Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Liczba napędzanych osi: 6
Wyświetlanie 1–16 z 44 wyników
-
MTB T669.1023 – Lokomotywa spalinowo-elektryczna
Zobacz więcejLokomotywa spalinowo-elektryczna serii 770 (ex. T669.0). Model wyposażony w silnik z kołem zamachowym, przełączane oświetlenie w zależności od kierunku jazdy, specjalnie włączany reflektor (tylko cyfrowy), oświetlenie stanowiska kierowcy. Lokomotywa wyposażona jest w interfejs Next18S.
Lokomotywa silnikowa serii 770 została dostarczona pod pierwotnym oznaczeniem T 669.0 przez firmę lokomotywową ČKD Praha i przedsiębiorstwo SMZ Dubnica nad Váhom na potrzeby ČSD i przemysłu Republiki Czechosłowackiej. Produkcja seryjna trwała od 1967 do 1969 roku. Lokomotywy serii 770 i 771 przeznaczone są do poruszania się po stacjach i stacjach rozrządowych oraz do pracy torowej w przewozach towarowych.
Do modelu dołączone są akcesoria (złącza, wycieraczki, węże, haki)
-
Roco 5110003 – z21 start Digitalset: Lokomotywa spalinowa klasy 232 z pociągiem towarowym, DB AG
1 564,00 złDodaj do koszykaz21 start Digitalset: Lokomotywa spalinowa klasy 232 z pociągiem towarowym Niemieckich Kolei Federalnych. Zawartość: 1 lokomotywa spalinowa klasy 232 2 otwarty wagon towarowy załadowany kontenerami 20′ 1 wagon kontenerowy załadowany dwoma kontenerami 20′ 1 start z21 1 Z21 multiMAUS 1 wtyczka sieciowa ROCO LINE Układ torów (z podkładem): 12 torów łukowych R2, 9 tory proste G1, 1 tor prosty G?, 1 tor łączący (G?) Zapotrzebowanie na miejsce: ok. 215 x 100 cm Z21 to system cyfrowy o budowie modułowej:
– Rozpocznij od centrum sterowania Z21 start i Z21 multiMAUS.
– Możliwość doposażenia za pomocą routera WLAN i kodu aktywacyjnego, art. nie. 10814, umożliwiając w ten sposób korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 ????MAUS 10813 i komputera (centrum sterowania modelami kolejek z oprogramowaniem).
– Jeśli posiadasz własny router WLAN i jesteś zaznajomiony z sieciami WLAN, kod aktywacyjny 10818 wystarczy do wyżej wymienionej modernizacji. -
Roco 5110002 – z21 start Digitalset: Lokomotywa spalinowa klasy 132 z wagonem cysterna, DB
1 610,00 złDodaj do koszykaz21 start Digitalset: Lokomotywa spalinowa klasy 132 z pociągiem cysternowym Niemieckich Kolei Państwowych. Zawartość: 1 lokomotywa spalinowa klasy 132 3 wagony-cysterny 1 start Z21 1 Z21 multiMAUS 1 wtyczka sieciowa ROCO LINE Układ torów (z podkładem): 12 torów łukowych R2, 9 torów prostych G1, 1 tor prosty G?, 1 tor łączący (G?) Miejsce zapotrzebowanie: ok. 215 x 100 cm Z21 to system cyfrowy o budowie modułowej:
– Rozpocznij od centrum sterowania Z21 start i Z21 multiMAUS.
– Możliwość doposażenia za pomocą routera WLAN i kodu aktywacyjnego, art. nie. 10814, umożliwiając w ten sposób korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 ????MAUS 10813 i komputera (centrum sterowania modelami kolejek z oprogramowaniem).
– Jeśli posiadasz własny router WLAN i jesteś zaznajomiony z sieciami WLAN, kod aktywacyjny 10818 wystarczy do wyżej wymienionej modernizacji. -
Roco 70889 – Lokomotywa spalinowa 118 652-7, DR
1 541,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 118 652 należąca do DRG.
– Lakier w jaśniejszym odcieniu czerwieni
– Wersja 6-osiowa
– Z pionowymi uchwytami z przodu
– Pięknie odwzorowany model z wieloma oddzielnie dołączanymi częściami wtykowymi, częściowo wykonanymi z metalu
– Z indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi, oświetleniem kabiny kierowcy i oświetlenie przedziału silnikowego w trybie cyfrowym
– Z zestawem wytrawionych znaków.Klasa V 180 była pierwszą dalekobieżną lokomotywą spalinową opracowaną i zbudowaną w NRD. Z biegiem czasu w wyniku różnych konwersji powstało wiele podklas. Wśród nich była wersja 6-osiowa, która od początku miała moc 2000 KM i została oznaczona jako klasa 118.2-4. Kiedy silniki o mocy 1200 KM stały się dostępne, silniki C’C’ były stopniowo odpowiednio modernizowane. Jednak nie wszystkie lokomotywy zostały przebudowane, dlatego lokomotywom o mocy 2400 KM nadano numer porządkowy powiększony o 400, aby je odróżnić, tworząc w ten sposób klasę 118,6-8. Szczególną cechą wersji sześcioosiowej jest niski nacisk na oś wynoszący 15,6 t, co oznacza, że lokomotywa ta może być również używana do obsługi ogólnego przeznaczenia na liniach bocznych.
-
Roco 70888 – Lokomotywa spalinowa 118 652-7, DR
966,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 118 652 należąca do Deutsche Reichsbahn.
– Lakier w jaśniejszym odcieniu czerwieni
– Wersja 6-osiowa
– Z pionowymi uchwytami z przodu
– Pięknie odwzorowany model z wieloma oddzielnie dołączanymi częściami wtykowymi, częściowo wykonanymi z metalu
– Przełączane światło przednie/tylne za pomocą przełącznika DIP
– Z zestawem wytrawionych znaków.Klasa V 180 była pierwszą dalekobieżną lokomotywą spalinową opracowaną i zbudowaną w NRD. Z biegiem czasu w wyniku różnych konwersji powstało wiele podklas. Wśród nich była wersja 6-osiowa, która od początku miała moc 2000 KM i została oznaczona jako klasa 118.2-4. Kiedy silniki o mocy 1200 KM stały się dostępne, silniki C’C’ były stopniowo odpowiednio modernizowane. Jednak nie wszystkie lokomotywy zostały przebudowane, dlatego lokomotywom o mocy 2400 KM nadano numer porządkowy powiększony o 400, aby je odróżnić, tworząc w ten sposób klasę 118,6-8. Szczególną cechą wersji sześcioosiowej jest niski nacisk na oś wynoszący 15,6 t, co oznacza, że lokomotywa ta może być również używana do obsługi ogólnego przeznaczenia na liniach bocznych.
-
Roco 70619 – Lokomotywa elektryczna CC 6574, SNCF
1 679,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna CC 6574 należąca do Francuskich Kolei Narodowych.
– Jedyny CC 6500 w tej wersji malowania
– Malowanie TEE bez szarego metalicznego lakieru
– Z emblematem „DOLE”
– Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie dołączonymi częściami wtykowymi
– Delikatnie wykonane kolektory prądu
– Z indywidualnie włączanym reflektorem lub tylnym światłem i oświetlenie kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.Francuskie Koleje Narodowe (SNCF) wprowadziły te lokomotywy elektryczne, które były do tej pory najpotężniejsze w historii Francji, do użytku w 1969 roku jako CC 6500. Łącznie zbudowano 74 lokomotywy w trzech seriach z różnymi wzorami ścian bocznych. W pierwszych latach eksploatacji lokomotywy te służyły do ciągnięcia renomowanych pociągów ekspresowych, takich jak „Mistral” czy „Capitole”, ze względu na ich maksymalną prędkość 200 km/h.
-
Roco 70618 – Lokomotywa elektryczna CC 6574, SNCF
1 104,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna CC 6574 należąca do Francuskich Kolei Narodowych.
– Jedyny CC 6500 w tej wersji malowania
– Malowanie TEE bez szarego metalicznego lakieru
– Z emblematem „DOLE”
– Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie dołączonymi częściami wtykowymi
– Delikatnie wykonane kolektory prądu.Francuskie Koleje Narodowe (SNCF) te lokomotywy elektryczne, które do tej pory były najpotężniejsze w historii Francji, weszły do służby w 1969 roku jako CC 6500. W sumie zbudowano 74 lokomotywy w trzech seriach o różnych konstrukcjach ścian bocznych. W pierwszych latach eksploatacji lokomotywy te służyły do ciągnięcia renomowanych pociągów ekspresowych, takich jak „Mistral” czy „Capitole”, ze względu na ich maksymalną prędkość 200 km/h.
-
Roco 71356 – Lokomotywa elektryczna BR 254, DR
1 679,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna klasy 254 należąca do Niemieckich Kolei Państwowych.
– Z metalowymi uchwytami i poręczami, jak również z wieloma oddzielnie mocowanymi częściami wtykowymi
– Typowa lokomotywa towarowa z IV epoki.Dzięki swojej uderzającej konstrukcji lokomotywy klasy E 94 są jednymi z najbardziej znanych lokomotyw elektrycznych w Niemczech. Solidna konstrukcja udowodniła, że prędkość 100 km/h można osiągnąć również przy użyciu napędów zawieszonych na osi. Godzinna wydajność E 94 wyniosła imponujące 3240 kW; moc wyjściowa wynosiła nawet 3900 kW. Lokomotywa była po wojnie lekceważąco nazywana „Eisenschwein” (Żelazna świnia) w DR.
-
Roco 71355 – Lokomotywa elektryczna BR 254, DR
1 104,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna klasy 254 należąca do Niemieckich Kolei Państwowych.
– Z metalowymi uchwytami i poręczami, jak również z wieloma oddzielnie mocowanymi częściami wtykowymi
– Typowa lokomotywa towarowa z IV epoki Dzięki swojej uderzającej konstrukcji lokomotywy klasy E 94 są jednymi z najbardziej znanych lokomotyw elektrycznych w Niemczech. Solidna konstrukcja udowodniła, że prędkość 100 km/h można osiągnąć również przy użyciu napędów zawieszonych na osi. Godzinna wydajność E 94 wyniosła imponujące 3240 kW; moc wyjściowa wynosiła nawet 3900 kW. Lokomotywa była po wojnie lekceważąco nazywana „Eisenschwein” (Żelazna świnia) w DR. -
Roco 7510001 – Lokomotywa elektryczna 103 174-9 DB
1 679,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 103 174 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
– Oryginalny design z fartuchami, okładziną i metalowym logo z boku
– Krótka kabina maszynisty
– Z indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami, oświetleniem kabiny maszynisty i oświetleniem maszynowni w trybie cyfrowym
– Lokomotywa odpowiednia dla TEE „Saphir”, art. Nr 74012
– Kabina kierowcy Z21 dostępna!W latach 60-tych zbudowano lokomotywę klasy E 03 jako najmocniejszą jak dotąd lokomotywę elektryczną. Przeznaczony był do użytku w transporcie pasażerskim dla Niemieckich Kolei Federalnych. W latach 1970 i 1974 zbudowano łącznie 145 takich seryjnych lokomotyw i oficjalnie oznaczono je jako lokomotywy klasy 103.1. Pod względem wyglądu lokomotywy 103 są nadal uważane za jedne z najbardziej atrakcyjnych lokomotyw elektrycznych. Silniki te były dostarczane z diamentowym kolektorem prądu do numeru firmy 215.
-
Roco 7500001 – Lokomotywa elektryczna 103 174-9 DB
1 104,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 103 174 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych.
– Oryginalna stylistyka z fartuchami, okładziną i metalowym logo z boku
– Krótka kabina maszynisty
– Przełączane światło główne/tylne za pomocą przełącznika DIP
– Lokomotywa odpowiednia dla TEE „Saphir”, art. Nr 74012
– Kabina kierowcy Z21 dostępna!W latach 60-tych zbudowano lokomotywę klasy E 03 jako najmocniejszą jak dotąd lokomotywę elektryczną. Przeznaczony był do użytku w transporcie pasażerskim dla Niemieckich Kolei Federalnych. W latach 1970 i 1974 zbudowano łącznie 145 takich seryjnych lokomotyw i oficjalnie oznaczono je jako lokomotywy klasy 103.1. Pod względem wyglądu lokomotywy 103 są nadal uważane za jedne z najbardziej atrakcyjnych lokomotyw elektrycznych. Silniki te były dostarczane z diamentowym kolektorem prądu do numeru firmy 215.
-
Roco 7520009 – Lokomotywa elektryczna 1020 001-2 ÖBB
1 679,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1020 001 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
– Model z metalowymi uchwytami i poręczami
– Z indywidualnie włączanym światłem przednim lub tylnym oraz oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.
Po zakończeniu wojny w Austrii znajdowały się 44 lokomotywy klasy DRG E 94. W 1952 roku Austriackie Koleje Federalne zamówiły trzy kolejne lokomotywy. Oznaczenie klasy zostało zmienione z E 94 na klasę 1020 w 1954 r. Klasa 1020 była używana przez ponad pięć dekad w pociągach towarowych i obsłudze ramp w prawie całej Austrii. -
Roco 7510009 – Lokomotywa elektryczna 1020 001-2 ÖBB
1 679,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1020 001 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
– Model z metalowymi uchwytami i poręczami
– Zestawy kołowe z niskimi kołnierzami kół
– Z indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami oraz oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.
Po zakończeniu wojny w Austrii znajdowały się 44 lokomotywy klasy DRG E 94. W 1952 roku Austriackie Koleje Federalne zamówiły trzy kolejne lokomotywy. Oznaczenie klasy zostało zmienione z E 94 na klasę 1020 w 1954 r. Klasa 1020 była używana przez ponad pięć dekad w pociągach towarowych i obsłudze ramp w prawie całej Austrii. -
Roco 7500009 – Lokomotywa elektryczna 1020 001-2 ÖBB
1 104,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 1020 001 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
– Model z metalowymi uchwytami i poręczami
– Zestawy kołowe z niskimi kołnierzami kół
– Przełączane światło przednie / tylne za pomocą przełącznika DIP.
Po zakończeniu wojny w Austrii znajdowały się 44 lokomotywy klasy DRG E 94. W 1952 roku Austriackie Koleje Federalne zamówiły trzy kolejne lokomotywy. Oznaczenie klasy zostało zmienione z E 94 na klasę 1020 w 1954 r. Klasa 1020 była używana przez ponad pięć dekad w pociągach towarowych i obsłudze ramp w prawie całej Austrii. -
Roco 78052 – Lokomotywa parowa 011 062-7 DB
2 277,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 011 062 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Napęd na trzy osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Projekt obejmuje białe opony
– Dopracowany w szczegółach model z nową konstrukcją kotła
– Zestawy kół z drobnego metalu
– Z zestawem wytrawionych znaków
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Te dawne gwiazdy DRG zostały pozostawione po drugiej wojnie światowej w przerażającym stanie – powyżej wszystko w obszarze usprawnienia. Pierwotny plan zakładał wycofanie ich ze służby. Jednak poważny brak lokomotyw spowodował, że podjęto decyzję o remoncie wszystkich istniejących maszyn. W zakresie L4 usunięto pozostałości opływowej osłony. W 1953 roku, ze względu na skrajnie zniszczony stan kotłów St 47 K, DB postanowił wyposażyć wszystkie lokomotywy 01.10 w spawany kocioł dużej mocy z komorą spalania. Lokomotywa 01 1062 oddana do użytku w 1940 roku otrzymała nowy kocioł w 1954 roku. W 1968 roku, kiedy wprowadzono numery EDP, zmieniono jej nazwę na 011 062-7. W ostatnich latach przed z-Stellung lokomotywa ta została przydzielona do zajezdni Rheine, skąd została wycofana ze służby w 1973 roku. -
Roco 70052 – Lokomotywa parowa 011 062-7 DB
2 277,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 011 062 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Napęd na trzy osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Projekt obejmuje białe opony
– Dopracowany w szczegółach model z nową konstrukcją kotła
– Zestawy kół z drobnego metalu
– Z zestawem wytrawionych znaków
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Te dawne gwiazdy DRG zostały pozostawione po drugiej wojnie światowej w przerażającym stanie – powyżej wszystko w obszarze usprawnienia. Pierwotny plan zakładał wycofanie ich ze służby. Jednak poważny brak lokomotyw spowodował, że podjęto decyzję o remoncie wszystkich istniejących maszyn. W zakresie L4 usunięto pozostałości opływowej osłony. W 1953 roku, ze względu na skrajnie zniszczony stan kotłów St 47 K, DB postanowił wyposażyć wszystkie lokomotywy 01.10 w spawany kocioł dużej mocy z komorą spalania. Lokomotywa 01 1062 oddana do użytku w 1940 roku otrzymała nowy kocioł w 1954 roku. W 1968 roku, kiedy wprowadzono numery EDP, zmieniono jej nazwę na 011 062-7. W ostatnich latach przed z-Stellung lokomotywa ta została przydzielona do zajezdni Rheine, skąd została wycofana ze służby w 1973 roku.












