Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Minimalny promień: R3
Wyświetlanie wszystkich wyników: 15
-
Roco 78341 – Parowóz klasy 012, DB
2 277,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 012 Deutsche Bundesbahn. Napęd na trzy osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Wyposażony w głębiej umieszczoną piaskownicę,
– Delikatny design z nowym kotłem i olejem,
– Zestawy cienkich metalowych kół,
– Zawiera zestaw wytrawionych znaków,
– Możliwość doposażenia w generator dymu.Po II wojnie światowej dawne legendy DRG były w większości w szokująco kiepski stan
zwłaszcza jeśli chodzi o opływową owiewkę. Po demontażu i remoncie owiewki klasa 01.10 stanowiła istotny filar wysokiej jakości ruchu pociągów ekspresowych. Podczas różnych przebudów czy modernizacji, ale przede wszystkim niezbędnego montażu nowych kotłów, 34 lokomotywy zostały przebudowane na główny olej napędowy w latach pięćdziesiątych. Można więc było oczekiwać, że mocniejsze wówczas lokomotywy będą w stanie poradzić sobie z dużymi odległościami do 700 km. W 1968 roku samoloty 01.10 zostały przemianowane na 011 (opalanie węglem) i 012 (opalanie olejem). Ostatnie lokomotywy napędzane olejem o mocy 140 km/h i mocy 1818 kW zostały wycofane z eksploatacji dopiero w 1975 roku w Rheine. -
Roco 70341 – Parowóz klasy 012, DB
2 277,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 012 Deutsche Bundesbahn. Napęd na trzy osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Wyposażony w głębiej umieszczoną piaskownicę
– Delikatny design z nowym kotłem i olejem
– Zestawy cienkich metalowych kół
– Zawiera zestaw wytrawionych znaków
– Możliwość doposażenia w generator dymu.
Po II wojnie światowej dawne legendy DRG były w większości w szokująco kiepski stan zwłaszcza jeśli chodzi o opływową owiewkę. Po demontażu i remoncie owiewki klasa 01.10 stanowiła istotny filar wysokiej jakości ruchu pociągów ekspresowych. Podczas różnych przebudów czy modernizacji, ale przede wszystkim niezbędnego montażu nowych kotłów, 34 lokomotywy zostały przebudowane na główny olej napędowy w latach pięćdziesiątych. Można więc było oczekiwać, że mocniejsze wówczas lokomotywy będą w stanie poradzić sobie z dużymi odległościami do 700 km. W 1968 roku samoloty 01.10 zostały przemianowane na 011 (opalanie węglem) i 012 (opalanie olejem). Ostatnie lokomotywy napędzane olejem o mocy 140 km/h i mocy 1818 kW zostały wycofane z eksploatacji dopiero w 1975 roku w Rheine. -
Roco 70340 – Parowóz klasy 012, DB
1 702,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 012 Deutsche Bundesbahn. Napęd na trzy osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Wyposażony w głębiej umieszczoną piaskownicę,
– Delikatny design z nowym kotłem i olejem,
– Zestawy cienkich metalowych kół,
– Zawiera zestaw wytrawionych znaków,
– Możliwość doposażenia w generator dymu.Po II wojnie światowej dawne legendy DRG były w większości w szokująco kiepski stan zwłaszcza jeśli chodzi o opływową owiewkę. Po demontażu i remoncie owiewki klasa 01.10 stanowiła istotny filar wysokiej jakości ruchu pociągów ekspresowych. Podczas różnych przebudów czy modernizacji, ale przede wszystkim niezbędnego montażu nowych kotłów, 34 lokomotywy zostały przebudowane na główny olej napędowy w latach pięćdziesiątych. Można więc było oczekiwać, że mocniejsze wówczas lokomotywy będą w stanie poradzić sobie z dużymi odległościami do 700 km. W 1968 roku samoloty 01.10 zostały przemianowane na 011 (opalanie węglem) i 012 (opalanie olejem). Ostatnie lokomotywy napędzane olejem o mocy 140 km/h i mocy 1818 kW zostały wycofane z eksploatacji dopiero w 1975 roku w Rheine.
-
Roco 78249 – Parowóz klasy 18.4, DB
2 645,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 18.4 Deutsche Bundesbahn. Model edycji! Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Kabina kierowcy z logo DB,
– Srebrne pierścienie kotła i zderzaki nurnikowe z białymi pierścieniami buforowymi,
– Pompa powietrza i podająca,
– Szczęki hamulcowe dokładnie podążają za nadkolami,
– Filigranowe metalowe szprychy,
– Koła napędowe o precyzyjnym profilu,
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
– Możliwość doposażenia generatora dymu.CO JEŚLI…? Bawarska S 3/6, często nazywana „królową parowozów”, dźwigała ciężar niemieckiego ruchu pospiesznego aż do wprowadzenia klasy 01. Nie tylko była budowana do 1931 r., ale także z powodu mógł poradzić sobie z długimi biegami, których klasa 01 nie mogła się obejść bez „odchudzenia”. A jeśli ktoś myśli, że bawarska lokomotywa kursowała tylko w Bawarii w czasach Bundesbahn, to się myli. Bawarskie lokomotywy ciągnęły prawie wszystkie pociągi, które należały do śmietanki. Chociaż większość S 3/6 z serii od a do c została złomowana w 1950 roku, wydaje się realistyczne, że jedna z tych legendarnych lokomotyw ekspresowych, podobnie jak niektóre z jej młodszych sióstr, zdobyła DB-Keks i nadal była ceniona jako lokomotywa. niezastąpiona maszyna przez zaangażowaną załogę lokomotywy.
-
Roco 72249 – Parowóz klasy 18.4, DB
2 140,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 18.4 Deutsche Bundesbahn. Model edycji! Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Kabina kierowcy z logo DB
– Srebrne pierścienie kotła i zderzaki nurnikowe z białymi pierścieniami buforowymi
– Pompa powietrza i podająca
– Szczęki hamulcowe dokładnie podążają za nadkolami
– Filigranowe metalowe szprychy
– Koła napędowe o precyzyjnym profilu
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie
– Możliwość doposażenia generatora dymu.
CO JEŚLI…? Bawarska S 3/6, często nazywana „królową parowozów”, dźwigała ciężar niemieckiego ruchu pospiesznego aż do wprowadzenia klasy 01. Nie tylko była budowana do 1931 r., ale także z powodu mógł poradzić sobie z długimi biegami, których klasa 01 nie mogła się obejść bez „odchudzenia”. A jeśli ktoś myśli, że bawarska lokomotywa kursowała tylko w Bawarii w czasach Bundesbahn, to się myli. Bawarskie lokomotywy ciągnęły prawie wszystkie pociągi, które należały do śmietanki. Chociaż większość S 3/6 z serii od a do c została złomowana w 1950 roku, wydaje się realistyczne, że jedna z tych legendarnych lokomotyw ekspresowych, podobnie jak niektóre z jej młodszych sióstr, zdobyła DB-Keks i nadal była ceniona jako lokomotywa. niezastąpiona maszyna przez zaangażowaną załogę lokomotywy. -
Roco 72248 – Parowóz klasy 18.4, DB
2 070,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 18.4 Deutsche Bundesbahn. Model edycji! Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Kabina kierowcy z logo DB
– Srebrne pierścienie kotła i zderzaki nurnikowe z białymi pierścieniami buforowymi
– Pompa powietrza i podająca
– Szczęki hamulcowe dokładnie podążają za nadkolami
– Filigranowe metalowe szprychy
– Koła napędowe o precyzyjnym profilu
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie
– Możliwość doposażenia generatora dymu.
CO JEŚLI…? Bawarska S 3/6, często nazywana „królową parowozów”, dźwigała ciężar niemieckiego ruchu pospiesznego aż do wprowadzenia klasy 01. Nie tylko była budowana do 1931 r., ale także z powodu mógł poradzić sobie z długimi biegami, których klasa 01 nie mogła się obejść bez „odchudzenia”. A jeśli ktoś myśli, że bawarska lokomotywa kursowała tylko w Bawarii w czasach Bundesbahn, to się myli. Bawarskie lokomotywy ciągnęły prawie wszystkie pociągi, które należały do śmietanki. Chociaż większość S 3/6 z serii od a do c została złomowana w 1950 roku, wydaje się realistyczne, że jedna z tych legendarnych lokomotyw ekspresowych, podobnie jak niektóre z jej młodszych sióstr, zdobyła DB-Keks i nadal była ceniona jako lokomotywa. niezastąpiona maszyna przez zaangażowaną załogę lokomotywy. -
Roco 78191 – Parowóz 10 002, DB
2 898,00 złDodaj do koszykaParowóz 10 002 Deutsche Bundesbahn. Model edycji!
– Konstrukcja w końcowym stanie roboczym,
– Dynamiczne wybuchy pary synchroniczne z suwem cylindra,
– Emisja pary również z cylindrów,
– Oświetlenie kabiny kierowcy i silnika,
– Wypukłe, chromowane linie dekoracyjne,
– Filigranowe metalowe szprychy na lokomotywie,
– Przełączane białe/czerwone reflektory LED cyfrowo,
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie Klasa 10,
– Czarny łabędź Bundesbahn.Chociaż Deutsche Bundesbahn (DB) uważała trakcję parową za przestarzałą, w 1953 roku zleciła firmie Krupp w Essen opracowanie nowej lokomotywy Pacific Express. Dostarczono 2’C1′ h3 o średnicy koła napędowego 2000 mm. Jednak wyraźnie różniły się sposobem strzelania. Podczas gdy 10 001 był początkowo wyposażony tylko w dodatkowe opalanie olejem (został później zmodernizowany), 100 002 miał od samego początku główne opalanie olejem. Dwie lokomotywy zostały ozdobione srebrnymi ozdobnymi liniami i stożkowymi drzwiami komory wędzarniczej i osiągały prędkość maksymalną 140 km/h przy mocy indukcyjnej 1839 kW. Jednak obie lokomotywy zostały dopuszczone tylko na określonych głównych trasach ze względu na duży nacisk osi. Do 1962 r. stacjonowali w zajezdni Bebra, a później w zajezdni Kassel, skąd obsługiwali trasy Północ-Południe w ciężkich pociągach ekspresowych oraz na liniach kolejowych Main-Weser. Ogólna zmiana infrastruktury i postępująca elektryfikacja głównych tras kolejowych były głównymi przyczynami, dla których klasa 10 nigdy nie została wprowadzona do produkcji seryjnej. W styczniu 1967 roku 10 002 złamał drążek ślizgowy i został wycofany z eksploatacji. Został zezłomowany w 1972 roku w zajezdni Offenburg. W czerwcu następnego roku 10 001 musiało również zrezygnować z czynnej służby w Deutsche Bundesbahn (DB). Ciężka 109-tonowa lokomotywa została jednak zachowana dla przyszłych pokoleń i można ją dziś oglądać w Niemieckim Muzeum Lokomotyw Parowych w Neuenmarkt-Wirsberg.
-
Roco 70191 – Parowóz 10 002, DB
2 898,00 złDodaj do koszykaParowóz 10 002 Deutsche Bundesbahn. Model edycji!
– Konstrukcja w końcowym stanie roboczym,
– Dynamiczne wybuchy pary synchroniczne z suwem cylindra,
– Emisja pary również z cylindrów,
– Oświetlenie kabiny kierowcy i silnika,
– Wypukłe, chromowane linie dekoracyjne,
– Filigranowe metalowe szprychy na lokomotywie,
– Przełączane białe/czerwone reflektory LED cyfrowo,
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie Klasa 10,
– Czarny łabędź Bundesbahn.Chociaż Deutsche Bundesbahn (DB) uważała trakcję parową za przestarzałą, w 1953 roku zleciła firmie Krupp w Essen opracowanie nowej lokomotywy Pacific Express. Dostarczono 2’C1′ h3 o średnicy koła napędowego 2000 mm. Jednak wyraźnie różniły się sposobem strzelania. Podczas gdy 10 001 był początkowo wyposażony tylko w dodatkowe opalanie olejem (został później zmodernizowany), 100 002 miał od samego początku główne opalanie olejem. Dwie lokomotywy zostały ozdobione srebrnymi ozdobnymi liniami i stożkowymi drzwiami komory wędzarniczej i osiągały prędkość maksymalną 140 km/h przy mocy indukcyjnej 1839 kW. Jednak obie lokomotywy zostały dopuszczone tylko na określonych głównych trasach ze względu na duży nacisk osi. Do 1962 r. stacjonowali w zajezdni Bebra, a później w zajezdni Kassel, skąd obsługiwali trasy Północ-Południe w ciężkich pociągach ekspresowych oraz na liniach kolejowych Main-Weser. Ogólna zmiana infrastruktury i postępująca elektryfikacja głównych tras kolejowych były głównymi przyczynami, dla których klasa 10 nigdy nie została wprowadzona do produkcji seryjnej. W styczniu 1967 roku 10 002 złamał drążek ślizgowy i został wycofany z eksploatacji. Został zezłomowany w 1972 roku w zajezdni Offenburg. W czerwcu następnego roku 10 001 musiało również zrezygnować z czynnej służby w Deutsche Bundesbahn (DB). Ciężka 109-tonowa lokomotywa została jednak zachowana dla przyszłych pokoleń i można ją dziś oglądać w Niemieckim Muzeum Lokomotyw Parowych w Neuenmarkt-Wirsberg.
-
Roco 70190 – Parowóz 10 002, DB
2 300,00 złDodaj do koszykaParowóz 10 002 Deutsche Bundesbahn. Model edycji!
– Konstrukcja w końcowym stanie eksploatacyjnym,
– Wypukłe, chromowane ozdobne linie,
– Filigranowe metalowe szprychy na lokomotywie,
– Białe/czerwone reflektory LED zmieniające się w zależności od kierunku jazdy,
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
– Możliwość doposażenia w generator dymu Klasa 10,
– Czarny łabędź z Bundesbahn.Chociaż Deutsche Bundesbahn (DB) uważała trakcję parową za przestarzałą, w 1953 roku zleciła firmie Krupp w Essen opracowanie nowej lokomotywy Pacific Express. Dostarczono 2’C1′ h3 o średnicy koła napędowego 2000 mm. Jednak wyraźnie różniły się sposobem strzelania. Podczas gdy 10 001 był początkowo wyposażony tylko w dodatkowe opalanie olejem (został później zmodernizowany), 100 002 miał od samego początku główne opalanie olejem. Dwie lokomotywy zostały ozdobione srebrnymi ozdobnymi liniami i stożkowymi drzwiami komory wędzarniczej i osiągały prędkość maksymalną 140 km/h przy mocy indukcyjnej 1839 kW. Jednak obie lokomotywy zostały dopuszczone tylko na określonych głównych trasach ze względu na duży nacisk osi. Do 1962 r. stacjonowali w zajezdni Bebra, a później w zajezdni Kassel, skąd obsługiwali trasy Północ-Południe w ciężkich pociągach ekspresowych oraz na liniach kolejowych Main-Weser. Ogólna zmiana infrastruktury i postępująca elektryfikacja głównych tras kolejowych były głównymi przyczynami, dla których klasa 10 nigdy nie została wprowadzona do produkcji seryjnej. W styczniu 1967 roku 10 002 złamał drążek ślizgowy i został wycofany z eksploatacji. Został zezłomowany w 1972 roku w zajezdni Offenburg. W czerwcu następnego roku 10 001 musiało również zrezygnować z czynnej służby w Deutsche Bundesbahn (DB). Ciężka 109-tonowa lokomotywa została jednak zachowana dla przyszłych pokoleń i można ją dziś oglądać w Niemieckim Muzeum Lokomotyw Parowych w Neuenmarkt-Wirsberg.
-
Roco 79177 – Wagon spalinowy klasy ALn 448/460, FS
2 070,00 złDodaj do koszykaWagon spalinowy klasy ALn 448/460 Włoskich Kolei Państwowych. Aktualizacja!
– Model z interfejsem PluX22 i dekoderem dźwięku PluX22 dostępny po raz pierwszy
– Wariant konwersji bez kuchni
– Wolnostojące uchwyty
– Ekskluzywny wystrój wnętrza lokomotywy i kabin maszynisty
– Po raz pierwszy z logo „Televisor” na nosie.
Włoski Koleje Państwowe (FS) zakupiły 9 spalinowych zespołów trakcyjnych serii ALn 442/448 od włoskiego producenta Breda do użytku w wysokiej jakości międzynarodowych pociągach pasażerskich na liniach spalinowych. Do 1972 roku były używane głównie jako jednostka zastępcza dla pociągów TEE ciągniętych przez lokomotywę. Jedzenie i napoje przygotowywano w dodatkowej kuchni pokładowej, a posiłki podawano bezpośrednio do fotela ze względu na brak powierzchni restauracyjnej. Po eksploatowaniu jako TEE, pociągi zostały przebudowane, usunięto kuchnię i zamontowano w jej miejsce siedzenia, zmieniono więc oznaczenie na ALn 448/460. Były one używane jako pociągi ekspresowe, zwłaszcza w południowych Włoszech. ALn cieszyły się szczególną popularnością wśród pasażerów ze względu na wysoki poziom komfortu i krótki czas podróży (zespoły wieloosobowe mogły podróżować 140 km/h). -
Roco 73177 – Wagon spalinowy klasy ALn 448/460, FS
2 070,00 złDodaj do koszykaWagon spalinowy klasy ALn 448/460 Włoskich Kolei Państwowych. Aktualizacja!
– Model z interfejsem PluX22 i dekoderem dźwięku PluX22 dostępny po raz pierwszy
– Wariant konwersji bez kuchni
– Wolnostojące uchwyty
– Ekskluzywny wystrój wnętrza lokomotywy i kabin maszynisty
– Po raz pierwszy z logo „Televisor” na nosie.
Włoski Koleje Państwowe (FS) zakupiły 9 spalinowych zespołów trakcyjnych serii ALn 442/448 od włoskiego producenta Breda do użytku w wysokiej jakości międzynarodowych pociągach pasażerskich na liniach spalinowych. Do 1972 roku były używane głównie jako jednostka zastępcza dla pociągów TEE ciągniętych przez lokomotywę. Jedzenie i napoje przygotowywano w dodatkowej kuchni pokładowej, a posiłki podawano bezpośrednio do fotela ze względu na brak powierzchni restauracyjnej. Po eksploatowaniu jako TEE, pociągi zostały przebudowane, usunięto kuchnię i zamontowano w jej miejsce siedzenia, zmieniono więc oznaczenie na ALn 448/460. Były one używane jako pociągi ekspresowe, zwłaszcza w południowych Włoszech. ALn cieszyły się szczególną popularnością wśród pasażerów ze względu na wysoki poziom komfortu i krótki czas podróży (zespoły wieloosobowe mogły podróżować 140 km/h). -
Roco 73176 – Wagon spalinowy klasy ALn 448/460, FS
1 495,00 złDodaj do koszykaWagon spalinowy klasy ALn 448/460 Włoskich Kolei Państwowych. Aktualizacja!
– Po raz pierwszy dostępny z interfejsem PluX22
– Wersja adaptacyjna bez kuchni
– Wolnostojące uchwyty
– Ekskluzywny wystrój wnętrza lokomotywy i kabin maszynisty
– Z logo „Televisor” na nosie po raz pierwszy dostępne.
Włoskie Koleje Państwowe (FS) zakupiła 9 spalinowych zespołów trakcyjnych serii ALn 442/448 od włoskiego producenta Breda do użytku w wysokiej jakości międzynarodowych pociągach pasażerskich na liniach spalinowych. Do 1972 roku były używane głównie jako jednostka zastępcza dla pociągów TEE ciągniętych przez lokomotywę. Jedzenie i napoje przygotowywano w dodatkowej kuchni pokładowej, a posiłki podawano bezpośrednio do fotela ze względu na brak powierzchni restauracyjnej. Po eksploatowaniu jako TEE, pociągi zostały przebudowane, usunięto kuchnię i zamontowano w jej miejsce siedzenia, zmieniono więc oznaczenie na ALn 448/460. Były one używane jako pociągi ekspresowe, zwłaszcza w południowych Włoszech. ALn cieszyły się szczególną popularnością wśród pasażerów ze względu na wysoki poziom komfortu i krótki czas podróży (zespoły wieloosobowe mogły podróżować 140 km/h). -
Roco 79059 – 6-częściowy elektryczny zespół trakcyjny 4010 007-5, ÖBB
2 594,00 złDodaj do koszyka6-częściowy elektryczny zespół trakcyjny 4010 007 Austriackich Kolei Federalnych.
– Malowanie w stylu „Valousek”
– Zespół napędowy z czerwonym wagonem z kabiną sterową z szarym numerem startowym z przodu
– Z narożnymi oknami kabiny maszynisty z blachą i drzwiami przesuwnymi
– Zestaw pociągowy bez wagonu restauracyjnego
– Opcjonalny pobór prądu z głowicy napędowej lub z wagonu sterowniczego z przełącznikiem DIP
– interfejs Next18 zainstalowany w wagonie sterowniczym.
Model w 6-częściowej konstrukcji o następującym składzie: Głowica zasilana, Wagon z otwartymi siedzeniami II klasy, Wagon przedziałowy II klasy, Wagon przedziałowy II klasy z kabiną telefoniczną i sterowaniem Wagon kabinowy z otwartym przedziałem siedzeń 1. klasy. Sześcioczęściowy zespół trakcyjny klasy 4010 eksploatowany był dla ÖBB od 1964 do 2008 roku i był używany do połączeń dalekobieżnych i międzymiastowych. Do ÖBB dostarczono 29 pociągów w 5 seriach. Przez długi czas pociągi te stanowiły kręgosłup współczesnego ruchu dalekobieżnego w Austrii. W ciągu długiego okresu eksploatacji zgrabne składy pociągów przechodziły różne przebudowy i modernizacje. W oparciu o kolorystykę międzynarodowych autokarów pasażerskich ÖBB, zostały one w latach 90. przemalowane na kolor czerwony, szary umbra i biało-szary. -
Roco 73059 – 6-częściowy elektryczny zespół trakcyjny 4010 007-5, ÖBB
2 594,00 złDodaj do koszyka6-częściowy elektryczny zespół trakcyjny 4010 007 Austriackich Kolei Federalnych.
– Malowanie w stylu „Valousek”
– Zespół napędowy z czerwonym wagonem z kabiną sterową z szarym numerem startowym z przodu
– Z narożnymi oknami kabiny maszynisty z blachą i drzwiami przesuwnymi
– Zestaw pociągowy bez wagonu restauracyjnego
– Opcjonalny pobór prądu z głowicy napędowej lub z wagonu sterowniczego z przełącznikiem DIP
– interfejs Next18 zainstalowany w wagonie sterowniczym.
Model w 6-częściowej konstrukcji o następującym składzie: Głowica zasilana, Wagon z otwartymi siedzeniami II klasy, Wagon przedziałowy II klasy, Wagon przedziałowy II klasy z kabiną telefoniczną i sterowaniem Wagon kabinowy z otwartym przedziałem siedzeń 1. klasy. Sześcioczęściowy zespół trakcyjny klasy 4010 eksploatowany był dla ÖBB od 1964 do 2008 roku i był używany do połączeń dalekobieżnych i międzymiastowych. Do ÖBB dostarczono 29 pociągów w 5 seriach. Przez długi czas pociągi te stanowiły kręgosłup współczesnego ruchu dalekobieżnego w Austrii. W ciągu długiego okresu eksploatacji zgrabne składy pociągów przechodziły różne przebudowy i modernizacje. W oparciu o kolorystykę międzynarodowych autokarów pasażerskich ÖBB, zostały one w latach 90. przemalowane na kolor czerwony, szary umbra i biało-szary. -
Roco 73058 – 6-częściowy elektryczny zespół trakcyjny 4010 007-5, ÖBB
1 934,00 złDodaj do koszyka6-częściowy elektryczny zespół trakcyjny 4010 007 Austriackich Kolei Federalnych.
– Malowanie w stylu „Valousek”
– Zespół napędowy z czerwonym wagonem z kabiną sterową z szarym numerem startowym z przodu
– Z narożnymi oknami kabiny maszynisty z blachą i drzwiami przesuwnymi
– Zestaw pociągowy bez wagonu restauracyjnego
– Opcjonalny pobór prądu z głowicy napędowej lub z wagonu sterowniczego z przełącznikiem DIP
– interfejs Next18 zainstalowany w wagonie sterowniczym.
Model w 6-częściowej konstrukcji o następującym składzie: Głowica zasilana, Wagon z otwartymi siedzeniami II klasy, Wagon przedziałowy II klasy, Wagon przedziałowy II klasy z kabiną telefoniczną i sterowaniem Wagon kabinowy z otwartym przedziałem siedzeń 1. klasy. UWAGA: W przypadku pracy w systemach cyfrowych, głowica napędowa i trener muszą być wyposażone w odpowiedni dekoder. Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi! Sześcioczęściowy zespół trakcyjny klasy 4010 eksploatowany był dla ÖBB od 1964 do 2008 roku i był używany do połączeń dalekobieżnych i międzymiastowych. Do ÖBB dostarczono 29 pociągów w 5 seriach. Przez długi czas pociągi te stanowiły kręgosłup współczesnego ruchu dalekobieżnego w Austrii. W ciągu długiego okresu eksploatacji zgrabne składy pociągów przechodziły różne przebudowy i modernizacje. W oparciu o kolorystykę międzynarodowych autokarów pasażerskich ÖBB, zostały one w latach 90. przemalowane na kolor czerwony, szary umbra i biało-szary.












