Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Minimalny promień: 200 mm
Wyświetlanie wszystkich wyników: 2
-
Roco 7350001 – Lokomotywa spalinowa 2095 012-7, ÖBB
1 577,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 2095 012 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
– Dopracowany w najdrobniejszych szczegółach: wolnostojące uchwyty, misterne pierścienie lamp i perforowana kratka wentylacyjna na dachu
– Barwa w kolorze krwistej pomarańczy z banderolą w kolorze kości słoniowej i rama w kolorze umbry
– Design bez ozdobnych linii
– Z włączanymi światłami drogowymi i światło manewrowe i oświetlenie kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.W 1958 roku firma SGP wprowadziła na rynek prototyp spalinowo-hydraulicznej lokomotywy wąskotorowej – późniejszej klasy 2095. Lokomotywa wyposażona jest w 12-cylindrowy, czterosuwowy silnik o mocy 600 KM. Planowaną prędkość maksymalną określono na 60 km/h. Od momentu dostawy, 2095 012 stacjonował w zajezdni kolejowej Gmünd. Tam przez wiele lat była to jedyna duża lokomotywa spalinowa, używana do transportu towarowego i pasażerskiego. Na początku lat 90-tych otrzymał nowe malowanie w stylu Valousek.
-
Roco 7340001 – Lokomotywa spalinowa 2095 012-7, ÖBB
1 002,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 2095 012 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
– Dopracowany w najdrobniejszych szczegółach: wolnostojące uchwyty, misterne pierścienie lamp i perforowana kratka wentylacyjna na dachu
– Barwa w kolorze krwistej pomarańczy z banderolą w kolorze kości słoniowej i rama w kolorze umbry
– Design bez ozdobnych linii
– Przełączany reflektor za pomocą przełącznika DIP.W 1958 roku SGP wprowadziło prototyp spalinowo-hydraulicznej lokomotywy wąskotorowej – późniejszą klasę 2095. Lokomotywa wyposażona jest w 12-cylindrowy, czterosuwowy silnik o mocy 600 KM. Planowaną prędkość maksymalną określono na 60 km/h. Od momentu dostawy, 2095 012 stacjonował w zajezdni kolejowej Gmünd. Tam przez wiele lat była to jedyna duża lokomotywa spalinowa, używana do transportu towarowego i pasażerskiego. Na początku lat 90-tych otrzymał nowe malowanie w stylu Valousek.












