Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Modele używane
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Herpa
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Oświetlenie: bulb
Wyświetlanie wszystkich wyników: 15
-
Fleischmann 7170006 – Lokomotywa parowa klasy 24, DR
1 380,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa klasy 24 Niemieckich Kolei Państwowych.
– Nazywany „Steppenpferd”
– Konstrukcja z owiewkami dymu Wagnera
– Model z fabrycznie wlutowanym dekoderem.Klasa 24 była przeznaczona głównie do pociągów pasażerskich. Jednak ze względu na solidną konstrukcję, jej pole działania zostało wkrótce rozszerzone na lekkie pociągi towarowe, co uczyniło z niej niezawodną wielozadaniową lokomotywę do lżejszych usług.
-
Fleischmann 7160006 – Lokomotywa parowa klasy 24, DR
1 081,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa klasy 24 Niemieckich Kolei Państwowych.
– Nazywany „Steppenpferd”
– Konstrukcja z owiewkami dymu Wagnera.Klasa 24 była przeznaczona głównie do pociągów pasażerskich. Jednak ze względu na solidną konstrukcję, jej pole działania zostało wkrótce rozszerzone na lekkie pociągi towarowe, co uczyniło z niej niezawodną wielozadaniową lokomotywę do lżejszych usług.
-
Fleischmann 781390 – Lokomotywa parowa 55 3448, DB
1 297,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 55 3448 Deutsche Bundesbahn.
– Model z fabrycznie wlutowanym dekoderem
– Cyfrowo przełączana migocząca komora ogniowa
– Odlewana metalowa obudowa.Klasa 55.25-56 (dawniej pruski G 8.1), z której zbudowano prawie 5000 sztuk, miała moc wyjściową 1260 HP i maksymalna prędkość 55 km/h. Lokomotywa była używana głównie w pociągach towarowych i do ciężkich usług manewrowych.
-
Fleischmann 781310 – Lokomotywa parowa 55 3448, DB
998,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 55 3448 Deutsche Bundesbahn.
– Metalowe odlewane podwozie.Klasa 55.25-56 (dawniej pruski G 8.1), której wyprodukowano prawie 5000 egzemplarzy, miała moc wyjściową 1260 KM i maksymalną prędkość 55 km/h. Lokomotywa była używana głównie w pociągach towarowych i do ciężkich usług manewrowych.
-
Roco 70038 – Lokomotywa parowa klasy 56.20–29, DR
2 171,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 56.20–29 (pruski G 8.2) należący do DR.
– Projekt z numerem EDP
– Zamknięty sprzęg lokomotywy tenderowej
– Prototypowe funkcje dźwiękowe.
Prototyp został dostarczony po raz pierwszy w 1919 roku. Jego moc wynosiła 1023 kW (1390 KM) i ważył 120,4 tony. Jego maksymalna prędkość wynosiła 65 km/h. Łącznie zbudowano 850 lokomotyw. Na ogół ciągnęli pociągi towarowe. Silniki te były eksploatowane przez DRG do początku lat 70-tych. Kiedy w 1970 r. wydano plan zmiany numeracji, nadano im numery EDVA. Lokomotywy zachowały numery firmowe, do których dodano jedynie cyfrę kontrolną. -
Roco 70037 – Lokomotywa parowa klasy 56.20–29, DR
1 596,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 56.20–29 (pruski G 8.2) należący do DR.
– Projekt z numerem EDP
– Zamknięty sprzęg lokomotywy.
Tender został dostarczony po raz pierwszy w 1919 roku. Jego moc wynosiła 1023 kW (1390 KM) i ważył 120,4 tony. Jego maksymalna prędkość wynosiła 65 km/h. Łącznie zbudowano 850 lokomotyw. Na ogół ciągnęli pociągi towarowe. Silniki te były eksploatowane przez DRG do początku lat 70-tych. Kiedy w 1970 r. wydano plan zmiany numeracji, nadano im numery EDVA. Lokomotywy zachowały numery firmowe, do których dodano jedynie cyfrę kontrolną. -
Roco 79268 – Lokomotywa parowa 01 508, DR
2 277,00 złDodaj do koszykaParowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
– Opalane węglem
– Zestawy kołowe z drobnego metalu
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego. -
Roco 71268 – Lokomotywa parowa 01 508, DR
2 277,00 złDodaj do koszykaParowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
– Opalane węglem
– Zestawy kołowe z drobnego metalu
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego. -
Roco 71267 – Lokomotywa parowa 01 508, DR
1 702,00 złDodaj do koszykaParowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
– Opalane węglem
– Zestawy kołowe z drobnego metalu
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego. -
Roco 78052 – Lokomotywa parowa 011 062-7 DB
2 277,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 011 062 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Napęd na trzy osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Projekt obejmuje białe opony
– Dopracowany w szczegółach model z nową konstrukcją kotła
– Zestawy kół z drobnego metalu
– Z zestawem wytrawionych znaków
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Te dawne gwiazdy DRG zostały pozostawione po drugiej wojnie światowej w przerażającym stanie – powyżej wszystko w obszarze usprawnienia. Pierwotny plan zakładał wycofanie ich ze służby. Jednak poważny brak lokomotyw spowodował, że podjęto decyzję o remoncie wszystkich istniejących maszyn. W zakresie L4 usunięto pozostałości opływowej osłony. W 1953 roku, ze względu na skrajnie zniszczony stan kotłów St 47 K, DB postanowił wyposażyć wszystkie lokomotywy 01.10 w spawany kocioł dużej mocy z komorą spalania. Lokomotywa 01 1062 oddana do użytku w 1940 roku otrzymała nowy kocioł w 1954 roku. W 1968 roku, kiedy wprowadzono numery EDP, zmieniono jej nazwę na 011 062-7. W ostatnich latach przed z-Stellung lokomotywa ta została przydzielona do zajezdni Rheine, skąd została wycofana ze służby w 1973 roku. -
Roco 70052 – Lokomotywa parowa 011 062-7 DB
2 277,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 011 062 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Napęd na trzy osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Projekt obejmuje białe opony
– Dopracowany w szczegółach model z nową konstrukcją kotła
– Zestawy kół z drobnego metalu
– Z zestawem wytrawionych znaków
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Te dawne gwiazdy DRG zostały pozostawione po drugiej wojnie światowej w przerażającym stanie – powyżej wszystko w obszarze usprawnienia. Pierwotny plan zakładał wycofanie ich ze służby. Jednak poważny brak lokomotyw spowodował, że podjęto decyzję o remoncie wszystkich istniejących maszyn. W zakresie L4 usunięto pozostałości opływowej osłony. W 1953 roku, ze względu na skrajnie zniszczony stan kotłów St 47 K, DB postanowił wyposażyć wszystkie lokomotywy 01.10 w spawany kocioł dużej mocy z komorą spalania. Lokomotywa 01 1062 oddana do użytku w 1940 roku otrzymała nowy kocioł w 1954 roku. W 1968 roku, kiedy wprowadzono numery EDP, zmieniono jej nazwę na 011 062-7. W ostatnich latach przed z-Stellung lokomotywa ta została przydzielona do zajezdni Rheine, skąd została wycofana ze służby w 1973 roku. -
Roco 70051 – Lokomotywa parowa 011 062-7 DB
1 702,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 011 062 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Napęd na trzy osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Projekt obejmuje białe opony
– Dopracowany w szczegółach model z nową konstrukcją kotła
– Zestawy kół z drobnego metalu
– Z zestawem wytrawionych znaków
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Te dawne gwiazdy DRG zostały pozostawione po drugiej wojnie światowej w przerażającym stanie – powyżej wszystko w obszarze usprawnienia. Pierwotny plan zakładał wycofanie ich ze służby. Jednak poważny brak lokomotyw spowodował, że podjęto decyzję o remoncie wszystkich istniejących maszyn. W zakresie L4 usunięto pozostałości opływowej osłony. W 1953 roku, ze względu na skrajnie zniszczony stan kotłów St 47 K, DB postanowił wyposażyć wszystkie lokomotywy 01.10 w spawany kocioł dużej mocy z komorą spalania. Lokomotywa 01 1062 oddana do użytku w 1940 roku otrzymała nowy kocioł w 1954 roku. W 1968 roku, kiedy wprowadzono numery EDP, zmieniono jej nazwę na 011 062-7. W ostatnich latach przed wycofaniem z eksploatacji lokomotywa ta została przydzielona do zajezdni Rheine, skąd została wycofana ze służby w 1973 roku. -
Roco 78331 – Lokomotywa parowa 310.20, BBÖ
2 645,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 310.20 należąca do Austriackich Kolei Federalnych. model z edycji! Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Dopracowane w szczegółach podwozie
– Filigranowe odwzorowanie elementów sterujących
– Koła z metalowymi szprychami NEM w drobnej skali
– Otwierane drzwi komory wędzarniczej
– Wiele oddzielnie mocowanych detali.
Ze względu na zwiększoną masę pociągów w ruchu ekspresowym, najbardziej wpływowy projektant austriackiej konstrukcji lokomotyw parowych, inż. Dr hc Karl Gölsdorf opracował w 1906 roku nową lokomotywę ekspresową z układem kół 1’C2′. W porównaniu z popularnym w wielu krajach typem Pacific, był to układ osi „odwróconych”, co umożliwiało kocioł stojący z szerokim rusztem. W połączeniu z ciężkim czterocylindrowym silnikiem złożonym udało się stworzyć lokomotywę o wysokich osiągach pomimo niskiego austriackiego limitu nacisku na oś wynoszącego zaledwie 14,5 t. Lokomotywa ta przez wielu miłośników kolei uważana jest za najpiękniejszy parowóz w Austrii. Podczas gdy pierwszych 11 lokomotyw dostarczono w wersji mokrej, pozostałe 90 egzemplarzy tego typu zostało oddanych do użytku jako lokomotywy parowe serii 310 i były używane przez kkStB głównie na Nordbahn, Franz-Josefsbahn i Westbahn między Wiedniem a Salzburgiem jako wysokiej jakości pociąg pasażerski. „Rosyjskie żelazo” było alternatywą dla zagruntowanej i pomalowanej blachy we wczesnych epokach kolei, ale stanowiło również element estetyczny. Był używany tylko w obszarach lokomotyw o dużym promieniowaniu cieplnym, takich jak panele na kotle i cylindrze. Z czarno-białych zdjęć, którymi dysponujemy, wynika, że lokomotywy serii 310 również otrzymały boazerię „rosyjskie żelazo”. Obrazy w kolorze również potwierdzają to założenie. Jeśli chodzi o kolorystykę, lakierowane na czarno panele komory wędzarniczej stanowią uderzające akcenty. Przyczynia się to do bardzo atrakcyjnego wyglądu tej niezwykłej konstrukcji lokomotywy. -
Roco 70331 – Lokomotywa parowa 310.20, BBÖ
2 645,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 310.20 należąca do Austriackich Kolei Federalnych. model z edycji! Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Dopracowane w szczegółach podwozie
– Filigranowe odwzorowanie elementów sterujących
– Koła z metalowymi szprychami NEM w drobnej skali
– Otwierane drzwi komory wędzarniczej
– Wiele oddzielnie mocowanych detali.
Ze względu na zwiększoną masę pociągów w ruchu ekspresowym, najbardziej wpływowy projektant austriackiej konstrukcji lokomotyw parowych, inż. Dr hc Karl Gölsdorf opracował w 1906 roku nową lokomotywę ekspresową z układem kół 1’C2′. W porównaniu z popularnym w wielu krajach typem Pacific, był to układ osi „odwróconych”, co umożliwiało kocioł stojący z szerokim rusztem. W połączeniu z ciężkim czterocylindrowym silnikiem złożonym udało się stworzyć lokomotywę o wysokich osiągach pomimo niskiego austriackiego limitu nacisku na oś wynoszącego zaledwie 14,5 t. Lokomotywa ta przez wielu miłośników kolei uważana jest za najpiękniejszy parowóz w Austrii. Podczas gdy pierwszych 11 lokomotyw dostarczono w wersji mokrej, pozostałe 90 egzemplarzy tego typu zostało oddanych do użytku jako lokomotywy parowe serii 310 i były używane przez kkStB głównie na Nordbahn, Franz-Josefsbahn i Westbahn między Wiedniem a Salzburgiem jako wysokiej jakości pociąg pasażerski. „Rosyjskie żelazo” było alternatywą dla zagruntowanej i pomalowanej blachy we wczesnych epokach kolei, ale stanowiło również element estetyczny. Był używany tylko w obszarach lokomotyw o dużym promieniowaniu cieplnym, takich jak panele na kotle i cylindrze. Z czarno-białych zdjęć, którymi dysponujemy, wynika, że lokomotywy serii 310 również otrzymały boazerię „rosyjskie żelazo”. Obrazy w kolorze również potwierdzają to założenie. Jeśli chodzi o kolorystykę, lakierowane na czarno panele komory wędzarniczej stanowią uderzające akcenty. Przyczynia się to do bardzo atrakcyjnego wyglądu tej niezwykłej konstrukcji lokomotywy. -
Roco 70330 – Lokomotywa parowa 310.20, BBÖ
2 115,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa 310.20 należąca do Austriackich Kolei Federalnych. model z edycji! Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
– Dopracowane w szczegółach podwozie
– Filigranowe odwzorowanie elementów sterujących
– Koła z metalowymi szprychami NEM w drobnej skali
– Otwierane drzwi komory wędzarniczej
– Wiele oddzielnie mocowanych detali.
Ze względu na zwiększoną masę pociągów w ruchu ekspresowym, najbardziej wpływowy projektant austriackiej konstrukcji lokomotyw parowych, inż. Dr hc Karl Gölsdorf opracował w 1906 roku nową lokomotywę ekspresową z układem kół 1’C2′. W porównaniu z popularnym w wielu krajach typem Pacific, był to układ osi „odwróconych”, co umożliwiało kocioł stojący z szerokim rusztem. W połączeniu z ciężkim czterocylindrowym silnikiem złożonym udało się stworzyć lokomotywę o wysokich osiągach pomimo niskiego austriackiego limitu nacisku na oś wynoszącego zaledwie 14,5 t. Lokomotywa ta przez wielu miłośników kolei uważana jest za najpiękniejszy parowóz w Austrii. Podczas gdy pierwszych 11 lokomotyw dostarczono w wersji mokrej, pozostałe 90 egzemplarzy tego typu zostało oddanych do użytku jako lokomotywy parowe serii 310 i były używane przez kkStB głównie na Nordbahn, Franz-Josefsbahn i Westbahn między Wiedniem a Salzburgiem jako wysokiej jakości pociąg pasażerski. „Rosyjskie żelazo” było alternatywą dla zagruntowanej i pomalowanej blachy we wczesnych epokach kolei, ale stanowiło również element estetyczny. Był używany tylko w obszarach lokomotyw o dużym promieniowaniu cieplnym, takich jak panele na kotle i cylindrze. Z czarno-białych zdjęć, którymi dysponujemy, wynika, że lokomotywy serii 310 również otrzymały boazerię „rosyjskie żelazo”. Obrazy w kolorze również potwierdzają to założenie. Jeśli chodzi o kolorystykę, lakierowane na czarno panele komory wędzarniczej stanowią uderzające akcenty. Przyczynia się to do bardzo atrakcyjnego wyglądu tej niezwykłej konstrukcji lokomotywy.












