku na oś wynoszącego zaledwie 14,5 t. Lokomotywa ta przez wielu miłośników kolei uważana jest za najpiękniejszy parowóz w Austrii. Podczas gdy pierwszych 11 lokomotyw dostarczono w wersji mokrej, pozostałe 90 egzemplarzy tego typu zostało oddanych do użytku jako lokomotywy parowe serii 310 i były używane przez kkStB głównie na Nordbahn, Franz-Josefsbahn i Westbahn między Wiedniem a Salzburgiem jako wysokiej jakości pociąg pasażerski. „Rosyjskie żelazo” było alternatywą dla zagruntowanej i pomalowanej blachy we wczesnych epokach kolei, ale stanowiło również element estetyczny. Był używany tylko w obszarach lokomotyw o dużym promieniowaniu cieplnym, takich jak panele na kotle i cylindrze. Z czarno-białych zdjęć, którymi dysponujemy, wynika, że lokomotywy serii 310 również otrzymały boazerię „rosyjskie żelazo”. Obrazy w kolorze również potwierdzają to założenie. Jeśli chodzi o kolorystykę, lakierowane na czarno panele komory wędzarniczej stanowią uderzające akcenty. Przyczynia się to do bardzo atrakcyjnego wyglądu tej niezwykłej konstrukcji lokomotywy. -
Roco 79098 – Parowóz 95 1027-2, DR
2 737,00 złDodaj do koszykaParowóz 95 1027 Deutsche Reichsbahn. Model edycji!
– Model lokomotywy DB Museum,
– Po raz pierwszy dostępny z opalaniem węglem,
– Bogate detale z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
– Wolnostojące rury kotłowe,
– Filigranowe płyty ryflowane,
– Koła z cienkimi szprychami,
– Z dynamiczną parą i prototypowym dźwiękiem funkcje,
– Z oświetleniem kabiny maszynisty i oświetleniem podwozia.Z zestawem wytrawionych znaków w komplecie „Królowa gór” o numerze 95 027 została wyprodukowana przez Hannoversche Maschinenbau AG (HANOMAG) w 1923 roku. Lokomotywy parowe klasy 95 o mocy 1620 KM były najpotężniejszymi lokomotywami przetargowymi, jakie kiedykolwiek zamówiła Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Do 1982 roku 95 027 wykonywał ciężką pracę w różnych zajezdniach na najbardziej stromych górskich trasach Niemiec. Od 1950 do 1969 stacjonował w Blankenburgu i jechał koleją Rübelandbahn w góry Harz. W 1971 DR przerobiło go na główne opalanie olejem. W 1982 roku został ponownie przebudowany na opalanie węglem i włączony do tradycyjnej floty lokomotyw DR. Od 1994 do 2008 roku lokomotywa stała w muzeum w Arnstadt z uszkodzeniem kotła. Po gruntownym remoncie w zakładzie parowozów w Meiningen, od 2010 r. znów zaczął kursować na parze, ciągnąc pociągi turystyczne na stromej głównej linii w górach Harz.
-
Roco 71098 – Parowóz 95 1027-2, DR
2 737,00 złDodaj do koszykaParowóz 95 1027 Deutsche Reichsbahn. Model edycji!
– Model lokomotywy DB Museum
– Po raz pierwszy dostępny z opalaniem węglem
– Bogate detale z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi
– Wolnostojące rury kotłowe
– Filigranowe płyty ryflowane
– Koła z cienkimi szprychami
– Z dynamiczną parą i prototypowym dźwiękiem funkcje
– Oświetlenie kabiny maszynisty i silnika
Z kompletem wytrawionych tabliczek „Królowa gór” o numerze 95 027 została wyprodukowana przez Hannoversche Maschinenbau AG (HANOMAG) w 1923 roku. potężne lokomotywy przetargowe, jakie kiedykolwiek zamówiła Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Do 1982 roku 95 027 wykonywał ciężką pracę w różnych zajezdniach na najbardziej stromych górskich trasach Niemiec. Od 1950 do 1969 stacjonował w Blankenburgu i jechał koleją Rübelandbahn w góry Harz. W 1971 DR przerobiło go na główne opalanie olejem. W 1982 roku został ponownie przebudowany na opalanie węglem i włączony do tradycyjnej floty lokomotyw DR. Od 1994 do 2008 roku lokomotywa stała w muzeum w Arnstadt z uszkodzeniem kotła. Po gruntownym remoncie w zakładzie parowozów w Meiningen, od 2010 r. znów zaczął kursować na parze, ciągnąc pociągi turystyczne na stromej głównej linii w górach Harz. -
Roco 71097 – Parowóz 95 1027-2, DR
1 978,00 złDodaj do koszykaParowóz 95 1027 Deutsche Reichsbahn. Model edycji!
– Model lokomotywy DB Museum,
– Po raz pierwszy dostępny z opalaniem węglem,
– Bogate detale z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
– Wolnostojące rury kotłowe,
– Filigranowe płytki ryflowane,
– Koła z cienkimi szprychami.Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie „Królowa gór” o numerze 95 027 została wyprodukowana przez Hannoversche Maschinenbau AG (HANOMAG) w 1923 roku. Parowozy klasy 95 o mocy 1620 KM były najpotężniejszymi lokomotywami przetargowymi, jakie kiedykolwiek zamówiła Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. Do 1982 roku 95 027 wykonywał ciężką pracę w różnych zajezdniach na najbardziej stromych górskich trasach Niemiec. Od 1950 do 1969 stacjonował w Blankenburgu i jechał koleją Rübelandbahn w góry Harz. W 1971 DR przerobiło go na główne opalanie olejem. W 1982 roku został ponownie przebudowany na opalanie węglem i włączony do tradycyjnej floty lokomotyw DR. Od 1994 do 2008 roku lokomotywa stała w muzeum w Arnstadt z uszkodzeniem kotła. Po gruntownym remoncie w zakładzie parowozów w Meiningen, od 2010 r. znów zaczął kursować na parze, ciągnąc pociągi turystyczne na stromej głównej linii w górach Harz.
-
Roco 78249 – Parowóz klasy 18.4, DB
2 645,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 18.4 Deutsche Bundesbahn. Model edycji! Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Kabina kierowcy z logo DB,
– Srebrne pierścienie kotła i zderzaki nurnikowe z białymi pierścieniami buforowymi,
– Pompa powietrza i podająca,
– Szczęki hamulcowe dokładnie podążają za nadkolami,
– Filigranowe metalowe szprychy,
– Koła napędowe o precyzyjnym profilu,
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
– Możliwość doposażenia generatora dymu.CO JEŚLI…? Bawarska S 3/6, często nazywana „królową parowozów”, dźwigała ciężar niemieckiego ruchu pospiesznego aż do wprowadzenia klasy 01. Nie tylko była budowana do 1931 r., ale także z powodu mógł poradzić sobie z długimi biegami, których klasa 01 nie mogła się obejść bez „odchudzenia”. A jeśli ktoś myśli, że bawarska lokomotywa kursowała tylko w Bawarii w czasach Bundesbahn, to się myli. Bawarskie lokomotywy ciągnęły prawie wszystkie pociągi, które należały do śmietanki. Chociaż większość S 3/6 z serii od a do c została złomowana w 1950 roku, wydaje się realistyczne, że jedna z tych legendarnych lokomotyw ekspresowych, podobnie jak niektóre z jej młodszych sióstr, zdobyła DB-Keks i nadal była ceniona jako lokomotywa. niezastąpiona maszyna przez zaangażowaną załogę lokomotywy.
-
Roco 72249 – Parowóz klasy 18.4, DB
2 140,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 18.4 Deutsche Bundesbahn. Model edycji! Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Kabina kierowcy z logo DB
– Srebrne pierścienie kotła i zderzaki nurnikowe z białymi pierścieniami buforowymi
– Pompa powietrza i podająca
– Szczęki hamulcowe dokładnie podążają za nadkolami
– Filigranowe metalowe szprychy
– Koła napędowe o precyzyjnym profilu
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie
– Możliwość doposażenia generatora dymu.
CO JEŚLI…? Bawarska S 3/6, często nazywana „królową parowozów”, dźwigała ciężar niemieckiego ruchu pospiesznego aż do wprowadzenia klasy 01. Nie tylko była budowana do 1931 r., ale także z powodu mógł poradzić sobie z długimi biegami, których klasa 01 nie mogła się obejść bez „odchudzenia”. A jeśli ktoś myśli, że bawarska lokomotywa kursowała tylko w Bawarii w czasach Bundesbahn, to się myli. Bawarskie lokomotywy ciągnęły prawie wszystkie pociągi, które należały do śmietanki. Chociaż większość S 3/6 z serii od a do c została złomowana w 1950 roku, wydaje się realistyczne, że jedna z tych legendarnych lokomotyw ekspresowych, podobnie jak niektóre z jej młodszych sióstr, zdobyła DB-Keks i nadal była ceniona jako lokomotywa. niezastąpiona maszyna przez zaangażowaną załogę lokomotywy. -
Roco 72248 – Parowóz klasy 18.4, DB
2 070,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 18.4 Deutsche Bundesbahn. Model edycji! Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Kabina kierowcy z logo DB
– Srebrne pierścienie kotła i zderzaki nurnikowe z białymi pierścieniami buforowymi
– Pompa powietrza i podająca
– Szczęki hamulcowe dokładnie podążają za nadkolami
– Filigranowe metalowe szprychy
– Koła napędowe o precyzyjnym profilu
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie
– Możliwość doposażenia generatora dymu.
CO JEŚLI…? Bawarska S 3/6, często nazywana „królową parowozów”, dźwigała ciężar niemieckiego ruchu pospiesznego aż do wprowadzenia klasy 01. Nie tylko była budowana do 1931 r., ale także z powodu mógł poradzić sobie z długimi biegami, których klasa 01 nie mogła się obejść bez „odchudzenia”. A jeśli ktoś myśli, że bawarska lokomotywa kursowała tylko w Bawarii w czasach Bundesbahn, to się myli. Bawarskie lokomotywy ciągnęły prawie wszystkie pociągi, które należały do śmietanki. Chociaż większość S 3/6 z serii od a do c została złomowana w 1950 roku, wydaje się realistyczne, że jedna z tych legendarnych lokomotyw ekspresowych, podobnie jak niektóre z jej młodszych sióstr, zdobyła DB-Keks i nadal była ceniona jako lokomotywa. niezastąpiona maszyna przez zaangażowaną załogę lokomotywy.












