Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Minimalny promień: 419 mm
Wyświetlanie wszystkich wyników: 9
-
Roco 7720001 – Elektryczny zespół trakcyjny Plan V, NS
2 346,00 złDodaj do koszykaElektryczny zespół trakcyjny Plan V Holenderskich Kolei Państwowych.
– Po raz pierwszy z interfejsem PluX22 i dekoderem dźwięku PluX22 w kolorze zielonym
– Delikatnie wykonane kolektory prądu zgodne z prototypem
– Bardzo szczegółowy model z wieloma oddzielnie dołączonymi częściami wtykowymi
– Model wyposażony w dekoder dźwięku i dekoder funkcji.Dwa – częściowo holenderski elektryczny zespół trakcyjny Plan V – lepiej znany w Holandii jako Mat ’64 lub pod pseudonimem Apekop (głowa małpy) – stał się jednym ze standardowych regionalnych pociągów transportowych w Holenderskich Kolejach Państwowych od połowy lat 60. . Z łącznie 246 modelami był to wówczas najczęściej budowany zespół trakcyjny w NS. Plan V1 i V2 były dostarczane w zielonych barwach z piaskowo-żółtymi paskami ozdobnymi. Plan V z trzeciej serii konstrukcyjnej był już pomalowany na żółto w fabryce w 1968 roku. Dostarczone wcześniej zespoły trakcyjne były następnie przemalowywane w latach 1969-1973. Do czasu wycofania ich z eksploatacji, te zespoły trakcyjne były używane na praktycznie wszystkich zelektryfikowanych linie kolejowe w Holandii.
-
Roco 7710001 – Elektryczny zespół trakcyjny Plan V, NS
2 346,00 złDodaj do koszykaElektryczny zespół trakcyjny Plan V Holenderskich Kolei Państwowych.
– Po raz pierwszy z interfejsem PluX22 i dekoderem dźwięku PluX22 w kolorze zielonym
– Delikatnie wykonane kolektory prądu zgodne z prototypem
– Bardzo szczegółowy model z wieloma oddzielnie dołączonymi częściami wtykowymi
– Model wyposażony w dekoder dźwięku i dekoder funkcji.Dwa – częściowo holenderski elektryczny zespół trakcyjny Plan V – lepiej znany w Holandii jako Mat ’64 lub pod pseudonimem Apekop (głowa małpy) – stał się jednym ze standardowych regionalnych pociągów transportowych w Holenderskich Kolejach Państwowych od połowy lat 60. . Z łącznie 246 modelami był to wówczas najczęściej budowany zespół trakcyjny w NS. Plan V1 i V2 były dostarczane w zielonych barwach z piaskowo-żółtymi paskami ozdobnymi. Plan V z trzeciej serii konstrukcyjnej był już pomalowany na żółto w fabryce w 1968 roku. Dostarczone wcześniej zespoły trakcyjne były następnie przemalowywane w latach 1969-1973. Do czasu wycofania ich z eksploatacji, te zespoły trakcyjne były używane na praktycznie wszystkich zelektryfikowanych linie kolejowe w Holandii.
-
Roco 7700001 – Elektryczny zespół trakcyjny Plan V, NS
1 518,00 złDodaj do koszykaElektryczny zespół trakcyjny Plan V Holenderskich Kolei Państwowych.
– Po raz pierwszy z interfejsem PluX22 w kolorze zielonym
– Delikatnie wykonane odbieraki prądu zgodne z prototypem
– Bardzo szczegółowy model z wieloma oddzielnie dołączonymi częściami.Dwuczęściowy holenderski elektryczny zespół trakcyjny Plan V – lepiej znany w Holandii jako Mat ’64 lub pod pseudonimem Apekop (głowa małpy) – od połowy lat 60. stał się jednym ze standardowych pociągów transportu regionalnego w Holenderskich Kolejach Państwowych. Z łącznie 246 modelami był to wówczas najczęściej budowany zespół trakcyjny w NS. Plan V1 i V2 były dostarczane w zielonych barwach z piaskowo-żółtymi paskami ozdobnymi. Plan V z trzeciej serii konstrukcyjnej był już pomalowany na żółto w fabryce w 1968 roku. Dostarczone wcześniej zespoły trakcyjne były następnie przemalowywane w latach 1969-1973. Do czasu wycofania ich z eksploatacji, te zespoły trakcyjne były używane na praktycznie wszystkich zelektryfikowanych linie kolejowe w Holandii.
-
Roco 79268 – Lokomotywa parowa 01 508, DR
2 277,00 złDodaj do koszykaParowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
– Opalane węglem
– Zestawy kołowe z drobnego metalu
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego. -
Roco 71268 – Lokomotywa parowa 01 508, DR
2 277,00 złDodaj do koszykaParowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
– Opalane węglem
– Zestawy kołowe z drobnego metalu
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego. -
Roco 71267 – Lokomotywa parowa 01 508, DR
1 702,00 złDodaj do koszykaParowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
– Opalane węglem
– Zestawy kołowe z drobnego metalu
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego. -
Roco 78031 – Lokomotywa parowa klasy 03.10, DB
2 645,00 złDodaj do koszykaParowóz pociągu ekspresowego klasy 03.10 należący do Deutsche Bundesbahn (Niemieckie Koleje Federalne). model z edycji!
– Dopracowany w szczegółach model z nową konstrukcją kotła
– Precyzyjnie odwzorowane zestawy kołowe z przednimi kołami szprychowymi
– Reprodukcja trzeciego cylindra wewnętrznego z silnikiem wewnętrznym
– Z oświetleniem silnika
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Lokomotywy parowe Blue Parade Klasa 03.10 stanowiła postęp w stosunku do standardowej lokomotywy pociągów ekspresowych klasy 03. Proste podwójne cylindry zostały zastąpione potrójnymi cylindrami, a opływowa pełna pokrywa panelu została zapewniona w celu oszczędzania paliwa. W przeciwieństwie do pierwotnego planu, klasa 03.10 rozpoczęła swoją wielką karierę dopiero po „rozebraniu” i wyremontowaniu. W związku z budowaną siecią F-train i tak zwanym lekkim pociągiem ekspresowym kursującym między Dortmundem a Frankfurtem, trzy z tych szlachetnych pociągów ekspresowych otrzymały nowe malowanie w eleganckim stalowoniebieskim kolorze. Ze względu na wysokie parametry eksploatacyjne szybko dało się zauważyć zwiększone zużycie kotłów, których stal okazała się podatna na starzenie. Od 1957 roku montowano nowe, całkowicie spawane, wysokosprawne kotły z komorą spalania w palenisku. Opierając się na tradycji „Błękitnego Mauritiusa”, można sobie wyobrazić, że parowóz paradny z nową konstrukcją kotła również kontynuował ten zwyczaj. -
Roco 70031 – Lokomotywa parowa klasy 03.10, DB
2 645,00 złDodaj do koszykaParowóz pociągu ekspresowego klasy 03.10 należący do Deutsche Bundesbahn (Niemieckie Koleje Federalne). model z edycji!
– Dopracowany w szczegółach model z nową konstrukcją kotła
– Precyzyjnie odwzorowane zestawy kołowe z przednimi kołami szprychowymi
– Reprodukcja trzeciego cylindra wewnętrznego z silnikiem wewnętrznym
– Z oświetleniem silnika
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Lokomotywy parowe Blue Parade Klasa 03.10 stanowiła postęp w stosunku do standardowej lokomotywy pociągów ekspresowych klasy 03. Proste podwójne cylindry zostały zastąpione potrójnymi cylindrami, a opływowa pełna pokrywa panelu została zapewniona w celu oszczędzania paliwa. W przeciwieństwie do pierwotnego planu, klasa 03.10 rozpoczęła swoją wielką karierę dopiero po „rozebraniu” i wyremontowaniu. W związku z budowaną siecią F-train i tak zwanym lekkim pociągiem ekspresowym kursującym między Dortmundem a Frankfurtem, trzy z tych szlachetnych pociągów ekspresowych otrzymały nowe malowanie w eleganckim stalowoniebieskim kolorze. Ze względu na wysokie parametry eksploatacyjne szybko dało się zauważyć zwiększone zużycie kotłów, których stal okazała się podatna na starzenie. Od 1957 roku montowano nowe, całkowicie spawane, wysokosprawne kotły z komorą spalania w palenisku. Opierając się na tradycji „Błękitnego Mauritiusa”, można sobie wyobrazić, że parowóz paradny z nową konstrukcją kotła również kontynuował ten zwyczaj. -
Roco 70030 – Lokomotywa parowa klasy 03.10, DB
2 070,00 złDodaj do koszykaParowóz pociągu ekspresowego klasy 03.10 należący do Deutsche Bundesbahn (Niemieckie Koleje Federalne). model z edycji!
– Dopracowany w szczegółach model z nową konstrukcją kotła
– Precyzyjnie odwzorowane zestawy kołowe z przednimi kołami szprychowymi
– Reprodukcja trzeciego cylindra wewnętrznego z silnikiem wewnętrznym
– Z oświetleniem silnika
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Lokomotywy parowe Blue Parade Klasa 03.10 stanowiła postęp w stosunku do standardowej lokomotywy pociągów ekspresowych klasy 03. Proste podwójne cylindry zostały zastąpione potrójnymi cylindrami, a opływowa pełna pokrywa panelu została zapewniona w celu oszczędzania paliwa. W przeciwieństwie do pierwotnego planu, klasa 03.10 rozpoczęła swoją wielką karierę dopiero po „rozebraniu” i wyremontowaniu. W związku z budowaną siecią F-train i tak zwanym lekkim pociągiem ekspresowym kursującym między Dortmundem a Frankfurtem, trzy z tych szlachetnych pociągów ekspresowych otrzymały nowe malowanie w eleganckim stalowoniebieskim kolorze. Ze względu na wysokie parametry eksploatacyjne szybko dało się zauważyć zwiększone zużycie kotłów, których stal okazała się podatna na starzenie. Od 1957 roku montowano nowe, całkowicie spawane, wysokosprawne kotły z komorą spalania w palenisku. Opierając się na tradycji „Błękitnego Mauritiusa”, można sobie wyobrazić, że parowóz paradny z nową konstrukcją kotła również kontynuował ten zwyczaj.












