00,00 

Brak produktów w koszyku.

Liczba napędzanych osi: 8

Wyświetlanie wszystkich wyników: 6

  • Roco 7520006 – Lokomotywa elektryczna Dm3, SJ

    2 415,00 

    3-częściowa lokomotywa elektryczna Dm3 należąca do Szwedzkich Kolei Państwowych.
    – Po raz pierwszy w oryginalnym designie z kołami szprychowymi
    – Wolnostojące liny i uchwyty
    – Części lokomotywy o zwartej konstrukcji
    – Duża siła pociągowa dzięki dwóm silnikom
    – Z indywidualnie włączanym przednim lub tylnym światłem w trybie cyfrowym.

    Bezpośrednio po drugiej wojnie światowej drastycznie wzrosło zapotrzebowanie na szwedzką rudę żelaza. Do transportu tej ciężkiej rudy żelaza potrzebne były odpowiednie lokomotywy. Szwedzkie Koleje Państwowe (SJ) zamówiły pierwsze dwuosobowe lokomotywy serii Dm, z których pierwsze pojazdy zostały dostarczone w 1953 roku. Każda z dwóch części lokomotywy została wyposażona w napęd wału ślepego i cztery sprzężone osie napędowe z kołami szprychowymi. W latach 1960/61 pięć lokomotyw Dm wyposażono w nowo opracowane koła szprychowe „Motola 1960”. Te potężne lokomotywy były w stanie przewozić składy rudy o masie do 3200 ton na wymagającej trasie „Malmbana” Lule?–Kiruna–Narvik. Ciężkie pociągi składały się z 52 wagonów z rudą. Każdy z tych 3-osiowych wagonów miał masę własną 20 ton i był załadowany 80 tonami rudy. Pod koniec lat 60. masę pociągu zwiększono do 5000 ton. W tym celu niektóre silniki zostały rozbudowane o dodatkową, czteroosiową część środkową bez kabiny maszynisty, które oznaczono jako Dm3.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7510006 – Lokomotywa elektryczna Dm3, SJ

    2 415,00 

    3-częściowa lokomotywa elektryczna Dm3 należąca do Szwedzkich Kolei Państwowych.
    – Po raz pierwszy w oryginalnym designie z kołami szprychowymi
    – Wolnostojące liny i uchwyty
    – Części lokomotywy o zwartej konstrukcji
    – Duża siła pociągowa dzięki dwóm silnikom
    – Z indywidualnie włączanym przednim lub tylnym światłem w trybie cyfrowym.

    Bezpośrednio po drugiej wojnie światowej drastycznie wzrosło zapotrzebowanie na szwedzką rudę żelaza. Do transportu tej ciężkiej rudy żelaza potrzebne były odpowiednie lokomotywy. Szwedzkie Koleje Państwowe (SJ) zamówiły pierwsze dwuosobowe lokomotywy serii Dm, z których pierwsze pojazdy zostały dostarczone w 1953 roku. Każda z dwóch części lokomotywy została wyposażona w napęd wału ślepego i cztery sprzężone osie napędowe z kołami szprychowymi. W latach 1960/61 pięć lokomotyw Dm wyposażono w nowo opracowane koła szprychowe „Motola 1960”. Te potężne lokomotywy były w stanie przewozić składy rudy o masie do 3200 ton na wymagającej trasie „Malmbana” Lule?–Kiruna–Narvik. Ciężkie pociągi składały się z 52 wagonów z rudą. Każdy z tych 3-osiowych wagonów miał masę własną 20 ton i był załadowany 80 tonami rudy. Pod koniec lat 60. masę pociągu zwiększono do 5000 ton. W tym celu niektóre silniki zostały rozbudowane o dodatkową, czteroosiową część środkową bez kabiny maszynisty, które oznaczono jako Dm3.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7500006 – Lokomotywa elektryczna Dm3, SJ

    1 840,00 

    3-częściowa lokomotywa elektryczna Dm3 należąca do Szwedzkich Kolei Państwowych.
    – Po raz pierwszy w oryginalnej konstrukcji z kołami szprychowymi
    – Wolnostojące liny i uchwyty
    – Części lokomotywy o zwartym sprzężeniu
    – Duża siła pociągowa dzięki dwóm silnikom.

    Bezpośrednio po drugiej wojnie światowej zapotrzebowanie na szwedzką rudę żelaza drastycznie wzrosło. Do transportu tej ciężkiej rudy żelaza potrzebne były odpowiednie lokomotywy. Szwedzkie Koleje Państwowe (SJ) zamówiły pierwsze dwuosobowe lokomotywy serii Dm, z których pierwsze pojazdy zostały dostarczone w 1953 roku. Każda z dwóch części lokomotywy została wyposażona w napęd wału ślepego i cztery sprzężone osie napędowe z kołami szprychowymi. W latach 1960/61 pięć lokomotyw Dm wyposażono w nowo opracowane koła szprychowe „Motola 1960”. Te potężne lokomotywy były w stanie przewozić składy rudy o masie do 3200 ton na wymagającej trasie „Malmbana” Lule?–Kiruna–Narvik. Ciężkie pociągi składały się z 52 wagonów z rudą. Każdy z tych 3-osiowych wagonów miał masę własną 20 ton i był załadowany 80 tonami rudy. Pod koniec lat 60. masę pociągu zwiększono do 5000 ton. W tym celu niektóre silniki zostały rozbudowane o dodatkową, czteroosiową część środkową bez kabiny maszynisty, które oznaczono jako Dm3.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 79793 – Lokomotywa spalinowa 2M62-0064, RZD

    3 077,00 

    Lokomotywa spalinowa 2M62-0064 Kolei Rosyjskich.
    – Model w konstrukcji PID
    – Lokomotywa dwusekcyjna składająca się z dwóch lokomotyw, które są ze sobą na stałe połączone
    – Wytrawiona antena radiowa na dachu
    – Każda lokomotywa jest zasilana i posiada własny dekoder dźwięku
    – Sterowanie tylko z jednym adresem lokomotywy, ale używane do eksploatacji wieloczłonowej.
    Fabryka lokomotyw „Okoberrevolution” w Ługańsku na Ukrainie już w 1965 roku dostarczała „Taigatrommeln” „Tajga” do krajów sojuszniczych COMECON. Pierwsze lokomotywy klasy M62 dla Kolei Radzieckich zostały dostarczone dopiero w 1970 roku. Dużo bardziej poszukiwane były podwójne lokomotywy oznaczone jako 2M62. Podczas pracy były one ze sobą na stałe połączone, a poszczególne jednostki miały całe kabiny maszynisty tylko na jednym końcu. W latach 1976-1988 dostarczono 2.550 pojedynczych sztuk. Pierwsza dostawa do klasy 2M62-0069 nadal miała boczne drzwi dostępu z tyłu kabiny kierowcy.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71415 – Lokomotywa elektryczna dwutrakcyjna Re 10/10, SBB

    3 680,00 

    Lokomotywa elektryczna podwójna trakcja Re 10/10 Szwajcarskich Kolei Federalnych. Wariant formy !
    – Wydanie jubileuszowe z 1982 roku „100 lat Kolei Świętego Gotarda”
    – Składa się z lokomotyw Re 6/6 11626 i Re 4/4ˡˡ 11323
    – Obie lokomotywy z napędem
    – Z przednim herbem i podniesionymi numerami lokomotyw
    – Delikatne, nakładane osobno kratki wentylacyjne i wycieraczki z blachy trawionej.
    Z okazji 175-lecia kolei w Szwajcarii firma ROCO przedstawia lokomotywę elektryczną z podwójną trakcją Re 10/10 jako specjalną edycję jubileuszową. Lokomotywy w zielonych barwach SBB miały ozdobne pasy i herby. Podwójna trakcja Re 4/4ˡˡ i Re 6/6 nosi nazwę Re 10/10 dla uproszczenia. Nazwa ta wywodzi się od dziesięciu napędzanych osi, które posiada podwójny „zespół” i nie odnosi się do konkretnego typu lokomotywy. SBB używa Re 10/10 głównie do przewożenia ciężkich pociągów towarowych na trasie Gotthard. Byczy sobowtór potrafi ciągnąć na haku pociągu maksymalny ładunek 1400 ton z prędkością 80 kilometrów na godzinę na pochyłości 26 promili.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71414 – Lokomotywa elektryczna dwutrakcyjna Re 10/10, SBB

    2 622,00 

    Lokomotywa elektryczna podwójna trakcja Re 10/10 Szwajcarskich Kolei Federalnych. Wariant formy !
    – Wydanie jubileuszowe z 1982 roku „100 lat Kolei Świętego Gotarda”
    – Składa się z lokomotyw Re 6/6 11626 i Re 4/4ˡˡ 11323
    – Obie lokomotywy z napędem
    – Z przednim herbem i podniesionymi numerami lokomotyw
    – Delikatne, nakładane osobno kratki wentylacyjne i wycieraczki z blachy trawionej.
    Z okazji 175-lecia kolei w Szwajcarii firma ROCO przedstawia lokomotywę elektryczną z podwójną trakcją Re 10/10 jako specjalną edycję jubileuszową. Lokomotywy w zielonych barwach SBB miały ozdobne pasy i herby. Podwójna trakcja Re 4/4ˡˡ i Re 6/6 nosi nazwę Re 10/10 dla uproszczenia. Nazwa ta wywodzi się od dziesięciu napędzanych osi, które posiada podwójny „zespół” i nie odnosi się do konkretnego typu lokomotywy. SBB używa Re 10/10 głównie do przewożenia ciężkich pociągów towarowych na trasie Gotthard. Byczy sobowtór potrafi ciągnąć na haku pociągu maksymalny ładunek 1400 ton z prędkością 80 kilometrów na godzinę na pochyłości 26 promili.

    Dodaj do koszyka