Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Numer katalogowy: 72141
Wyświetlanie jednego wyniku
-
Roco 72141 – Parowóz 053 129-3, DB
2 277,00 złDodaj do koszykaParowóz 053 129 Deutsche Bundesbahn. Napęd na dwie osie tendera oraz przez wał kardana na wszystkie pięć osi napędowych lokomotywy.
– Wersja z tendrem w kształcie wanny, emblematem DB na kabinie kierowcy i prowadzącymi kołami tarczowymi,
– Model delikatnie zaprojektowany z wieloma dodatkowymi elementami wtykowymi,
– Zestawy misternie zaprojektowanych metalowych kół,
– Z zestawem wytrawionych znaków w zestawie,
– Możliwość doposażenia w generator dymu.Klasa 50 , w tym czasie prawdopodobnie najważniejszy parowóz DB z lat 50./60. z wieloma wariantami konstrukcyjnymi, sprawdził się przed niemal wszystkimi typami pociągów na liniach głównych i odgałęźnych. W końcu ponad 60 wariantów sprawiło, że prawie żadna lokomotywa klasy 50 nie miała całkowicie identycznego wyglądu jak lokomotywa siostrzana. Lokomotywy do pociągów towarowych 1’E, budowane w około 3100 jednostkach od 1939 r., były solidne, mocne, łatwe w utrzymaniu i wysoce niezawodne. Po 1945 roku w Deutsche Bundesbahn pozostało ponad 2000 lokomotyw. Lokomotywy osiągały prędkość maksymalną 80 km/h, miały moc około 1200 kW i nacisk na oś 15 ton. Kiedy w 1968 r. wprowadzono schemat klasy EDP, w taborze DB znajdowało się jeszcze 1452 lokomotyw. Ponieważ numer seryjny mógł mieć tylko trzy cyfry, oprócz numeru klasy 050 wprowadzono oznaczenia 051, 052 i 053.












