00,00 

Brak produktów w koszyku.

Minimalny promień: 200 mm

Wyświetlanie wszystkich wyników: 2

  • Roco 7350001 – Lokomotywa spalinowa 2095 012-7, ÖBB

    1 577,00 

    Lokomotywa spalinowa 2095 012 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Dopracowany w najdrobniejszych szczegółach: wolnostojące uchwyty, misterne pierścienie lamp i perforowana kratka wentylacyjna na dachu
    – Barwa w kolorze krwistej pomarańczy z banderolą w kolorze kości słoniowej i rama w kolorze umbry
    – Design bez ozdobnych linii
    – Z włączanymi światłami drogowymi i światło manewrowe i oświetlenie kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.

    W 1958 roku firma SGP wprowadziła na rynek prototyp spalinowo-hydraulicznej lokomotywy wąskotorowej – późniejszej klasy 2095. Lokomotywa wyposażona jest w 12-cylindrowy, czterosuwowy silnik o mocy 600 KM. Planowaną prędkość maksymalną określono na 60 km/h. Od momentu dostawy, 2095 012 stacjonował w zajezdni kolejowej Gmünd. Tam przez wiele lat była to jedyna duża lokomotywa spalinowa, używana do transportu towarowego i pasażerskiego. Na początku lat 90-tych otrzymał nowe malowanie w stylu Valousek.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7340001 – Lokomotywa spalinowa 2095 012-7, ÖBB

    1 002,00 

    Lokomotywa spalinowa 2095 012 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Dopracowany w najdrobniejszych szczegółach: wolnostojące uchwyty, misterne pierścienie lamp i perforowana kratka wentylacyjna na dachu
    – Barwa w kolorze krwistej pomarańczy z banderolą w kolorze kości słoniowej i rama w kolorze umbry
    – Design bez ozdobnych linii
    – Przełączany reflektor za pomocą przełącznika DIP.

    W 1958 roku SGP wprowadziło prototyp spalinowo-hydraulicznej lokomotywy wąskotorowej – późniejszą klasę 2095. Lokomotywa wyposażona jest w 12-cylindrowy, czterosuwowy silnik o mocy 600 KM. Planowaną prędkość maksymalną określono na 60 km/h. Od momentu dostawy, 2095 012 stacjonował w zajezdni kolejowej Gmünd. Tam przez wiele lat była to jedyna duża lokomotywa spalinowa, używana do transportu towarowego i pasażerskiego. Na początku lat 90-tych otrzymał nowe malowanie w stylu Valousek.

    Dodaj do koszyka