00,00 

Brak produktów w koszyku.

Minimalny promień: R1

Wyświetlanie 1–16 z 87 wyników

  • FLEISCHMANN 731370 – Lokomotywa elektryczna Re 460, SBB

    1 669,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 460 Szwajcarskich Kolei Federalnych.
    – Oryginalna wersja z napisem „2000” z przodu
    – Metalowa obudowa z odlewu ciśnieniowego
    – Zamknięty fartuch przedni dołączony do opakowania
    – Autentyczne funkcje światła i dźwięku przełączane przez pokładowy dekoder
    – W trybie cyfrowym z przełączanym oświetleniem kabiny kierowcy
    – Idealnie pasuje do EW-IV wagony osobowe – pozycje 890326-890329.

    W celu realizacji koncepcji „Bahn 2000” SBB zakupiła dwadzieścia cztery lokomotywy Re 460. Nieco później zbudowali jeszcze siedemdziesiąt pięć lokomotyw, aby zapewnić płynną pracę, na wprowadzonym w 1994 roku korytarzu na barana biegnącym przez Szwajcarię. Lokomotywy zostały później przeznaczone do transportu pasażerskiego. Do dziś są one niezastąpione, jeśli chodzi o przyczepność w gęstym szwajcarskim ruchu regularnym.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 731300 – Lokomotywa elektryczna Re 460, SBB

    1 094,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 460 Szwajcarskich Kolei Federalnych.
    – Oryginalna wersja z napisem „2000” na froncie
    – Metalowe podwozie z odlewu ciśnieniowego
    – Zamknięty fartuch przedni dołączony do opakowania
    – Idealnie pasuje do autokarów EW-IV – art. 890326-890329.

    W celu realizacji koncepcji „Bahn 2000” SBB zamówił dwadzieścia -cztery lokomotywy Re 460. Nieco później zbudowali jeszcze siedemdziesiąt pięć lokomotyw, aby zapewnić płynną pracę, na wprowadzonym w 1994 roku korytarzu na barana biegnącym przez Szwajcarię. Lokomotywy zostały później przeznaczone do transportu pasażerskiego. Do dziś są one niezastąpione, jeśli chodzi o przyczepność w gęstym szwajcarskim ruchu regularnym.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 931903 – Cyfrowy zestaw startowy z21: Lokomotywa spalinowa klasy 203 z pociągiem towarowym, SBB Cargo

    2 024,00 

    z21 start zestaw cyfrowy: Lokomotywa spalinowa klasy 203 z pociągiem towarowym SBB Cargo. Aktualizacja lokomotywy!
    – Z interfejsem Next18 i dekoderem dźwięku Next18 dostępnym po raz pierwszy
    – Wierny oryginalnym funkcjom dźwięku.

    Zawartość:
    – 1 sterowana cyfrowo lokomotywa spalinowa klasy 203 z dźwiękiem
    – 1 wagon z kołkami obrotowymi
    – 1 wagon z przesuwanymi ścianami
    – 1 wagon z przesuwaną plandeką
    – 1 z21 start
    – 1 wtyczka multiMAUS Z21
    – 1 zasilacz.

    Tory podsypowe pod tor owalny o promieniu R1 (4 x 9100, 8 x 9120), materiał przyłącza elektrycznego. Wymiary systemu: 85 cm x 40 cm.

    Z21 to cyfrowy system o konstrukcji modułowej:
    – Rozpocznij od z21 start i Z21 multiMAUS.
    – Możliwa jest aktualizacja za pomocą routera Wi-Fi i kodu aktywacyjnego, numer artykułu 10814, a tym samym korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 WLANMAUS i komputera (zabezpieczone oprogramowaniem sterowanie modelami pociągów).
    – Jeśli masz już własny router WiFi i wiesz, jak pracować z sieciami WiFi, kod aktywacyjny 10818 jest wystarczający do wspomnianej aktualizacji.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 931706 – Analogowy zestaw startowy: Lokomotywa parowa klasy 80 z pociągiem pasażerskim

    690,00 

    Analogowy zestaw startowy: Parowóz klasy 80 z pociągiem osobowym.
    Zawartość:
    – 1 Lokomotywa parowa klasy 80
    – 2 wagony
    – 1 elektroniczny regulator ręczny
    – 1 zasilacz sieciowy
    – Z napisami różnych administracji kolejowych Tory podsypowe dla owalu toru o promieniu R1 (5 x 9101, 8 x 9120, 1 tor dojazdowy). Rozmiar układu: 75 cm x 40 cm.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 931902 – Cyfrowy zestaw startowy z21: Lokomotywa spalinowa klasy 221 z pociągiem towarowym, DB

    1 600,00 

    z21 start zestaw cyfrowy: Lokomotywa spalinowa klasy 221 z pociągiem towarowym Deutsche Bundesbahn.
    Zawartość:
    – 1 sterowana cyfrowo lokomotywa spalinowa klasy 221
    – 3 wagony platformowe do dużych obciążeń z płytami stalowymi
    – 1 start z21
    1 zasilacz wtykowy
    – 1 Z21 multiMAUS
    Tory podsypki podsypki dla owalu toru o promieniu R1 (4 x 9100, 8 x 9120) , materiał połączeń elektrycznych. Rozmiar układu: 85 cm x 40 cm.
    Z21 to cyfrowy system o konstrukcji modułowej:
    – Rozpocznij od z21 start i Z21 multiMAUS.
    – Możliwa jest aktualizacja za pomocą routera Wi-Fi i kodu aktywacyjnego, numer artykułu 10814, a tym samym korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 WLANMAUS i komputera (zabezpieczone oprogramowaniem sterowanie modelami pociągów).
    – Jeśli masz już własny router WiFi i wiesz, jak pracować z sieciami WiFi, kod aktywacyjny 10818 jest wystarczający do wspomnianej aktualizacji.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 721474 – Lokomotywa spalinowa 118 616-2, DR

    1 495,00 

    Lokomotywa spalinowa 118 616 Deutsche Reichsbahn.
    – Konstrukcja „Sparlack”
    – Wersja 6-osiowa
    – Siedziba w Rbd Magdeburg/Bw Brandenburg
    – Oświetlenie kabiny maszynisty.

    Lokomotywa klasy V 180 Deutsche Reichsbahn była największą serią diesli, jaką kiedykolwiek zbudowano w NRD. Początkowo był budowany w wersji czteroosiowej z dwoma dwuosiowymi wózkami, później pojawiły się również warianty sześcioosiowe. Wersja sześcioosiowa o niskim nacisku na oś wynoszącym 15,6 t do dziś uważana jest za arcydzieło zaangażowanych inżynierów. Niski nacisk na oś pozwala na uniwersalne zastosowanie, dzięki czemu lokomotywa może pracować również na odgałęzieniach. Wynikający z tego zakres możliwych zastosowań jest wyjątkowy dla dużych niemieckich lokomotyw spalinowych. V 180 przyspieszył zmianę trakcji w Deutsche Reichsbahn, zastępując różne serie parowozów w klasach wydajności powyżej V 100. W 1995 r. ostatnie lokomotywy zostały wycofane z eksploatacji w DB AG. Następnie DB AG sprzedała wiele lokomotyw prywatnym kolejom.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 721404 – Lokomotywa spalinowa 118 616-2, DR

    920,00 

    Lokomotywa spalinowa 118 616 Deutsche Reichsbahn.
    – Konstrukcja „Sparlack”
    – Wersja 6-osiowa
    – Siedziba w Rbd Magdeburg/Bw Brandenburg
    – Światło tylne włączane przełącznikiem DIP.

    Lokomotywa klasy V 180 Deutsche Reichsbahn była największą serią diesli, jaką kiedykolwiek zbudowano w NRD. Początkowo był budowany w wersji czteroosiowej z dwoma dwuosiowymi wózkami, później pojawiły się również warianty sześcioosiowe. Wersja sześcioosiowa o niskim nacisku na oś wynoszącym 15,6 t do dziś uważana jest za arcydzieło zaangażowanych inżynierów. Niski nacisk na oś pozwala na uniwersalne zastosowanie, dzięki czemu lokomotywa może pracować również na odgałęzieniach. Wynikający z tego zakres możliwych zastosowań jest wyjątkowy dla dużych niemieckich lokomotyw spalinowych. V 180 przyspieszył zmianę trakcji w Deutsche Reichsbahn, zastępując różne serie parowozów w klasach wydajności powyżej V 100. W 1995 r. ostatnie lokomotywy zostały wycofane z eksploatacji w DB AG. Następnie DB AG sprzedała wiele lokomotyw prywatnym kolejom.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 721086 – Lokomotywa spalinowa 112 303-3, DR

    1 301,00 

    Lokomotywa spalinowa 112 303 Deutsche Reichsbahn. Aktualizacja!
    – Po raz pierwszy dostępny z interfejsem Next18 i dekoderem dźwięku Next18
    – Autentyczne funkcje dźwiękowe
    – Malowany w burgundowej kolorystyce
    – Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu.

    W 1972 roku Deutsche Reichsbahn wyposażyła trzy lokomotywy klasy 110 w silnik Diesla o mocy 1200 KM, później okazał się skuteczny w obsłudze pociągów ekspresowych. Podobnie jak w przypadku innych komponentów, DR odpowiednio dostosował przekładnię hydrodynamiczną. W latach 1981-1990 dokonano dalszych przeróbek (około 500 lokomotyw) na 1200 KM (883 kW) w Raw Stendal przy użyciu silników 12 KVD 18/21 AL-4 i AL-5. Lokomotywy te zostały oznaczone jako klasa 112.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 721016 – Lokomotywa spalinowa 112 303-3, DR

    726,00 

    Lokomotywa spalinowa 112 303 Deutsche Reichsbahn. Aktualizacja!
    – Po raz pierwszy dostępny z interfejsem Next18
    – Malowany w burgundowej kolorystyce
    – Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu.

    W 1972 roku Deutsche Reichsbahn wyposażyła trzy lokomotywy klasy 110 w silnik Diesla o mocy 1200 KM, który później sprawdził się w pociągach ekspresowych usługa. Podobnie jak w przypadku innych komponentów, DR odpowiednio dostosował przekładnię hydrodynamiczną. W latach 1981-1990 dokonano dalszych przeróbek (około 500 lokomotyw) na 1200 KM (883 kW) w Raw Stendal przy użyciu silników 12 KVD 18/21 AL-4 i AL-5. Lokomotywy te zostały oznaczone jako klasa 112.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 722096 – Lokomotywa spalinowa klasy 106, DR

    1 039,00 

    Lokomotywa spalinowa klasy 106 Deutsche Reichsbahn.
    – Model z wbudowanym fabrycznie ciasno lutowanym dekoderem
    – Model delikatnie zaprojektowany z dodatkowymi elementami wtykanymi
    – Metalowa obudowa odlewana ciśnieniowo.

    W latach 1960-1982 DR kupował lokomotywy manewrowe klasy V 60. Pomimo pozytywnej reakcji ze strony personelu i warsztatu, DR miał kilka ulepszeń wprowadzonych po pierwszej dostawie seryjnej. Masę cierną zwiększono do 60 ton poprzez zamontowanie 5-tonowej przeciwwagi. Kabina maszynisty przeszła najbardziej zauważalne zmiany z zewnątrz. Miał teraz taką samą szerokość jak rama i posiadał dach chroniący przed słońcem. Lokomotywy o ulepszonej konstrukcji były następnie dostarczane od 1964 roku jako V 60.12; po zmianie systemu liczbowego w DR: jako klasa 106.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 722016 – Lokomotywa spalinowa klasy 106, DR

    740,00 

    Lokomotywa spalinowa klasy 106 Deutsche Reichsbahn.
    – Delikatnie zaprojektowany model z dodatkowymi zastosowanymi częściami wtykowymi
    – Metalowa obudowa z odlewu ciśnieniowego.

    W latach 1960-1982 DR kupował lokomotywy manewrowe klasy V 60. Pomimo pozytywnej reakcji ze strony personelu i warsztatu, DR miał kilka ulepszeń wprowadzonych po pierwszej dostawie seryjnej. Masę cierną zwiększono do 60 ton poprzez zamontowanie 5-tonowej przeciwwagi. Kabina maszynisty przeszła najbardziej zauważalne zmiany z zewnątrz. Miał teraz taką samą szerokość jak rama i posiadał dach chroniący przed słońcem. Lokomotywy o ulepszonej konstrukcji były następnie dostarczane od 1964 roku jako V 60.12; po zmianie systemu liczbowego w DR: jako klasa 106.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 724302 – Lokomotywa spalinowa 218 131-1, DB AG

    1 495,00 

    Lokomotywa spalinowa 218 131 Deutsche Bahn.
    – Model wyposażony w 16-bitowy dźwięk – dla jeszcze lepszej jakości dźwięku
    – Wykonanie w kolorze czerwieni drogowej
    – Model z drobnymi, dodatkowo zastosowanymi częściami wtykowymi
    – Deflektory przeszkód dołączone do opakowania
    – W trybie cyfrowym z indywidualnie włączanymi reflektorami lub ogonem światła
    – Oświetlenie kabiny maszynisty
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    Od 1971 roku Deutsche Bundesbahn wprowadziła do eksploatacji 398 lokomotyw seryjnych klasy 218, a następnie używała ich do przewożenia pociągów pasażerskich i towarowych. Można je znaleźć na większości linii niezelektryfikowanych i osiągają maksymalną prędkość 140 km/h przy mocy 1840 kW. Przez lata klasa 218 była malowana kilkoma kolorami, przy czym od 1997 roku kolorem standardowym stała się czerwień drogowa.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 724222 – Lokomotywa spalinowa 218 131-1, DB AG

    920,00 

    Lokomotywa spalinowa 218 131 Deutsche Bahn.
    – Wykonanie w kolorze czerwonym drogowym
    – Model z drobnymi, dodatkowo zastosowanymi częściami wtykowymi
    – Owiewki dołączone do pakietu
    – Tylne światło można wyłączyć za pomocą przełączników DIP z każdej strony lokomotywy
    – Zainstalowane oświetlenie kabiny maszynisty; przełączane w trybie cyfrowym
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    Od 1971 r. Deutsche Bundesbahn wprowadziła do eksploatacji 398 lokomotyw seryjnych klasy 218, a następnie wykorzystywała je do przewożenia pociągów pasażerskich i towarowych. Można je znaleźć na większości linii niezelektryfikowanych i osiągają maksymalną prędkość 140 km/h przy mocy 1840 kW. Przez lata klasa 218 była malowana kilkoma kolorami, przy czym od 1997 roku kolorem standardowym stała się czerwień drogowa.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 724301 – Lokomotywa spalinowa 218 145-1, DB

    1 495,00 

    Lokomotywa spalinowa 218 145 Deutsche Bundesbahn.
    – Model wyposażony w 16-bitowy dźwięk – dla jeszcze lepszej jakości dźwięku
    – Model w barwach „starożytnej czerwieni”
    – Model z delikatnymi dodatkowymi częściami wtykowymi
    – Z indywidualnie włączanym reflektorem przednim lub tylnym
    – Oświetlenie kabiny kierowcy
    – Zamontowane deflektory przeszkód do pakietu
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    Od 1971 roku Deutsche Bundesbahn wprowadziła do eksploatacji 398 lokomotyw seryjnych klasy 218 i używała ich do przewożenia pociągów pasażerskich i towarowych. Pracowały na większości niezelektryfikowanych linii, a przy mocy 1840 kW osiągały prędkość maksymalną 140 km/h.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 724221 – Lokomotywa spalinowa 218 145-1, DB

    920,00 

    Lokomotywa spalinowa 218 145 Deutsche Bundesbahn.
    – Model w kolorze „starej czerwieni”
    – Model z delikatnymi dodatkowymi elementami wtykowymi
    – Tylne światła włączane przełącznikiem DIP
    – Fabrycznie zainstalowane oświetlenie kabiny kierowcy; przełączane w trybie cyfrowym
    – Obijaki przeszkodowe dołączone do pakietu
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    Od 1971 roku Deutsche Bundesbahn wprowadziła do eksploatacji 398 lokomotyw seryjnych klasy 218 i używała ich do przewożenia pociągów pasażerskich i towarowych. Pracowały na większości niezelektryfikowanych linii, a przy mocy 1840 kW osiągały prędkość maksymalną 140 km/h.

    Dodaj do koszyka
  • FLEISCHMANN 722483 – Lokomotywa spalinowa klasy 260, DB

    1 039,00 

    Lokomotywa spalinowa klasy 260 Deutsche Bundesbahn.
    – Model z ciasno wlutowanym dekoderem wbudowanym fabrycznie
    – W kolorze oceanicznego błękitu/beżu
    – Reflektory LED po obu stronach
    – Pręt wykonany z metalu
    – Precyzyjnie odwzorowane „nosy”
    – Dodatkowe uchwyty manewrowe
    – Dobra widoczność przez kabinę kierowcy.

    W połowie lat pięćdziesiątych Deutsche Bundesbahn zakupiła 942 lokomotywy klasy V 60/V 60.1 dla lekkich i średnich usług manewrowych. Różnica między klasami V 60 (260) i V 60.1 (261) polegała na wyższym obciążeniu tarcia w klasie 261. Lokomotywy osiągnęły prędkość maksymalną 30 km/h podczas manewrów manewrowych i prędkość liniową 60 km/h. Moc wyjściowa wynosiła 478 kW. Po wycofaniu z eksploatacji pierwszych lokomotyw w latach 80. wiele z nich sprzedano kolejom w Niemczech i za granicą.

    Dodaj do koszyka