Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Minimalny promień: R1
Wyświetlanie 1–16 z 87 wyników
-
FLEISCHMANN 731370 – Lokomotywa elektryczna Re 460, SBB
1 669,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna Re 460 Szwajcarskich Kolei Federalnych.
– Oryginalna wersja z napisem „2000” z przodu
– Metalowa obudowa z odlewu ciśnieniowego
– Zamknięty fartuch przedni dołączony do opakowania
– Autentyczne funkcje światła i dźwięku przełączane przez pokładowy dekoder
– W trybie cyfrowym z przełączanym oświetleniem kabiny kierowcy
– Idealnie pasuje do EW-IV wagony osobowe – pozycje 890326-890329.W celu realizacji koncepcji „Bahn 2000” SBB zakupiła dwadzieścia cztery lokomotywy Re 460. Nieco później zbudowali jeszcze siedemdziesiąt pięć lokomotyw, aby zapewnić płynną pracę, na wprowadzonym w 1994 roku korytarzu na barana biegnącym przez Szwajcarię. Lokomotywy zostały później przeznaczone do transportu pasażerskiego. Do dziś są one niezastąpione, jeśli chodzi o przyczepność w gęstym szwajcarskim ruchu regularnym.
-
FLEISCHMANN 731300 – Lokomotywa elektryczna Re 460, SBB
1 094,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna Re 460 Szwajcarskich Kolei Federalnych.
– Oryginalna wersja z napisem „2000” na froncie
– Metalowe podwozie z odlewu ciśnieniowego
– Zamknięty fartuch przedni dołączony do opakowania
– Idealnie pasuje do autokarów EW-IV – art. 890326-890329.W celu realizacji koncepcji „Bahn 2000” SBB zamówił dwadzieścia -cztery lokomotywy Re 460. Nieco później zbudowali jeszcze siedemdziesiąt pięć lokomotyw, aby zapewnić płynną pracę, na wprowadzonym w 1994 roku korytarzu na barana biegnącym przez Szwajcarię. Lokomotywy zostały później przeznaczone do transportu pasażerskiego. Do dziś są one niezastąpione, jeśli chodzi o przyczepność w gęstym szwajcarskim ruchu regularnym.
-
FLEISCHMANN 931903 – Cyfrowy zestaw startowy z21: Lokomotywa spalinowa klasy 203 z pociągiem towarowym, SBB Cargo
2 024,00 złDodaj do koszykaz21 start zestaw cyfrowy: Lokomotywa spalinowa klasy 203 z pociągiem towarowym SBB Cargo. Aktualizacja lokomotywy!
– Z interfejsem Next18 i dekoderem dźwięku Next18 dostępnym po raz pierwszy
– Wierny oryginalnym funkcjom dźwięku.Zawartość:
– 1 sterowana cyfrowo lokomotywa spalinowa klasy 203 z dźwiękiem
– 1 wagon z kołkami obrotowymi
– 1 wagon z przesuwanymi ścianami
– 1 wagon z przesuwaną plandeką
– 1 z21 start
– 1 wtyczka multiMAUS Z21
– 1 zasilacz.Tory podsypowe pod tor owalny o promieniu R1 (4 x 9100, 8 x 9120), materiał przyłącza elektrycznego. Wymiary systemu: 85 cm x 40 cm.
Z21 to cyfrowy system o konstrukcji modułowej:
– Rozpocznij od z21 start i Z21 multiMAUS.
– Możliwa jest aktualizacja za pomocą routera Wi-Fi i kodu aktywacyjnego, numer artykułu 10814, a tym samym korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 WLANMAUS i komputera (zabezpieczone oprogramowaniem sterowanie modelami pociągów).
– Jeśli masz już własny router WiFi i wiesz, jak pracować z sieciami WiFi, kod aktywacyjny 10818 jest wystarczający do wspomnianej aktualizacji. -
FLEISCHMANN 931706 – Analogowy zestaw startowy: Lokomotywa parowa klasy 80 z pociągiem pasażerskim
690,00 złDodaj do koszykaAnalogowy zestaw startowy: Parowóz klasy 80 z pociągiem osobowym.
Zawartość:
– 1 Lokomotywa parowa klasy 80
– 2 wagony
– 1 elektroniczny regulator ręczny
– 1 zasilacz sieciowy
– Z napisami różnych administracji kolejowych Tory podsypowe dla owalu toru o promieniu R1 (5 x 9101, 8 x 9120, 1 tor dojazdowy). Rozmiar układu: 75 cm x 40 cm. -
FLEISCHMANN 931902 – Cyfrowy zestaw startowy z21: Lokomotywa spalinowa klasy 221 z pociągiem towarowym, DB
1 600,00 złDodaj do koszykaz21 start zestaw cyfrowy: Lokomotywa spalinowa klasy 221 z pociągiem towarowym Deutsche Bundesbahn.
Zawartość:
– 1 sterowana cyfrowo lokomotywa spalinowa klasy 221
– 3 wagony platformowe do dużych obciążeń z płytami stalowymi
– 1 start z21
1 zasilacz wtykowy
– 1 Z21 multiMAUS
Tory podsypki podsypki dla owalu toru o promieniu R1 (4 x 9100, 8 x 9120) , materiał połączeń elektrycznych. Rozmiar układu: 85 cm x 40 cm.
Z21 to cyfrowy system o konstrukcji modułowej:
– Rozpocznij od z21 start i Z21 multiMAUS.
– Możliwa jest aktualizacja za pomocą routera Wi-Fi i kodu aktywacyjnego, numer artykułu 10814, a tym samym korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 WLANMAUS i komputera (zabezpieczone oprogramowaniem sterowanie modelami pociągów).
– Jeśli masz już własny router WiFi i wiesz, jak pracować z sieciami WiFi, kod aktywacyjny 10818 jest wystarczający do wspomnianej aktualizacji. -
FLEISCHMANN 721474 – Lokomotywa spalinowa 118 616-2, DR
1 495,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 118 616 Deutsche Reichsbahn.
– Konstrukcja „Sparlack”
– Wersja 6-osiowa
– Siedziba w Rbd Magdeburg/Bw Brandenburg
– Oświetlenie kabiny maszynisty.Lokomotywa klasy V 180 Deutsche Reichsbahn była największą serią diesli, jaką kiedykolwiek zbudowano w NRD. Początkowo był budowany w wersji czteroosiowej z dwoma dwuosiowymi wózkami, później pojawiły się również warianty sześcioosiowe. Wersja sześcioosiowa o niskim nacisku na oś wynoszącym 15,6 t do dziś uważana jest za arcydzieło zaangażowanych inżynierów. Niski nacisk na oś pozwala na uniwersalne zastosowanie, dzięki czemu lokomotywa może pracować również na odgałęzieniach. Wynikający z tego zakres możliwych zastosowań jest wyjątkowy dla dużych niemieckich lokomotyw spalinowych. V 180 przyspieszył zmianę trakcji w Deutsche Reichsbahn, zastępując różne serie parowozów w klasach wydajności powyżej V 100. W 1995 r. ostatnie lokomotywy zostały wycofane z eksploatacji w DB AG. Następnie DB AG sprzedała wiele lokomotyw prywatnym kolejom.
-
FLEISCHMANN 721404 – Lokomotywa spalinowa 118 616-2, DR
920,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 118 616 Deutsche Reichsbahn.
– Konstrukcja „Sparlack”
– Wersja 6-osiowa
– Siedziba w Rbd Magdeburg/Bw Brandenburg
– Światło tylne włączane przełącznikiem DIP.Lokomotywa klasy V 180 Deutsche Reichsbahn była największą serią diesli, jaką kiedykolwiek zbudowano w NRD. Początkowo był budowany w wersji czteroosiowej z dwoma dwuosiowymi wózkami, później pojawiły się również warianty sześcioosiowe. Wersja sześcioosiowa o niskim nacisku na oś wynoszącym 15,6 t do dziś uważana jest za arcydzieło zaangażowanych inżynierów. Niski nacisk na oś pozwala na uniwersalne zastosowanie, dzięki czemu lokomotywa może pracować również na odgałęzieniach. Wynikający z tego zakres możliwych zastosowań jest wyjątkowy dla dużych niemieckich lokomotyw spalinowych. V 180 przyspieszył zmianę trakcji w Deutsche Reichsbahn, zastępując różne serie parowozów w klasach wydajności powyżej V 100. W 1995 r. ostatnie lokomotywy zostały wycofane z eksploatacji w DB AG. Następnie DB AG sprzedała wiele lokomotyw prywatnym kolejom.
-
FLEISCHMANN 721086 – Lokomotywa spalinowa 112 303-3, DR
1 301,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 112 303 Deutsche Reichsbahn. Aktualizacja!
– Po raz pierwszy dostępny z interfejsem Next18 i dekoderem dźwięku Next18
– Autentyczne funkcje dźwiękowe
– Malowany w burgundowej kolorystyce
– Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu.W 1972 roku Deutsche Reichsbahn wyposażyła trzy lokomotywy klasy 110 w silnik Diesla o mocy 1200 KM, później okazał się skuteczny w obsłudze pociągów ekspresowych. Podobnie jak w przypadku innych komponentów, DR odpowiednio dostosował przekładnię hydrodynamiczną. W latach 1981-1990 dokonano dalszych przeróbek (około 500 lokomotyw) na 1200 KM (883 kW) w Raw Stendal przy użyciu silników 12 KVD 18/21 AL-4 i AL-5. Lokomotywy te zostały oznaczone jako klasa 112.
-
FLEISCHMANN 721016 – Lokomotywa spalinowa 112 303-3, DR
726,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 112 303 Deutsche Reichsbahn. Aktualizacja!
– Po raz pierwszy dostępny z interfejsem Next18
– Malowany w burgundowej kolorystyce
– Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu.W 1972 roku Deutsche Reichsbahn wyposażyła trzy lokomotywy klasy 110 w silnik Diesla o mocy 1200 KM, który później sprawdził się w pociągach ekspresowych usługa. Podobnie jak w przypadku innych komponentów, DR odpowiednio dostosował przekładnię hydrodynamiczną. W latach 1981-1990 dokonano dalszych przeróbek (około 500 lokomotyw) na 1200 KM (883 kW) w Raw Stendal przy użyciu silników 12 KVD 18/21 AL-4 i AL-5. Lokomotywy te zostały oznaczone jako klasa 112.
-
FLEISCHMANN 722096 – Lokomotywa spalinowa klasy 106, DR
1 039,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 106 Deutsche Reichsbahn.
– Model z wbudowanym fabrycznie ciasno lutowanym dekoderem
– Model delikatnie zaprojektowany z dodatkowymi elementami wtykanymi
– Metalowa obudowa odlewana ciśnieniowo.W latach 1960-1982 DR kupował lokomotywy manewrowe klasy V 60. Pomimo pozytywnej reakcji ze strony personelu i warsztatu, DR miał kilka ulepszeń wprowadzonych po pierwszej dostawie seryjnej. Masę cierną zwiększono do 60 ton poprzez zamontowanie 5-tonowej przeciwwagi. Kabina maszynisty przeszła najbardziej zauważalne zmiany z zewnątrz. Miał teraz taką samą szerokość jak rama i posiadał dach chroniący przed słońcem. Lokomotywy o ulepszonej konstrukcji były następnie dostarczane od 1964 roku jako V 60.12; po zmianie systemu liczbowego w DR: jako klasa 106.
-
FLEISCHMANN 722016 – Lokomotywa spalinowa klasy 106, DR
740,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 106 Deutsche Reichsbahn.
– Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi zastosowanymi częściami wtykowymi
– Metalowa obudowa z odlewu ciśnieniowego.W latach 1960-1982 DR kupował lokomotywy manewrowe klasy V 60. Pomimo pozytywnej reakcji ze strony personelu i warsztatu, DR miał kilka ulepszeń wprowadzonych po pierwszej dostawie seryjnej. Masę cierną zwiększono do 60 ton poprzez zamontowanie 5-tonowej przeciwwagi. Kabina maszynisty przeszła najbardziej zauważalne zmiany z zewnątrz. Miał teraz taką samą szerokość jak rama i posiadał dach chroniący przed słońcem. Lokomotywy o ulepszonej konstrukcji były następnie dostarczane od 1964 roku jako V 60.12; po zmianie systemu liczbowego w DR: jako klasa 106.
-
FLEISCHMANN 724302 – Lokomotywa spalinowa 218 131-1, DB AG
1 495,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 218 131 Deutsche Bahn.
– Model wyposażony w 16-bitowy dźwięk – dla jeszcze lepszej jakości dźwięku
– Wykonanie w kolorze czerwieni drogowej
– Model z drobnymi, dodatkowo zastosowanymi częściami wtykowymi
– Deflektory przeszkód dołączone do opakowania
– W trybie cyfrowym z indywidualnie włączanymi reflektorami lub ogonem światła
– Oświetlenie kabiny maszynisty
– Dostępna kabina maszynisty Z21.Od 1971 roku Deutsche Bundesbahn wprowadziła do eksploatacji 398 lokomotyw seryjnych klasy 218, a następnie używała ich do przewożenia pociągów pasażerskich i towarowych. Można je znaleźć na większości linii niezelektryfikowanych i osiągają maksymalną prędkość 140 km/h przy mocy 1840 kW. Przez lata klasa 218 była malowana kilkoma kolorami, przy czym od 1997 roku kolorem standardowym stała się czerwień drogowa.
-
FLEISCHMANN 724222 – Lokomotywa spalinowa 218 131-1, DB AG
920,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 218 131 Deutsche Bahn.
– Wykonanie w kolorze czerwonym drogowym
– Model z drobnymi, dodatkowo zastosowanymi częściami wtykowymi
– Owiewki dołączone do pakietu
– Tylne światło można wyłączyć za pomocą przełączników DIP z każdej strony lokomotywy
– Zainstalowane oświetlenie kabiny maszynisty; przełączane w trybie cyfrowym
– Dostępna kabina maszynisty Z21.Od 1971 r. Deutsche Bundesbahn wprowadziła do eksploatacji 398 lokomotyw seryjnych klasy 218, a następnie wykorzystywała je do przewożenia pociągów pasażerskich i towarowych. Można je znaleźć na większości linii niezelektryfikowanych i osiągają maksymalną prędkość 140 km/h przy mocy 1840 kW. Przez lata klasa 218 była malowana kilkoma kolorami, przy czym od 1997 roku kolorem standardowym stała się czerwień drogowa.
-
FLEISCHMANN 724301 – Lokomotywa spalinowa 218 145-1, DB
1 495,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 218 145 Deutsche Bundesbahn.
– Model wyposażony w 16-bitowy dźwięk – dla jeszcze lepszej jakości dźwięku
– Model w barwach „starożytnej czerwieni”
– Model z delikatnymi dodatkowymi częściami wtykowymi
– Z indywidualnie włączanym reflektorem przednim lub tylnym
– Oświetlenie kabiny kierowcy
– Zamontowane deflektory przeszkód do pakietu
– Dostępna kabina maszynisty Z21.Od 1971 roku Deutsche Bundesbahn wprowadziła do eksploatacji 398 lokomotyw seryjnych klasy 218 i używała ich do przewożenia pociągów pasażerskich i towarowych. Pracowały na większości niezelektryfikowanych linii, a przy mocy 1840 kW osiągały prędkość maksymalną 140 km/h.
-
FLEISCHMANN 724221 – Lokomotywa spalinowa 218 145-1, DB
920,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 218 145 Deutsche Bundesbahn.
– Model w kolorze „starej czerwieni”
– Model z delikatnymi dodatkowymi elementami wtykowymi
– Tylne światła włączane przełącznikiem DIP
– Fabrycznie zainstalowane oświetlenie kabiny kierowcy; przełączane w trybie cyfrowym
– Obijaki przeszkodowe dołączone do pakietu
– Dostępna kabina maszynisty Z21.Od 1971 roku Deutsche Bundesbahn wprowadziła do eksploatacji 398 lokomotyw seryjnych klasy 218 i używała ich do przewożenia pociągów pasażerskich i towarowych. Pracowały na większości niezelektryfikowanych linii, a przy mocy 1840 kW osiągały prędkość maksymalną 140 km/h.
-
FLEISCHMANN 722483 – Lokomotywa spalinowa klasy 260, DB
1 039,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa klasy 260 Deutsche Bundesbahn.
– Model z ciasno wlutowanym dekoderem wbudowanym fabrycznie
– W kolorze oceanicznego błękitu/beżu
– Reflektory LED po obu stronach
– Pręt wykonany z metalu
– Precyzyjnie odwzorowane „nosy”
– Dodatkowe uchwyty manewrowe
– Dobra widoczność przez kabinę kierowcy.W połowie lat pięćdziesiątych Deutsche Bundesbahn zakupiła 942 lokomotywy klasy V 60/V 60.1 dla lekkich i średnich usług manewrowych. Różnica między klasami V 60 (260) i V 60.1 (261) polegała na wyższym obciążeniu tarcia w klasie 261. Lokomotywy osiągnęły prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkość liniową 60 km/h. Moc wyjściowa wynosiła 478 kW. Po wycofaniu z eksploatacji pierwszych lokomotyw w latach 80. wiele z nich sprzedano kolejom w Niemczech i za granicą.












