Category
- PROMOCJE
- Oferta Specjalna
- Zestawy startowe
- Tabor PKP
- Lokomotywy
- Wagony
- Zestawy
- Dekodery
- Adaptery
- Głośniki
- Modele używane
- Roco
- Fleischmann
- Tillig
- MTB
- ROBO
- Trix
- Doehler & Haass
- DigiTools
- Uhlenbrock
- Seuthe
- Marklin
- Marklin my world
- Herpa
- Auhagen
- Faller
- Preiser
- Noch
- LGB
- SD-Modell

Godziny otwarcia
Pon – Pt: 10-16
Kontakt
e-mail:
biuroebm@gmail.com
————————
Zapytanie o produkt:
501 006 170
————————
Wsparcie techniczne:
501 006 170
Adres
EBM sp. z o.o.
Szymanowice 14
55-311 Kostomłoty
Światła zmienne kierunkowo: FR
Wyświetlanie wszystkich wyników: 9
-
Roco 78857 – Lokomotywa elektryczna serii BB 26000, SNCF
1 656,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna BB 26000 należąca do Francuskich Kolei Narodowych.
– Malowanie „Béton”
– Trzypunktowy sygnał świetlny do transportu transgranicznego (norma UIC)
– Perforowane stopnie
– Delikatnie wytrawione elementy na dachu
– Delikatnie wykonany projekt dwóch różnych odbieraków prądu
– Funkcje świateł przełączane w trybie cyfrowym w zgodnie z francuskim pierwowzorem.W latach 1988-1998 dostarczono francuskim kolejom narodowym 234 dwusystemowe lokomotywy elektryczne serii BB 26000. Lokomotywy te, nazywane „Sybic”, zostały rozmieszczone przed wszystkimi typami pociągów w całej Francji. Te wielozadaniowe lokomotywy mogą osiągać maksymalną prędkość 200 km/h i wytwarzać moc 5600 kW.
-
Roco 70857 – Lokomotywa elektryczna serii BB 26000, SNCF
1 656,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna BB 26000 należąca do Francuskich Kolei Narodowych.
– Malowanie „Béton”
– Trzypunktowy sygnał świetlny do transportu transgranicznego (norma UIC)
– Perforowane stopnie
– Delikatnie wytrawione elementy na dachu
– Delikatnie wykonany projekt dwóch różnych odbieraków prądu
– Funkcje świateł przełączane w trybie cyfrowym w zgodnie z francuskim pierwowzorem.W latach 1988-1998 dostarczono francuskim kolejom narodowym 234 dwusystemowe lokomotywy elektryczne serii BB 26000. Lokomotywy te, nazywane „Sybic”, zostały rozmieszczone przed wszystkimi typami pociągów w całej Francji. Te wielozadaniowe lokomotywy mogą osiągać maksymalną prędkość 200 km/h i wytwarzać moc 5600 kW.
-
Roco 70856 – Lokomotywa elektryczna serii BB 26000, SNCF
1 081,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna BB 26000 należąca do Francuskich Kolei Narodowych.
– Malowanie „Béton”
– Trzypunktowy sygnał świetlny do transportu transgranicznego (norma UIC)
– Perforowane stopnie
– Delikatnie wytrawione elementy na dachu
– Delikatnie wykonany projekt dwóch różnych odbieraków prądu
– Przełączane światło przednie/tylne z przełącznikiem DIP zwrotnica.W latach 1988-1998 francuskie koleje krajowe otrzymały 234 dwusystemowe lokomotywy elektryczne serii BB 26000. Lokomotywy te, nazywane „Sybic”, zostały rozmieszczone przed wszystkimi typami pociągów w całej Francji. Te wielozadaniowe lokomotywy mogą osiągać maksymalną prędkość 200 km/h i wytwarzać moc 5600 kW.
-
Roco 78619 – Lokomotywa elektryczna CC 6574, SNCF
1 679,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna CC 6574 należąca do Francuskich Kolei Narodowych.
– Jedyny CC 6500 w tej wersji malowania
– Malowanie TEE bez szarego metalicznego lakieru
– Z emblematem „DOLE”
– Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie dołączonymi częściami wtykowymi
– Delikatnie wykonane kolektory prądu
– Z indywidualnie włączanym reflektorem lub tylnym światłem i oświetlenie kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.Francuskie Koleje Narodowe (SNCF) wprowadziły te lokomotywy elektryczne, które były do tej pory najpotężniejsze w historii Francji, do użytku w 1969 roku jako CC 6500. Łącznie zbudowano 74 lokomotywy w trzech seriach z różnymi wzorami ścian bocznych. W pierwszych latach eksploatacji lokomotywy te służyły do ciągnięcia renomowanych pociągów ekspresowych, takich jak „Mistral” czy „Capitole”, ze względu na ich maksymalną prędkość 200 km/h.
-
Roco 70619 – Lokomotywa elektryczna CC 6574, SNCF
1 679,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna CC 6574 należąca do Francuskich Kolei Narodowych.
– Jedyny CC 6500 w tej wersji malowania
– Malowanie TEE bez szarego metalicznego lakieru
– Z emblematem „DOLE”
– Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie dołączonymi częściami wtykowymi
– Delikatnie wykonane kolektory prądu
– Z indywidualnie włączanym reflektorem lub tylnym światłem i oświetlenie kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.Francuskie Koleje Narodowe (SNCF) wprowadziły te lokomotywy elektryczne, które były do tej pory najpotężniejsze w historii Francji, do użytku w 1969 roku jako CC 6500. Łącznie zbudowano 74 lokomotywy w trzech seriach z różnymi wzorami ścian bocznych. W pierwszych latach eksploatacji lokomotywy te służyły do ciągnięcia renomowanych pociągów ekspresowych, takich jak „Mistral” czy „Capitole”, ze względu na ich maksymalną prędkość 200 km/h.
-
Roco 70618 – Lokomotywa elektryczna CC 6574, SNCF
1 104,00 złDodaj do koszykaLokomotywa elektryczna CC 6574 należąca do Francuskich Kolei Narodowych.
– Jedyny CC 6500 w tej wersji malowania
– Malowanie TEE bez szarego metalicznego lakieru
– Z emblematem „DOLE”
– Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie dołączonymi częściami wtykowymi
– Delikatnie wykonane kolektory prądu.Francuskie Koleje Narodowe (SNCF) te lokomotywy elektryczne, które do tej pory były najpotężniejsze w historii Francji, weszły do służby w 1969 roku jako CC 6500. W sumie zbudowano 74 lokomotywy w trzech seriach o różnych konstrukcjach ścian bocznych. W pierwszych latach eksploatacji lokomotywy te służyły do ciągnięcia renomowanych pociągów ekspresowych, takich jak „Mistral” czy „Capitole”, ze względu na ich maksymalną prędkość 200 km/h.
-
Roco 78040 – Lokomotywa parowa klasy 231 E, SNCF
2 645,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa klasy 231 E, należąca do Société nationale des chemins de fer français (Francuskie Koleje Państwowe, SNCF). model z edycji!
– Stosowany w ciężkich pociągach ekspresowych
– Bardzo szczegółowy model o filigranowej konstrukcji
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Seria 231 E została opracowana w związku z potrzebą budowy potężnych lokomotyw parowych dla coraz cięższych francuskich pociągów ekspresowych po pierwszej wojnie światowej. Zamiast opracowywać drogie nowe modele, André Chapelon otrzymał zlecenie kolei Paris-Orleans, aby przerobić istniejące lokomotywy parowe typu Pacific, tak aby spełniały nowe wymagania. Inżynier był w stanie osiągnąć wymagany wzrost wydajności i oszczędności w zużyciu energii głównie poprzez wprowadzenie ulepszeń termodynamicznych. Jego sukces udowodnił, że miał rację: jego zmodyfikowana lokomotywa osiągnęła prędkość testową do 174 kilometrów na godzinę, a nawet w codziennej eksploatacji osiągała prędkość maksymalną 130 kilometrów na godzinę. Zwiększając wydajność o 50 procent i jednocześnie zmniejszając koszty zużycia, Chapelon stworzył przyszłościowe pociągi ekspresowe ze starych lokomotyw parowych. -
Roco 70040 – Lokomotywa parowa klasy 231 E, SNCF
2 645,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa klasy 231 E, należąca do Société nationale des chemins de fer français (Francuskie Koleje Państwowe, SNCF). model z edycji!
– Stosowany w ciężkich pociągach ekspresowych
– Bardzo szczegółowy model o filigranowej konstrukcji
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Seria 231 E została opracowana w związku z potrzebą budowy potężnych lokomotyw parowych dla coraz cięższych francuskich pociągów ekspresowych po pierwszej wojnie światowej. Zamiast opracowywać drogie nowe modele, André Chapelon otrzymał zlecenie kolei Paris-Orleans, aby przerobić istniejące lokomotywy parowe typu Pacific, tak aby spełniały nowe wymagania. Inżynier był w stanie osiągnąć wymagany wzrost wydajności i oszczędności w zużyciu energii głównie poprzez wprowadzenie ulepszeń termodynamicznych. Jego sukces udowodnił, że miał rację: jego zmodyfikowana lokomotywa osiągnęła prędkość testową do 174 kilometrów na godzinę, a nawet w codziennej eksploatacji osiągała prędkość maksymalną 130 kilometrów na godzinę. Zwiększając wydajność o 50 procent i jednocześnie zmniejszając koszty zużycia, Chapelon stworzył przyszłościowe pociągi ekspresowe ze starych lokomotyw parowych. -
Roco 70039 – Lokomotywa parowa klasy 231 E, SNCF
2 070,00 złDodaj do koszykaLokomotywa parowa klasy 231 E, należąca do Société nationale des chemins de fer français (Francuskie Koleje Państwowe, SNCF). model z edycji!
– Stosowany w ciężkich pociągach ekspresowych
– Bardzo szczegółowy model o filigranowej konstrukcji
– Generator dymu z możliwością doposażenia.
Seria 231 E została opracowana w związku z potrzebą budowy potężnych lokomotyw parowych dla coraz cięższych francuskich pociągów ekspresowych po pierwszej wojnie światowej. Zamiast opracowywać drogie nowe modele, André Chapelon otrzymał zlecenie kolei Paris-Orleans, aby przerobić istniejące lokomotywy parowe typu Pacific, tak aby spełniały nowe wymagania. Inżynier był w stanie osiągnąć wymagany wzrost wydajności i oszczędności w zużyciu energii głównie poprzez wprowadzenie ulepszeń termodynamicznych. Jego sukces udowodnił, że miał rację: jego zmodyfikowana lokomotywa osiągnęła prędkość testową do 174 kilometrów na godzinę, a nawet w codziennej eksploatacji osiągała prędkość maksymalną 130 kilometrów na godzinę. Zwiększając wydajność o 50 procent i jednocześnie zmniejszając koszty zużycia, Chapelon stworzył przyszłościowe pociągi ekspresowe ze starych lokomotyw parowych.












