Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Modele używane
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Herpa
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Oświetlenie: Żarówka
Wyświetlanie 1–16 z 28 wyników
-
FLEISCHMANN 931902 – Cyfrowy zestaw startowy z21: Lokomotywa spalinowa klasy 221 z pociągiem towarowym, DB
1 600,00 złDodaj do koszykaz21 start zestaw cyfrowy: Lokomotywa spalinowa klasy 221 z pociągiem towarowym Deutsche Bundesbahn.
Zawartość:
– 1 sterowana cyfrowo lokomotywa spalinowa klasy 221
– 3 wagony platformowe do dużych obciążeń z płytami stalowymi
– 1 start z21
1 zasilacz wtykowy
– 1 Z21 multiMAUS
Tory podsypki podsypki dla owalu toru o promieniu R1 (4 x 9100, 8 x 9120) , materiał połączeń elektrycznych. Rozmiar układu: 85 cm x 40 cm.
Z21 to cyfrowy system o konstrukcji modułowej:
– Rozpocznij od z21 start i Z21 multiMAUS.
– Możliwa jest aktualizacja za pomocą routera Wi-Fi i kodu aktywacyjnego, numer artykułu 10814, a tym samym korzystanie ze smartfona, tabletu PC, Z21 WLANMAUS i komputera (zabezpieczone oprogramowaniem sterowanie modelami pociągów).
– Jeśli masz już własny router WiFi i wiesz, jak pracować z sieciami WiFi, kod aktywacyjny 10818 jest wystarczający do wspomnianej aktualizacji. -
FLEISCHMANN 741103 – Wagon elektryczny ET 91 01, DB
1 196,00 złDodaj do koszykaWagon elektryczny ET 91 01 „Gläserner Zug” „Szklany pociąg” Deutsche Bundesbahn.
– W czerwono-beżowym kolorze
– Standardowo z wbudowanym oświetleniem wnętrza Aby na początku lat 30. XX wieku na nowo uatrakcyjnić podróże i wycieczki dla ludności niemieckiej, ówczesna Deutsche Reichsbahn Gesellschaft (DRG) zdecydowała się zbudować łącznie pięć wagonów obserwacyjnych. W tamtym czasie DRG uznała, że konieczne jest stawienie czoła rosnącej konkurencji ze strony autobusów w sektorze ruchu wycieczkowego. Celem budowy wagonów było zapewnienie wszystkim pasażerom swobodnego i niezakłóconego widoku na krajobraz. Oprócz trzech pojazdów z napędem dieslowo-hydraulicznym, DRG zamówiła jeszcze dwa wagony z napędem elektrycznym. Za część mechaniczną odpowiadał producent wagonów H. Fuchs Waggonfabrik z Heidelbergu, komponenty elektryczne dostarczyła firma AEG z Berlina. Oba wagony ET 91 01 i 02, którym publiczność nadała melodyjną nazwę „Gläserner Zug” („Szklany pociąg”), szybko zadomowiły się wśród pasażerów. Popularne wycieczki to Karwendel Round Trip przez Mittenwald do Innsbrucka lub Alpine Round Trip przez Salzburg, Bischofshofen i Kufstein do Monachium. -
FLEISCHMANN 715584 – Lokomotywa parowa Gruppo 460, FS
1 297,00 złDodaj do koszykaParowóz Gruppo 460 Włoskich Kolei Państwowych.
– Model z fabrycznie wlutowanym na ciasno dekoderem
– Palenisko migoczące przełączane cyfrowo
– Metalowa obudowa z odlewu ciśnieniowego.Parowóz pruski klasy G 8.1, z którego zbudowano prawie 5000 sztuk, o mocy 1260 KM i mocy prędkość maksymalna 55 km/h, wykorzystywana była głównie w pociągach towarowych i ciężkich usługach manewrowych. Po I wojnie światowej włoskie koleje państwowe otrzymały w ramach reparacji 45 lokomotyw i zintegrowały je jako Gruppo 460 z flotą lokomotyw.
-
FLEISCHMANN 715504 – Lokomotywa parowa Gruppo 460, FS
998,00 złDodaj do koszykaParowóz Gruppo 460 Włoskich Kolei Państwowych.
– Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu.Parowóz pruski klasy G 8.1, z którego zbudowano prawie 5 000 sztuk, o mocy 1260 KM i prędkości maksymalnej 55 km/h, wykorzystywany był głównie w pociągach towarowych i ciężkich usługach manewrowych . Po I wojnie światowej włoskie koleje państwowe otrzymały w ramach reparacji 45 lokomotyw i zintegrowały je jako Gruppo 460 z flotą lokomotyw.
-
FLEISCHMANN 781389 – Lokomotywa parowa 55 4467-1, DR
1 096,10 złDodaj do koszykaParowóz 55 4467 Deutsche Reichsbahn.
– Model z ciasno wlutowanym dekoderem wbudowanym fabrycznie
– Cyfrowo przełączana skrzynia migocząca
– Odlewana metalowa obudowa.Lokomotywy serii 55.25-56 (dawna pruska G 8.1), z których DB zbudowały prawie 5000 sztuk, miały moc wyjściową 1260 KM i osiągnął prędkość maksymalną 55 km/h. Lokomotywa była używana głównie w pociągach towarowych oraz do ciężkich usług manewrowych.
-
FLEISCHMANN 781309 – Lokomotywa parowa 55 4467-1, DR
891,35 złDodaj do koszykaParowóz 55 4467 Deutsche Reichsbahn.
– Podwozie z odlewanego metalu.Lokomotywy serii 55.25-56 (dawna pruska G 8.1), których DB buduje prawie 5000 sztuk, miały moc 1260 KM i osiągały prędkość maksymalną 55 km/h. Lokomotywa była używana głównie w pociągach towarowych oraz do ciężkich usług manewrowych.
-
FLEISCHMANN 706484 – Lokomotywa parowa 64 518, DB
1 297,00 złDodaj do koszykaParowóz 64 518 Deutsche Bundesbahn.
– Model z ciasno wlutowanym dekoderem wbudowanym fabrycznie
– Koła z drobnymi detalami i koła wleczone z perforowanymi szprychami
– Replika wersji z nitowanymi zbiornikami na wodę
– Metalowe podwozie odlewane ciśnieniowo
– Naklejki „Verein Historische Eisenbahn Emmental” dołączone do opakowania.Lokomotywy przetargowe klasy 64 były rozwijane przez Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft od 1926 roku. Po II wojnie światowej w DB pozostało 278 lokomotyw. DB wykorzystywała je głównie do obsługi pasażerskiej i towarowej na liniach odgałęzionych. Po wycofaniu z eksploatacji w 1972 roku DB sprzedał model 64 518 firmie Eurovapor. W 1980 roku został wyremontowany przez Sektion Emmental w Huttwil, a następnie używany do „podróży parowych” w Szwajcarii do 2014 roku.
-
FLEISCHMANN 706404 – Lokomotywa parowa 64 518, DB
891,35 złDodaj do koszykaParowóz 64 518 Deutsche Bundesbahn.
– Replika wersji z nitowanymi zbiornikami na wodę
– Drobno wykończone koła i koła wleczone z perforowanymi szprychami
– Odlewane ciśnieniowo metalowe podwozie
– Dołączone do opakowania naklejki „Verein Historische Eisenbahn Emmental”.Lokomotywy przetargowe klasy 64 zostały opracowane przez Deutsche Reichsbahn- Gesellschaft z 1926 r. Po II wojnie światowej przy DB pozostało 278 lokomotyw. DB wykorzystywała je głównie do obsługi pasażerskiej i towarowej na liniach odgałęzionych. Po wycofaniu z eksploatacji w 1972 roku DB sprzedał model 64 518 firmie Eurovapor. W 1980 roku został wyremontowany przez Sektion Emmental w Huttwil, a następnie używany do „podróży parowych” w Szwajcarii do 2014 roku.
-
FLEISCHMANN 718284 – Lokomotywa parowa class 050, DB
1 610,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 050 Deutsche Bundesbahn.
– Model z ciasno wlutowanym dekoderem wbudowanym fabrycznie
– Wersja z deflektorami dymu Witte
– Drobno wykończone koła z perforowanymi szprychami
– Z autentyczną, dobrą widocznością między kotłem a podwoziem
– Repliki wszystkich elementów wyposażenia, także w kabinie kierowcy
– Box tender typ 2’2’T26.Początkowo parowóz miał zastąpić pruski G 10 w ruchu towarowym, ale pod koniec ery parowozów klasa 50 wkrótce stała się parowozem mieszanym . W latach 1939-1943 wyprodukowano 3164 lokomotywy w dwudziestu jeden różnych fabrykach lokomotyw. Po 1945 roku w niemieckiej Deutsche Bundesbahn pozostało ponad 2000 lokomotyw, które musiały przejść poważne przebudowy, tworząc także różne modele wariantowe. Lokomotywy osiągały prędkość maksymalną 80 km/h, posiadały moc ok. 5,5 tys. 1200 kW i nacisk na oś 15 t.
-
FLEISCHMANN 718204 – Lokomotywa parowa class 050, DB
1 311,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 050 Deutsche Bundesbahn.
– Wersja z deflektorami dymu Witte
– Delikatne koła z perforowanymi szprychami
– Z autentycznym, wyraźnym widokiem między kotłem a podwoziem
– Repliki wszystkich okuć, także w kabinie kierowcy
– Box tender typ 2’2’T26.Na początek , parowóz miał zastąpić pruską G 10 w ruchu towarowym, ale pod koniec ery parowozów, klasa 50 wkrótce stała się parowozem mieszanym. W latach 1939-1943 wyprodukowano 3164 lokomotywy w dwudziestu jeden różnych fabrykach lokomotyw. Po 1945 roku w niemieckiej Deutsche Bundesbahn pozostało ponad 2000 lokomotyw, które musiały przejść poważne przebudowy, tworząc także różne modele wariantowe. Lokomotywy osiągały prędkość maksymalną 80 km/h, posiadały moc ok. 5,5 tys. 1200 kW i nacisk na oś 15 t.
-
FLEISCHMANN 714283 – Lokomotywa parowa class 24, DB
1 182,55 złDodaj do koszykaParowóz klasy 24 Deutsche Bundesbahn.
– Model z wbudowanym fabrycznie ciasno wlutowanym dekoderem
– Pseudonim „Koń stepowy”
– Drobno wykończone koła z perforowanymi szprychami
– Wersja z deflektorami dymu „Wagner”.Lokomotywa klasy 24 początkowo przeznaczona była do pociągów pasażerskich, ale obszar jej zastosowania był wkrótce rozszerzona na lekkie pociągi towarowe. Dzięki swojej masywnej konstrukcji uznano ją za niezawodną wielozadaniową lokomotywę do lżejszych usług.
-
FLEISCHMANN 714203 – Lokomotywa parowa class 24, DB
1 081,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy 24 Deutsche Bundesbahn.
– Przydomek „Steppe Horse”
– Drobno szczegółowe koła z perforowanymi szprychami
– Wersja z deflektorami dymu „Wagner”.Początkowo lokomotywa klasy 24 była przeznaczona do pociągów pasażerskich, ale wkrótce pole jej zastosowania zostało rozszerzone na lekkie pociągi towarowe. Dzięki swojej masywnej konstrukcji uznano ją za niezawodną wielozadaniową lokomotywę do lżejszych usług.
-
FLEISCHMANN 705383 – Lokomotywa parowa class 62, DB
1 332,70 złDodaj do koszykaParowóz klasy 62 Deutsche Bundesbahn.
– Model z ciasno wlutowanym dekoderem wbudowanym fabrycznie
– Drobno dopracowane koła i koła wleczone z perforowanymi szprychami
– Stan eksploatacji: Epoka IIIa
– Deflektory dymu „Wagner”.Klasa 62 została opracowana i dostarczona przez firmę Henschel dla Deutsche Reichsbahn -Gesellschaft w latach dwudziestych. Lokomotywy były dwucylindrowymi lokomotywami parowymi i zmontowano 15 jednostek. Chociaż lokomotywy zbudowano już w 1928 r., Deutsche Reichsbahn dostarczyła klasę 62 003 do 015 dopiero w 1932 r. Powodem tego był niski popyt i zbyt wysoka cena lokomotyw. Po II wojnie światowej w Deutsche Bundesbahn pozostało siedem lokomotyw. DR wycofał klasę 62 ze służby do 1956 roku.
-
FLEISCHMANN 705303 – Lokomotywa parowa class 62, DB
1 127,95 złDodaj do koszykaParowóz klasy 62 Deutsche Bundesbahn.
– Koła z drobnymi detalami i koła wleczone z perforowanymi szprychami
– Stan eksploatacji: Epoka IIIa
– Deflektory dymu „Wagner”.Klasa 62 została opracowana i dostarczona przez firmę Henschel dla Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft w latach dwudziestych XX wieku. Lokomotywy były dwucylindrowymi lokomotywami parowymi i zmontowano 15 jednostek. Chociaż lokomotywy zbudowano już w 1928 r., Deutsche Reichsbahn dostarczyła klasę 62 003 do 015 dopiero w 1932 r. Powodem tego był niski popyt i zbyt wysoka cena lokomotyw. Po II wojnie światowej w Deutsche Bundesbahn pozostało siedem lokomotyw. DR wycofał klasę 62 ze służby do 1956 roku.
-
FLEISCHMANN 709905 – Lokomotywa parowa class GtL 4/4, K.Bay.Sts.B.
1 012,00 złDodaj do koszykaParowóz klasy GtL 4/4 Królewskich Bawarskich Kolei Państwowych.
– Autentyczne malowanie z delikatnymi dekoracyjnymi liniami
– Na odgałęzieniach ciągnie pociągi pasażerskie i lekkie towarowe
– Podwozie z odlewanego ciśnieniowo metalu.Bawarski GtL 4/4 został po raz pierwszy oddany do użytku w 1911 roku. Z kilkoma modyfikacjami był budowany do 1927 roku. Lokomotywy sprawdziły się w eksploatacji, a przy mocy 450 KM były najtwardszymi lokomotywami bawarskiej kolei lokalnej. W sumie zbudowano 117 lokomotyw. Prawie wszystkie zajezdnie kolejowe w Bawarii obsługujące linie odgałęzione miały w taborze GtL 4/4.
-
Roco 52635 – Szynobus klasy 798/998, DB
1 522,00 złDodaj do koszykaZestaw szynobusów zawiera wagon silnikowy klasy 798 oraz wagon sterowniczy klasy 998 Deutsche Bundesbahn.
– Klasyczny design Epoch IV
– Klasyka w programie ROCO
– Oświetlenie wewnętrzne
– Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.Od 1955 roku DB zatrudniał ponad 300 dwusilnikowych autobusów szynowych do transportu pasażerskiego na liniach odgałęzionych, wraz z prawie taką samą liczbą wagonów z kabiną sterową i wagony pośrednie. Te prawie nie różniły się wyglądem od wagonów, osiągały prędkość maksymalną 90 km/h i miały moc 2 x 110 kW.












