Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Liczba napędzanych osi: 7
Wyświetlanie 1–16 z 24 wyników
-
Roco 70042 – Lokomotywa parowa klasy 50, DR
2 277,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa klasy 50 Niemieckich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Projekt z nową konstrukcją przetargową
– Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie mocowanymi częściami wtykowymi
– Z zestawami kołowymi z delikatnego metalu
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
We wschodnich Niemczech klasa 50 odgrywała znaczącą rolę na kolei jeszcze dłużej niż na zachodzie. Liczbowo stosunkowo niewiele takich lokomotyw – tylko 354 – pozostało w sowieckiej strefie okupacyjnej pod koniec wojny. Z biegiem czasu powstało wiele różnych kombinacji lokomotyw i tendrów. Po ich wycofaniu nowe przetargi budowlane klas 23.10 i 50.40 były często umieszczane za starymi konstrukcjami 50. Jednak ze względu na brak ciągłej tylnej ściany połączenie to nie było szczególnie popularne wśród personelu, zwłaszcza zimą. -
Roco 70041 – Lokomotywa parowa klasy 50, DR
1 702,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa klasy 50 Niemieckich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Projekt z nową konstrukcją przetargową
– Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie mocowanymi częściami wtykowymi
– Z zestawami kołowymi z delikatnego metalu
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
We wschodnich Niemczech klasa 50 odgrywała znaczącą rolę na kolei jeszcze dłużej niż na zachodzie. Liczbowo stosunkowo niewiele takich lokomotyw – tylko 354 – pozostało w sowieckiej strefie okupacyjnej pod koniec wojny. Z biegiem czasu powstało wiele różnych kombinacji lokomotyw i tendrów. Po ich wycofaniu nowe przetargi budowlane klas 23.10 i 50.40 były często umieszczane za starymi konstrukcjami 50. Jednak ze względu na brak ciągłej tylnej ściany połączenie to nie było szczególnie popularne wśród personelu, zwłaszcza zimą. -
Roco 7110001 – Lokomotywa parowa klasy 555.0, CSD
2 277,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa klasy 555.0 należąca do Czechosłowackich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie dołączanymi częściami
– Z metalowymi zestawami kołowymi
– Generator dymu z możliwością doposażenia
Po wojnie w ówczesnej Czechosłowacji pozostało łącznie 185 niemieckich lokomotyw parowych klasy 52. Lokomotywy zostały włączone przez Koleje Państwowe CSD do własnej floty jako klasa 555.0. W trakcie swojej wieloletniej eksploatacji i dostaw kolejnych serii, te ciężkie lokomotywy zostały częściowo przerobione na olejowy, co przede wszystkim ułatwiło życie obsłudze lokomotywy. W 1973 roku wycofano ze służby ostatni CSD 555, oznaczony numerem 555.0259. Lokomotywom szybko nadano przydomek „Nemka”, co tłumaczy się jako „Niemiec”, aby wskazać ich pochodzenie. -
Roco 7100001 – Lokomotywa parowa klasy 555.0, CSD
1 702,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa klasy 555.0 należąca do Czechosłowackich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie dołączanymi częściami
– Z metalowymi zestawami kołowymi
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Po wojnie w ówczesnej Czechosłowacji pozostało łącznie 185 niemieckich lokomotyw parowych klasy 52. Lokomotywy zostały włączone przez Koleje Państwowe CSD do własnej floty jako klasa 555.0. W trakcie swojej wieloletniej eksploatacji i dostaw kolejnych serii, te ciężkie lokomotywy zostały częściowo przerobione na olejowy, co przede wszystkim ułatwiło życie obsłudze lokomotywy. W 1973 roku wycofano ze służby ostatni CSD 555, oznaczony numerem 555.0259. Lokomotywom szybko nadano przydomek „Nemka”, co tłumaczy się jako „Niemiec”, aby wskazać ich pochodzenie. -
Roco 70048 – Lokomotywa parowa 52.1591, ÖBB
2 277,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 52.1591 Austriackich Kolei Federalnych. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Wersja z kabiną typu bidet
– Konstrukcja w ostatnim stanie eksploatacyjnym
– Z kołami z drobnymi szprychami wykonanymi z metalu
– Drążki napędowe i sprzęgające wykonane z drobnoziarnistego odlewu metalowego
– Dostępna kabina maszynisty Z21
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Fabryka lokomotyw w Wiedniu-Floridsdorf wyprodukował ponad 1100 lokomotyw klasy 52. Po zakończeniu wojny w Austrii pozostało 113 lokomotyw. W wielu silnikach wprowadzono ulepszenia, w tym częściowo zastąpienie przetargu w kształcie wanny kabinami w celu stworzenia przedziału maszynisty. Pod koniec ery lokomotyw parowych na niektórych lokomotywach klasy 52 dokonywano indywidualnych odchyleń w malowaniu, które były inicjowane przez obsługę pociągu. Transport kolejowy Strasshof an der Nordbahn miał w swojej kotłowni kilka „kolorowych” lokomotyw, które były stosunkowo typowe dla tamtych czasów. Ostatnie modele zostały wycofane z eksploatacji w 1976 roku i tym samym były jednymi z ostatnich lokomotyw parowych, które jeździły po normalnotorowych torach ÖBB. -
Roco 70047 – Lokomotywa parowa 52.1591, ÖBB
1 702,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 52.1591 Austriackich Kolei Federalnych. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Wersja z kabiną typu bidet
– Konstrukcja w ostatnim stanie eksploatacyjnym
– Z kołami z drobnymi szprychami wykonanymi z metalu
– Drążki napędowe i sprzęgające wykonane z drobnoziarnistego odlewu metalowego
– Dostępna kabina maszynisty Z21
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Fabryka lokomotyw w Wiedniu-Floridsdorf wyprodukował ponad 1100 lokomotyw klasy 52. Po zakończeniu wojny w Austrii pozostało 113 lokomotyw. W wielu silnikach wprowadzono ulepszenia, w tym częściowo zastąpienie przetargu w kształcie wanny kabinami w celu stworzenia przedziału maszynisty. Pod koniec ery lokomotyw parowych na niektórych lokomotywach klasy 52 dokonywano indywidualnych odchyleń w malowaniu, które były inicjowane przez obsługę pociągu. Transport kolejowy Strasshof an der Nordbahn miał w swojej kotłowni kilka „kolorowych” lokomotyw, które były stosunkowo typowe dla tamtych czasów. Ostatnie modele zostały wycofane z eksploatacji w 1976 roku i tym samym były jednymi z ostatnich lokomotyw parowych, które jeździły po normalnotorowych torach ÖBB. -
Roco 79415 – Lokomotywa elektryczna dwutrakcyjna Re 10/10, SBB
3 680,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna podwójna trakcja Re 10/10 Szwajcarskich Kolei Federalnych. Wariant formy !
– Wydanie jubileuszowe z 1982 roku „100 lat Kolei Świętego Gotarda”
– Składa się z lokomotyw Re 6/6 11626 i Re 4/4ˡˡ 11323
– Obie lokomotywy z napędem
– Z przednim herbem i podniesionymi numerami lokomotyw
– Delikatne, nakładane osobno kratki wentylacyjne i wycieraczki z blachy trawionej.
Z okazji 175-lecia kolei w Szwajcarii firma ROCO przedstawia lokomotywę elektryczną z podwójną trakcją Re 10/10 jako specjalną edycję jubileuszową. Lokomotywy w zielonych barwach SBB miały ozdobne pasy i herby. Podwójna trakcja Re 4/4ˡˡ i Re 6/6 nosi nazwę Re 10/10 dla uproszczenia. Nazwa ta wywodzi się od dziesięciu napędzanych osi, które posiada podwójny „zespół” i nie odnosi się do konkretnego typu lokomotywy. SBB używa Re 10/10 głównie do przewożenia ciężkich pociągów towarowych na trasie Gotthard. Byczy sobowtór potrafi ciągnąć na haku pociągu maksymalny ładunek 1400 ton z prędkością 80 kilometrów na godzinę na pochyłości 26 promili. -
Roco 70671 – Parowóz Ty4-40, PKP
2 150,00 złDodaj do koszykaParowoz pociągu towarowego Ty4-40 Polskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć napędzanych osi lokomotywy.
– Wagnerowskie deflektory dymu
– Wożą ciężkie pociągi towarowe po głównych liniach
– Metalowe koła z delikatnie zaprojektowanymi szprychami
– Możliwość doposażenia generatora dymu.
Po II wojnie światowej wiele lokomotyw klasy 44 pozostało w Polsce. Zostały one przemianowane na Ty 4-1 na Ty 4-132 i służyły tam wiernie, w niektórych przypadkach, do końca lat siedemdziesiątych. -
Roco 70670 – Parowóz Ty4-40, PKP
1 580,00 złDodaj do koszykaParowoz pociągu towarowego Ty4-40 Polskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć napędzanych osi lokomotywy.
– Wagnerowskie deflektory dymu,
– Wożą ciężkie pociągi towarowe po głównych liniach,
– Metalowe koła z delikatnie zaprojektowanymi szprychami,
– Możliwość doposażenia generatora dymu.Po II wojnie światowej wiele lokomotyw klasy 44 pozostało w Polsce. Zostały one przemianowane na Ty 4-1 na Ty 4-132 i służyły tam wiernie, w niektórych przypadkach, do końca lat siedemdziesiątych.
-
Roco 78281 – Parowóz 150 Y, SNCF
2 277,00 złDodaj do koszykaParowóz 150 Y Francuskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Wariant z deflektorami dymu,
– Metalowe koła z drobnymi szprychami,
– Drążki napędowe i sprzęgające wykonane z metalowego odlewu,
– W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
– Możliwość doposażenia w generator dymu,
– Dostępna kabina maszynisty Z21.W latach 1943/44 fabryka lokomotyw Société Alsacienne de Constructions Mécaniques ( SACM) w Graffenstaden koło Strasburga zbudował ponad 100 lokomotyw klasy 52. W latach 1945/46 SNCF zamówiła jeszcze 17 dodatkowych lokomotyw. Tam klasę 52 oznaczono klasą 150 Y. Unikalną cechą lokomotyw był krótszy komin, którego przeznaczeniem było nie przekraczanie francuskiej skrajni. Klasa 150 Y przewoziła zarówno pociągi towarowe, jak i pasażerskie we wschodnim regionie SNCF. Działały tam do końca lat pięćdziesiątych.
-
Roco 70281 – Parowóz 150 Y, SNCF
1 956,05 złDodaj do koszykaParowóz 150 Y Francuskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Wariant z deflektorami dymu,
– Metalowe koła z drobnymi szprychami,
– Drążki napędowe i sprzęgające wykonane z metalowego odlewu,
– W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
– Możliwość doposażenia w generator dymu,
– Dostępna kabina maszynisty Z21.W latach 1943/44 fabryka lokomotyw Société Alsacienne de Constructions Mécaniques ( SACM) w Graffenstaden koło Strasburga zbudował ponad 100 lokomotyw klasy 52. W latach 1945/46 SNCF zamówiła jeszcze 17 dodatkowych lokomotyw. Tam klasę 52 oznaczono klasą 150 Y. Unikalną cechą lokomotyw był krótszy komin, którego przeznaczeniem było nie przekraczanie francuskiej skrajni. Klasa 150 Y przewoziła zarówno pociągi towarowe, jak i pasażerskie we wschodnim regionie SNCF. Działały tam do końca lat pięćdziesiątych.
-
Roco 70280 – Parowóz 150 Y, SNCF
1 596,00 złDodaj do koszykaParowóz 150 Y Francuskich Kolei Państwowych. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Wariant z deflektorami dymu,
– Metalowe koła z drobnymi szprychami,
– Drążki napędowe i sprzęgające wykonane z metalowego odlewu,
– W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
– Możliwość doposażenia w generator dymu,
– Dostępna kabina maszynisty Z21.W latach 1943/44 fabryka lokomotyw Société Alsacienne de Constructions Mécaniques ( SACM) w Graffenstaden koło Strasburga zbudował ponad 100 lokomotyw klasy 52. W latach 1945/46 SNCF zamówiła jeszcze 17 dodatkowych lokomotyw. Tam klasę 52 oznaczono klasą 150 Y. Unikalną cechą lokomotyw był krótszy komin, którego przeznaczeniem było nie przekraczanie francuskiej skrajni. Klasa 150 Y przewoziła zarówno pociągi towarowe, jak i pasażerskie we wschodnim regionie SNCF. Działały tam do końca lat pięćdziesiątych.
-
Roco 78285 – Parowóz klasy 50.40, DR
2 277,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
– Zestawy misternie zaprojektowanych kół metalowych,
– Do użytku głównie przed pociągami towarowymi na liniach głównych i odgałęźnych,
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
– Możliwość doposażenia w generator dymu.Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn z NRD była dalszym rozwojem lokomotywy do pociągów towarowych klasy 50 DRG. Przy budowie lokomotywy DR zwracał szczególną uwagę na zastosowanie wielu identycznych zespołów jak w parowozu klasy 23.10 do pociągu pasażerskiego. DR opracował je równolegle, aby obniżyć koszty napraw i zapasów części zamiennych. Producent VEB Lokomotivbau Karl Marx w Babelsbergu dostarczył w latach 1956-1960 88 lokomotyw, które zostały wprowadzone do eksploatacji pod numerami porządkowymi od 50 4001 do 50 4088. Przy obciążeniu osi 15 t lokomotywy mogły być używane elastycznie, jednak były z siedzibą głównie w północnych dyrekcjach DR i przewożący pociągi pasażerskie i towarowe. Ze względu na wrażliwą ramę z blachy, lokomotywy zostały wycofane z ruchu pociągów do 1980 r. i nadal służyły jako stacjonarne urządzenia grzewcze.
-
Roco 70285 – Parowóz klasy 50.40, DR
2 102,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
– Zestawy misternie zaprojektowanych kół metalowych,
– Do użytku głównie przed pociągami towarowymi na liniach głównych i odgałęźnych,
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
– Możliwość doposażenia w generator dymu.Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn z NRD była dalszym rozwojem lokomotywy do pociągów towarowych klasy 50 DRG. Przy budowie lokomotywy DR zwracał szczególną uwagę na zastosowanie wielu identycznych zespołów jak w parowozu klasy 23.10 do pociągu pasażerskiego. DR opracował je równolegle, aby obniżyć koszty napraw i zapasów części zamiennych. Producent VEB Lokomotivbau Karl Marx w Babelsbergu dostarczył w latach 1956-1960 88 lokomotyw, które zostały wprowadzone do eksploatacji pod numerami porządkowymi od 50 4001 do 50 4088. Przy obciążeniu osi 15 t lokomotywy mogły być używane elastycznie, jednak były z siedzibą głównie w północnych dyrekcjach DR i przewożący pociągi pasażerskie i towarowe. Ze względu na wrażliwą ramę z blachy, lokomotywy zostały wycofane z ruchu pociągów do 1980 r. i nadal służyły jako stacjonarne urządzenia grzewcze.
-
Roco 70284 – Parowóz klasy 50.40, DR
1 702,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
– Zestawy misternie zaprojektowanych kół metalowych,
– Do użytku głównie przed pociągami towarowymi na liniach głównych i odgałęźnych,
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
– Możliwość doposażenia w generator dymu.Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn z NRD była dalszym rozwojem lokomotywy do pociągów towarowych klasy 50 DRG. Przy budowie lokomotywy DR zwracał szczególną uwagę na zastosowanie wielu identycznych zespołów jak w parowozu klasy 23.10 do pociągu pasażerskiego. DR opracował je równolegle, aby obniżyć koszty napraw i zapasów części zamiennych. Producent VEB Lokomotivbau Karl Marx w Babelsbergu dostarczył w latach 1956-1960 88 lokomotyw, które zostały wprowadzone do eksploatacji pod numerami porządkowymi od 50 4001 do 50 4088. Przy obciążeniu osi 15 t lokomotywy mogły być używane elastycznie, jednak były z siedzibą głównie w północnych dyrekcjach DR i przewożący pociągi pasażerskie i towarowe. Ze względu na wrażliwą ramę z blachy, lokomotywy zostały wycofane z ruchu pociągów do 1980 r. i nadal służyły jako stacjonarne urządzenia grzewcze.
-
Roco 78283 – Parowóz klasy 44, DR
2 277,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa pociągu ciężkiego klasy 44 Deutsche Reichsbahn ze spalaniem pyłu węglowego. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Autentyczna replika wersji na pył węglowy,
– Metalowe koła z delikatnie zaprojektowanymi szprychami,
– W zestawie zestaw wytrawionych znaków,
– Możliwość doposażenia w generator dymu.W latach 50. Deutsche Reichsbahn przebudowała 22 lokomotywy na opalanie pyłem węglowym (system Wendlera). Najbardziej zauważalnymi modyfikacjami były dodatkowy zbiornik powietrza i pompa powietrza na lewym pasie startowym oraz tender wyposażony w zasobnik na pył węglowy. Lokomotywy okazały się szczególnie przydatne na rampach Lasu Turyńskiego ze względu na celny ostrzał. Wraz z wprowadzeniem numerów EDP, lokomotywy miałowe zostały przemianowane na klasę 44.9.












