00,00 

Brak produktów w koszyku.

Minimalny promień: 200mm

Wyświetlanie wszystkich wyników: 4

  • Roco 33295 – Lokomotywa spalinowa 2095 004-4, ÖBB

    1 577,00 

    Lokomotywa spalinowa 2095 004 Austriackich Kolei Federalnych.
    – Najdrobniejsze szczegóły: wolnostojące uchwyty, pierścienie lamp i perforowana kratka wentylacyjna na szczycie dachu
    – W kolorze czerwonym; z pasem w kolorze szarego agatu
    – Z przełączanym oświetleniem kabiny maszynisty
    – W trybie cyfrowym z przełączanymi światłami drogowymi i światłami manewrowymi
    – Tworzenie dźwięku we współpracy z Leosoundlab eksploatowały linie wąskotorowe przez dziesięciolecia.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 33294 – Lokomotywa spalinowa 2095 004-4, ÖBB

    1 002,00 

    Lokomotywa spalinowa 2095 004 Austriackich Kolei Federalnych.
    – Najdrobniejsze szczegóły: wolnostojące uchwyty, pierścienie lamp i perforowana kratka wentylacyjna na szczycie dachu
    – W kolorze czerwonym; z pasem w kolorze szarego agatu
    – Reflektory przełączane za pomocą DIP.
    Lokomotywy klasy 2095, kupowane od 1958 r., przez dziesięciolecia stanowiły kręgosłup ÖBB na wąskotorowych liniach z napędem Diesla. ÖBB wykorzystywał je w ruchu pasażerskim i towarowym, zwłaszcza podczas transportu rollbocków i wagonów. 2095 były używane na liniach wąskotorowych Ybbstalbahn, Bregenzerwaldbahn, Krimmlerbahn, Waldviertelbahn i na tak zwanej „Krumpe”. „Krumpe” „Crook” łączył Ober-Grafendorf z Gresten i jest dziś zamknięty.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 33322 – Lokomotywa spalinowa 2095.06, ÖBB

    1 577,00 

    Lokomotywa spalinowa 2095.06 Austriackich Kolei Federalnych.
    – Najdrobniejsze szczegóły: wolnostojące uchwyty, pierścienie lamp i perforowana kratka wentylacyjna na szczycie dachu
    – W kolorze krwistopomarańczowym
    – Drobno wytrawione tabliczki z dodatkowym numerem lokomotywy 2095.04 w zestawie
    – Model z wypukłymi ozdobnymi paskami
    – Z przełączanym oświetleniem kabiny maszynisty
    – W tryb cyfrowy z przełączanymi światłami drogowymi i światłami manewrowymi.
    1958 roku SGP zaprezentowało prototyp lokomotyw spalinowo-hydraulicznych wąskotorowych – późniejszą klasę 2095. Lokomotywa jest wyposażona w 12-cylindrowy czterosuwowy silnik o mocy 600 KM . SGP wyznaczył planowaną prędkość maksymalną na 60 km/h. W następnych dziesięcioleciach lokomotywy przeszły próbę również w codziennej eksploatacji na Bregenzerwaldbahn.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 33321 – Lokomotywa spalinowa 2095.06, ÖBB

    1 002,00 

    Lokomotywa spalinowa 2095.06 Austriackich Kolei Federalnych.
    – Najdrobniejsze szczegóły: wolnostojące uchwyty, pierścienie lamp i perforowana kratka wentylacyjna na szczycie dachu
    – W kolorze krwistopomarańczowym
    – Drobno wytrawione tabliczki z dodatkowym numerem lokomotywy 2095.04 w zestawie
    – Model z wypukłymi ozdobnymi paskami
    – Reflektory przełączane za pomocą przełącznika DIP 1958 SGP zaprezentowało prototyp lokomotyw spalinowo-hydraulicznych wąskotorowych
    – późniejszą klasę 2095. Lokomotywa wyposażona jest w 12-cylindrowy czterosuwowy silnik o mocy 600 KM. SGP wyznaczył planowaną prędkość maksymalną na 60 km/h. W następnych dziesięcioleciach lokomotywy przeszły próbę również w codziennej eksploatacji na Bregenzerwaldbahn.

    Dodaj do koszyka