00,00 

Brak produktów w koszyku.

Oświetlenie: bulb

Wyświetlanie wszystkich wyników: 15

  • Fleischmann 7170006 – Lokomotywa parowa klasy 24, DR

    1 380,00 

    Lokomotywa parowa klasy 24 Niemieckich Kolei Państwowych.
    – Nazywany „Steppenpferd”
    – Konstrukcja z owiewkami dymu Wagnera
    – Model z fabrycznie wlutowanym dekoderem.

    Klasa 24 była przeznaczona głównie do pociągów pasażerskich. Jednak ze względu na solidną konstrukcję, jej pole działania zostało wkrótce rozszerzone na lekkie pociągi towarowe, co uczyniło z niej niezawodną wielozadaniową lokomotywę do lżejszych usług.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7160006 – Lokomotywa parowa klasy 24, DR

    1 081,00 

    Lokomotywa parowa klasy 24 Niemieckich Kolei Państwowych.
    – Nazywany „Steppenpferd”
    – Konstrukcja z owiewkami dymu Wagnera.

    Klasa 24 była przeznaczona głównie do pociągów pasażerskich. Jednak ze względu na solidną konstrukcję, jej pole działania zostało wkrótce rozszerzone na lekkie pociągi towarowe, co uczyniło z niej niezawodną wielozadaniową lokomotywę do lżejszych usług.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 781390 – Lokomotywa parowa 55 3448, DB

    1 297,00 

    Lokomotywa parowa 55 3448 Deutsche Bundesbahn.
    – Model z fabrycznie wlutowanym dekoderem
    – Cyfrowo przełączana migocząca komora ogniowa
    – Odlewana metalowa obudowa.

    Klasa 55.25-56 (dawniej pruski G 8.1), z której zbudowano prawie 5000 sztuk, miała moc wyjściową 1260 HP i maksymalna prędkość 55 km/h. Lokomotywa była używana głównie w pociągach towarowych i do ciężkich usług manewrowych.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 781310 – Lokomotywa parowa 55 3448, DB

    998,00 

    Lokomotywa parowa 55 3448 Deutsche Bundesbahn.
    – Metalowe odlewane podwozie.

    Klasa 55.25-56 (dawniej pruski G 8.1), której wyprodukowano prawie 5000 egzemplarzy, miała moc wyjściową 1260 KM i maksymalną prędkość 55 km/h. Lokomotywa była używana głównie w pociągach towarowych i do ciężkich usług manewrowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70038 – Lokomotywa parowa klasy 56.20–29, DR

    2 171,00 

    Parowóz klasy 56.20–29 (pruski G 8.2) należący do DR.
    – Projekt z numerem EDP
    – Zamknięty sprzęg lokomotywy tenderowej
    – Prototypowe funkcje dźwiękowe.
    Prototyp został dostarczony po raz pierwszy w 1919 roku. Jego moc wynosiła 1023 kW (1390 KM) i ważył 120,4 tony. Jego maksymalna prędkość wynosiła 65 km/h. Łącznie zbudowano 850 lokomotyw. Na ogół ciągnęli pociągi towarowe. Silniki te były eksploatowane przez DRG do początku lat 70-tych. Kiedy w 1970 r. wydano plan zmiany numeracji, nadano im numery EDVA. Lokomotywy zachowały numery firmowe, do których dodano jedynie cyfrę kontrolną.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70037 – Lokomotywa parowa klasy 56.20–29, DR

    1 596,00 

    Parowóz klasy 56.20–29 (pruski G 8.2) należący do DR.
    – Projekt z numerem EDP
    – Zamknięty sprzęg lokomotywy.
    Tender został dostarczony po raz pierwszy w 1919 roku. Jego moc wynosiła 1023 kW (1390 KM) i ważył 120,4 tony. Jego maksymalna prędkość wynosiła 65 km/h. Łącznie zbudowano 850 lokomotyw. Na ogół ciągnęli pociągi towarowe. Silniki te były eksploatowane przez DRG do początku lat 70-tych. Kiedy w 1970 r. wydano plan zmiany numeracji, nadano im numery EDVA. Lokomotywy zachowały numery firmowe, do których dodano jedynie cyfrę kontrolną.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 79268 – Lokomotywa parowa 01 508, DR

    2 277,00 

    Parowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
    – Opalane węglem
    – Zestawy kołowe z drobnego metalu
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71268 – Lokomotywa parowa 01 508, DR

    2 277,00 

    Parowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
    – Opalane węglem
    – Zestawy kołowe z drobnego metalu
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 71267 – Lokomotywa parowa 01 508, DR

    1 702,00 

    Parowóz pociągu ekspresowego klasy 01 508 należący do DRG. Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Konstrukcja z kołami typu boxpok i obwodowym fartuchem
    – Opalane węglem
    – Zestawy kołowe z drobnego metalu
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Ze względu na częściowo zły stan klasy 01, DRG obawiała się, że będzie mieć coraz mniej lokomotyw dostępnych dla pociągów ekspresowych. Z tego powodu podjęto decyzję o przebudowie lokomotywy 01, co dla DRG oznaczało również zwiększenie wydajności i usunięcie usterek, co w tej klasie lokomotyw okazało się szczególnie udane. Nowy, spawany kocioł otrzymał trzeci zawór bezpieczeństwa. Wszystkie nadbudówki kotłów zostały oszalowane, zmodernizowano kabinę maszynisty, a owiewki dymu Witte pochylono z przodu. Ponieważ sprzężone zestawy kołowe musiały zostać wymienione z powodu pęknięć szprych, niektóre lokomotywy zostały wyposażone w koła typu boxpok wykonane ze staliwa. To sprawiło, że Reko-01 stał się jednym z najpotężniejszych lokomotyw parowych pociągów ekspresowych okresu powojennego.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78052 – Lokomotywa parowa 011 062-7 DB

    2 277,00 

    Lokomotywa parowa 011 062 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Napęd na trzy osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Projekt obejmuje białe opony
    – Dopracowany w szczegółach model z nową konstrukcją kotła
    – Zestawy kół z drobnego metalu
    – Z zestawem wytrawionych znaków
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Te dawne gwiazdy DRG zostały pozostawione po drugiej wojnie światowej w przerażającym stanie – powyżej wszystko w obszarze usprawnienia. Pierwotny plan zakładał wycofanie ich ze służby. Jednak poważny brak lokomotyw spowodował, że podjęto decyzję o remoncie wszystkich istniejących maszyn. W zakresie L4 usunięto pozostałości opływowej osłony. W 1953 roku, ze względu na skrajnie zniszczony stan kotłów St 47 K, DB postanowił wyposażyć wszystkie lokomotywy 01.10 w spawany kocioł dużej mocy z komorą spalania. Lokomotywa 01 1062 oddana do użytku w 1940 roku otrzymała nowy kocioł w 1954 roku. W 1968 roku, kiedy wprowadzono numery EDP, zmieniono jej nazwę na 011 062-7. W ostatnich latach przed z-Stellung lokomotywa ta została przydzielona do zajezdni Rheine, skąd została wycofana ze służby w 1973 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70052 – Lokomotywa parowa 011 062-7 DB

    2 277,00 

    Lokomotywa parowa 011 062 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Napęd na trzy osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Projekt obejmuje białe opony
    – Dopracowany w szczegółach model z nową konstrukcją kotła
    – Zestawy kół z drobnego metalu
    – Z zestawem wytrawionych znaków
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Te dawne gwiazdy DRG zostały pozostawione po drugiej wojnie światowej w przerażającym stanie – powyżej wszystko w obszarze usprawnienia. Pierwotny plan zakładał wycofanie ich ze służby. Jednak poważny brak lokomotyw spowodował, że podjęto decyzję o remoncie wszystkich istniejących maszyn. W zakresie L4 usunięto pozostałości opływowej osłony. W 1953 roku, ze względu na skrajnie zniszczony stan kotłów St 47 K, DB postanowił wyposażyć wszystkie lokomotywy 01.10 w spawany kocioł dużej mocy z komorą spalania. Lokomotywa 01 1062 oddana do użytku w 1940 roku otrzymała nowy kocioł w 1954 roku. W 1968 roku, kiedy wprowadzono numery EDP, zmieniono jej nazwę na 011 062-7. W ostatnich latach przed z-Stellung lokomotywa ta została przydzielona do zajezdni Rheine, skąd została wycofana ze służby w 1973 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70051 – Lokomotywa parowa 011 062-7 DB

    1 702,00 

    Lokomotywa parowa 011 062 należąca do Niemieckich Kolei Federalnych. Napęd na trzy osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Projekt obejmuje białe opony
    – Dopracowany w szczegółach model z nową konstrukcją kotła
    – Zestawy kół z drobnego metalu
    – Z zestawem wytrawionych znaków
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Te dawne gwiazdy DRG zostały pozostawione po drugiej wojnie światowej w przerażającym stanie – powyżej wszystko w obszarze usprawnienia. Pierwotny plan zakładał wycofanie ich ze służby. Jednak poważny brak lokomotyw spowodował, że podjęto decyzję o remoncie wszystkich istniejących maszyn. W zakresie L4 usunięto pozostałości opływowej osłony. W 1953 roku, ze względu na skrajnie zniszczony stan kotłów St 47 K, DB postanowił wyposażyć wszystkie lokomotywy 01.10 w spawany kocioł dużej mocy z komorą spalania. Lokomotywa 01 1062 oddana do użytku w 1940 roku otrzymała nowy kocioł w 1954 roku. W 1968 roku, kiedy wprowadzono numery EDP, zmieniono jej nazwę na 011 062-7. W ostatnich latach przed wycofaniem z eksploatacji lokomotywa ta została przydzielona do zajezdni Rheine, skąd została wycofana ze służby w 1973 roku.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78331 – Lokomotywa parowa 310.20, BBÖ

    2 645,00 

    Lokomotywa parowa 310.20 należąca do Austriackich Kolei Federalnych. model z edycji! Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Dopracowane w szczegółach podwozie
    – Filigranowe odwzorowanie elementów sterujących
    – Koła z metalowymi szprychami NEM w drobnej skali
    – Otwierane drzwi komory wędzarniczej
    – Wiele oddzielnie mocowanych detali.
    Ze względu na zwiększoną masę pociągów w ruchu ekspresowym, najbardziej wpływowy projektant austriackiej konstrukcji lokomotyw parowych, inż. Dr hc Karl Gölsdorf opracował w 1906 roku nową lokomotywę ekspresową z układem kół 1’C2′. W porównaniu z popularnym w wielu krajach typem Pacific, był to układ osi „odwróconych”, co umożliwiało kocioł stojący z szerokim rusztem. W połączeniu z ciężkim czterocylindrowym silnikiem złożonym udało się stworzyć lokomotywę o wysokich osiągach pomimo niskiego austriackiego limitu nacisku na oś wynoszącego zaledwie 14,5 t. Lokomotywa ta przez wielu miłośników kolei uważana jest za najpiękniejszy parowóz w Austrii. Podczas gdy pierwszych 11 lokomotyw dostarczono w wersji mokrej, pozostałe 90 egzemplarzy tego typu zostało oddanych do użytku jako lokomotywy parowe serii 310 i były używane przez kkStB głównie na Nordbahn, Franz-Josefsbahn i Westbahn między Wiedniem a Salzburgiem jako wysokiej jakości pociąg pasażerski. „Rosyjskie żelazo” było alternatywą dla zagruntowanej i pomalowanej blachy we wczesnych epokach kolei, ale stanowiło również element estetyczny. Był używany tylko w obszarach lokomotyw o dużym promieniowaniu cieplnym, takich jak panele na kotle i cylindrze. Z czarno-białych zdjęć, którymi dysponujemy, wynika, że lokomotywy serii 310 również otrzymały boazerię „rosyjskie żelazo”. Obrazy w kolorze również potwierdzają to założenie. Jeśli chodzi o kolorystykę, lakierowane na czarno panele komory wędzarniczej stanowią uderzające akcenty. Przyczynia się to do bardzo atrakcyjnego wyglądu tej niezwykłej konstrukcji lokomotywy.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70331 – Lokomotywa parowa 310.20, BBÖ

    2 645,00 

    Lokomotywa parowa 310.20 należąca do Austriackich Kolei Federalnych. model z edycji! Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Dopracowane w szczegółach podwozie
    – Filigranowe odwzorowanie elementów sterujących
    – Koła z metalowymi szprychami NEM w drobnej skali
    – Otwierane drzwi komory wędzarniczej
    – Wiele oddzielnie mocowanych detali.
    Ze względu na zwiększoną masę pociągów w ruchu ekspresowym, najbardziej wpływowy projektant austriackiej konstrukcji lokomotyw parowych, inż. Dr hc Karl Gölsdorf opracował w 1906 roku nową lokomotywę ekspresową z układem kół 1’C2′. W porównaniu z popularnym w wielu krajach typem Pacific, był to układ osi „odwróconych”, co umożliwiało kocioł stojący z szerokim rusztem. W połączeniu z ciężkim czterocylindrowym silnikiem złożonym udało się stworzyć lokomotywę o wysokich osiągach pomimo niskiego austriackiego limitu nacisku na oś wynoszącego zaledwie 14,5 t. Lokomotywa ta przez wielu miłośników kolei uważana jest za najpiękniejszy parowóz w Austrii. Podczas gdy pierwszych 11 lokomotyw dostarczono w wersji mokrej, pozostałe 90 egzemplarzy tego typu zostało oddanych do użytku jako lokomotywy parowe serii 310 i były używane przez kkStB głównie na Nordbahn, Franz-Josefsbahn i Westbahn między Wiedniem a Salzburgiem jako wysokiej jakości pociąg pasażerski. „Rosyjskie żelazo” było alternatywą dla zagruntowanej i pomalowanej blachy we wczesnych epokach kolei, ale stanowiło również element estetyczny. Był używany tylko w obszarach lokomotyw o dużym promieniowaniu cieplnym, takich jak panele na kotle i cylindrze. Z czarno-białych zdjęć, którymi dysponujemy, wynika, że lokomotywy serii 310 również otrzymały boazerię „rosyjskie żelazo”. Obrazy w kolorze również potwierdzają to założenie. Jeśli chodzi o kolorystykę, lakierowane na czarno panele komory wędzarniczej stanowią uderzające akcenty. Przyczynia się to do bardzo atrakcyjnego wyglądu tej niezwykłej konstrukcji lokomotywy.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70330 – Lokomotywa parowa 310.20, BBÖ

    2 115,00 

    Lokomotywa parowa 310.20 należąca do Austriackich Kolei Federalnych. model z edycji! Napęd na dwie osie tendra oraz poprzez wał kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
    – Dopracowane w szczegółach podwozie
    – Filigranowe odwzorowanie elementów sterujących
    – Koła z metalowymi szprychami NEM w drobnej skali
    – Otwierane drzwi komory wędzarniczej
    – Wiele oddzielnie mocowanych detali.
    Ze względu na zwiększoną masę pociągów w ruchu ekspresowym, najbardziej wpływowy projektant austriackiej konstrukcji lokomotyw parowych, inż. Dr hc Karl Gölsdorf opracował w 1906 roku nową lokomotywę ekspresową z układem kół 1’C2′. W porównaniu z popularnym w wielu krajach typem Pacific, był to układ osi „odwróconych”, co umożliwiało kocioł stojący z szerokim rusztem. W połączeniu z ciężkim czterocylindrowym silnikiem złożonym udało się stworzyć lokomotywę o wysokich osiągach pomimo niskiego austriackiego limitu nacisku na oś wynoszącego zaledwie 14,5 t. Lokomotywa ta przez wielu miłośników kolei uważana jest za najpiękniejszy parowóz w Austrii. Podczas gdy pierwszych 11 lokomotyw dostarczono w wersji mokrej, pozostałe 90 egzemplarzy tego typu zostało oddanych do użytku jako lokomotywy parowe serii 310 i były używane przez kkStB głównie na Nordbahn, Franz-Josefsbahn i Westbahn między Wiedniem a Salzburgiem jako wysokiej jakości pociąg pasażerski. „Rosyjskie żelazo” było alternatywą dla zagruntowanej i pomalowanej blachy we wczesnych epokach kolei, ale stanowiło również element estetyczny. Był używany tylko w obszarach lokomotyw o dużym promieniowaniu cieplnym, takich jak panele na kotle i cylindrze. Z czarno-białych zdjęć, którymi dysponujemy, wynika, że lokomotywy serii 310 również otrzymały boazerię „rosyjskie żelazo”. Obrazy w kolorze również potwierdzają to założenie. Jeśli chodzi o kolorystykę, lakierowane na czarno panele komory wędzarniczej stanowią uderzające akcenty. Przyczynia się to do bardzo atrakcyjnego wyglądu tej niezwykłej konstrukcji lokomotywy.

    Dodaj do koszyka