00,00 

Brak produktów w koszyku.

Liczba napędzanych osi: 6

Wyświetlanie 1–16 z 44 wyników

  • MTB T669.1023 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna

    Lokomotywa spalinowo-elektryczna serii 770 (ex. T669.0). Model wyposażony w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie w zależności od kierunku jazdy, specjalnie włączany reflektor (tylko cyfrowy), oświetlenie stanowiska kierowcy. Lokomotywa wyposażona jest w interfejs Next18S.

    Lokomotywa silnikowa serii 770 została dostarczona pod pierwotnym oznaczeniem T 669.0 przez firmę lokomotywową ČKD Praha i przedsiębiorstwo SMZ Dubnica nad Váhom na potrzeby ČSD i przemysłu Republiki Czechosłowackiej. Produkcja seryjna trwała od 1967 do 1969 roku. Lokomotywy serii 770 i 771 przeznaczone są do poruszania się po stacjach i stacjach rozrządowych oraz do pracy torowej w przewozach towarowych.

    Do modelu dołączone są akcesoria (złącza, wycieraczki, węże, haki)

    Zobacz więcej
  • Roco 5110003 – z21 start Digitalset: Lokomotywa spalinowa klasy 232 z pociągiem towarowym, DB AG

    1 564,00 

    z21 start Digitalset: Lokomotywa spalinowa klasy 232 z pociągiem towarowym Niemieckich Kolei Federalnych. Zawartość: 1 lokomotywa spalinowa klasy 232 2 otwarty wagon towarowy załadowany kontenerami 20′ 1 wagon kontenerowy załadowany dwoma kontenerami 20′ 1 start z21 1 Z21 multiMAUS 1 wtyczka sieciowa ROCO LINE Układ torów (z podkładem): 12 torów łukowych R2, 9 tory proste G1, 1 tor prosty G?, 1 tor łączący (G?) Zapotrzebowanie na miejsce: ok. 215 x 100 cm Z21 to system cyfrowy o budowie modułowej:
    – Rozpocznij od centrum sterowania Z21 start i Z21 multiMAUS.
    – Możliwość doposażenia za pomocą routera WLAN i kodu aktywacyjnego, art. nie. 10814, umożliwiając w ten sposób korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 ????MAUS 10813 i komputera (centrum sterowania modelami kolejek z oprogramowaniem).
    – Jeśli posiadasz własny router WLAN i jesteś zaznajomiony z sieciami WLAN, kod aktywacyjny 10818 wystarczy do wyżej wymienionej modernizacji.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 5110002 – z21 start Digitalset: Lokomotywa spalinowa klasy 132 z wagonem cysterna, DB

    1 610,00 

    z21 start Digitalset: Lokomotywa spalinowa klasy 132 z pociągiem cysternowym Niemieckich Kolei Państwowych. Zawartość: 1 lokomotywa spalinowa klasy 132 3 wagony-cysterny 1 start Z21 1 Z21 multiMAUS 1 wtyczka sieciowa ROCO LINE Układ torów (z podkładem): 12 torów łukowych R2, 9 torów prostych G1, 1 tor prosty G?, 1 tor łączący (G?) Miejsce zapotrzebowanie: ok. 215 x 100 cm Z21 to system cyfrowy o budowie modułowej:
    – Rozpocznij od centrum sterowania Z21 start i Z21 multiMAUS.
    – Możliwość doposażenia za pomocą routera WLAN i kodu aktywacyjnego, art. nie. 10814, umożliwiając w ten sposób korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 ????MAUS 10813 i komputera (centrum sterowania modelami kolejek z oprogramowaniem).
    – Jeśli posiadasz własny router WLAN i jesteś zaznajomiony z sieciami WLAN, kod aktywacyjny 10818 wystarczy do wyżej wymienionej modernizacji.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70889 – Lokomotywa spalinowa 118 652-7, DR

    1 541,00 

    Lokomotywa spalinowa 118 652 należąca do DRG.
    – Lakier w jaśniejszym odcieniu czerwieni
    – Wersja 6-osiowa
    – Z pionowymi uchwytami z przodu
    – Pięknie odwzorowany model z wieloma oddzielnie dołączanymi częściami wtykowymi, częściowo wykonanymi z metalu
    – Z indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi, oświetleniem kabiny kierowcy i oświetlenie przedziału silnikowego w trybie cyfrowym
    – Z zestawem wytrawionych znaków.

    Klasa V 180 była pierwszą dalekobieżną lokomotywą spalinową opracowaną i zbudowaną w NRD. Z biegiem czasu w wyniku różnych konwersji powstało wiele podklas. Wśród nich była wersja 6-osiowa, która od początku miała moc 2000 KM i została oznaczona jako klasa 118.2-4. Kiedy silniki o mocy 1200 KM stały się dostępne, silniki C’C’ były stopniowo odpowiednio modernizowane. Jednak nie wszystkie lokomotywy zostały przebudowane, dlatego lokomotywom o mocy 2400 KM nadano numer porządkowy powiększony o 400, aby je odróżnić, tworząc w ten sposób klasę 118,6-8. Szczególną cechą wersji sześcioosiowej jest niski nacisk na oś wynoszący 15,6 t, co oznacza, że lokomotywa ta może być również używana do obsługi ogólnego przeznaczenia na liniach bocznych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70888 – Lokomotywa spalinowa 118 652-7, DR

    966,00 

    Lokomotywa spalinowa 118 652 należąca do Deutsche Reichsbahn.
    – Lakier w jaśniejszym odcieniu czerwieni
    – Wersja 6-osiowa
    – Z pionowymi uchwytami z przodu
    – Pięknie odwzorowany model z wieloma oddzielnie dołączanymi częściami wtykowymi, częściowo wykonanymi z metalu
    – Przełączane światło przednie/tylne za pomocą przełącznika DIP
    – Z zestawem wytrawionych znaków.

    Klasa V 180 była pierwszą dalekobieżną lokomotywą spalinową opracowaną i zbudowaną w NRD. Z biegiem czasu w wyniku różnych konwersji powstało wiele podklas. Wśród nich była wersja 6-osiowa, która od początku miała moc 2000 KM i została oznaczona jako klasa 118.2-4. Kiedy silniki o mocy 1200 KM stały się dostępne, silniki C’C’ były stopniowo odpowiednio modernizowane. Jednak nie wszystkie lokomotywy zostały przebudowane, dlatego lokomotywom o mocy 2400 KM nadano numer porządkowy powiększony o 400, aby je odróżnić, tworząc w ten sposób klasę 118,6-8. Szczególną cechą wersji sześcioosiowej jest niski nacisk na oś wynoszący 15,6 t, co oznacza, że lokomotywa ta może być również używana do obsługi ogólnego przeznaczenia na liniach bocznych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70619 – Lokomotywa elektryczna CC 6574, SNCF

    1 679,00 

    Lokomotywa elektryczna CC 6574 należąca do Francuskich Kolei Narodowych.
    – Jedyny CC 6500 w tej wersji malowania
    – Malowanie TEE bez szarego metalicznego lakieru
    – Z emblematem „DOLE”
    – Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie dołączonymi częściami wtykowymi
    – Delikatnie wykonane kolektory prądu
    – Z indywidualnie włączanym reflektorem lub tylnym światłem i oświetlenie kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.

    Francuskie Koleje Narodowe (SNCF) wprowadziły te lokomotywy elektryczne, które były do tej pory najpotężniejsze w historii Francji, do użytku w 1969 roku jako CC 6500. Łącznie zbudowano 74 lokomotywy w trzech seriach z różnymi wzorami ścian bocznych. W pierwszych latach eksploatacji lokomotywy te służyły do ciągnięcia renomowanych pociągów ekspresowych, takich jak „Mistral” czy „Capitole”, ze względu na ich maksymalną prędkość 200 km/h.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70618 – Lokomotywa elektryczna CC 6574, SNCF

    1 104,00 

    Lokomotywa elektryczna CC 6574 należąca do Francuskich Kolei Narodowych.
    – Jedyny CC 6500 w tej wersji malowania
    – Malowanie TEE bez szarego metalicznego lakieru
    – Z emblematem „DOLE”
    – Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie dołączonymi częściami wtykowymi
    – Delikatnie wykonane kolektory prądu.

    Francuskie Koleje Narodowe (SNCF) te lokomotywy elektryczne, które do tej pory były najpotężniejsze w historii Francji, weszły do służby w 1969 roku jako CC 6500. W sumie zbudowano 74 lokomotywy w trzech seriach o różnych konstrukcjach ścian bocznych. W pierwszych latach eksploatacji lokomotywy te służyły do ciągnięcia renomowanych pociągów ekspresowych, takich jak „Mistral” czy „Capitole”, ze względu na ich maksymalną prędkość 200 km/h.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71356 – Lokomotywa elektryczna BR 254, DR

    1 679,00 

    Lokomotywa elektryczna klasy 254 należąca do Niemieckich Kolei Państwowych.
    – Z metalowymi uchwytami i poręczami, jak również z wieloma oddzielnie mocowanymi częściami wtykowymi
    – Typowa lokomotywa towarowa z IV epoki.

    Dzięki swojej uderzającej konstrukcji lokomotywy klasy E 94 są jednymi z najbardziej znanych lokomotyw elektrycznych w Niemczech. Solidna konstrukcja udowodniła, że prędkość 100 km/h można osiągnąć również przy użyciu napędów zawieszonych na osi. Godzinna wydajność E 94 wyniosła imponujące 3240 kW; moc wyjściowa wynosiła nawet 3900 kW. Lokomotywa była po wojnie lekceważąco nazywana „Eisenschwein” (Żelazna świnia) w DR.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71355 – Lokomotywa elektryczna BR 254, DR

    1 104,00 

    Lokomotywa elektryczna klasy 254 należąca do Niemieckich Kolei Państwowych.
    – Z metalowymi uchwytami i poręczami, jak również z wieloma oddzielnie mocowanymi częściami wtykowymi
    – Typowa lokomotywa towarowa z IV epoki Dzięki swojej uderzającej konstrukcji lokomotywy klasy E 94 są jednymi z najbardziej znanych lokomotyw elektrycznych w Niemczech. Solidna konstrukcja udowodniła, że prędkość 100 km/h można osiągnąć również przy użyciu napędów zawieszonych na osi. Godzinna wydajność E 94 wyniosła imponujące 3240 kW; moc wyjściowa wynosiła nawet 3900 kW. Lokomotywa była po wojnie lekceważąco nazywana „Eisenschwein” (Żelazna świnia) w DR.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7510001 – Lokomotywa elektryczna 103 174-9 DB

    1 679,00 

    Lokomotywa elektryczna 103 174 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Oryginalny design z fartuchami, okładziną i metalowym logo z boku
    – Krótka kabina maszynisty
    – Z indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami, oświetleniem kabiny maszynisty i oświetleniem maszynowni w trybie cyfrowym
    – Lokomotywa odpowiednia dla TEE „Saphir”, art. Nr 74012
    – Kabina kierowcy Z21 dostępna!

    W latach 60-tych zbudowano lokomotywę klasy E 03 jako najmocniejszą jak dotąd lokomotywę elektryczną. Przeznaczony był do użytku w transporcie pasażerskim dla Niemieckich Kolei Federalnych. W latach 1970 i 1974 zbudowano łącznie 145 takich seryjnych lokomotyw i oficjalnie oznaczono je jako lokomotywy klasy 103.1. Pod względem wyglądu lokomotywy 103 są nadal uważane za jedne z najbardziej atrakcyjnych lokomotyw elektrycznych. Silniki te były dostarczane z diamentowym kolektorem prądu do numeru firmy 215.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7500001 – Lokomotywa elektryczna 103 174-9 DB

    1 104,00 

    Lokomotywa elektryczna 103 174 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
    – Oryginalna stylistyka z fartuchami, okładziną i metalowym logo z boku
    – Krótka kabina maszynisty
    – Przełączane światło główne/tylne za pomocą przełącznika DIP
    – Lokomotywa odpowiednia dla TEE „Saphir”, art. Nr 74012
    – Kabina kierowcy Z21 dostępna!

    W latach 60-tych zbudowano lokomotywę klasy E 03 jako najmocniejszą jak dotąd lokomotywę elektryczną. Przeznaczony był do użytku w transporcie pasażerskim dla Niemieckich Kolei Federalnych. W latach 1970 i 1974 zbudowano łącznie 145 takich seryjnych lokomotyw i oficjalnie oznaczono je jako lokomotywy klasy 103.1. Pod względem wyglądu lokomotywy 103 są nadal uważane za jedne z najbardziej atrakcyjnych lokomotyw elektrycznych. Silniki te były dostarczane z diamentowym kolektorem prądu do numeru firmy 215.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7520009 – Lokomotywa elektryczna 1020 001-2 ÖBB

    1 679,00 

    Lokomotywa elektryczna 1020 001 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Model z metalowymi uchwytami i poręczami
    – Z indywidualnie włączanym światłem przednim lub tylnym oraz oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.
    Po zakończeniu wojny w Austrii znajdowały się 44 lokomotywy klasy DRG E 94. W 1952 roku Austriackie Koleje Federalne zamówiły trzy kolejne lokomotywy. Oznaczenie klasy zostało zmienione z E 94 na klasę 1020 w 1954 r. Klasa 1020 była używana przez ponad pięć dekad w pociągach towarowych i obsłudze ramp w prawie całej Austrii.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7510009 – Lokomotywa elektryczna 1020 001-2 ÖBB

    1 679,00 

    Lokomotywa elektryczna 1020 001 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Model z metalowymi uchwytami i poręczami
    – Zestawy kołowe z niskimi kołnierzami kół
    – Z indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami oraz oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.
    Po zakończeniu wojny w Austrii znajdowały się 44 lokomotywy klasy DRG E 94. W 1952 roku Austriackie Koleje Federalne zamówiły trzy kolejne lokomotywy. Oznaczenie klasy zostało zmienione z E 94 na klasę 1020 w 1954 r. Klasa 1020 była używana przez ponad pięć dekad w pociągach towarowych i obsłudze ramp w prawie całej Austrii.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7500009 – Lokomotywa elektryczna 1020 001-2 ÖBB

    1 104,00 

    Lokomotywa elektryczna 1020 001 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Model z metalowymi uchwytami i poręczami
    – Zestawy kołowe z niskimi kołnierzami kół
    – Przełączane światło przednie / tylne za pomocą przełącznika DIP.
    Po zakończeniu wojny w Austrii znajdowały się 44 lokomotywy klasy DRG E 94. W 1952 roku Austriackie Koleje Federalne zamówiły trzy kolejne lokomotywy. Oznaczenie klasy zostało zmienione z E 94 na klasę 1020 w 1954 r. Klasa 1020 była używana przez ponad pięć dekad w pociągach towarowych i obsłudze ramp w prawie całej Austrii.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78052 – Lokomotywa parowa 011 062-7 DB

    2 277,00 

    Lokomotywa parowa 011 062 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Napęd na trzy osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Projekt obejmuje białe opony
    – Dopracowany w szczegółach model z nową konstrukcją kotła
    – Zestawy kół z drobnego metalu
    – Z zestawem wytrawionych znaków
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Te dawne gwiazdy DRG zostały pozostawione po drugiej wojnie światowej w przerażającym stanie – powyżej wszystko w obszarze usprawnienia. Pierwotny plan zakładał wycofanie ich ze służby. Jednak poważny brak lokomotyw spowodował, że podjęto decyzję o remoncie wszystkich istniejących maszyn. W zakresie L4 usunięto pozostałości opływowej osłony. W 1953 roku, ze względu na skrajnie zniszczony stan kotłów St 47 K, DB postanowił wyposażyć wszystkie lokomotywy 01.10 w spawany kocioł dużej mocy z komorą spalania. Lokomotywa 01 1062 oddana do użytku w 1940 roku otrzymała nowy kocioł w 1954 roku. W 1968 roku, kiedy wprowadzono numery EDP, zmieniono jej nazwę na 011 062-7. W ostatnich latach przed z-Stellung lokomotywa ta została przydzielona do zajezdni Rheine, skąd została wycofana ze służby w 1973 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70052 – Lokomotywa parowa 011 062-7 DB

    2 277,00 

    Lokomotywa parowa 011 062 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Napęd na trzy osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Projekt obejmuje białe opony
    – Dopracowany w szczegółach model z nową konstrukcją kotła
    – Zestawy kół z drobnego metalu
    – Z zestawem wytrawionych znaków
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Te dawne gwiazdy DRG zostały pozostawione po drugiej wojnie światowej w przerażającym stanie – powyżej wszystko w obszarze usprawnienia. Pierwotny plan zakładał wycofanie ich ze służby. Jednak poważny brak lokomotyw spowodował, że podjęto decyzję o remoncie wszystkich istniejących maszyn. W zakresie L4 usunięto pozostałości opływowej osłony. W 1953 roku, ze względu na skrajnie zniszczony stan kotłów St 47 K, DB postanowił wyposażyć wszystkie lokomotywy 01.10 w spawany kocioł dużej mocy z komorą spalania. Lokomotywa 01 1062 oddana do użytku w 1940 roku otrzymała nowy kocioł w 1954 roku. W 1968 roku, kiedy wprowadzono numery EDP, zmieniono jej nazwę na 011 062-7. W ostatnich latach przed z-Stellung lokomotywa ta została przydzielona do zajezdni Rheine, skąd została wycofana ze służby w 1973 roku.

    Dodaj do koszyka