Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Numer katalogowy: 78471
Wyświetlanie jednego wyniku
-
Roco 78471 – Lokomotywa elektryczna 2D2 9128, SNCF
1 955,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna 2D2 9128 Francuskich Kolei Państwowych. Aktualizacja!
– Z interfejsem PluX22 i dekoderem dźwięku dostępnym po raz pierwszy
– Wierne oryginalnym funkcjom dźwięku
– Z filigranowymi pantografami
– Podwyższone numery lokomotyw
– Z przełączanymi światłami drogowymi oraz indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi w trybie cyfrowym
– Z przełączaną kabiną maszynisty i maszyną oświetlenie pomieszczeń w trybie cyfrowym.
Linia paradna klasy 2D2 9100 to „Ligne Impériale” – linia cesarska, która łączyła francuską stolicę Paryż z Lyonem i Marsylią na wybrzeżu Morza Śródziemnego. Dzięki prędkości maksymalnej 140 kilometrów na godzinę i sile pociągowej 900 ton lokomotywy idealnie nadawały się do ciągnięcia pociągów ekspresowych. SNCF zamówił pierwszą serię 35 lokomotyw w 1950 roku. Liczba lokomotyw 2D2 9100 miała z biegiem lat wzrosnąć do 100. Choć jego sylwetka wydawała się stosunkowo nowoczesna, technologia tej lokomotywy pochodziła z lat 20. XX wieku. Dlatego lokomotywy zostały wkrótce zastąpione nowocześniejszymi lokomotywami klasy CC 7100. Mniejsze i lżejsze silniki zastąpiły silnik Buchli, który był drogi i trudny w utrzymaniu i był używany w lokomotywach 2D2 9100. Niemniej lokomotywy klasy 2D2 9100 były nadal używane do lat 80. XX wieku.












