00,00 

Brak produktów w koszyku.

Światła zmienne kierunkowo: FR

Wyświetlanie wszystkich wyników: 9

  • Roco 78857 – Lokomotywa elektryczna serii BB 26000, SNCF

    1 656,00 

    Lokomotywa elektryczna BB 26000 należąca do Francuskich Kolei Narodowych.
    – Malowanie „Béton”
    – Trzypunktowy sygnał świetlny do transportu transgranicznego (norma UIC)
    – Perforowane stopnie
    – Delikatnie wytrawione elementy na dachu
    – Delikatnie wykonany projekt dwóch różnych odbieraków prądu
    – Funkcje świateł przełączane w trybie cyfrowym w zgodnie z francuskim pierwowzorem.

    W latach 1988-1998 dostarczono francuskim kolejom narodowym 234 dwusystemowe lokomotywy elektryczne serii BB 26000. Lokomotywy te, nazywane „Sybic”, zostały rozmieszczone przed wszystkimi typami pociągów w całej Francji. Te wielozadaniowe lokomotywy mogą osiągać maksymalną prędkość 200 km/h i wytwarzać moc 5600 kW.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70857 – Lokomotywa elektryczna serii BB 26000, SNCF

    1 656,00 

    Lokomotywa elektryczna BB 26000 należąca do Francuskich Kolei Narodowych.
    – Malowanie „Béton”
    – Trzypunktowy sygnał świetlny do transportu transgranicznego (norma UIC)
    – Perforowane stopnie
    – Delikatnie wytrawione elementy na dachu
    – Delikatnie wykonany projekt dwóch różnych odbieraków prądu
    – Funkcje świateł przełączane w trybie cyfrowym w zgodnie z francuskim pierwowzorem.

    W latach 1988-1998 dostarczono francuskim kolejom narodowym 234 dwusystemowe lokomotywy elektryczne serii BB 26000. Lokomotywy te, nazywane „Sybic”, zostały rozmieszczone przed wszystkimi typami pociągów w całej Francji. Te wielozadaniowe lokomotywy mogą osiągać maksymalną prędkość 200 km/h i wytwarzać moc 5600 kW.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70856 – Lokomotywa elektryczna serii BB 26000, SNCF

    1 081,00 

    Lokomotywa elektryczna BB 26000 należąca do Francuskich Kolei Narodowych.
    – Malowanie „Béton”
    – Trzypunktowy sygnał świetlny do transportu transgranicznego (norma UIC)
    – Perforowane stopnie
    – Delikatnie wytrawione elementy na dachu
    – Delikatnie wykonany projekt dwóch różnych odbieraków prądu
    – Przełączane światło przednie/tylne z przełącznikiem DIP zwrotnica.

    W latach 1988-1998 francuskie koleje krajowe otrzymały 234 dwusystemowe lokomotywy elektryczne serii BB 26000. Lokomotywy te, nazywane „Sybic”, zostały rozmieszczone przed wszystkimi typami pociągów w całej Francji. Te wielozadaniowe lokomotywy mogą osiągać maksymalną prędkość 200 km/h i wytwarzać moc 5600 kW.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78619 – Lokomotywa elektryczna CC 6574, SNCF

    1 679,00 

    Lokomotywa elektryczna CC 6574 należąca do Francuskich Kolei Narodowych.
    – Jedyny CC 6500 w tej wersji malowania
    – Malowanie TEE bez szarego metalicznego lakieru
    – Z emblematem „DOLE”
    – Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie dołączonymi częściami wtykowymi
    – Delikatnie wykonane kolektory prądu
    – Z indywidualnie włączanym reflektorem lub tylnym światłem i oświetlenie kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.

    Francuskie Koleje Narodowe (SNCF) wprowadziły te lokomotywy elektryczne, które były do tej pory najpotężniejsze w historii Francji, do użytku w 1969 roku jako CC 6500. Łącznie zbudowano 74 lokomotywy w trzech seriach z różnymi wzorami ścian bocznych. W pierwszych latach eksploatacji lokomotywy te służyły do ciągnięcia renomowanych pociągów ekspresowych, takich jak „Mistral” czy „Capitole”, ze względu na ich maksymalną prędkość 200 km/h.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70619 – Lokomotywa elektryczna CC 6574, SNCF

    1 679,00 

    Lokomotywa elektryczna CC 6574 należąca do Francuskich Kolei Narodowych.
    – Jedyny CC 6500 w tej wersji malowania
    – Malowanie TEE bez szarego metalicznego lakieru
    – Z emblematem „DOLE”
    – Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie dołączonymi częściami wtykowymi
    – Delikatnie wykonane kolektory prądu
    – Z indywidualnie włączanym reflektorem lub tylnym światłem i oświetlenie kabiny maszynisty w trybie cyfrowym.

    Francuskie Koleje Narodowe (SNCF) wprowadziły te lokomotywy elektryczne, które były do tej pory najpotężniejsze w historii Francji, do użytku w 1969 roku jako CC 6500. Łącznie zbudowano 74 lokomotywy w trzech seriach z różnymi wzorami ścian bocznych. W pierwszych latach eksploatacji lokomotywy te służyły do ciągnięcia renomowanych pociągów ekspresowych, takich jak „Mistral” czy „Capitole”, ze względu na ich maksymalną prędkość 200 km/h.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70618 – Lokomotywa elektryczna CC 6574, SNCF

    1 104,00 

    Lokomotywa elektryczna CC 6574 należąca do Francuskich Kolei Narodowych.
    – Jedyny CC 6500 w tej wersji malowania
    – Malowanie TEE bez szarego metalicznego lakieru
    – Z emblematem „DOLE”
    – Dopracowany w szczegółach model z wieloma oddzielnie dołączonymi częściami wtykowymi
    – Delikatnie wykonane kolektory prądu.

    Francuskie Koleje Narodowe (SNCF) te lokomotywy elektryczne, które do tej pory były najpotężniejsze w historii Francji, weszły do służby w 1969 roku jako CC 6500. W sumie zbudowano 74 lokomotywy w trzech seriach o różnych konstrukcjach ścian bocznych. W pierwszych latach eksploatacji lokomotywy te służyły do ciągnięcia renomowanych pociągów ekspresowych, takich jak „Mistral” czy „Capitole”, ze względu na ich maksymalną prędkość 200 km/h.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 78040 – Lokomotywa parowa klasy 231 E, SNCF

    2 645,00 

    Lokomotywa parowa klasy 231 E, należąca do Société nationale des chemins de fer français (Francuskie Koleje Państwowe, SNCF). model z edycji!
    – Stosowany w ciężkich pociągach ekspresowych
    – Bardzo szczegółowy model o filigranowej konstrukcji
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Seria 231 E została opracowana w związku z potrzebą budowy potężnych lokomotyw parowych dla coraz cięższych francuskich pociągów ekspresowych po pierwszej wojnie światowej. Zamiast opracowywać drogie nowe modele, André Chapelon otrzymał zlecenie kolei Paris-Orleans, aby przerobić istniejące lokomotywy parowe typu Pacific, tak aby spełniały nowe wymagania. Inżynier był w stanie osiągnąć wymagany wzrost wydajności i oszczędności w zużyciu energii głównie poprzez wprowadzenie ulepszeń termodynamicznych. Jego sukces udowodnił, że miał rację: jego zmodyfikowana lokomotywa osiągnęła prędkość testową do 174 kilometrów na godzinę, a nawet w codziennej eksploatacji osiągała prędkość maksymalną 130 kilometrów na godzinę. Zwiększając wydajność o 50 procent i jednocześnie zmniejszając koszty zużycia, Chapelon stworzył przyszłościowe pociągi ekspresowe ze starych lokomotyw parowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70040 – Lokomotywa parowa klasy 231 E, SNCF

    2 645,00 

    Lokomotywa parowa klasy 231 E, należąca do Société nationale des chemins de fer français (Francuskie Koleje Państwowe, SNCF). model z edycji!
    – Stosowany w ciężkich pociągach ekspresowych
    – Bardzo szczegółowy model o filigranowej konstrukcji
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Seria 231 E została opracowana w związku z potrzebą budowy potężnych lokomotyw parowych dla coraz cięższych francuskich pociągów ekspresowych po pierwszej wojnie światowej. Zamiast opracowywać drogie nowe modele, André Chapelon otrzymał zlecenie kolei Paris-Orleans, aby przerobić istniejące lokomotywy parowe typu Pacific, tak aby spełniały nowe wymagania. Inżynier był w stanie osiągnąć wymagany wzrost wydajności i oszczędności w zużyciu energii głównie poprzez wprowadzenie ulepszeń termodynamicznych. Jego sukces udowodnił, że miał rację: jego zmodyfikowana lokomotywa osiągnęła prędkość testową do 174 kilometrów na godzinę, a nawet w codziennej eksploatacji osiągała prędkość maksymalną 130 kilometrów na godzinę. Zwiększając wydajność o 50 procent i jednocześnie zmniejszając koszty zużycia, Chapelon stworzył przyszłościowe pociągi ekspresowe ze starych lokomotyw parowych.

    Dodaj do koszyka
  • Roco 70039 – Lokomotywa parowa klasy 231 E, SNCF

    2 070,00 

    Lokomotywa parowa klasy 231 E, należąca do Société nationale des chemins de fer français (Francuskie Koleje Państwowe, SNCF). model z edycji!
    – Stosowany w ciężkich pociągach ekspresowych
    – Bardzo szczegółowy model o filigranowej konstrukcji
    – Generator dymu z możliwością doposażenia.
    Seria 231 E została opracowana w związku z potrzebą budowy potężnych lokomotyw parowych dla coraz cięższych francuskich pociągów ekspresowych po pierwszej wojnie światowej. Zamiast opracowywać drogie nowe modele, André Chapelon otrzymał zlecenie kolei Paris-Orleans, aby przerobić istniejące lokomotywy parowe typu Pacific, tak aby spełniały nowe wymagania. Inżynier był w stanie osiągnąć wymagany wzrost wydajności i oszczędności w zużyciu energii głównie poprzez wprowadzenie ulepszeń termodynamicznych. Jego sukces udowodnił, że miał rację: jego zmodyfikowana lokomotywa osiągnęła prędkość testową do 174 kilometrów na godzinę, a nawet w codziennej eksploatacji osiągała prędkość maksymalną 130 kilometrów na godzinę. Zwiększając wydajność o 50 procent i jednocześnie zmniejszając koszty zużycia, Chapelon stworzył przyszłościowe pociągi ekspresowe ze starych lokomotyw parowych.

    Dodaj do koszyka