00,00 

Brak produktów w koszyku.

Światła zmienne kierunkowo: CH

Wyświetlanie 1–16 z 24 wyników

  • Fleischmann 739361 – Lokomotywa elektryczna 193 658-2, SBB Cargo międzynarodowa

    1 541,00 

    Lokomotywa elektryczna 193 658 należąca do MRCE, wynajęta firmie SBB Cargo International.
    – Ochrzczony nazwą „Vierwaldstättersee”
    – Dopracowany w szczegółach model z czterema pantografami
    – Transgraniczne usługi w transporcie towarowym
    – Model z cyfrowym dekoderem i cyfrowo przełączanymi funkcjami dźwięku i światła
    – Szwajcarskie funkcje oświetlenia i przełączane światła drogowe
    – We współpracy z Railcolor Design.

    SBB Cargo International rozbudowuje swoją flotę Vectron i od grudnia 2021 roku pozyskuje lokomotywy na wynajem od firmy leasingowej MRCE (Mitsui Rail Capital Europe). Nowo opracowany projekt o wspólnej nazwie „Shadowpiercer” oparty jest na oryginalnym projekcie Alppiercer i jest pomalowany na podstawowy kolor firmy leasingowej MRCE. Oznaczenie lokomotywy jest typowe dla projektów Railcolor, które teraz noszą nazwę i układ szwajcarskich jezior na wszystkich czterech rogach. Flota Vectron jest wyposażona w pakiety krajowe dla Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Włoch i Holandii (DACHINL).

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 739291 – Lokomotywa elektryczna 193 658-2, SBB Cargo międzynarodowa

    966,00 

    Lokomotywa elektryczna 193 658 należąca do MRCE, wynajęta firmie SBB Cargo International.
    – Ochrzczony nazwą „Vierwaldstättersee”
    – Dopracowany w szczegółach model z czterema pantografami
    – Transgraniczne usługi w transporcie towarowym
    – Przełączane światło przednie/tylne za pomocą przełącznika DIP
    – We współpracy z Railcolor Design.

    SBB Cargo International rozszerza swoją flotę Vectron i od grudnia 2021 pozyskuje lokomotywy na wynajem od firmy leasingowej MRCE (Mitsui Rail Capital Europe). Nowo opracowany projekt o wspólnej nazwie „Shadowpiercer” oparty jest na oryginalnym projekcie Alppiercer i jest pomalowany na podstawowy kolor firmy leasingowej MRCE. Oznaczenie lokomotywy jest typowe dla projektów Railcolor, które teraz noszą nazwę i układ szwajcarskich jezior na wszystkich czterech rogach. Flota Vectron jest wyposażona w pakiety krajowe dla Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Włoch i Holandii (DACHINL).

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 734197 – Lokomotywa elektryczna Re 620 088-5, SBB Cargo

    1 614,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 620 088 należąca do SBB Cargo.
    – Konstrukcja „Xrail”
    – Delikatnie wykonane pantografy
    – Z kwadratowymi lampami i klimatyzacją
    – Z przesuniętym herbem „LINTHAL”
    – Drobne wycieraczki przedniej szyby jako elementy trawione
    – Zamknięte deflektory przeszkody dołączone do pakietu
    – Z indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami światło w trybie cyfrowym
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    Dzięki godzinowej mocy wyjściowej 7850 kW i maksymalnej prędkości 140 km/h lokomotywa Re 6/6, która po raz pierwszy została oddana do użytku w 1972 r., jest nadal uważana za jedną z najsilniejszych lokomotyw w Szwajcarii. Dziś wszystkie pozostałe silniki zostały ponownie oznaczone jako Re 620 i są obsługiwane przez SBB Cargo w niebiesko-czerwonych barwach. Re 620 088 został wybrany do noszenia reklamy Xrail Allianz.
    Xrail to współpraca produkcyjna między kolejami towarowymi założona w 2010 roku w celu optymalizacji europejskiego ruchu wagonów pod względem przyjazności dla klienta, wydajności i konkurencyjności. Obecnie składa się z siedmiu kolei towarowych SBB Cargo, CFL Cargo, DB Cargo, FRET SNCF, Green Cargo, Rail Cargo Group i LINEAS.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 734127 – Lokomotywa elektryczna Re 620 088-5, SBB Cargo

    1 039,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 620 088 należąca do SBB Cargo.
    – Konstrukcja „Xrail”
    – Delikatnie wykonane pantografy
    – Z kwadratowymi lampami i klimatyzacją
    – Z przesuniętym herbem „LINTHAL”
    – Delikatne wycieraczki przedniej szyby jako elementy trawione
    – Zamknięte deflektory przeszkodowe dołączone do pakietu.

    Dzięki godzinowej mocy wyjściowej 7850 kW i maksymalnej prędkości 140 km/h lokomotywa Re 6/6, która po raz pierwszy została oddana do użytku w 1972 r., jest nadal uważana za jedną z najsilniejszych lokomotyw w Szwajcarii. Dziś wszystkie pozostałe silniki zostały ponownie oznaczone jako Re 620 i są obsługiwane przez SBB Cargo w niebiesko-czerwonych barwach. Re 620 088 został wybrany do noszenia reklamy Xrail Allianz.
    Xrail to współpraca produkcyjna między kolejami towarowymi założona w 2010 roku w celu optymalizacji europejskiego ruchu wagonów pod względem przyjazności dla klienta, wydajności i konkurencyjności. Obecnie składa się z siedmiu kolei towarowych SBB Cargo, CFL Cargo, DB Cargo, FRET SNCF, Green Cargo, Rail Cargo Group i LINEAS.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 734192 – Lokomotywa elektryczna Re 6/6 11677, SBB

    1 614,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 6/6 11677 należąca do Szwajcarskich Kolei Federalnych.
    – Z emblematem „Neuhausen am Rheinfall”
    – Delikatnie wykonane pantografy
    – Szczegółowo wykonana wycieraczka przedniej szyby jako element trawiony
    – Z kwadratowymi lampami i przednim wejściem po prawej stronie z uchwytem
    – Zamknięte osłony przeciw przeszkodowe dołączone do pakietu
    – Z indywidualnie przełączanymi światło przednie lub tylne w trybie cyfrowym
    – Cyfrowo przełączane funkcje dźwiękowe.

    Re 6/6 to sześcioosiowe lokomotywy elektryczne należące do Szwajcarskich Kolei Federalnych, które zostały zakupione jako zamiennik Ae 6/6 w celu świadczenia ciężkich usług na Gotthard linia. Dzięki godzinowej mocy wyjściowej 7850 kW i maksymalnej prędkości 140 km/h lokomotywa Re 6/6, która po raz pierwszy została oddana do użytku w 1972 r., jest nadal uważana za jedną z najsilniejszych lokomotyw w Szwajcarii.

    Dodaj do koszyka
  • Fleischmann 734122 – Lokomotywa elektryczna Re 6/6 11677, SBB

    1 039,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 6/6 11677 należąca do Szwajcarskich Kolei Federalnych.
    – Z emblematem „Neuhausen am Rheinfall”
    – Delikatnie wykonane pantografy
    – Precyzyjnie wykonana wycieraczka przedniej szyby jako wytrawiony element
    – Z kwadratowymi lampami i przednim wejściem po prawej stronie z uchwytem
    – Zamknięte osłony przeciw przeszkodowe dołączone do opakowania Re 6/ 6s to sześcioosiowe lokomotywy elektryczne należące do Szwajcarskich Kolei Federalnych, które zostały zakupione jako zamiennik Ae 6/6 do świadczenia ciężkich usług na linii Gottharda. Dzięki godzinowej mocy wyjściowej 7850 kW i maksymalnej prędkości 140 km/h lokomotywa Re 6/6, która po raz pierwszy została oddana do użytku w 1972 r., jest nadal uważana za jedną z najsilniejszych lokomotyw w Szwajcarii.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7520026 – Lokomotywa elektryczna Re 465 009-9, BLS

    1 771,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 465 009 należąca do szwajcarskiej firmy kolejowej BLS.
    – Jeden odbierak prądu z szeroką paletą
    – Malowanie w wersji refit
    – Z oddzielnie mocowanymi wycieraczkami przedniej szyby
    – Precyzyjnie odwzorowane szyny przedniego uchwytu.
    Do 2022 r. 18 lokomotyw BLS typu Re 465 zostało zmodernizowanych i otrzymało nowe malowanie. W celu ułatwienia użytkowania z lokomotywami Vectron i Traxx w przewozach towarowych zamontowano odpowiednie sterowanie wieloczłonowe. Ponadto wdrożono Ethernet Train Backbone dla trakcji Autotunnel i przyszłych pociągów GoldenPass. Nazwy, którymi oznaczono te lokomotywy, nie są już używane. Prace wykonano we własnej fabryce firmy w Bönigen.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7510026 – Lokomotywa elektryczna Re 465 009-9, BLS

    1 771,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 465 009 należąca do szwajcarskiej firmy kolejowej BLS.
    – Jeden odbierak prądu z szeroką paletą
    – Malowanie w wersji refit
    – Z oddzielnie mocowanymi wycieraczkami przedniej szyby
    – Precyzyjnie odwzorowane szyny przedniego uchwytu.
    Do 2022 r. 18 lokomotyw BLS typu Re 465 zostało zmodernizowanych i otrzymało nowe malowanie. W celu ułatwienia użytkowania z lokomotywami Vectron i Traxx w przewozach towarowych zamontowano odpowiednie sterowanie wieloczłonowe. Ponadto wdrożono Ethernet Train Backbone dla trakcji Autotunnel i przyszłych pociągów GoldenPass. Nazwy, którymi oznaczono te lokomotywy, nie są już używane. Prace wykonano we własnej fabryce firmy w Bönigen.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7500026 – Lokomotywa elektryczna Re 465 009-9, BLS

    1 196,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 465 009 należąca do szwajcarskiej firmy kolejowej BLS.
    – Jeden odbierak prądu z szeroką paletą
    – Malowanie w wersji refit
    – Z oddzielnie mocowanymi wycieraczkami przedniej szyby
    – Precyzyjnie odwzorowane szyny przedniego uchwytu.
    Do 2022 r. 18 lokomotyw BLS typu Re 465 zostało zmodernizowanych i otrzymało nowe malowanie. W celu ułatwienia użytkowania z lokomotywami Vectron i Traxx w przewozach towarowych zamontowano odpowiednie sterowanie wieloczłonowe. Ponadto wdrożono Ethernet Train Backbone dla trakcji Autotunnel i przyszłych pociągów GoldenPass. Nazwy, którymi oznaczono te lokomotywy, nie są już używane. Prace wykonano we własnej fabryce firmy w Bönigen.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78682 – Lokomotywa elektryczna Re 475 425-5, BLS Cargo

    1 688,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 475 425 należąca do BLS Cargo.
    – Po raz pierwszy w nowej konstrukcji „Alpinist”
    – Zastosowanie w międzynarodowym transporcie towarowym
    – Wyposażony w prototypową wysoką konstrukcję pulpitu sterowniczego na kabinie maszynisty
    – Wolnostojące uchwyty, częściowo wykonane z metalu
    – W trybie cyfrowym światło funkcje można przełączać zgodnie ze szwajcarskim pierwowzorem.
    W 2019 roku BLS Cargo zdecydowało się na zwiększenie swojej dotychczasowej floty Vectron z 15 silników do 25 silników. Nowe lokomotywy są wyposażone w pakiety krajowe dla Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Włoch i Holandii, a także Belgii. Lokomotywy te wyróżnia przede wszystkim nowy design wzdłuż boków. Ten projekt jest bliższy sloganowi „Alpiniści” i przedstawia alpinistów wysoko w imponujących szwajcarskich górach. Wybrany numer firmowy Re 475 425 poświęciliśmy flocie Re-425, która została zastąpiona nowymi lokomotywami Vectron i tym samym przeszła na szwajcarską emeryturę.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70682 – Lokomotywa elektryczna Re 475 425-5, BLS Cargo

    1 688,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 475 425 należąca do BLS Cargo.
    – Po raz pierwszy w nowej konstrukcji „Alpinist”
    – Zastosowanie w międzynarodowym transporcie towarowym
    – Wyposażony w prototypową wysoką konstrukcję pulpitu sterowniczego na kabinie maszynisty
    – Wolnostojące uchwyty, częściowo wykonane z metalu
    – W trybie cyfrowym światło funkcje można przełączać zgodnie ze szwajcarskim pierwowzorem.
    W 2019 roku BLS Cargo zdecydowało się na zwiększenie swojej dotychczasowej floty Vectron z 15 silników do 25 silników. Nowe lokomotywy są wyposażone w pakiety krajowe dla Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Włoch i Holandii, a także Belgii. Lokomotywy te wyróżnia przede wszystkim nowy design wzdłuż boków. Ten projekt jest bliższy sloganowi „Alpiniści” i przedstawia alpinistów wysoko w imponujących szwajcarskich górach. Wybrany numer firmowy Re 475 425 poświęciliśmy flocie Re-425, która została zastąpiona nowymi lokomotywami Vectron i tym samym przeszła na szwajcarską emeryturę.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70681 – Lokomotywa elektryczna Re 475 425-5, BLS Cargo

    1 104,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 475 425 należąca do BLS Cargo. Reflektory LED, które zmieniają się w zależności od kierunku jazdy (3x białe z przodu, 1x białe z tyłu). W trybie cyfrowym funkcje światła można przełączać zgodnie ze szwajcarskim archetypem.
    – Po raz pierwszy w nowej konstrukcji „Alpinist”
    – Zastosowanie w międzynarodowym transporcie towarowym
    – Wyposażony w prototypową wysoką konstrukcję pulpitu sterowniczego na kabinie maszynisty
    – Wolnostojące uchwyty, częściowo metalowe.
    W 2019 roku firma BLS Cargo zdecydowała się na zwiększyć swoją poprzednią flotę Vectron z 15 silników do 25 silników. Nowe lokomotywy są wyposażone w pakiety krajowe dla Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Włoch i Holandii, a także Belgii. Lokomotywy te wyróżnia przede wszystkim nowy design wzdłuż boków. Ten projekt jest bliższy sloganowi „Alpiniści” i przedstawia alpinistów wysoko w imponujących szwajcarskich górach. Wybrany numer firmowy Re 475 425 poświęciliśmy flocie Re-425, która została zastąpiona nowymi lokomotywami Vectron i tym samym przeszła na szwajcarską emeryturę.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7520020 – Lokomotywa elektryczna Re 460 072-2, SBB

    1 809,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 460 072 Szwajcarskich Kolei Federalnych.
    – Wzór „Leopard”
    – Wykonanie w stanie eksploatacyjnym 2023
    – Z oddzielnie naniesionym logo SBB z przodu
    – Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami w trybie cyfrowym.
    W maju 2022 roku projekt reklamowy Re 460 072 przedstawiający wzór lamparta został zaprezentowany w Officine di Bellinzona – tzw. „Katedrze” – na Festiwal Filmowy w Locarno. Lokomotywa elektryczna, zaprojektowana przez studio projektowe Pininfarina, będzie jeździła po szynach w całej sieci SBB w przyciągającym wzrok designie Festival Leopard. Festiwal Filmowy w Locarno obchodzi swoje 75-lecie i ma przyjemność wzmacniać i pokazywać swoje bliskie związki z całą Szwajcarią wraz z głównymi partnerami wydarzenia. Markowa lokomotywa ma służyć w wysokiej jakości obsłudze pasażerów po roku jubileuszowym.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7510020 – Lokomotywa elektryczna Re 460 072-2, SBB

    1 771,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 460 072 Szwajcarskich Kolei Federalnych.
    – Wzór „Leopard”
    – Wykonanie w stanie eksploatacyjnym 2023
    – Z oddzielnie naniesionym logo SBB z przodu
    – Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi reflektorami lub tylnymi światłami w trybie cyfrowym.
    W maju 2022 roku projekt reklamowy Re 460 072 przedstawiający wzór lamparta został zaprezentowany w Officine di Bellinzona – tzw. „Katedrze” – na Festiwal Filmowy w Locarno. Lokomotywa elektryczna, zaprojektowana przez studio projektowe Pininfarina, będzie jeździła po szynach w całej sieci SBB w przyciągającym wzrok designie Festival Leopard. Festiwal Filmowy w Locarno obchodzi swoje 75-lecie i ma przyjemność wzmacniać i pokazywać swoje bliskie związki z całą Szwajcarią wraz z głównymi partnerami wydarzenia. Markowa lokomotywa ma służyć w wysokiej jakości obsłudze pasażerów po roku jubileuszowym.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 7500020 – Lokomotywa elektryczna Re 460 072-2, SBB

    1 196,00 

    Lokomotywa elektryczna Re 460 072 Szwajcarskich Kolei Federalnych.
    – Wzór „Lampart”
    – Wykonanie w stanie użytkowym 2023
    – Z oddzielnie naniesionym logo SBB na przodzie
    – Reflektory/tylne światła przełączane przełącznikiem DIP.
    W maju 2022 roku zaprezentowano projekt reklamowy modelu Re 460 072 z motywem lamparta Officine di Bellinzona – tak zwana „katedra” – na Festiwal Filmowy w Locarno. Lokomotywa elektryczna, zaprojektowana przez studio projektowe Pininfarina, będzie jeździła po szynach w całej sieci SBB w przyciągającym wzrok designie Festival Leopard. Festiwal Filmowy w Locarno obchodzi swoje 75-lecie i ma przyjemność wzmacniać i pokazywać swoje bliskie związki z całą Szwajcarią wraz z głównymi partnerami wydarzenia. Markowa lokomotywa ma służyć w wysokiej jakości obsłudze pasażerów po roku jubileuszowym.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78684 – Lokomotywa elektryczna 193 701-0, SBB Cargo International

    1 807,00 

    Lokomotywa elektryczna 193 701 MRCE, wynajęta firmie SBB Cargo International
    – Ochrzczona nazwą „Ruhrgebiet”
    – Różne konstrukcje ścian bocznych
    – Bardzo szczegółowy model z czterema pantografami
    – Transgraniczna obsługa transportu towarowego
    – Wolnostojące uchwyty, częściowo z metalu
    – Z włączanymi światłami drogowymi i indywidualnie włączanymi światłami przednimi lub tylnymi oraz oświetleniem kabiny maszynisty w trybie cyfrowym
    – We współpracy z firmą Railcolor Design.
    Wraz z MRCE Vectron 193 701 firma SBB Cargo International po raz kolejny wyprodukowała specjalną lokomotywę dedykowaną swojej spółce zależnej RT&S. Dla firmy z Duisburga powstały dwa różne projekty przedstawiające atrakcje turystyczne i treści typowe dla regionu. Jedna strona skupia się na historycznej przeszłości przemysłu regionu, a druga przedstawia Zagłębie Ruhry, jakie można zobaczyć dzisiaj. Aby dopasować się do projektu, lokomotywa została wyposażona we specjalnie zaprojektowane dla niej emblematy na wszystkich czterech rogach, przedstawiające połączenie efektownego biurowca RT&S i SBB Cargo Deutschland w Duisburgu oraz logo węgla i górnictwa.

    Dodaj do koszyka