00,00 

Brak produktów w koszyku.

Zarząd: ÖBB

Wyświetlanie 1–16 z 201 wyników

  • Fleischmann 6660006 – Wagon ze ścianą przesuwną, ÖBB/RCW

    216,00 

    Wagon wielkogabarytowy z przesuwaną ścianą typu Habbiins Austriackich Kolei Federalnych.
    – Obecny napis Rail Cargo Wagon
    – Dopracowany w szczegółach projekt
    – Z oddzielnie przymocowanymi uchwytami

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 6660005 – Cysterna z gazem pod ciśnieniem, ÖBB

    184,00 

    Wagon-cysterna z gazem pod ciśnieniem „OMV” Austriackich Kolei Federalnych.
    – Konstrukcja z długim szyberdachem

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 6660016 – Wagon z dachem obrotowym, ÖBB

    179,00 

    Czteroosiowy wagon z dachem obrotowym typu Tadgs, należący do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Dopracowany w szczegółach model z oddzielnie dołączonymi częściami

    Wagony z dachem obrotowym służą do transportu wrażliwych na wilgoć towarów masowych, takich jak cement, gips, wapno, sól potasowa i zboże. Załadunek może odbywać się za pomocą urządzeń masowych lub przenośników, a rozładunek za pomocą grawitacji.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 845609 – Zestaw 2-częściowy: Platformy do dużych obciążeń, ÖBB

    253,00 

    Zestaw wagonów składający się z dwóch płaskich wagonów ciężkich typu S należących do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Załadowane płytami
    – Oba wagony mają różne numery firmowe

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 6260012 – Zestaw 2-częściowy: Wagon osobowy, ÖBB

    289,00 

    Zestaw wagonów z dwoma wagonami pasażerskimi „Donnerbüchse” typu Bih należącymi do Austriackich Kolei Federalnych.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7370012 – Lokomotywa spalinowa klasa 2016, ÖBB

    1 334,00 

    Lokomotywa spalinowa klasy 2016 Austriackich Kolei Federalnych.
    – Reedycja ze zmienionym numerem firmowym UIC
    – Tarcze hamulcowe w kontrastowym kolorze
    – Z indywidualnie włączanym światłem przednim lub tylnym w trybie cyfrowym.

    Lokomotywa typu Siemens ER20 z serii Eurorunner to spalinowo-elektryczna lokomotywa zbudowana przez Siemens Mobility (dawniej Siemens Transportation Systems) ). Lokomotywy te zostały początkowo zamówione przez Austriackie Koleje Federalne i tam oznaczone jako klasa 2016 lub „Herkules”.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7360012 – Lokomotywa spalinowa klasa 2016, ÖBB

    759,00 

    Lokomotywa spalinowa klasy 2016 Austriackich Kolei Federalnych.
    – Reedycja ze zmienionym numerem firmowym UIC
    – Tarcze hamulcowe w kontrastowym kolorze.

    Lokomotywa typu Siemens ER20 z serii Eurorunner to spalinowo-elektryczna lokomotywa zbudowana przez firmę Siemens Mobility (dawniej Siemens Transportation Systems). Lokomotywy te zostały początkowo zamówione przez Austriackie Koleje Federalne i tam oznaczone jako klasa 2016 lub „Herkules”.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7570016 – Lokomotywa elektryczna 1116 181-9 ÖBB

    1 610,00 

    Lokomotywa elektryczna 1116 181 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Konstrukcja Cityjet
    – Obecny stan eksploatacyjny z czarną maską dachową
    – Prototypowe funkcje świetlne i dźwiękowe, przełączane za pomocą dekodera pokładowego
    – Włączanie świateł drogowych w trybie cyfrowym
    – Licencjonowany model ÖBB
    – Dostępna kabina kierowcy Z21.

    W 2019 r. ÖBB zainicjowało program modernizacji odnowienie pociągów piętrowych (DOSTO). W ten sposób ok. Do 2023 roku 100 autokarów zostanie zoptymalizowanych do nowoczesnego standardu Cityjet. Modernizacja obejmuje między innymi pokładową sieć Wi-Fi, nową tapicerkę siedzeń, wielofunkcyjne przestrzenie w każdym autokarze pośrednim z większą ilością miejsca na rowery, wózki dziecięce i bagaż, a także nowo wyznaczone ciche strefy. W maju 2022 roku, w połowie trwającego programu modernizacji DOSTO, lokomotywa elektryczna 1116 181 została pomalowana w stylu Cityjet. W ten sposób ÖBB wysyła ważny sygnał reklamujący swoje atrakcyjne oferty transportu publicznego, w szczególności dla lokalnego transportu podmiejskiego w Dolnej Austrii.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7560016 – Lokomotywa elektryczna 1116 181-9 ÖBB

    1 035,00 

    Lokomotywa elektryczna 1116 181 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Konstrukcja Cityjet
    – Obecny stan eksploatacyjny z czarną maską dachową
    – Licencjonowany model ÖBB
    – Dostępna kabina maszynisty Z21.

    W 2019 r. ÖBB zainicjował program modernizacji pociągów piętrowych (DOSTO). W ten sposób ok. Do 2023 roku 100 autokarów zostanie zoptymalizowanych do nowoczesnego standardu Cityjet. Modernizacja obejmuje między innymi pokładową sieć Wi-Fi, nową tapicerkę siedzeń, wielofunkcyjne przestrzenie w każdym autokarze pośrednim z większą ilością miejsca na rowery, wózki dziecięce i bagaż, a także nowo wyznaczone ciche strefy. W maju 2022 roku, w połowie trwającego programu modernizacji DOSTO, lokomotywa elektryczna 1116 181 została pomalowana w stylu Cityjet. W ten sposób ÖBB wysyła ważny sygnał reklamujący swoje atrakcyjne oferty transportu publicznego, w szczególności dla lokalnego transportu podmiejskiego w Dolnej Austrii.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 814514 – Wagon restauracyjny Eurofima, EC 16 „Max Reinhardt”, ÖBB

    202,00 

    Wagon restauracyjny Eurofima, typ WRmz, należący do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Trasa kolejowa Wiedeń Westbf–Monachium Hbf

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 814513 – Autokar Eurofimy II kl., EC 16 „Max Reinhardt”, ÖBB

    202,00 

    Wagon Eurofima II klasy, typ Bmz, należący do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Trasa kolejowa Wiedeń Westbf – Monachium Hbf
    – Nr art. 814511, 814512: różne numery bieżące

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 814512 – Autokar Eurofimy II kl., EC 16 „Max Reinhardt”, ÖBB

    202,00 

    Wagon Eurofima II klasy, typ Bmz, należący do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Trasa kolejowa Wiedeń Westbf – Monachium Hbf
    – Nr art. 814511, 814513: różne numery bieżące

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 814511 – Autokar Eurofimy II kl., EC 16 „Max Reinhardt”, ÖBB

    202,00 

    Wagon Eurofima II klasy, typ Bmz, należący do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Trasa kolejowa Wiedeń Westbf – Monachium Hbf
    – Nr art. 814512, 814513: różne numery bieżące

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 814510 – Autokar Eurofimy I kl., EC 16 „Max Reinhardt”, ÖBB

    202,00 

    Wagon Eurofima I klasy typu Amz, należący do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Trasa kolejowa Wiedeń Westbf–Monachium Hbf

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7570009 – Lokomotywa elektryczna 1044 202-8 ÖBB

    1 495,00 

    Lokomotywa elektryczna 1044 202 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Po raz pierwszy z bardzo szczegółowymi pantografami w stylu „szachownicy”
    – Konstrukcja z wysokimi, ciągłymi wentylatorami dachowymi
    – Prototypowe funkcje światła i dźwięku, przełączane za pomocą pokładowego dekodera.

    W maju 1989 r. 1044.202 został dostarczony przez SGP-Graz do ÖBB. Część elektryczna została wyprodukowana przez firmę Siemens. Jest to jedna z pięciu lokomotyw pomalowanych w tzw. szachownicę. Lokomotywa klasy 1044 jest wielozadaniową lokomotywą elektryczną, która może być wykorzystywana zarówno do obsługi ciężkich pociągów pospiesznych, jak i towarowych na nizinach i trasach górskich. W momencie oddania do użytku lokomotywy te były najsilniejszymi czteroosiowymi lokomotywami elektrycznymi na świecie i do czasu zakupu Taurusa były dumą austriackich kolei federalnych.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 7560009 – Lokomotywa elektryczna 1044 202-8 ÖBB

    920,00 

    Lokomotywa elektryczna 1044 202 należąca do Austriackich Kolei Federalnych.
    – Po raz pierwszy z bardzo szczegółowymi pantografami w stylu szachownicy
    – Konstrukcja z wysokimi, ciągłymi wentylatorami dachowymi.

    W maju 1989 roku 1044.202 został dostarczony przez SGP-Graz do ÖBB. Część elektryczna została wyprodukowana przez firmę Siemens. Jest to jedna z pięciu lokomotyw pomalowanych w tzw. szachownicę. Lokomotywa klasy 1044 jest wielozadaniową lokomotywą elektryczną, która może być wykorzystywana zarówno do obsługi ciężkich pociągów pospiesznych, jak i towarowych na nizinach i trasach górskich. W momencie oddania do użytku lokomotywy te były najsilniejszymi czteroosiowymi lokomotywami elektrycznymi na świecie i do czasu zakupu Taurusa były dumą austriackich kolei federalnych.

    Dodaj do koszyka