Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Minimalny promień: R2
Wyświetlanie 1–16 z 250 wyników
-
Roco 51342 – z21 start cyfrowy zestaw: Lokomotywa spalinowa klasy 232 i pociąg towarowy, Cargounit/PKP
1 725,00 złDodaj do koszykaz21 start zestaw cyfrowy: Lokomotywa spalinowa klasy 232 i pociąg towarowy Cargounit/PKP.
Zawartość:
– 1 Lokomotywa spalinowa klasy 232
– 3 Wagony samowyładowcze
– 1 z21 start
– 1 Z21 multiMAUS
– 1 zasilacz wtykowy.ROCO LINE Układ torowy (z podsypką):
12 torów łukowych R2, 9 torów prostych G1, 1 tor prosty G½, 1 tor podajnika (G½) Rozmiar układu toru: 215 x 100 cm z21 jest systemem cyfrowym o konstrukcji modułowej:
– Rozpocznij od z21 start i Z21 multiMAUS.
– Możliwa jest aktualizacja za pomocą routera Wi-Fi i kodu aktywacyjnego, numer artykułu 10814, a tym samym korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 WLANMAUS i komputera (zabezpieczone oprogramowaniem sterowanie modelami pociągów).
– Jeśli masz już własny router WiFi i wiesz, jak pracować z sieciami WiFi, kod aktywacyjny 10818 jest wystarczający do wspomnianej aktualizacji. -
Roco 51341 – Startowy zestaw cyfrowy z21: Lokomotywa spalinowa klasy 2016 z pociągiem pospiesznym, ÖBB
1 840,00 złDodaj do koszykazestaw cyfrowy z21 start: Lokomotywa spalinowa klasy 2016 z pociągiem ekspresowym Eurocity Austriackich Kolei Federalnych. Aktualizacja!
– Interfejs PluX22
– Reflektory LED Zawartość: 1 lokomotywa spalinowa klasy 2016; Aktualizacja! 2 autokary Eurofima, skala długości 1: 100 1 z21 start 1 Z21 multiMAUS 1 zasilacz wtykowy ROCO LINE Układ torów (z łożem balastowym): 12 torów łukowych R2, 9 torów prostych G1, 1 toru prostego G½, 1 toru podającego ( G½) Rozmiar układu toru: 215 x 100 cm z21 to cyfrowy system o konstrukcji modułowej:
– Rozpocznij od z21 start i Z21 multiMAUS.
– Możliwa jest aktualizacja za pomocą routera Wi-Fi i kodu aktywacyjnego, numer artykułu 10814, a tym samym korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 WLANMAUS 10813 i komputera (zabezpieczone oprogramowaniem sterowanie modelami pociągów).
– Jeśli masz już własny router WiFi i wiesz, jak pracować z sieciami WiFi, kod aktywacyjny 10818 jest wystarczający do wspomnianej aktualizacji. -
Roco 51161 – Analogowy zestaw startowy: Parowóz klasy 80 z pociągiem osobowym
736,00 złDodaj do koszykaAnalogowy zestaw startowy: Parowóz klasy 80 z zestawem różnych tablic administracyjnych kolei i pociągiem osobowym.
Zawartość:
– 1 parowóz klasy 80
– 2 wagony
– 1 przejazd kolejowy
– 1 elektroniczny sterownik ręczny
– 1 zasilacz wtykowy.ROCO LINE układ torowy (z łożem balastowym):
12 torów łukowych R2, 3 tory proste G1, 1 tor prosty G½, 1 podajnik tor (G½). Wielkość układu torów: ok. 150×100 cm -
Roco 51340 – Startowy zestaw cyfrowy z21: Lokomotywa spalinowa klasy 232 z cysterną, DB AG
1 725,00 złDodaj do koszykaCyfrowy zestaw startowy z21: Lokomotywa spalinowa klasy 232 z cysterną, DB AG.
Zawartość:
– 1 Lokomotywa spalinowa klasy 232
– 3 wozy asenizacyjnego
– 1 z21 start
– 1 Z21 multiMAUS
– 1 zasilacz wtykowy.ROCO LINE Układ torowy (z łożem balastowym):
12 tory zakrzywione R2, 9 torów prostych G1, 1 tor prosty G½, 1 tor podający (G½) Rozmiar układu toru: 215 x 100 cm.Z21 jest systemem cyfrowym o konstrukcji modułowej:
– Zacznij od z21 start i Z21 multiMAUS.
– Możliwa jest aktualizacja za pomocą routera Wi-Fi i kodu aktywacyjnego, numer artykułu 10814, a tym samym korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 WLANMAUS 10813 i komputera (zabezpieczone oprogramowaniem sterowanie modelami pociągów).
– Jeśli masz już własny router WiFi i wiesz, jak pracować z sieciami WiFi, kod aktywacyjny 10818 jest wystarczający do wspomnianej aktualizacji. -
Roco 51162 – Zestaw startowy analogowy: ICE 2, DB AG
943,00 złDodaj do koszykaZestaw startowy analogowy: Szybki elektryczny zespół trakcyjny ICE 2 Deutsche Bahn. Aktualizacja!
– Wagon z napędem i kabiną sterowniczą z interfejsem PluX
– Reflektory LED
– Nowy silnik.Zawartość 3-częściowy ICE 2 (skala długości 1:100) składający się z: 1 napędzanej silnikiem jednostki napędowej 1 wagonu pośredniego z restauracją 1 wagonu sterowniczego 1 elektronicznego urządzenia podręcznego regulator 1 zasilacz wtykowy ROCO LINE układ torów (z łożem balastowym): 12 torów łukowych R2, 3 tory proste G1, 1 tor prosty G½, 1 tor podający (G½) Wielkość układu torów: 150 x 100 cm
-
Roco 79793 – Lokomotywa spalinowa 2M62-0064, RZD
3 077,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 2M62-0064 Kolei Rosyjskich.
– Model w konstrukcji PID
– Lokomotywa dwusekcyjna składająca się z dwóch lokomotyw, które są ze sobą na stałe połączone
– Wytrawiona antena radiowa na dachu
– Każda lokomotywa jest zasilana i posiada własny dekoder dźwięku
– Sterowanie tylko z jednym adresem lokomotywy, ale używane do eksploatacji wieloczłonowej.
Fabryka lokomotyw „Okoberrevolution” w Ługańsku na Ukrainie już w 1965 roku dostarczała „Taigatrommeln” „Tajga” do krajów sojuszniczych COMECON. Pierwsze lokomotywy klasy M62 dla Kolei Radzieckich zostały dostarczone dopiero w 1970 roku. Dużo bardziej poszukiwane były podwójne lokomotywy oznaczone jako 2M62. Podczas pracy były one ze sobą na stałe połączone, a poszczególne jednostki miały całe kabiny maszynisty tylko na jednym końcu. W latach 1976-1988 dostarczono 2.550 pojedynczych sztuk. Pierwsza dostawa do klasy 2M62-0069 nadal miała boczne drzwi dostępu z tyłu kabiny kierowcy. -
Roco 73793 – Lokomotywa spalinowa 2M62-0064, RZD
3 077,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 2M62-0064 Kolei Rosyjskich.
– Model w konstrukcji PID
– Lokomotywa dwusekcyjna składająca się z dwóch lokomotyw, które są ze sobą na stałe połączone
– Wytrawiona antena radiowa na dachu
– Każda lokomotywa jest zasilana i posiada własny dekoder dźwięku
– Sterowanie tylko z jednym adresem lokomotywy, ale używane do eksploatacji wieloczłonowej.
Fabryka lokomotyw „Okoberrevolution” w Ługańsku na Ukrainie już w 1965 roku dostarczała „Taigatrommeln” „Tajga” do krajów sojuszniczych COMECON. Pierwsze lokomotywy klasy M62 dla Kolei Radzieckich zostały dostarczone dopiero w 1970 roku. Dużo bardziej poszukiwane były podwójne lokomotywy oznaczone jako 2M62. Podczas pracy były one ze sobą na stałe połączone, a poszczególne jednostki miały całe kabiny maszynisty tylko na jednym końcu. W latach 1976-1988 dostarczono 2.550 pojedynczych sztuk. Pierwsza dostawa do klasy 2M62-0069 nadal miała boczne drzwi dostępu z tyłu kabiny kierowcy. -
Roco 73792 – Lokomotywa spalinowa 2M62-0064, RZD
2 111,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 2M62-0064 Kolei Rosyjskich.
– Model w konstrukcji PID
– Lokomotywa dwusekcyjna składająca się z dwóch lokomotyw, które są ze sobą na stałe połączone
– Wytrawiona antena radiowa na szczycie dachu
– Każda lokomotywa ma oddzielny silnik.
Fabryka lokomotyw „Okoberrevolution” w Ługańsku na Ukrainie ” Taigatrommeln „Tajga bębny” do krajów sojuszniczych COMECON już w 1965 roku. Pierwsze lokomotywy klasy M62 dla Kolei Radzieckich dostarczono dopiero w 1970 roku. Dużo bardziej poszukiwane były lokomotywy podwójne oznaczone jako 2M62. Podczas pracy były one ze sobą na stałe połączone, a poszczególne jednostki miały całe kabiny maszynisty tylko na jednym końcu. W latach 1976-1988 dostarczono 2.550 pojedynczych sztuk. Pierwsza dostawa do klasy 2M62-0069 nadal miała boczne drzwi dostępu z tyłu kabiny kierowcy. -
Roco 72804 – Obrotowa odśnieżarka Beilhack, Conrail
2 369,00 złDodaj do koszykaObrotowa odśnieżarka Beilhack amerykańskiej firmy kolejowej Conrail. Model edycji!
– Precyzyjnie odwzorowana odśnieżarka z długą platformą pojazdu, zmodyfikowanym wyposażeniem odśnieżarki, reflektorami i reflektorami do rowów
– Model samojezdny
– Delikatnie zaprojektowany model z cyfrowo przełączanymi funkcjami: podnoszenie i opuszczanie sprzętu odśnieżającego, obrotowe wirniki
– Możliwość obrócona o 180°.
Odśnieżarka wyprodukowana przez bawarską firmę „Beilhack” została również wyeksportowana do USA. Zaletą odśnieżarki Beilhack jest prosta obsługa. Dzięki temu do eksploatacji nie jest potrzebny oddzielny pojazd trakcyjny. Równie dużą zaletą jest to, że odśnieżarka może samodzielnie zmieniać kierunek, ponieważ całą platformę pojazdu można obrócić o 180 stopni. -
Roco 72965 – Lokomotywa spalinowa 770 058-6, ZSSK Cargo
1 619,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 7701 058 Słowackich Kolei Państwowych
– Dywizja Cargo.
– Wolnostojące uchwyty, częściowo wykonane z metalu
– Idealne do stosowania przed pociągami towarowymi
– Z przełączanym oświetleniem kabiny maszynisty
– W trybie cyfrowym z indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami.
Lokomotywa spalinowa klasy T 669, później znana jako klasa 770, zawdzięcza swój przydomek z jednej strony rosyjskie oznaczenie klasy „TschME-3”, które jest bardzo zbliżone w brzmieniu do czeskiego słowa oznaczającego trzmiela „Čmelák”, a z drugiej strony do jego brzęczenia podczas uruchamiania, które również ma podobieństwa w brzmieniu do trzmiela – przynajmniej z daleka. Dzięki mocy 1:400 KM sprawdził się w lekkiej i ciężkiej służbie manewrowej. Były też przez długi czas niezastąpione dla Słowackich Kolei Państwowych. -
Roco 72964 – Lokomotywa spalinowa 770 058-6, ZSSK Cargo
1 044,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 7701 058 Słowackich Kolei Państwowych
– Dywizja Cargo.
– Uchwyty wolnostojące, częściowo wykonane z metalu
– Idealne do zastosowania przed pociągami towarowymi.
Lokomotywa spalinowa klasy T 669, później znana jako klasa 770, swój przydomek zawdzięcza z jednej strony rosyjskiemu oznaczeniu klasy „TschME-3”, czyli bardzo zbliżony w brzmieniu do czeskiego słowa oznaczającego trzmiel „Čmelák”, az drugiej strony do jego brzęczenia podczas uruchamiania, które również ma podobieństwo brzmieniowe do trzmiela – przynajmniej z daleka. Dzięki mocy 1:400 KM sprawdził się w lekkiej i ciężkiej służbie manewrowej. Były też przez długi czas niezastąpione dla Słowackich Kolei Państwowych. -
Roco 71011 – Lokomotywa spalinowa CC 72030, SNCF
1 665,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa CC 72030 Francuskich Kolei Państwowych.
– Z imieniem chrzcielnym „Chalindrey”
– Wiele dodatkowo zastosowanych części wtykowych, niektóre zaprojektowane jako elementy wytrawione
– Prowadzi pociągi ekspresowe i towarowe na niezelektryfikowanych liniach głównych
– Z przełączanymi wirnikami wentylatorów
– W trybie cyfrowym z indywidualnie przełączanymi reflektorami lub tylnymi światłami.
CC 72000 została uznana za najpotężniejszą lokomotywę spalinową SNCF, kiedy zadebiutowała na kolei w 1967 roku. Dzięki napędowi spalinowo-elektrycznemu, seria ta była odpowiednia zarówno do dużych prędkości, jak i do przewożenia ciężkich ładunków. Przez ponad 40 lat SNCF wykorzystywała lokomotywy do pociągów ekspresowych – na przykład na liniach kolejowych między Lyonem a Marsylią czy Paryża i Bazylei
– oraz do pociągów towarowych. -
Roco 71010 – Lokomotywa spalinowa CC 72030, SNCF
977,80 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa CC 72030 Francuskich Kolei Państwowych.
– Z imieniem chrzcielnym „Chalindrey”
– Wiele dodatkowo zastosowanych części wtykowych, niektóre zaprojektowane jako elementy wytrawione
– Przewozi pociągi ekspresowe i towarowe na niezelektryfikowanych liniach głównych
– Reflektory/światła tylne przełączane za pomocą przełącznika DIP.
CC 72000 był uważany za najpotężniejsza lokomotywa spalinowa SNCF, gdy zadebiutowała na kolei w 1967 roku. Dzięki napędowi spalinowo-elektrycznemu, seria ta była odpowiednia zarówno do dużych prędkości, jak i do przewożenia ciężkich ładunków. Przez ponad 40 lat SNCF wykorzystywała lokomotywy do pociągów ekspresowych – na przykład na liniach kolejowych między Lyonem a Marsylią czy Paryża i Bazylei – oraz do pociągów towarowych. -
Roco 78021 – Lokomotywa spalinowa 335 220-0, DB AG
1 541,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 335 220 Deutsche Bahn
– Division Bahnbau Gruppe.
– Wyposażony w cyfrowe sprzęgło manewrowe
– gwarantowana więcej zabawy
– Trzpień silnika i skrzynia biegów wykonane z odlewanego metalu, dzięki czemu większa masa własna i większa siła pociągowa
– Bogate detale modelu z wieloma wtykanymi częściami i wolnostojącymi uchwytami
– Autentyczne światło funkcje dźwiękowe przełączane przez pokładowy dekoder
– Dobra widoczność przez replikę kabiny maszynisty
– Kondensator buforowy zapewniający bezprzerwowe zasilanie.W przypadku manewrowania wagonów pasażerskich i towarowych na stacjach kolejowych Deutsche Bahn polegała na mniejszych lokomotywach manewrowych już na wczesnym etapie. Dalszy rozwój Köf 11, z przenoszeniem mocy przez wały Cardana i dodatkowym napędem osi, został zaprezentowany przez firmę Gmeinder w 1965 roku. Dwieście pięćdziesiąt jeden lokomotyw manewrowych, początkowo nazywanych Köf 12, dostarczono do Deutsche Bundesbahn w klasie 333. Wiele lokomotywy miały zainstalowane zdalne sterowanie radiowe, aby ratować personel od końca lat 80-tych. DB wyznaczyła te lokomotywy na klasę 335. Niektóre z małych lokomotyw były nadal w służbie Bahnbau Gruppe od 2010 roku.
-
Roco 72021 – Lokomotywa spalinowa 335 220-0, DB AG
1 541,00 złDodaj do koszykaLokomotywa spalinowa 335 220 Deutsche Bahn
– Division Bahnbau Gruppe.
– Wyposażony w cyfrowe sprzęgło manewrowe
– gwarantowana więcej zabawy
– Trzpień silnika i skrzynia biegów wykonane z odlewanego metalu, dzięki czemu większa masa własna i większa siła pociągowa
– Bogate detale modelu z wieloma wtykanymi częściami i wolnostojącymi uchwytami
– Autentyczne światło funkcje dźwiękowe przełączane przez pokładowy dekoder
– Dobra widoczność przez replikę kabiny maszynisty
– Kondensator buforowy zapewniający bezprzerwowe zasilanie.W przypadku manewrowania wagonów pasażerskich i towarowych na stacjach kolejowych Deutsche Bahn polegała na mniejszych lokomotywach manewrowych już na wczesnym etapie. Dalszy rozwój Köf 11, z przenoszeniem mocy przez wały Cardana i dodatkowym napędem osi, został zaprezentowany przez firmę Gmeinder w 1965 roku. Dwieście pięćdziesiąt jeden lokomotyw manewrowych, początkowo nazywanych Köf 12, dostarczono do Deutsche Bundesbahn w klasie 333. Wiele lokomotywy miały zainstalowane zdalne sterowanie radiowe, aby ratować personel od końca lat 80-tych. DB wyznaczyła te lokomotywy na klasę 335. Niektóre z małych lokomotyw były nadal w służbie Bahnbau Gruppe od 2010 roku.
-
Roco 78079 – Spalinowy zespół trakcyjny 628 601-6, DB AG
2 070,00 złDodaj do koszykaDieselowy zespół trakcyjny 628 601 Deutsche Bahn AG.
– Dodatkowe wycieraczki przedniej szyby
– Precyzyjne repliki korytarzy wagonów
– Specjalna konstrukcja podłoża
– Z przełączanymi światłami przednimi lub tylnymi, oświetleniem wnętrza, oświetleniem kabiny maszynisty i oświetleniem miejsca docelowego pociągu w trybie cyfrowym.Jako dalszy rozwój klasy 628.2, łącznie 304 spalinowych zespołów trakcyjnych klasy 628.4/928,4 zostało wprowadzonych do eksploatacji w Niemczech w latach 1992-1995. Zasadnicze modyfikacje w porównaniu z poprzednimi modelami to szersze drzwi na końcach sprzęgów. Aby nie stracić przestrzeni wewnętrznej, dwuczęściowe nadwozia pojazdów zostały przedłużone o pół metra każda, przy zachowaniu takiego samego rozstawu wózków. W rezultacie osiągnęły 46,4 m długości. Dodatkowa masa pojazdów wymagała zwiększenia mocy silnika: teraz potrzebne jest 485 kW zamiast 410 kW. Lokomotywy są używane w większości regionów Niemiec.












