Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Numer katalogowy: 70285
Wyświetlanie jednego wyniku
-
Roco 70285 – Parowóz klasy 50.40, DR
2 102,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Delikatnie zaprojektowany model z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
– Zestawy misternie zaprojektowanych kół metalowych,
– Do użytku głównie przed pociągami towarowymi na liniach głównych i odgałęźnych,
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
– Możliwość doposażenia w generator dymu.Parowóz klasy 50.40 Deutsche Reichsbahn z NRD była dalszym rozwojem lokomotywy do pociągów towarowych klasy 50 DRG. Przy budowie lokomotywy DR zwracał szczególną uwagę na zastosowanie wielu identycznych zespołów jak w parowozu klasy 23.10 do pociągu pasażerskiego. DR opracował je równolegle, aby obniżyć koszty napraw i zapasów części zamiennych. Producent VEB Lokomotivbau Karl Marx w Babelsbergu dostarczył w latach 1956-1960 88 lokomotyw, które zostały wprowadzone do eksploatacji pod numerami porządkowymi od 50 4001 do 50 4088. Przy obciążeniu osi 15 t lokomotywy mogły być używane elastycznie, jednak były z siedzibą głównie w północnych dyrekcjach DR i przewożący pociągi pasażerskie i towarowe. Ze względu na wrażliwą ramę z blachy, lokomotywy zostały wycofane z ruchu pociągów do 1980 r. i nadal służyły jako stacjonarne urządzenia grzewcze.












